Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

cineva imi spune ce presiune trebuie sa fie intr-un Honda CBR Fireblade 900 RR din 93?si daca e interesat sa cumpere:1900 Euro.merge impecabil,are 42000km pe bord in stare buna,cu un mic defect-ni-i merge ceasul de la kilometraj,dar ceasul e bun,trebe refacut instalatia la cabluri.schimb eventual cu Honda Hornet.

post-39030-1241886858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde de gume, depinde de suprafata de rulare. Nu mai ametiti oamenii cu generalizari d'astea. In general, valorile din manual sunt cele mai sigure pentru utilizare stradala.

Cat despre bucati de lemn.. 600RR este un lemn in sine, ati vrea sa mergeti in puf? :angry:

 

 

nu ametesc pe nimeni. E recomandarea mea pentru un mers sigur si aderenta cat este posibil, fara a sacrifica manvrabilitatea, pe care am dedus-o din sfaturi si experienta. Am mers cu toate presiunile de pe plaja 2.9 si 1.9 pe mai mult tipuri de gume si 2.2 fata/spate mi s-a parut cea mai buna pentru un mers in oras.

 

desigur daca mergi tu foarte incet si vrei sa te tina gumele 2-3 sezoane, poti sa pui si 2.5 si 2.9. Dar atunci nu vad de ce sa iti mai iei RR.

 

(nu am inventat eu apa calda, subiectul a fost dezbatut de baieti mult mai destepti ca noi. gasiti cu usurinta discutii relevante pe net legate de acest subiect).

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adaug si eu o parere:) am mers pe toate miarele disponibile in romania pana sa imi cumpar 1000rr repsol...cu toata convingerea afirm ca e cea mai buna moto ever! FUN FUN FUN!

P.S.: cine ma poate ajuta cu informatii despre modul de procurare a carenelor laterale la un pret mai omenesc ?

bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Ea e noua mea achizitie de care sunt foarte multumit si placut impresionat. Am mai avut un Hornet din 2001, un CBR-929, un Z750 si acum am trecut din nou la Honda.

E incredibil cat de manevrabila si de usoara este fata de Z care avea 203 kg la gol. Cand luam viraje stanga dreapta cu Z-ul. eu ziceam ca e manevrabil dar abia acum imi dau seama ca ma luptam cu el. Cu noua moto, schitez ca vreau sa iau viraj si e deja aplecata :) .

Frane excelente,trage decent si la turatii mici.

Mobra este intr-o stare perfecta de functionare, nu i-am gasit nici cel mai mic defect, cred ca fostul proprietar era obsedat de ea.

A avut un singur propietar in Italia (39 de ani), (vecinul prietenului meu care mi-a si adus-o) si este din 2003.

As vrea sa stiu ce puncte slabe are acest model. Singurul pe care l-am gasit este saua tare ca o sipca, in rest?

post-40928-1243269329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cu noua trotineta. Sa nu gandesti sa cari ceva cu tine, ca n-are rost. Pe mine ma enerveaza "portbagajul" de sub saua pasagerului. Ma chinuiesc sa o pun la loc si nu incape decat portofelul meu (fara fise, doar cu bancnote). :P In rest it'a all good. Number one :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puncte slabe? pe langa portbagaj doar pentru acte, nu face cafea si nu spune bancuri. dar n-o sa-ti pese de asta :)

 

oricum, daca tin bine minte, 2003 nu are inverted forks. cam asta ar fi diferenta cea mai mare fata de modelele mai noi(pana in 06)

 

in rest, bucura-te de ea, meriti pentru decizia de a o lua :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE

 

IERI ERA UN TIP CARE A CAZUT.... NU IL CUNOSC DAR AM SARIT SA IL AJUT ... FOARTE DE TREABA OMUL... MA BUCURASEM CA NU A PATIT NIMIC .. AVEA O HONDA CBR1000 RR PORTOCALIE... EU AM TOT UN CBR... POATE IL STITI BC97STF :D am vazut ca avea un crash bar foarte frumos si eficient STITI DE UNDE GASESC SA IAU ASA CEVA PENTRU 1000 RR ? ASTEPT PM

CEI INTERESATI SA MAI DISCUTE DESPRE HONDITZELE NOASTRE BAGATI ID-UL MEU ACOLO :

 

ID: SMENU4YOU

 

MERSI SI ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am descoperit ca am foaia mai mica decat stock.In loc de 43 de dinti am 42. dupa ce ca am 1.88 si sunt destul de greu numai foaie mai mica nu-mi trebuia. Are cineva de vanzare o foaie de 43 (stock) sau de 44 (preferabil). ?

 

Foaie de 43 au doar modelele de State. Cele pt Euro au 42 stock. Baga un pinion de 15 pe fata si ai rezolvat-o amiabil.E si mai ieftin. E ca si cum i-ai pune 45 pe spate. Eu la 600rr /2007 am 43 fata de 41 stock. Merge cit de cit satisfacator. Dar, am mers si pe alt CBR 600RR cu 15/44. La demaraj zici ca e de 1 mie, senzational. Chiar si cu calcatura modificata tot prinde viteza reala de 250/h(298 pe ceas), dar incredibil de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii.Dar cele de europa difera si la rapoartele din cutie? Pentru ca daca nu difera inseamna ca sunt mai puturoase decat cele de state.

 

Nu difera. Un dinte pe spate inseamna in medie 2% diferenta. Cele de State au alta harta la ECU , acolo se foloseste standart benzina de 91. Per total nu difera puterea la roata, conditia e sa mearga fiecare cu benzina ei. O benzina cu cifra octanica mai mare nu va influenta neaparat pozitiv motorul modelelor americane, se stie ca cu cit cifra octanica creste sau scade trebuie umblat la avansul aprinderii. La modelul din 2007 Honda a introdus in motor un senzor de detonatie care da informatii la calculator, acesta modificind avansul in functie de cifra octanica a benzinei. Mi se pare o mare realizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uitam nici ca cifra octanica din america nu este in aceeasi unitate de masura cu cea europeana.

" In the US, octane ratings in unleaded fuels can vary between 86-87 AKI (91-92 RON) for regular, through 89-90 AKI (94-95 RON) for mid-grade (European Premium), up to 90-94 AKI (95-99 RON) for premium (European Super)." cu specificatia ca in europa se foloseste RON. in esenta, cifra octanica este aceeasi.(sursa wikipedia)

 

din aceste considerente ^, nu cred ca sunt modificari la hartile ECU datorate cifrei octanice. nu bag mana in foc, pentru ca nu am comparat harti usa/europa.

 

 

de asemenea, nu m-am uitat la numarul de dinti (am moto noua, deci numarul stoc), dar in manual nu se face referire decat la 2 versiuni, una fiind cea obisnuita, cealalta fiind cea pentru california&canada, care constau in cateva cleme in plus (la acest lucru se face referire si in manualul de service). o sa verific acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am lasat pinionul neschimbat si i-am pus foaie + 3 dinti adica 45. :D

Acum are un cuplu OK si la 4-5 mii de ture si nu pot sa va spun cum trage de la 8-9 mii in sus.

Am iesit pe autostrada sa vad cum e si pe ceas ajunge la 263 km/h aproape de 14000 rpm, dar ii face foarte foarte repede.

Sunt super multumit de modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...