yayo_crunk Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 cineva imi spune ce presiune trebuie sa fie intr-un Honda CBR Fireblade 900 RR din 93?si daca e interesat sa cumpere:1900 Euro.merge impecabil,are 42000km pe bord in stare buna,cu un mic defect-ni-i merge ceasul de la kilometraj,dar ceasul e bun,trebe refacut instalatia la cabluri.schimb eventual cu Honda Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Depinde de gume, depinde de suprafata de rulare. Nu mai ametiti oamenii cu generalizari d'astea. In general, valorile din manual sunt cele mai sigure pentru utilizare stradala.Cat despre bucati de lemn.. 600RR este un lemn in sine, ati vrea sa mergeti in puf? nu ametesc pe nimeni. E recomandarea mea pentru un mers sigur si aderenta cat este posibil, fara a sacrifica manvrabilitatea, pe care am dedus-o din sfaturi si experienta. Am mers cu toate presiunile de pe plaja 2.9 si 1.9 pe mai mult tipuri de gume si 2.2 fata/spate mi s-a parut cea mai buna pentru un mers in oras. desigur daca mergi tu foarte incet si vrei sa te tina gumele 2-3 sezoane, poti sa pui si 2.5 si 2.9. Dar atunci nu vad de ce sa iti mai iei RR. (nu am inventat eu apa calda, subiectul a fost dezbatut de baieti mult mai destepti ca noi. gasiti cu usurinta discutii relevante pe net legate de acest subiect). Editat Mai 11, 2009 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) eu am auzit ca cu cat e mai umflat cu atat e mai bine ... deci bagati 3.5 fata si spate 3.7 Editat Mai 11, 2009 de chino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolmanlyv Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 adaug si eu o parere:) am mers pe toate miarele disponibile in romania pana sa imi cumpar 1000rr repsol...cu toata convingerea afirm ca e cea mai buna moto ever! FUN FUN FUN! P.S.: cine ma poate ajuta cu informatii despre modul de procurare a carenelor laterale la un pret mai omenesc ? bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 my moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 super tare prima poza.. ca o felina gata sa sara pe prada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 salutare ... caut si eu o toba pt un 600 rr ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 salutare ... caut si eu o toba pt un 600 rr ... Cauti o toba stoc? Am eu de vanzare. Sau vrei sa-ti pui alta in locul celei din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 un arrow / 2 brothers / ceva sport ... sa faca zgomot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salutare. Ea e noua mea achizitie de care sunt foarte multumit si placut impresionat. Am mai avut un Hornet din 2001, un CBR-929, un Z750 si acum am trecut din nou la Honda. E incredibil cat de manevrabila si de usoara este fata de Z care avea 203 kg la gol. Cand luam viraje stanga dreapta cu Z-ul. eu ziceam ca e manevrabil dar abia acum imi dau seama ca ma luptam cu el. Cu noua moto, schitez ca vreau sa iau viraj si e deja aplecata . Frane excelente,trage decent si la turatii mici. Mobra este intr-o stare perfecta de functionare, nu i-am gasit nici cel mai mic defect, cred ca fostul proprietar era obsedat de ea. A avut un singur propietar in Italia (39 de ani), (vecinul prietenului meu care mi-a si adus-o) si este din 2003. As vrea sa stiu ce puncte slabe are acest model. Singurul pe care l-am gasit este saua tare ca o sipca, in rest? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Bafta cu noua trotineta. Sa nu gandesti sa cari ceva cu tine, ca n-are rost. Pe mine ma enerveaza "portbagajul" de sub saua pasagerului. Ma chinuiesc sa o pun la loc si nu incape decat portofelul meu (fara fise, doar cu bancnote). In rest it'a all good. Number one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 puncte slabe? pe langa portbagaj doar pentru acte, nu face cafea si nu spune bancuri. dar n-o sa-ti pese de asta oricum, daca tin bine minte, 2003 nu are inverted forks. cam asta ar fi diferenta cea mai mare fata de modelele mai noi(pana in 06) in rest, bucura-te de ea, meriti pentru decizia de a o lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 o poza cu bijuteriile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) my moto imi vand motocicleta CBR 1000 RR 2004 - 5000 euro fix , pret valabil pana la sf.lunii 0761 676 544 Editat Mai 29, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Cumpar cbr 600 rr dupa 2007 . Pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 o toba nu aveti si voi pt un 600 RR ? sa fac si eu furori ? p.s. acuma sunt de-al vostru i-am parasit pe 900 rr`isti salutari adrian aka ( blue nightwish ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 SALUTARE IERI ERA UN TIP CARE A CAZUT.... NU IL CUNOSC DAR AM SARIT SA IL AJUT ... FOARTE DE TREABA OMUL... MA BUCURASEM CA NU A PATIT NIMIC .. AVEA O HONDA CBR1000 RR PORTOCALIE... EU AM TOT UN CBR... POATE IL STITI BC97STF am vazut ca avea un crash bar foarte frumos si eficient STITI DE UNDE GASESC SA IAU ASA CEVA PENTRU 1000 RR ? ASTEPT PM CEI INTERESATI SA MAI DISCUTE DESPRE HONDITZELE NOASTRE BAGATI ID-UL MEU ACOLO : ID: SMENU4YOU MERSI SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Am de vanzare un parbriz de 600 RR model 2003. Parbrizul este cel original,transparent. Il dau la 90 de ron pret fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Tocmai am descoperit ca am foaia mai mica decat stock.In loc de 43 de dinti am 42. dupa ce ca am 1.88 si sunt destul de greu numai foaie mai mica nu-mi trebuia. Are cineva de vanzare o foaie de 43 (stock) sau de 44 (preferabil). ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladivlad Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Tocmai am descoperit ca am foaia mai mica decat stock.In loc de 43 de dinti am 42. dupa ce ca am 1.88 si sunt destul de greu numai foaie mai mica nu-mi trebuia. Are cineva de vanzare o foaie de 43 (stock) sau de 44 (preferabil). ? Foaie de 43 au doar modelele de State. Cele pt Euro au 42 stock. Baga un pinion de 15 pe fata si ai rezolvat-o amiabil.E si mai ieftin. E ca si cum i-ai pune 45 pe spate. Eu la 600rr /2007 am 43 fata de 41 stock. Merge cit de cit satisfacator. Dar, am mers si pe alt CBR 600RR cu 15/44. La demaraj zici ca e de 1 mie, senzational. Chiar si cu calcatura modificata tot prinde viteza reala de 250/h(298 pe ceas), dar incredibil de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Multumesc mult pentru informatii.Dar cele de europa difera si la rapoartele din cutie? Pentru ca daca nu difera inseamna ca sunt mai puturoase decat cele de state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladivlad Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Multumesc mult pentru informatii.Dar cele de europa difera si la rapoartele din cutie? Pentru ca daca nu difera inseamna ca sunt mai puturoase decat cele de state. Nu difera. Un dinte pe spate inseamna in medie 2% diferenta. Cele de State au alta harta la ECU , acolo se foloseste standart benzina de 91. Per total nu difera puterea la roata, conditia e sa mearga fiecare cu benzina ei. O benzina cu cifra octanica mai mare nu va influenta neaparat pozitiv motorul modelelor americane, se stie ca cu cit cifra octanica creste sau scade trebuie umblat la avansul aprinderii. La modelul din 2007 Honda a introdus in motor un senzor de detonatie care da informatii la calculator, acesta modificind avansul in functie de cifra octanica a benzinei. Mi se pare o mare realizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 sa nu uitam nici ca cifra octanica din america nu este in aceeasi unitate de masura cu cea europeana. " In the US, octane ratings in unleaded fuels can vary between 86-87 AKI (91-92 RON) for regular, through 89-90 AKI (94-95 RON) for mid-grade (European Premium), up to 90-94 AKI (95-99 RON) for premium (European Super)." cu specificatia ca in europa se foloseste RON. in esenta, cifra octanica este aceeasi.(sursa wikipedia) din aceste considerente ^, nu cred ca sunt modificari la hartile ECU datorate cifrei octanice. nu bag mana in foc, pentru ca nu am comparat harti usa/europa. de asemenea, nu m-am uitat la numarul de dinti (am moto noua, deci numarul stoc), dar in manual nu se face referire decat la 2 versiuni, una fiind cea obisnuita, cealalta fiind cea pentru california&canada, care constau in cateva cleme in plus (la acest lucru se face referire si in manualul de service). o sa verific acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 I-am lasat pinionul neschimbat si i-am pus foaie + 3 dinti adica 45. Acum are un cuplu OK si la 4-5 mii de ture si nu pot sa va spun cum trage de la 8-9 mii in sus. Am iesit pe autostrada sa vad cum e si pe ceas ajunge la 263 km/h aproape de 14000 rpm, dar ii face foarte foarte repede. Sunt super multumit de modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 daca nu i-ai pus speedo healer nu iti mai indica nici viteza nici numarul de km corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.