Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Cumparata acum 2 zile, model 2006, 8950km, totul stock. Deja am facut 150km cu ea, ne intelegem bine si sa speram ca nu ne doreste raul nici un conservar :)

 

 

S-o stapanesti sanatos!

 

Diseara se aduna lumea pe la Constitutiei?

 

Soki inca nu ai reusit sa-ti rezolvi problema cu statorul ala de cacao?? :)( Aduo pe remorca si hai cu mine la Bragadiru k am acolo un mecanic f bun..poate reuseste sa te ajute.

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-o stapanesti sanatos!

 

Diseara se aduna lumea pe la Constitutiei?

 

Soki inca nu ai reusit sa-ti rezolvi problema cu statorul ala de cacao?? :D( Aduo pe remorca si hai cu mine la Bragadiru k am acolo un mecanic f bun..poate reuseste sa te ajute.

 

Respect!

 

salutare :D) sa rezolvat cu statorul... concluzia e... ca tre sa iau tot OEM acu sa vedem cu o sa se rezolve cu finantele. Asta care il am tine mere, dar nu sunt satisfacut..... cand il las in ture ... se slabeste lumina in far... si o sa pun stator si releu oem vad eu de unde le achizitionez. In rest totul e ok... is in concediu... is la Targu Ocna la mine acasa.... si maine vin incolo .. e rau ca nu am nici un amic cu B-ul care sa mearga maine incolo sa vin si eu cu mobra... daca nu .. vin sptamana viitoare cu transportul in comun si inapoi pe 2 roate :D

 

SirFaq ce se aude de horinca aia?

Mesaj completat

cineva in piata constitutiei az?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

merci de sfat , dar revin merge sau nu ......:)

Da merge, au mai facut-o si altii inaintea ta si dupa aia si-au dat pumni in cap, etc. O sa incerc sa-ti explic "pe romaneste" ce o sa se intample: cauciucul o sa stea "mai strans" pe janta, astfel ca atunci cand o s-o inclini, o sa trebuiasca sa depui un efort mai mare, adica o sa se incline mai greu, iar la un anumit unghi de inclinare o sa se incline dintr-o data mult fara sa vrei, o sa te traga in jos, pe partea pe care ai inclinat-o. E total aiurea, am mers pe o motocicleta cu 190 pe spate in loc de 180, si crede-ma ca nu mai avea nici un farmec si era chiar greu de pilotat. Treaba ta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dori o informatie de la detinatorii de 600rr 2005 2006, eu am un 600rr 2008,si am spart roata pe fata ,am gasit cateva roti dar de la modelul 2005-06 ,si nu stiu daca se potriveste ,asa ca daca ar vrea cineva sa ma ajute???am nevoie de diametrul exterior al discurilor de franare si distanta dintre cele doua disciri de franare in zona unde actioneaza placutele de frana deci pe interioare distanta dintre un disc si altul,eventual diametrul axului care tine roata,va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dori o informatie de la detinatorii de 600rr 2005 2006, eu am un 600rr 2008,si am spart roata pe fata ,am gasit cateva roti dar de la modelul 2005-06 ,si nu stiu daca se potriveste ,asa ca daca ar vrea cineva sa ma ajute???am nevoie de diametrul exterior al discurilor de franare si distanta dintre cele doua disciri de franare in zona unde actioneaza placutele de frana deci pe interioare distanta dintre un disc si altul,eventual diametrul axului care tine roata,va multumesc anticipat

 

Discurile se potrivesc de la model 2003-2006 la cel de 2007-2008, dar roata in sine nu. Butucul e mai lat la 2003-2006 decat la 2007-2008 si nu se poate modifica sau daca se poate costa mai mult decat o roata noua. M-am confruntat cu situatia asta si stiu sigur ca asa e. Cineva a schimbat suspensia fata de la 2003-2004 cu cea de 2007-2008 si doar discurile de frana vechi s-au potrivit la gauri la roata noua, iar roata de 2003-2004 e la fel cu cea de 2005-2006. La 2007-2008 distanta dintre telescoape e mai mica cu aprox. 2 cm. Daca pot sa fac rost si de masuratorile exacte o sa le postez aici. Deci itzi trebuie neaparat roata de PC40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Imi dau seama ca nu este topicul corespunzator pentru asa ceva dar am nevoie urgent asa ca voi posta si aici. Am nevoie cat mai repede de un CBR 600RR 2007+ si la un pret mai real va rog (de ex. nu imi cereti 8000 pe el si folositi ca argument ca atat e nou). Ideal ar fi, daca are cineva fara carene, fara faruri, neinmatriculabila etc... Am si un Suzuki DR-Z pe care il pot da la schimb eventual, il dau cu piese in plus sau ceva ca sa incerc sa egalez diferenta. Aici e DR-Zul http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=223774. Multumesc anticipat si ma scuzati inca odata, dar am nevoie foarte mare de un CBR 600....:agree:

 

 

 

Pot fi gasit la emailul marinvlad33@yahoo.com sau la nr de telefon 0722300970.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar tot nu m-am lamurit. Care e presiunea optima in pneuri? In cartea tehnica scrie 2,9 pe spate si 2,5 pe fata. Eu asa mi-am bagat, dar simt ca are tendinta sa-mi fuga spatele in curbe. Are ceva daca bag mai putin? S-ar comporta mai bine in curbe? Astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

sunt si eu posesorul unu cbr600rr din 2004, inainte am avut un kawa zx6r 99, vroiam sa intreb si eu pe la cat se ridica temperatura la apa la voi ?

 

la mine la mers prin oras se duce pina la 104 grade si atunci porneste ventilatorul si mai scade vreo 2 grade , totusi nu e cam mult 104-105 grade?

 

 

la kawa nu aveam indicatie directa asa cum am acum dar parca nu se ridica chiar atat

 

 

mercii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600rr 07 am ajuns cu el in 109 grade... nu are o treaba la 103 grade este optima... stai calm.. nu o sa strici tu motorul din cauza temperaturi nici odata... am avut un 919 97 am mers fara apa.. vasul exp gol.. + nustu din galerie ca a intrat frumos 1.5 l o sticla de granini :blink: asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa, pai nu sta constant la peste 100 de grade , in mers pe caldura sta pe la 90 de grade azi am mers cu ea si statea constant la 80 grade , numai ca prin oras daca opresc la semafor si mai stiu eu o frec pe ici pe colo se duce imediat la 104 grade si pornese ventilatorul si mai scade pe la 102 , dar daca ies cu ea la drum mai intins scade inapoi sub 100

 

 

merci de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...