Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

daca gasesti semnalizari "infundate", anunta-ma si pe mine te rog, ca am tot cautat si n-am gasit decat porcarii extrem de scumpe pt o pereche de becuri cu un dom de plastic deasupra.

 

in rest, gume si ma bate gandul TARE de niste xenoane. si imi mai casunase pe un doublebubble acum ceva timp. om vedea. cand se duce lantul asta, posibil sa mai schimb pinionul/foaia. in rest.... drum liber si bun sa fie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai noroc... nu am mai scris de mult pe forum si nici nu prea am mai iesit cu mobra si nici nu cred ca am sa mai ies pana la primavara... ca si asa tre sa fac revizia... sa iau gume sa schimb bujii ... lichide.... placute... si unele maruntisuri... intre timp mi-am luat stop pe spate cu semnale in el de la chinezoi... nu ma asteptam sa arate si sa functioneze asa bine....numai ca tre sa gasesc 2 rezistente sa le pun acolo ca palpaie prea repede... poate zice si mie cineva de unde pot sa iau 2 treburi de alea.... acu mai nou mo lovit... sa ii iau si semnale de alea infundate pe carena si ca sa fie meniul complet am sa ii iau si niste becuri H7 silver light.

Voi ce upgrade ai mai facut sau aveti de gand sa faceti?

 

 

Bafta

 

super tuning :finger:

semnale ingropate...egay...15$

rezistente...Louis....parca ziceai ca stii o alternativa mai ieftina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dioda...ca nu are nici o legatura...trebuie rezistenta de putere...minim 21W cu 3 ohmi (parca)

semanale USA da...probabil made in china....eu am comandat, tre' sa-mi apara...o sa devin power buyer in curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti

 

EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici?

Editat de veics
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti

 

EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici?

 

pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ...

pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde.

 

nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate.

 

daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service.

 

habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde.

 

nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate.

 

daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service.

 

habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service.

 

nu se aprinde martorul de HESD, m-am gandit si la faza cu stander-ul, dar nu am :angry:, oh well. s-a stricat vremea, asa ca la primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica?

 

Pai daca nu functiona hesd-ul probabil ca erai pe jos. Asa e facut sa te ajute fara sa-ti dai seama cand intervine. Pe mine m-a scos din cateva situatii delicate iar daca nu era hesd-ul eram hentz. Asa ca nu-ti fa griji, mai bine sa nu ajungi sa vezi cum functioneaza! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For those of you who think you might be having problems with the Honda Electronic Steering Damper , Honda has provided a quick self-test for comparing minimum and maximum damping, without riding the bike.

 

Raise and support the front of the bike. Move the steering back and forth several times to get a "feel" for minimum damping.

 

1. Lower the side stand

 

2. Shift tranny into a gear other than neutral.

 

3. Open the throttle fully ( WFO ).

 

4. Turn the ignition switch on while maintaining steps 1-3.

 

The HESD icon on the LCD display should start blinking ( If not, start over ).

For the next 10 seconds, the ECM will set the HESD to maximum damping ( full-stiff ). Compare this to minimum damping. If there is no change, replace the HESD unit.

 

NOTE: This test will not work if the Malfunction Indicator Lamp has indicated a problem exists in the PGM-DSFI ( MIL is flashing ).

 

Some moto-mags have implied that the HESD provides no damping when it's "off". This is not true! Unless the HESD unit is damaged ( IE-no oil, etc ), it always provides a small amount of damping, even with the key off.

 

Now you can see just how much damping the HESD provides, check to see if yours is working, or just impress your friends with your knowledge of Honda PGM-DSFI's self diagnostics.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului.

 

hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut!

 

multumim, speed :angry:

 

 

hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului.

 

hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut!

 

multumim, speed :angry:

 

 

hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme.

io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...???

teoretic, pui motoreta pe stander, daca nu ai stander, o ridici pe ceva astfel incat sa ai ghidonul liber si sa-l poti misca.

tragi cricul, o bagi intr-o viteza, cheia o ai in contact, acceleratie maxim, apoi dai din buton contact, timp de 10 secunde palpaie HESD-ul, timp in care tu misti ghidonul si apoi incepe sa se miste mai greu, dupa alea 10 secunde, nu mai palpaie led-ul de HESD, si ghidonul se misca ca inainte, usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, pui motoreta pe stander, daca nu ai stander, o ridici pe ceva astfel incat sa ai ghidonul liber si sa-l poti misca.

tragi cricul, o bagi intr-o viteza, cheia o ai in contact, acceleratie maxim, apoi dai din buton contact, timp de 10 secunde palpaie HESD-ul, timp in care tu misti ghidonul si apoi incepe sa se miste mai greu, dupa alea 10 secunde, nu mai palpaie led-ul de HESD, si ghidonul se misca ca inainte, usor

da ,am reusit ,functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry:

opune rezistenta mica si la tine?

ce sa zic ,se intareste semnificativ fata de pozitia "0" sa zic asa , dar oricum daca incerci un ghidon de k7 sa zicem cu amortizor standard nu simti mai nimik ,deci amortizorul acesta de pe honda e mult peste . :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...