Jump to content

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noua mea Hondita CBR 1000 RR

 

Superb. Ce an este? (sper ca nu e din lotul ala cu probleme la segmenti :) )

 

Asteptam impresii (pozitie, sunet, cornering, ce vrei tu), sa o calaresti sanatos si cu placere :)

Edited by Dan-Andrei
Link to comment
Share on other sites

Va rog sa-mi ziceti si mie ce ulei si cati litri intra intr-un CBR 600 RR 2004. Ms anticipat

 

Am atasat o poza cu date din manual .

 

post-7569-1280408685_thumb.png

 

 

Eu am pus Motul 10W40 300V Factory Line.

 

Bafta!

Edited by bang-bang
Link to comment
Share on other sites

Superb. Ce an este? (sper ca nu e din lotul ala cu probleme la segmenti :) )

 

Asteptam impresii (pozitie, sunet, cornering, ce vrei tu), sa o calaresti sanatos si cu placere :)

 

E din 2008.

Primele impresii: este completa alta motocicleta fata de CBR600, se conduce diferit. E mica si usoara, dimensiuni asemanatoare cu 600.

Pozitie mai incomoda decat pe F4i sport, stai pe maini, sa alunecoasa, pasagerul trebuie sa fie mic si sta cu picioarele in gat (mai bine sa nu se urce pe asa moto). Totusi protectie la vant mai buna.

E foarte puternic, e foarte agil, Acelerari foarte agresive, greu tii pe sosea roata din fata.

Usor manevrabil, asemanator cu 600 dar la viteze mici in oras se simte ca e mai grea un pic (are 197 kg la plin).

Extraordinar de stabil in curbe, greutatea bine distribuita, nu fuge spatele.

Abreaj cu alunecare, despre acesta nu trebuie sa scriu, cine a incercat asa ceva se va indragosti de ea pana la moarte.

Se incalzeste in oras binisor desi carena este mai putina pe ea.

Toba de fabrica, nu se aude deloc.

Consum aproximativ 8% oras 6% afara (mers foarte relaxat - a se citi "mers incet").

Edited by yangzi
Link to comment
Share on other sites

Diverse pentru Honda CBR 600RR 2003-2006

 

Parbriz OEM 2005-2006

 

http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106046

 

Tija schimbator 2003-2006

 

http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106045

 

Scarita si suport dreapta spate 2003-2004

 

http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106042

 

Scarita si suport stanga fata 2003-2006

 

http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106041

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi :crack:.. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav..

Multumesc...

Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) )

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor. Dupa aproape 2 ani de zx-6r, ma alatur si eu voua cu un 600rr din 2003 achizitionat de cateva zile. Momentan nu am poze cu ea pentru ca i-am dat jos carenele pentru o mica "revizie", sa vad si eu pe la ea ce si cum... Voi reveni cu impresii si poze.

 

Numai bine

 

 

Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi :laugh:.. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav..

Multumesc...

Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) )

 

Conform manualului de sevice daca clipeste becul de 8 ori inseamna o defectiune la senzorul de pozitie al clapetelor de acceleratie (Throttle Position). Sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta.

 

Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie?

 

Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste.

 

So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff?

 

Va multumesc nespus pt. ajutorul dat.

post-51096-1281806979_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

cristiane bine ai venit intre noi si sa o stapanesti sanatos. sa bagi poze cand faci rost sa vedem si noi mica bestie:D si pt toti posesorii de 600 si 1000rr am hotarat ca miercuri la ora 20 ne intalnim mai multi la victoriei. asa ca noi asteptam cat mai multi posesori de 600 si 1000rr.

Link to comment
Share on other sites

Mersi alecs pentru urari... o sa bag si poze dar sa pun carenele la loc pe ea...

 

Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret :laugh:. Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor.

 

Ce simeringuri de amortizor recomandati ? O marca ceva ? Un pret?

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta.

 

Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie?

 

Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste.

 

So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff?

 

Va multumesc nespus pt. ajutorul dat.

 

Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori.

 

Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel.

Mesaj completat

Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret :laugh:. Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor.

 

 

Am cumparat un set din asta chinezesc de carene aftermarket care a fost trimis in UK si dupa in Ro , care stau momentan tot in cutie (Doamne fereste sa am nevoie de ele). Sunt finisate 99% ca cele din fabrica. Vopseaua este ok, stickerele la fel, carenele inferioare au venit pana si cu un scut termic, cu toate surubelele atasate pentru a prinde stopul si farul. Singura diferenta este aceea ca plasticul este cu 1 mm mai subtire si este putin mai rigid. Per total, la 500 euro sunt mai mult decat multumit.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt. raspuns, dar exact raspunsul asta nu`l cautam.

 

"

Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori.

 

Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel."

 

1) Stiu ce e aia HISS...

2) "dar s-ar putea sa ma insel" - te inseli pe banii mei si nu pot accepta asta

3) Pai hai s`o luam logic...Honda...Ignition...Security....System. Motorul va porni doar pe baza unicitatii cheii. Adica injectia, cdi`ul, toate vor porni si motorul va fi alimentat cu benzina si scanteia se va produce DOAR daca cheia este aia corecta...mai exact nu cheia cat cipul din ea. Daca pierzi toate cheile...nu schimbi doar butucul ala...ci...o gramada. Cum ziceam, nu mai cheia..practic nu mai ai motorul. Aia la Honda n`or sa iti schimbe doar un butuc amarat ci...multe. Altfel...am porni toate motoarele cu orice chei...si lumea ar trai in pace si`n armonie. Dar nu este asa.

 

Trecem peste si intreb iar...ce este piesa aia? doar o "antena" care doar preia si transporta informatia din cheie deci o pot schimba oricand sau cumva si proceseaza informatia din cheie deci piesa in sine ar fi unica si n`o pot schimba decat daca schimb...multe altele?!

 

Va multumesc anticipat.

Edited by gsm
Link to comment
Share on other sites

Ala e senzorul care citeste validitatea si prezenta cipului cheii. Ce nu e clar ? :laugh:

 

Sa stii ca exista manual pentru 600RR si forumuri dedicate daca aici nu te multumesc raspunsurile.

Edited by sorinm
Link to comment
Share on other sites

Ala e senzorul care citeste validitatea si prezenta cipului cheii. Ce nu e clar ? :laugh:

 

Sa stii ca exista manual pentru 600RR si forumuri dedicate daca aici nu te multumesc raspunsurile.

 

salut ,

domnule inginer, eu stiu ca aia e doar o antena .. si mai ciudat e faput ca scrie acolo unde e spart ANT1 si in partea celalata unde e fisurata se pare ca scria ANT2 , eu sunt de parere , dupa cum am mai intrebat si pe altii si m-am informat , ca aceea e doar o antena care transmite informatia din cipul cheii la CDI . Deci ... daca e cum zici tu adu argumente cat se poate de clare... cred ca omul intra si el pe forumuri si citeste una alta asa ca daca e cineva care poate sa dea un argument concret , va rog, daca nu abtineti-va de la comentarii inutile.

Romania e plina de astfel de ingineri, dar nimeni nu da un raspuns concret.

 

Cu stima.

Edited by Sokatu
Link to comment
Share on other sites

Nu prea e bine-venit limbajul asta sarcastic mai ales din partea cuiva care recomanda sa dea la automat fara ulei.

 

Am zis clar ca nu ma pricep, am incercat sa ii furnizez niste informatii basic despre HISS. In concluzie, nu vad de ce te bagi ca musca-n lapte cu comentariul tau.

Link to comment
Share on other sites

Se baga pt. ca dezinformezi...si dupa mintea ta i`ar costa bani pe unii. Nu stim cum faci tu banii dar altii ii muncesc cinstit...si cand ii dai prost...doare.

 

Pt. urmatorul care da search si ajunge pe aici, sa fie super clar:

 

Piesa aia este doar o simpla antena si nimic mai mult. Poate fi schimbata la orice ora cu una identica, Nu vei schimba cheie, nu vei schimba CDI, nu vei schimba nimic decat piesa aia.

 

q.e.d.

Link to comment
Share on other sites

Nu am dezinformat pe nimeni, mersi ca m-ai lamurit, si eu muncesc pentru fiecare rahat care-l bag in motoreta asa ca te inteleg dar dupa parerea mea esti cam frustrat. Nu ti-am dat decat un sfat dar apreciez ca ne-ai spus ce este ca pe viitor sa stim.

 

Cum ziceam, forumul reprezinta o comunitate in care se mai aplica si brain storming iar daca vrei sfaturi 100% corecte consulta manualul sau un mecanic specializat, imi pare rau daca aici crezi ca stau numai mecanicii de la MotoGP.

Edited by sorinm
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Dupa cateva incercari am reusit in sfarsit sa cadem de acord in privinta unei date si locatii de intalnire special pentru posesorii de RR.

Astfel eu si Alecs_1000rr ne-am dat intalnire miercuri, 18 august in Piata Victoriei la 20:00.

Daca mai sunt doritori ne vedem acolo!

 

Asfalt intins si caldura pana in Decembrie :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...