heaton Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Sebyk, Dupa ceva km pot apare probleme la distributie. Daca ai un mecanic cu tine o sa isi dea seama daca are sau nu ceva. Domnilor ne vedem diseara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ms mult pt informatii. Oricum cand merg sa o vad iau cu mine un mecanic. Treaba e ca am mai vb cu unu altul si mi-au spus ca pretul e cam mic...initial acum vreo 2 luni era 3700 de euro si acum a scazut la 3350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Ms mult pt informatii. Oricum cand merg sa o vad iau cu mine un mecanic. Treaba e ca am mai vb cu unu altul si mi-au spus ca pretul e cam mic...initial acum vreo 2 luni era 3700 de euro si acum a scazut la 3350. Mai exista varianta ca omu sa aibe nevoie de bani si sa lase la pret. Dar nu poti stii sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Set nou carene ABS 600RR 05-06 Telefonica Movistar /index.php?showtopic=584098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salut! Imi pare rau ca nu am ajuns miercuri dar nu am reusit decat ieri sa imi fac RCA...... A-ti mai discutat de plimbarea la Cheia? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salut! Imi pare rau ca nu am ajuns miercuri dar nu am reusit decat ieri sa imi fac RCA...... A-ti mai discutat de plimbarea la Cheia? Toate bune! Salut ! eu merg sigur si plec ora 10(aproximativ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 La un 600RR 2005 pe unde se baga antigelul? Tencs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 daca nu ma insel are un buson in dreapta radiatorului... cum am zis... "daca nu ma insel". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Corect, ca sa ai acces la buson trebuie sa dai carena laterala dreapta jos si carena ram air dreapta impreuna cu ram air-ul, nu uita sa completezi si in vasul de expansiune. Editat Septembrie 25, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 La un 600RR 2005 pe unde se baga antigelul? Tencs Daca te referi la completarea cu antigel in vasul de expansiune, o varianta ar fi sa dai jos carena laterala dreapta pentru ca vasul se gaseste in spatele ei ... cred ca merge si fara a da jos carena dar cred ca te chinui mai mult... Daca vrei sa faci aerisirea sistemului, este mai complicat si cel mai bine este sa urmaresti pasii din manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact La a mea, la 2003 se vede busonul de la vas prin fanta carenei laterale, dar e cam greu de completat direct din bidon. Iar nivelul il vad daca ma uit prin fata pe la radiator. Si la tine ar trebui sa fie la fel la 2005. Dar daca zici ca se incalzeste mai mult asta inseamna ca este nevoie sa faci o aerisite a instalatiei de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact tolomacule, ai schimbat siguranta ARSA de la ventilatoare??? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 tolomacule, ai schimbat siguranta ARSA de la ventilatoare??? )) Cuvânt! Nu de alta dar a fost primul lucru care s-a ars la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Am si eu o intrebare legata de 1000rr, ce pompa de frana are? fata de cea de pe 954.Am cautat pe net niste chestii insa nu gasesc la diferente pe sistemul de franare decat faptul ca au pus etrieri radiali la 1000rr fata de 954...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 ZLD o toba stoc de 1000 rr nu vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 ZLD o toba stoc de 1000 rr nu vrei? am 954, care nu are toba sub codita, deci n-am ce face cu ea.Daca tot vine vorba de tobe stock vand si eu 2 pentru 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Salutare! Din pacate se pare ca s-a cam terminat sezonul si odata cu el si intalnirile noastre din Victoriei........ Sper sa mai avem ocazia daca se mai incalzeste putin..... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006) Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda Ce poate face pentru a face rost de alte chei Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei intrebarea lui este daca exista alta varianta Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006) Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda Ce poate face pentru a face rost de alte chei Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei intrebarea lui este daca exista alta varianta Multumesc! Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru. Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta In primul rand multumesc pentru raspuns Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 In primul rand multumesc pentru raspuns Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva... La varianta asta nu am un raspuns... Ar mai putea cauta pe la cei care au piese din dezmembrari sa ia ECU si butucul cu cheile (macar una care sa mearga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 mobrele de state nu au hiss... ceea ce face sa fie mult mai usor cu cheile. dar si asa dupa ce schimba daca iar pierde cheile ce face??? ideea e ca o cheie sa stea tot timpul in casa ca sa nu se piarda amandoua. daca s-a pierdut una in mom imediat urmator te duci si o faci pe a 2-a cu cheia de rezerva ca tot timpul sa ai o cheie in casa. bafta in continoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.Sper sa o rezolve cat mai ieftin. Bafta sigur ca se poate reprograma si face alte chei dupa contactul existent dar asta costa (cam 250-260 eur)+posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 am un 600rr din 2004 si am o problemuta... butoanele de pe bord, ADJ si RESET imi sar mai mereu din locasurile lor si zornaie ca dracu... ma chinuiesc sa le pun la loc apoi sar imediat ce merg putin cu ea... zgomotul produs de ele e enervant rau in mers :| a mai patit cineva? ca din ce am mai citit pe net e o problema destul de uzuala, dar nimeni nu zice nimic de o rezolvare. ma gandeam sa incerc sa le lipesc cu fff putin superglue, dar la cat de indemanatic sunt o sa le lipesc aiurea... se poate si altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.