Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Salutare,as vrea sa-mi cumpar un rr 07-08 de 600, dar am vazut o oferta ok si la unul de 1000 din 08. As vrea sa-mi spuneti o parere despre ele,de exemplu am inteles ca la miarul din 08 au fost ceva probleme. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc.

Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. :D Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'.

In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere.

 

P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo.

 

:)

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cel de 600, pot sa spun ca e mega manevrabil si ca are una dintre cele mai bune ciclistici dintre motoarele de 600 din generatia sa.

 

Ca si putere a motorului nu impresioneaza prea mult fiind undeva la 120CP pe foaie, aici fiind si alte motoare mai puternice. Insa cu toate acestea Honda ofera o caracteristica liniara a puterii fara goluri de putere si fara varfuri la anumite turatii ale motorului => handling foarte bun.

 

Acum vine intrebarea pentru ce vrei tu miar? Crezi ca un 600 daca-l tii in 12.000 - 16.000 nu rupe? Eu vad nevoia unui astfel de motor daca chiar te dai tare pe circuit si simti nevoia de mai multa putere. Insa la noi in tara nu prea sunt circuite de miar, decat cele de pe aeroporturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc.

Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. :) Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'.

In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere.

 

P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo.

 

:D

 

Nicu nu m-am dat la Serres, m-am dat prin Bucuresti :) Mobra e absolut fabuloasa, la ghidon zici ca esti pe 600 RR iar amortizorul ala de ghidon si ciclistica sunt absolut dumnezeiesti, ia curbele singura :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicu nu m-am dat la Serres, m-am dat prin Bucuresti :) Mobra e absolut fabuloasa, la ghidon zici ca esti pe 600 RR iar amortizorul ala de ghidon si ciclistica sunt absolut dumnezeiesti, ia curbele singura :)

 

Acum stateam si ma gandeam cand te-ai dat pe Serres, d-apai ca ai fi facut-o cu 1000RR 2008. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,as vrea sa-mi cumpar un rr 07-08 de 600, dar am vazut o oferta ok si la unul de 1000 din 08. As vrea sa-mi spuneti o parere despre ele,de exemplu am inteles ca la miarul din 08 au fost ceva probleme. Merci.

 

Este o motociclete extraordinara, ciclistica foarte buna, manevrabila, usoara, mica, livreaza puterea liniar, si la turatii mici are forta si cuplu mare. Cum au scris si altii parca ia curbele singur, amortizorul de ghidon electronic, se modifica in functie de viteza, e o placere s-o folosesti, ambreajul cu alunecare te ajuta la retrocedarea treptelor de viteza si blocarea rotii spate. Suspensiile sunt excelente, trebuie reglate un pic mai soft pe drumurile noastre, la inceput mergeam pe hard si cam saream pe denivelari, mi-a fost frica sa reglez prea soft sa nu se dezechilibreze in curbe, dar am fost placut surprins sa vad, ca si cu reglari soft sta excelent de bine pe denivelarile din curbe, suspensiile se intaresc progresiv la solicitare. De consumul de combustibil nu scriu deoarece e vorba de miar. Consumul de ulei undeva la 1 litru intre schimburi (fac schimbul la 4-5 mii de km), depinde mult de tipul de ulei, cu ulei de curse (Motul 300V) consuma mai mult (300V-ul nu e recomandat pentru acest motor de fabricant, nu are specificatia JASO MA, asa ca nu mai pun in ea). Eu folosesc Motul 7100 sau Motorex TopSpeed 10w40.

Ce nu imi place? Lipsa indicatorului de treapta, carena se desface destul de dificil, nu recomand sa incerce cineva fara sa se documenteze. Toba de esapament in partea inferioara se decoloreaza dupa un timp (l-am si spalat din prostie cu ceva detergent neadecvat), faza scurta care bate la max 30 m in fata. Am avut un pic de retinere cand am vazut ca ambrajul este pe cablu, dar functioneaza impecabil, si daca il reglezi pentru folosinta cu doua degete.

In rest mie imi place foarte mult, am cu ea deja 12000 km, la ora actuala daca ar trebui sa iau alta motocicleta tot pe asta as lua (nu am condus inca BMW-ul nou de 1000RR), consumul de ulei nu mi se pare deranjant de mult; sunt si alte miare care consuma la fel. Daca mai ai ceva de intrebat scrie si bafta la achizitionat.

Editat de yangzi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mon amis, tu te prezinti la Serres acum pe 18-20 Martie? :)
Nope, dupa cum a spus Mac, am spart pusculita cand mi-am luat mobra. Amortizez total investitia in cateva luni. Spre mijlocul anului ies prima data pe circuit, cel mai probabil in Ungaria. Dar va astept cu impresii si poze, dupa ce va intoarceti. :D

Momentan astept noul set de gume. Am ales Michelin Power One. La sfarsitul saptamanii ar trebui sa fie acasa. Am luat si uleiul (Motul 7100 10W60) + filtru. Sa se incalzeasca putin si le schimb pe toate.

 

Hai, primavara, HAI! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul daca-l schimbi repede nu trebuie sa ai nicio problema cu el. 15W50 e 300V, bun doar daca te dai in ture mari si daca-l schimbi rapid (maxim 2000km), altfel se face pipi si e caca la motor. Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns.

Gumele nu le inteleg dar este alegerea ta, nu vreau sa pornim polemica pe tema asta ca insiram pagini pro/contra. :)

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce ai luat 10w60 ? Eu personal mergeam pe 15w50 !
Probabil o sa-l schimb pe 15W50. Inca nu l-am bagat in motor.

 

 

Uleiul daca-l schimbi repede nu trebuie sa ai nicio problema cu el. 15W50 e 300V, bun doar daca te dai in ture mari si daca-l schimbi rapid (maxim 2000km), altfel se face pipi si e caca la motor. Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns.
O sa-l trag putin de urechi, tocmai de aceea am zis sa iau un 15W50. Astept de fiecare data sa se incalzeasca motorul, inainte de a pleca de pe loc.

 

 

Gumele nu le inteleg dar este alegerea ta, nu vreau sa pornim polemica pe tema asta ca insiram pagini pro/contra. :)
True, vesnica polemica la gume. Nah, ce sa zic, incercam acum si Power One. Intr-un final, sper sa pot incerca un numar cat mai mare de gume, astfel incat sa-mi pot alege unul potrivit pt mine bazandu-ma pe feedback-ul pe care o sa-l am eu, nu din citite pe forumuri/reviste. :D Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc.

Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. :D Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'.

In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere.

 

P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo.

 

:)

Problema cu uleiul e mai peste tot,am citit si pe forumurile din state,si da cred ca ceva e putred acolo dar merita vazut si vorbit.Merci.

 

Este o motociclete extraordinara, ciclistica foarte buna, manevrabila, usoara, mica, livreaza puterea liniar, si la turatii mici are forta si cuplu mare. Cum au scris si altii parca ia curbele singur, amortizorul de ghidon electronic, se modifica in functie de viteza, e o placere s-o folosesti, ambreajul cu alunecare te ajuta la retrocedarea treptelor de viteza si blocarea rotii spate. Suspensiile sunt excelente, trebuie reglate un pic mai soft pe drumurile noastre, la inceput mergeam pe hard si cam saream pe denivelari, mi-a fost frica sa reglez prea soft sa nu se dezechilibreze in curbe, dar am fost placut surprins sa vad, ca si cu reglari soft sta excelent de bine pe denivelarile din curbe, suspensiile se intaresc progresiv la solicitare. De consumul de combustibil nu scriu deoarece e vorba de miar. Consumul de ulei undeva la 1 litru intre schimburi (fac schimbul la 4-5 mii de km), depinde mult de tipul de ulei, cu ulei de curse (Motul 300V) consuma mai mult (300V-ul nu e recomandat pentru acest motor de fabricant, nu are specificatia JASO MA, asa ca nu mai pun in ea). Eu folosesc Motul 7100 sau Motorex TopSpeed 10w40.

Ce nu imi place? Lipsa indicatorului de treapta, carena se desface destul de dificil, nu recomand sa incerce cineva fara sa se documenteze. Toba de esapament in partea inferioara se decoloreaza dupa un timp (l-am si spalat din prostie cu ceva detergent neadecvat), faza scurta care bate la max 30 m in fata. Am avut un pic de retinere cand am vazut ca ambrajul este pe cablu, dar functioneaza impecabil, si daca il reglezi pentru folosinta cu doua degete.

In rest mie imi place foarte mult, am cu ea deja 12000 km, la ora actuala daca ar trebui sa iau alta motocicleta tot pe asta as lua (nu am condus inca BMW-ul nou de 1000RR), consumul de ulei nu mi se pare deranjant de mult; sunt si alte miare care consuma la fel. Daca mai ai ceva de intrebat scrie si bafta la achizitionat.

Ok merci mult.

Mesaj completat

Referitor la cel de 600, pot sa spun ca e mega manevrabil si ca are una dintre cele mai bune ciclistici dintre motoarele de 600 din generatia sa.

 

Ca si putere a motorului nu impresioneaza prea mult fiind undeva la 120CP pe foaie, aici fiind si alte motoare mai puternice. Insa cu toate acestea Honda ofera o caracteristica liniara a puterii fara goluri de putere si fara varfuri la anumite turatii ale motorului => handling foarte bun.

 

Acum vine intrebarea pentru ce vrei tu miar? Crezi ca un 600 daca-l tii in 12.000 - 16.000 nu rupe? Eu vad nevoia unui astfel de motor daca chiar te dai tare pe circuit si simti nevoia de mai multa putere. Insa la noi in tara nu prea sunt circuite de miar, decat cele de pe aeroporturi.

Nu tin neaparat sa-mi iau miar,doar mi sa parut ciudat pretul la un 1000rr in comparatie cel putin cu ce se spune despre el.Oricum cel mai probabil raman la 600,multumesc pentru pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un 600rr/2007. Am aerisit frina spate si tot nu bloca roata. Am cercetat problema la inca 2 motorete identice, la fel. Puteti sa-mi spuneti cei care aveti modelul 2007-2011 daca reusiti la fel de usor ca la modelel anterioare sa blocati roata spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns.
Done it.

Astazi am schimbat 7100 10W60 cu un 300V 10W40 FL.

Mi-am zis ca n-are rost sa inventez eu coada la cireasa. :bigstar: O sa pun ce recomanda producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Totusi nu inteleg de ce lumea se inghesuie sa toarne numai Motul in motor. Exista viata si fara Motul, apropo. :bigstar:

 

io nu inteleg de ce lumea e asa revoltata ca alta lume foloseste MOTUL... toti stim ca exista multi producatori de ulei!

fiecare pune ce vrea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa tipi ca sa te faci auzit, asa de fel?

Stai potol, ca eu tot Motul am bagat in a mea. Doar ca am bagat ce scrie-n carte, nu m-am dat mai destept decat producatorul. :bigstar:

 

 

Later Edit:

Forum idiot, double posting.

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...