Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si pe partea cealalta ?

 

e same shit... :( tot carenele arata cam la fel. Tu ai deja prinderea pe dreapta, pe stanga nu stiu .....trebuie sa vii cu niste distantiere care vine odata cu kitul de buloane si e gata

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe partea cealalta ?

lasa mah ca le taiem pe toate. Unu cate unu pana se stinge FI-u

:(

 

din pacate la 636 se pare ca nu exista un fir care poate fi taiat ca la gsxr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa mah ca le taiem pe toate. Unu cate unu pana se stinge FI-u

:(

 

din pacate la 636 se pare ca nu exista un fir care poate fi taiat ca la gsxr.

exact ....singura modalitate ca sa nu-ti mai apara FI`u aprins in bord cand schimbi tobele este sa ai toba care sa vina special ca un sistem ce anuleaza senzoru ... la mine , galerie full micron = bec de Fi stins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ....singura modalitate ca sa nu-ti mai apara FI`u aprins in bord cand schimbi tobele este sa ai toba care sa vina special ca un sistem ce anuleaza senzoru ... la mine , galerie full micron = bec de Fi stins

poti incerca si solutia asta :(

How To: FI Light Fix

Editat de Carbone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa mah ca le taiem pe toate. Unu cate unu pana se stinge FI-u

:moto:

 

din pacate la 636 se pare ca nu exista un fir care poate fi taiat ca la gsxr.

 

da stiu dar am crezut ca cineva de pe forum a descoperit ceva ...........

 

exact ....singura modalitate ca sa nu-ti mai apara FI`u aprins in bord cand schimbi tobele este sa ai toba care sa vina special ca un sistem ce anuleaza senzoru ... la mine , galerie full micron = bec de Fi stins

 

si la mine a venit toba cu un sistem de arculete pe care trebuia sa pe pun pe fire de la acel servo dar mi-e lene, mai bine tai un fir (asa speram).......

 

si zi-ne ca 636 e mai spurcata ca 900rr

 

?

 

poti incerca si solutia asta :(

How To: FI Light Fix

 

si poate imi iau zborul :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am si eu cateva intrebari, asa ca de la un incepator in ale motociclismului precum si proaspat posesor de 636. Poate vi se par stupide dar, repet, sunt la inceput si vreau sa invat.

 

1. ce e ala un "powercommander" si la ce foloseste ? (v-am auzit vb pe aici despre el )

 

2. eu am schimbat toba finala, am pus yoshimura dar nu s-a aprins niciun bec FI, sa inteleg ca este posibil ca acest senzor sa fie anulat de catre posesorul initial al motocicletei. Si totusi care este rolul acelui senzor ?

 

3. cat de important este un amortizor de ghidon, atat in mersul prin oras cat si afara ? Puteti sa-mi recomandati vreun model precum si ceva preturi ?

 

multumesc anticipat si mult asfalt uscat ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am si eu cateva intrebari, asa ca de la un incepator in ale motociclismului precum si proaspat posesor de 636. Poate vi se par stupide dar, repet, sunt la inceput si vreau sa invat.

 

1. ce e ala un "powercommander" si la ce foloseste ? (v-am auzit vb pe aici despre el )

 

2. eu am schimbat toba finala, am pus yoshimura dar nu s-a aprins niciun bec FI, sa inteleg ca este posibil ca acest senzor sa fie anulat de catre posesorul initial al motocicletei. Si totusi care este rolul acelui senzor ?

 

3. cat de important este un amortizor de ghidon, atat in mersul prin oras cat si afara ? Puteti sa-mi recomandati vreun model precum si ceva preturi ?

 

multumesc anticipat si mult asfalt uscat ! :(

 

1. PowerCommander este un dispozitiv electronic care se pune pe motocicleta pentru a schimba mapul de benzina pe care calculatorul il da injectoarelor. Este un fel de reglaj ca la carburatoare cu DynoJet...unde maresti jiglerele etc.

 

2. Nu stiu ce este acel FI.

 

3. Amortizorul de ghidon este important mai ales daca te dai pe o roata, drumul este valurit si esti in curba, chestii de genul asta...Nu e o necesitate primara, te poti descurca si fara...dar este indicat de cei mai multi pentru mersul pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 636 de ceva timp ca sa pot spune ca daca nu aveam amortizorul de ghidon, o dadeam pe jos de cel putin 5 ori si destul de tare. Asta cel putin pana te inveti cu comportamentul, acum nu stiu daca ar mai fi asa nevoie, dar ma scuteste de o grija in plus. FI e de la fuel injection prescurtarea, iar la mine nu sta aprins chiar daca am tobele schimbate, dar asa am luat-o. Power comander am si am simtit o schimbare destul de mare si se spune ca e recomandat atunci cand ai tobe si filtre schimbate pt a optimiza amestecurile in noile conditii. Pt alte intrebari va stau la dispozitie, iar motorul e de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. PowerCommander este un dispozitiv electronic care se pune pe motocicleta pentru a schimba mapul de benzina pe care calculatorul il da injectoarelor. Este un fel de reglaj ca la carburatoare cu DynoJet...unde maresti jiglerele etc.

 

2. Nu stiu ce este acel FI.

 

3. Amortizorul de ghidon este important mai ales daca te dai pe o roata, drumul este valurit si esti in curba, chestii de genul asta...Nu e o necesitate primara, te poti descurca si fara...dar este indicat de cei mai multi pentru mersul pe strada.

 

 

Am 636 de ceva timp ca sa pot spune ca daca nu aveam amortizorul de ghidon, o dadeam pe jos de cel putin 5 ori si destul de tare. Asta cel putin pana te inveti cu comportamentul, acum nu stiu daca ar mai fi asa nevoie, dar ma scuteste de o grija in plus. FI e de la fuel injection prescurtarea, iar la mine nu sta aprins chiar daca am tobele schimbate, dar asa am luat-o. Power comander am si am simtit o schimbare destul de mare si se spune ca e recomandat atunci cand ai tobe si filtre schimbate pt a optimiza amestecurile in noile conditii. Pt alte intrebari va stau la dispozitie, iar motorul e de vanzare

 

@survolaj

 

1. PC modifica mapa de benzina, AER si curbe de avans (scanteie) etc........

 

2. daca motoru' are o problema sau un senzor nu functioneala sau ii este scoasa mufa se aprinde (daca nu ai PC instalat)

 

3. mai era si frana..........

 

@johnson

 

nu ai FI aprins pt ca ai PC, daca pui computerul origininal ti se va aprinde FI daca nu ai taiat firul sau ai facut vreo inventie la acel servo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in randul lumii cu un 636 din 2005.Si sunt tare multu mit de el.URAAAa 636

 

Aveti idee daca yuasa YTX9-BS 150mm x 87mm x 105mm se potriveste la 636 din 2005

Multam mult.

 

Am intrat si eu in randul lumii cu un 636 din 2005.Si sunt tare multu mit de el.URAAAa 636

 

Aveti idee daca bateria yuasa YTX9-BS dimensiuni:150mm x 87mm x 105mm se potriveste la 636 din 2005, si de unde pot sa fac si eu rost de maselutza care pacaleste sonda landa sau cum se numeste ca mi-am luat o toba leo vince sh si a venit fara ea?

Multam mult.

post-23352-1211312232_thumb.jpg

post-23352-1211312263_thumb.jpg

post-23352-1211312280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare....vin si yo cu o intrebare: se gaseste de cumparat sau se poate confectiona cumva monopost pe un zx6r din '97 ? chiar n-am nevoie de saua din spate...

ms anticipat. :rolleyes:

Editat de bwm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in randul lumii cu un 636 din 2005.Si sunt tare multu mit de el.URAAAa 636

 

:( superb motor. Pacat ca e verde. eu personal m-am dat peste cap de multe ori pana sa gasesc unul care sa NU FIE VERDE, si in acelasi timp sa fie bun :D

 

Discurile alea de frana inflorate mi se par bestiale. Nu se incinge seaua de pasager de la toba?

 

Prietene, ai condus vreodata un kawasaki? Un motor intretinut cum trebuie...nu un bolox trecut prin 15 maini si care a fost birjarit si abuzat de fiecare proprietar?

Cunosc persoane care au detinut honda, suzuki si cand si-au luat kawasaki reactia lor a fost WOW :rolleyes: . Daca vrei sa vorbim despre fiabilitate iti pot da exemple de fiecare marca de motor supersport si "slabiciunile" pe care le-a avut modelul respectiv. Cand kawasaki in anul 2003 avea ambreiaj antihoping pe zx6rr si self-diagnosis cbr-ul de 600 inca mai visa la furci USD.

Ceea ce nu vrei tu sa pricepi este faptul ca atunci cand iti cumperi un motor dus la extrem este posibil sa mai apara si probleme. Asta este pretul pe care il platesti pentru performanta.

 

Chestia cu Kawa e mai buna ca Honda sau mai buna decat Suzuki e relativa. Difera foarte mult de la an la an comportamentul mobrelor. Desi detin o Kawa ZX-6R din 2001 va spun ca in opinia mea GSXR-ul de 600 din acelasi an e mai nervos. Desi nu imi place cum arata nici un Suzuki in afara de Hayabusa trebuie sa recunosc ca a avut cativa ani foarte buni. NU conteaza atat producatorul, cat modelul motorului.

 

Daca pun vaca mea de 200 kg langa un 636 din 2005 de 160 kg nu cred ca exista multe asemanari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in randul lumii cu un 636 din 2005.Si sunt tare multu mit de el.URAAAa 636

 

Marfa de mobra, abia astept sa facem ture. Ai grija de ea si la km cat mai multi fara probleme.

Editat de iurox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare....vin si yo cu o intrebare: se gaseste de cumparat sau se poate confectiona cumva monopost pe un zx6r din '97 ? chiar n-am nevoie de saua din spate...

ms anticipat. :lol:

 

pe louis gasesti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello again... Vin cu o intrebare pt posesorii de kawa zx6r modelu pana in 98...cel care are 160/65 cauciuc pe spate stock. Daca e cineva care a pus 180/55 pe spate, a intampinat vreo problema? Mie unu imi joaca fundu pe viraje daca ma aplec ceva mai tare, ca si cum ar fi cauciucul valurit pe flancuri. Tocmai asta vreau sa aflu, daca e din cauza cauciucului propriu-zis sau daca e pt ca nu se aseaza bine pe janta ca-i mai lat decat a fost proiectata ea sa tina. Plz reply...ms anticipat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello again... Vin cu o intrebare pt posesorii de kawa zx6r modelu pana in 98...cel care are 160/65 cauciuc pe spate stock. Daca e cineva care a pus 180/55 pe spate, a intampinat vreo problema? Mie unu imi joaca fundu pe viraje daca ma aplec ceva mai tare, ca si cum ar fi cauciucul valurit pe flancuri. Tocmai asta vreau sa aflu, daca e din cauza cauciucului propriu-zis sau daca e pt ca nu se aseaza bine pe janta ca-i mai lat decat a fost proiectata ea sa tina. Plz reply...ms anticipat. :crack:

 

Pai tu ai deja cauciucu ala pe janta aia? E cam mare sincer pentru janta aia...maxim poti sa pui cu 10 mai mult - eu am 190/50 pe spate cand a mea stock e cu 180/55 - diferenta nu am vazut-o decat ca trebuie sa trag un pic mai mult de ea pe curbe sa se incline, in rest nu am simtit mari probleme.

 

@Ciolo - s-ar putea sa mearga bateria aia. Eu cam aceleasi marimi le am la baterie, nu tin minte exact.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr posesorii de zx6 (R sau RR) 2005 2006 , am niste piese la vanzare ptr ca motocicleta o vand stock si raman o vreme scurta pe enduro , pana schimb clasa la 1000

 

so :

 

parbriz double bubble powerbronze , powercommander , galerie full micron lite (foarte usoara , de curse) , carene de curse , scarite de curse PP Tuning

 

cine e interesat , sa-mi dea un PM

post-6405-1212085722_thumb.jpg

post-6405-1212085787_thumb.jpg

post-6405-1212085892_thumb.jpg

post-6405-1212086012_thumb.jpg

post-6405-1212086046_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Survolaj: Tati, mi-ai transformat pisicutza intr-o bestie, m-am umezit tot cand intr-a doua m-a aruncat ieri din 20/h in 80/h(luasem o groapa, si am miscat din inertie mansonul). Apoi am inceput sa ii dau nitel, si am ramas impresionat.

 

Chiar daca nu era foarte dereglata carburatia, diferenta acum e imensa, chiar se aude mai frumos.

 

Mersi Survolaj, daca vreti sa va ofere mobra 100% din ce poate ea, il recomand din toata inima pentru reglaje, in special pentru ZX6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reverse, as fi interesat de amortizorul de ghidon si crashpad-uri, daca mai negociezi cu cumparatorul si iti raman, baga un PM.

P.S: Zi-mi si mie cum e cu prinderea crashpad-ului pe stanga.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...