Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

pai inseamna ca nu e acelas model.

 

si ziceti voi ca nu te lasa cu 636 pe circuit la clasa 600? :P( io deaia voiam sa imi iau 636 , pt circuit.

atunci imi iau de 1000 :bigstar:

 

Hell, motorul, adica sistemul de propulsie este 2006;din partea mea poate fi si din 1945, este al meu si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adica u ai motor de 2006 pe cadru de 2004-2005 sau cum .. oricum motoru e super misto , nu am zis nimik , numai ca poza de la ady viteza daca e 2005 , am zis ca nu e la fel ca al tau

 

Cam asa ceva...mobra lui e 2004-2005...are motorul schimbat care ar fi din 2006 an de fabricatie...

M-am dat cu zx-10-le asta si fuge tareeee :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ninjaci :lol: am nevoie de un pic de ajutor din partea voastra va rog frumos. vreau sa-mi cumpar aripa din spate cea de langa amortizor pentru un zx 636 model 2002 pentru ca m-am saturat sa-mi tot curat amortizorul de toate pietricelele si de tot praful specific dragului nostru oras :P. am gasit o aripa de zx 636 din 2004 si nu stiu daca prinderile se potrivesc si prin urmare nu stiu daca o pot cumpara. ma puteti ajuta voi?

multumesc anticipat :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba e acceptat,doar ca concurezi la 1000 cu el ...

 

pai de ex la serres , incep la clasa C , sa zicem ca scot timp pt clasa B , acolo parca e la gramada 600 si 1000 .. ar merge.. oricum nu are rost sa ma dau la 1000 cu 636

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de ex la serres , incep la clasa C , sa zicem ca scot timp pt clasa B , acolo parca e la gramada 600 si 1000 .. ar merge.. oricum nu are rost sa ma dau la 1000 cu 636

Nu mai exista clasa C.

Doar clasa A si B.

Si nu sunt amestecate 600 cu 1000.Sunt curse separate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ziceti voi ca nu te lasa cu 636 pe circuit la clasa 600? :P( io deaia voiam sa imi iau 636 , pt circuit.

atunci imi iau de 1000 :bigstar:

Ia-ti atunci ZX6R-ul 2007/2008, ca l-au facut de 599cc ca toate celalalte.

 

In plus are cutie "cassette type" (singura dintre japele de 600) si gasesti pinioane in 3 variante de rapoarte, furca fata are arcurile in partea de jos a telescoapelor (in ulei), furca spate are reglaj separat pe zona de high si low, franele sunt aclamate best in class fara concurent cel putin la 600cc s.a.m.d.

 

Dat in toate ride-testurile pe care le-am gasit ca "best handling kawasaki ever", cu toate ca e cel mai greu dintre SS-urile de 600 din 2007 (daca 167 uscat / 201 gata de drum se poate numi greu).

 

 

 

P.S. L-am vazut pe amckart in varianta pe negru si arata incredibil de compact si bine legat. E genul de motor la care nu-ti dai seama cat de bine arata din poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti atunci ZX6R-ul 2007/2008, ca l-au facut de 599cc ca toate celalalte.

 

In plus are cutie "cassette type" (singura dintre japele de 600) si gasesti pinioane in 3 variante de rapoarte, furca fata are arcurile in partea de jos a telescoapelor (in ulei), furca spate are reglaj separat pe zona de high si low, franele sunt aclamate best in class fara concurent cel putin la 600cc s.a.m.d.

 

Dat in toate ride-testurile pe care le-am gasit ca "best handling kawasaki ever", cu toate ca e cel mai greu dintre SS-urile de 600 din 2007 (daca 167 uscat / 201 gata de drum se poate numi greu).

P.S. L-am vazut pe amckart in varianta pe negru si arata incredibil de compact si bine legat. E genul de motor la care nu-ti dai seama cat de bine arata din poze.

 

cum de nu m-am gandit sa-l iau pana acum , doar costa 10 mii si ceva cu taxe.. :P) imi 2 , unu de piese.

pe bune .. probabil o sa incerc sa il iau in leasing, daca o sa am 3 miii de avans cred ca reusesc

il gasesc pe undeva si cu tipa de la semnatura. inclusa?

la sfarsitul lui februarie va anunt daca merg la serres :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il gasesc pe undeva si cu tipa de la semnatura. inclusa?

la sfarsitul lui februarie va anunt daca merg la serres :makeout:

Ai vrea tu :makeout: si nu numai ....... da i unguroaica :wink: ......sti maghiara ???bucurestene ? :makeout: :makeout:

Las ca dau eu o fuga pana acolo si ti o aduc..ca s mai aproape..da tre sa te intelegi tu cu ea ca nici io nu stiu maghiara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vrea tu :makeout: si nu numai ....... da i unguroaica :wink: ......sti maghiara ???bucurestene ? :makeout: :makeout:

Las ca dau eu o fuga pana acolo si ti o aduc..ca s mai aproape..da tre sa te intelegi tu cu ea ca nici io nu stiu maghiara :P

de unde shti ? oricum ne intzelegem prin semne :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum de nu m-am gandit sa-l iau pana acum , doar costa 10 mii si ceva cu taxe.. :wink:) imi 2 , unu de piese.

pe bune .. probabil o sa incerc sa il iau in leasing, daca o sa am 3 miii de avans cred ca reusesc

Daca ai bani de 636, ai bani si de un avans la un ZX6 nou.

 

Intrebarea e daca il vrei sau nu, pentru ca pe scurt are 4 cai mai putini cai si 3 kile in plus fata de un 636.

Kawasaki spune ca totusi scoate 2 secunde pe tur mai bine ca un 636. O fi, n-o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kg in plus sunt din catalizator, care ghici ce se intampla cu el repede(cam 7 are unul si nu e de neglijat)?

Vere, ia lumineaza-ma si pe mine cu niste chestii care ma tot framanta, daca sti:

1) cam cate kile salvezi in total cu un exhaust full, sa zicem titaniu?

2) daca scoti catalizatorul trebuie sa renunti si la sondele lambda?

3) cum dracu de RR-ul are 15 kile mai putin, ca doar si ala are catalizator, ba are in plus si steering-dumper-ul ala electronic de pe fireblade care cred ca are si ala un kil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vazut live un catalizator de zx 6, dar am vazut niste filmulete de prezentare in care spuneau cei de la Kawa ce smecherie au facut ei ca au amplasat in partea de jos, intre bascula si motor, cam tot ce tine de poluare, inclusiv fonica. Astfel se coboara centrul de greutate, sub sa fiind practic numai o evacuare simpla, fara silencer si tot ce ar trebui in mod normal. In pozele in care apare aplecat se vede destul de mare si cred ca este destul de greu, dar nu pot sa precizez exact. Am vazut si tinut in mana la alte motoare noi, in schimb si nu e tocmai usor. Pe forumurile dedicate Kawa, este tratat si subiectul sonde si tot acolo se gasesc si solutiile, pe scurt renunti la ele, dar ramane martorul luminos in bord sau cumperi de la firme specializate un device care pacaleste computerul ca sunt acolo. E mai mult de discutat aici, in curand o sa faca astia vreo conventie sa nu mai poti schimba esapamentele si nu m-ar mira. Partea cu Honda nu ma intereseaza nici daca ar fi cu 100 de kile mai usoara, ca oricum nu cred nimic din ce declara lumea despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca ne vedem, noi ne-am mai auzit la telefon, poate ne intalnim si pe pista de data asta, eu am in intentie sa fac tot campionatul, daca ma tin fondurile. Cu 636 sau asta nou, daca reusesc sa intru in posesia lui, desi la prima vedere nu m-a impresionat, pe parcurs mi-a fost spalat creierul sa cred ca e cea mai buna varianta. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu Honda nu ma intereseaza nici daca ar fi cu 100 de kile mai usoara, ca oricum nu cred nimic din ce declara lumea despre ele.

Deci eu cred ca Honda e mai usoara pentru ca e mai mica.

Mai scurta cu 10 cm, mai putin inalta cu 2 cm, mai ingusta cu 3,5 cm, ampatament mai mic cu 3 cm.

Am citit pe undeva ca au fost obligati sa-i puna dumper-ul ala electric ca sa-i tina fata la locul ei, avand in vedere unghiurile pe care le are furca fata (rake / trail de 23,7° / 97mm fata de 25° / 110 mm la zx6).

 

In comparatie zx6-le asta nou cica ar avea cel mai bun feel din furca fata dintre toate kawa-urile. "stellar handling" ca sa citez.

 

De asemena, honda are spre exemplu discuri de 310 x 4,5mm pe fata, iar zx6-le de 300 x 6mm, care disipeaza mai bine caldura si tin mai mult. Kawa are etrieri cu 4 placute (una pe piston) fata de etrieri tot cu 4 pistoane dar 2 placute la honda.

 

Deci nu cred ca se declara prostii. Lucrurile sunt declarate, dar lumea nu se uita mai departe de raportul putere/greutate, sau la compromisurile facute pentru greutatea respectiva.

 

Pe un segment in care specificatiile sunt atat de apropiate (de exemplu toate japele de 600 au alezaj/cursa de 67 x 42,5mm) trebuie sa faci cascadorii ca sa scoti iepurasul din palarie, si in contextul asta e super-tare sa vezi ca aia de la kawasaki au curaj sa vina cu un motor cu 15 kile mai greu ca "liderul", pentru ca pun tot ce trebuie pe motoru ala, chiar daca multimea nu pricepe.

Cel putin eu asa inteleg situatia actuala la clasa 600, si daca mi-as lua ceva mi-as lua zx6, cine stie poate reusesc.

 

As fi curios sa vad totusi niste timpi pe circuit, poate chiar e cineva pe aici care s-a dat cu modelele de 600 din 2007, ca sa intelegem mai exact cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant

trebuie sa fi facut honda ceva compromisuri sa scoata kilogramele alea

asta avand in vedere ca virgula kawasaki face totusi motociclete usoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...