Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Reverse, as fi interesat de amortizorul de ghidon si crashpad-uri, daca mai negociezi cu cumparatorul si iti raman, baga un PM.

P.S: Zi-mi si mie cum e cu prinderea crashpad-ului pe stanga.

sorry , alea le dau cu tot cu motor.

 

la mine a fost decupata carena ca sa intre crashpadul...practic nu se vede , parca e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi, in mers mi s-a aprins becul FI . Nu a dat rateuri, mergea ok. Am oprit-o, am lasat-o vreo 5 min si cand am pornit-o era inca aprins.

Eu cunosc 2 situatii:

Benzina proasta sau toba schimbata. Benzina nu cred, pt ca merg de ceva timp cu benzina din rezervor si pana acum nu s-a aprins, iar toba...s-ar fi aprins de cand am luat-o, nu? (Cand a venit avea un LeoVince, dar din lipsa de finante am cumparat-o cu stock-ul).

Ceva pareri?

P.S. Vorbim de un 636 din 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve intrebare d-aia de necunoscator . trebuie sa schimb filtru de aer .. si ma orientam spre unu spor un K&N sau BMC .. care dintre cele 2 diferenta de pret este de 2 euro si disponibilitatea de 3 zile lucratoare .. acum intrebare e care e mai bun ?

 

si daca nu am mai am ram air-u ce sa intampla .. adica nu mai am carene deloc pe ea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Survolaj: Tati, mi-ai transformat pisicutza intr-o bestie, m-am umezit tot cand intr-a doua m-a aruncat ieri din 20/h in 80/h(luasem o groapa, si am miscat din inertie mansonul). Apoi am inceput sa ii dau nitel, si am ramas impresionat.

 

Chiar daca nu era foarte dereglata carburatia, diferenta acum e imensa, chiar se aude mai frumos.

 

Mersi Survolaj, daca vreti sa va ofere mobra 100% din ce poate ea, il recomand din toata inima pentru reglaje, in special pentru ZX6.

 

salutare,

am un 636 din 2004, vreau sa se uite cineva cu experienta la ea, mai trebuie reglata, pusa la punct, eventual ceva sugestii, imbunatatiri.

multam' mult

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trage liniar. E violenta si te bruscheaza. Poti sa mergi ok cu ea pana in 7 mii d ture. Peste 10.000 d ture, simti ca te zboara. Io unu nu prea i-am dat pana acuma peste 10.000. Prefer sa merg in oras cu a 3-a sau chiar a 4-a daca drumul imi permite. E mai putin sensibila la acceleratii si imi convine asa deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx-u e cam asa :laugh:

 

<6000rot/min cuminte e de mers cu el asa :)

6000 - 8/9000 incepe sa maraie :bigstar: adica ar fi bine sa te tii

9000> trage bine de tot :) daac nu te tii te cam lasa in urma - daca ajung la 9k ture si tragi mai tare de gaz faci si uili :blink:

 

 

 

Care ati auzit de filtre de aer DNA ? cat de bune sunt comparativ cu K&N de K&N stie toata lumea echipa lor de marketing a avut grija de asta)

 

Din cate am auzit DNA-u ar fi la acelasi nivel cu K&N

 

astept pareri .. diferenta de pret nu este mare si la DNA iti dau si un kit de intretinere (ulei si lichid de curatare)

Editat de Sniky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, in mers mi s-a aprins becul FI . Nu a dat rateuri, mergea ok. Am oprit-o, am lasat-o vreo 5 min si cand am pornit-o era inca aprins.

Eu cunosc 2 situatii:

Benzina proasta sau toba schimbata. Benzina nu cred, pt ca merg de ceva timp cu benzina din rezervor si pana acum nu s-a aprins, iar toba...s-ar fi aprins de cand am luat-o, nu? (Cand a venit avea un LeoVince, dar din lipsa de finante am cumparat-o cu stock-ul).

Ceva pareri?

P.S. Vorbim de un 636 din 2005.

 

S-a stins becul in urma schimbului filtrului de aer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am un 636 din 2004, vreau sa se uite cineva cu experienta la ea, mai trebuie reglata, pusa la punct, eventual ceva sugestii, imbunatatiri.

multam' mult

:P

 

Nu stiu ce doresti tu sa reglezi la ea? Ai injectie :D - Acolo numai cu PCu faci ceva si Power Commander. In rest alte mizilicuri de suspensii si alte chestii d-astea marunte sunt la ordinea zilei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire :P

post-7102-1213182866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire :P

 

Acele tobe vin cu tot cu undertail...din cate stiu eu tobele sunt facute sa nu emane asa de multa caldura cand sunt puse sub sa/codita. Ceva carbon...altfel nu-mi explic. Da e demential kitul...ascunde de tot tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire :lol:

 

waau :P :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe un forum strain, ca oamenii cu 600rr care si-au pus evacuare d-asta Hotbodies, au avut probleme mari deoarece le-a topit mai multe chestii. Repet, era vorba de 600rr. Altii cu 1000rr nu avusesera probleme d-astea. Be careful

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe un forum strain, ca oamenii cu 600rr care si-au pus evacuare d-asta Hotbodies, au avut probleme mari deoarece le-a topit mai multe chestii. Repet, era vorba de 600rr. Altii cu 1000rr nu avusesera probleme d-astea. Be careful

Cand veneam de la mare de 1 mai am vazut un 600rr cu evacuare de genul asta oprit sub un pod....se topise toata coditza si o parte din fire...nu ii mai pornea se pare ca unul din fire era buba.Din motivul asta sunt in dubii sa montez evacuarea asta :friends:

Eu am acum full Akrapovic...numai ca as fi vrut un sunet mai puternic.

post-7102-1213255163_thumb.jpg

post-7102-1213255172_thumb.jpg

post-7102-1213255304_thumb.jpg

Editat de ady_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cre' ca incep sa devin fac kawa :crack:

 

La kawasaki cum este puterea, cum trage liniar si docil ca la cbr, sau este mai violenta cu explozie ? :friends:

 

in ture mici e docila. (ca un diesel batran).

 

in ture mari.... e raketa.

Editat de Magnetto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeauna mai exista posibilitatea de tiganie.......

 

o sa imi fac o evacure gen k7 (o sa pun poze cand e gata)......

 

merge roata de ZX10 (2005) (6" parca) pe 636 2005 ?

post-13963-1213276362_thumb.jpg

Editat de aalpine1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeauna mai exista posibilitatea de tiganie.......

 

o sa imi fac o evacure gen k7 (o sa pun poze cand e gata)......

 

merge roata de ZX10 (2005) (6" parca) pe 636 2005 ?

 

Janta nu cred ca merge. 636 are 5.5' si zx10 6. 180 vs 190. Posibil sa se potriveasca, avand in vedere ca bascula se mai strange vreun cm cand inchizi axul de tot...nu stiu ce sa zic. Incearca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand veneam de la mare de 1 mai am vazut un 600rr cu evacuare de genul asta oprit sub un pod....se topise toata coditza si o parte din fire...nu ii mai pornea se pare ca unul din fire era buba.Din motivul asta sunt in dubii sa montez evacuarea asta :friends:

Eu am acum full Akrapovic...numai ca as fi vrut un sunet mai puternic.

Pune-ti GPR-uri. Are cineva la mine in oras tot pe un 636, si se aude demential (gros si foarte tare).

 

Ah, si arata superb, cel putin pe 636.

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...