Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roata fata 636 2006.

 

Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE
This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components:

 

 

Roata fata zx6 2008

 

This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components:

 

 

 

Conform programului nu se potrivesc.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata fata 636 2006.

 

Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE
This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components:

 

 

Roata fata zx6 2008

 

This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components:

 

 

 

Conform programului nu se potrivesc.

 

am intrebat si pe forumul: http://zx6r.com/forums.php

Au zis ca sunt identice din 2005 pana in 2009.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Intrebare de la posesorii de zx6 2007-2008...am pe mobra filtru K&N si bujii iridium...intrebarea mea este: Daca am toba stock,de fabrica...are ceva daca pun O2 sensor eliminator?


» Post actualizat in 03 Dec 2014 22:05

trebuie neaprat si toba sport? Valvele alea din toba,au ceva legatura cu emisiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda?

Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta...

" Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP.

Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase.

Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda?

Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta...

" Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP.

Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase.

Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea.

 

Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ?

» Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38

Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza....

Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea!

» Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40

""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation.

This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process.

This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator.

The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions.

If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine.""

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ?

» Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38

Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza....

Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea!

» Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40

""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation.

This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process.

This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator.

The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions.

If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine.""

Raspunsul este cu rosul..

Este cel mai bun caz in care se justifica eliminarea o2 senzor.

Daca o faci cu sistemul de evacuare stok o sa ai un amestec putin mai bogat pe relanti si dechidere constanta de acceleratie(acolo unde intervine corectia sondei) iar efectul poate fi putin mai bun.

In rest daca vrei performanta,este nevoie de modificarea hartilor de carburant,si aprindere......ori prin orice cutiuta gen Powercomander.bazzas,redbike.etc etc sau sofare.(rescrierea softului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul este cu rosul..

Este cel mai bun caz in care se justifica eliminarea o2 senzor.

Daca o faci cu sistemul de evacuare stok o sa ai un amestec putin mai bogat pe relanti si dechidere constanta de acceleratie(acolo unde intervine corectia sondei) iar efectul poate fi putin mai bun.

In rest daca vrei performanta,este nevoie de modificarea hartilor de carburant,si aprindere......ori prin orice cutiuta gen Powercomander.bazzas,redbike.etc etc sau sofare.(rescrierea softului)

 

ms de raspuns

» Post actualizat in 04 Dec 2014 14:20

pune toba sport si asa merge :D

 

asta o sa fie solutia :D

» Post actualizat in 07 Dec 2014 15:49

Poate cineva sa explice ce se intampla cu modificarea asta? :)

 

http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=45&TID=30730&set_time=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 07 Dec 2014 15:49

Poate cineva sa explice ce se intampla cu modificarea asta? :)

 

http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=45&TID=30730&set_time=

 

jumper mod se numeste, daca ai mobra model usa ai cai mai putini, daca unesti cele 2 contacte, ecu iti trece in modul euro de la usa => mai multi cai. din cate tin minte parca diferenta se simte la 200+ kph, accelereaza un pic mai tare

Editat de krieger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este chiar asa cum pare!Este un pic de adevar dar sr aplica la un anumit ECU cu un anumit cod.

Nu exista mod usa si mod eu intr-un ECU.Moto sunt echipate cu ECU si softuri diferite in functie de regiunea pentru care a fost construita.

Chiar si pentru usa sunt cateva modele diferite,la fel si pentru EU.

Dramul de adevar le la care a plecat aceasta discutie este vorba de ECU modelelor pentru Franta unde sunt reglementate ca putere.La anumite coduri de ecu se poate accesa softul derestrictionat prin o modificate la instalatie ecu,in nici un caz in KDS conector.Acel strap pe care este aratat acolo nu pune de cat ecu in secventa de diagnostic unde se poate regla exup.Exista posibilitatea ca in secventa de diagnostic clapetele secundare si exup sa fie mai deschise,de aici o oarecare idee de putere.

Eu nu as recomanda aceasta operatie deoarece putini stiu care anume cod de ECU este cel care permite,si cel mai grav este ca in KDS conector exista un pin cu tensiune 12v si canalele de date plus ca, codul culorilor din conector nu este la fel pentru toate modelele.

De aceea este destul de usor daca nu cunosti sa gresesti si sa faci un strap intre 12v si unul dintre canale de date rxd sau txd..cred ca urmarea nu va este greu sa o banuiti...

De aceea ar fi bine sa filtrati,daca aveti cunostintele necesare, informatiile care circula pe net mai pe scurt "nu tot ce zboara se mananca"

 

Cu respect TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva informatii despre kitul Tourmax 594-7124? Contine piesele necesare pentru ambii etrieri de pe fata sau numai pentru un etrier? Kitul este pentru un zx6r 2005 (636C 2005). Sau daca aveti alta optiune de unde pot cumpara un kit de reparatie. Multumesc.

http://www.motodirect.ro/cumpara/tourmax-kit-reparatie-etrier-fata-kawa-bcf-424-7543

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva informatii despre kitul Tourmax 594-7124? Contine piesele necesare pentru ambii etrieri de pe fata sau numai pentru un etrier? Kitul este pentru un zx6r 2005 (636C 2005). Sau daca aveti alta optiune de unde pot cumpara un kit de reparatie. Multumesc.

http://www.motodirect.ro/cumpara/tourmax-kit-reparatie-etrier-fata-kawa-bcf-424-7543

Conform pozei, sunt garniturile pentru ambi etrieri.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la tourmax parca asa vin, pachet. Da-i un telefon lui Patrick de la ambulantamoto.ro, 0724.228.200, el stie exact ce si cum, lucreaza tot cu tourmax, s-ar putea sa prinzi pret si mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi venisera la pachet, pt. ambele, dar e drept ca era alt tip de mobra... Totusi pretul mi se pare cam mic sa fie pt. ambele. Asa era si la wemoto, poza pt. ambele, descriere pt. unul singur. Ti-l recomand pe Patrick pt. ca la el am gasit preturi f bune si pt. ca e un tip f serios, iar la tourmax (si alte cateva nu imi aduc aminte acum) nu cred ca gasesti preturi mai bune in alte parti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Banzay.

Parca asa cum, adica pentru ambele etriere? Am sa sun astazi la o ora mai rezonabila.

 

Pentru unul singur.

Pretul pentru etrierul spate unde sunt de doua ori mai putine garnituri este aprox 110 lei, deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...