tamas_09 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Janta fata de zx636r 2006 , este identica cu zx6 2008? Stie cineva? din poze ce vad pe net,par identice. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Roata fata 636 2006. Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components: 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL Roata fata zx6 2008 This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components: 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB Conform programului nu se potrivesc. Editat Octombrie 22, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Roata fata 636 2006. Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components: 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL Roata fata zx6 2008 This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components: 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB Conform programului nu se potrivesc. am intrebat si pe forumul: http://zx6r.com/forums.php Au zis ca sunt identice din 2005 pana in 2009.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Posibil asa sa fie,programul face diferenta si de culoare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Posibil asa sa fie,programul face diferenta si de culoare. Bafta. Ms oricum pentru raspuns! Numai bine si iarna scurta, futo'Noe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Aveti idee daca pot monta pompa frana radiala pe Kawa mea din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Se poate monta fara nici o problema. Bani sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikemen Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 . » Post actualizat in 12 Nov 2014 22:18 Salut...are cineva o carena ram air pt zx6r din 2004....partea dreapta..sau ambele.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Vând set scarite racing pentru kawasaki zx6r 636 2003 2004 http://olx.ro/oferta/set-scarite-racing-kawasaki-zx6r-ID2Egnf.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Salut , vreau sa schimb parbrizul meu DoubleBoubble fumuriu cu unul clar , mobra este zx6r 2005-2006 . Preferabil din Bucuresti . http://olx.ro/oferta/parbriz-kawasaki-zx6r-doubleboubble-ID2Dzbj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Intrebare de la posesorii de zx6 2007-2008...am pe mobra filtru K&N si bujii iridium...intrebarea mea este: Daca am toba stock,de fabrica...are ceva daca pun O2 sensor eliminator? » Post actualizat in 03 Dec 2014 22:05trebuie neaprat si toba sport? Valvele alea din toba,au ceva legatura cu emisiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda? Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta... " Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP. Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase. Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea. Editat Decembrie 4, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda? Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta... " Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP. Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase. Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea. Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ? » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38 Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza.... Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea! » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40 ""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation. This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process. This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator. The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions. If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine."" Editat Decembrie 4, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ? » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38 Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza.... Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea! » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40 ""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation. This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process. This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator. The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions. If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine."" Raspunsul este cu rosul.. Este cel mai bun caz in care se justifica eliminarea o2 senzor. Daca o faci cu sistemul de evacuare stok o sa ai un amestec putin mai bogat pe relanti si dechidere constanta de acceleratie(acolo unde intervine corectia sondei) iar efectul poate fi putin mai bun. In rest daca vrei performanta,este nevoie de modificarea hartilor de carburant,si aprindere......ori prin orice cutiuta gen Powercomander.bazzas,redbike.etc etc sau sofare.(rescrierea softului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Raspunsul este cu rosul.. Este cel mai bun caz in care se justifica eliminarea o2 senzor. Daca o faci cu sistemul de evacuare stok o sa ai un amestec putin mai bogat pe relanti si dechidere constanta de acceleratie(acolo unde intervine corectia sondei) iar efectul poate fi putin mai bun. In rest daca vrei performanta,este nevoie de modificarea hartilor de carburant,si aprindere......ori prin orice cutiuta gen Powercomander.bazzas,redbike.etc etc sau sofare.(rescrierea softului) ms de raspuns » Post actualizat in 04 Dec 2014 14:20 pune toba sport si asa merge asta o sa fie solutia » Post actualizat in 07 Dec 2014 15:49 Poate cineva sa explice ce se intampla cu modificarea asta? http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=45&TID=30730&set_time= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) » Post actualizat in 07 Dec 2014 15:49 Poate cineva sa explice ce se intampla cu modificarea asta? http://www.bikeland.org/board/viewthread.php?FID=45&TID=30730&set_time= jumper mod se numeste, daca ai mobra model usa ai cai mai putini, daca unesti cele 2 contacte, ecu iti trece in modul euro de la usa => mai multi cai. din cate tin minte parca diferenta se simte la 200+ kph, accelereaza un pic mai tare Editat Decembrie 10, 2014 de krieger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Vand urmatoarele pentru zx6 2005-2006 : carene(frontala,aripa,stanga,dreapta,burta,rezervor) Scarite pilot stock scarita dreapta pasager oglinda dreapta Detalii in privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Nu este chiar asa cum pare!Este un pic de adevar dar sr aplica la un anumit ECU cu un anumit cod. Nu exista mod usa si mod eu intr-un ECU.Moto sunt echipate cu ECU si softuri diferite in functie de regiunea pentru care a fost construita. Chiar si pentru usa sunt cateva modele diferite,la fel si pentru EU. Dramul de adevar le la care a plecat aceasta discutie este vorba de ECU modelelor pentru Franta unde sunt reglementate ca putere.La anumite coduri de ecu se poate accesa softul derestrictionat prin o modificate la instalatie ecu,in nici un caz in KDS conector.Acel strap pe care este aratat acolo nu pune de cat ecu in secventa de diagnostic unde se poate regla exup.Exista posibilitatea ca in secventa de diagnostic clapetele secundare si exup sa fie mai deschise,de aici o oarecare idee de putere. Eu nu as recomanda aceasta operatie deoarece putini stiu care anume cod de ECU este cel care permite,si cel mai grav este ca in KDS conector exista un pin cu tensiune 12v si canalele de date plus ca, codul culorilor din conector nu este la fel pentru toate modelele. De aceea este destul de usor daca nu cunosti sa gresesti si sa faci un strap intre 12v si unul dintre canale de date rxd sau txd..cred ca urmarea nu va este greu sa o banuiti... De aceea ar fi bine sa filtrati,daca aveti cunostintele necesare, informatiile care circula pe net mai pe scurt "nu tot ce zboara se mananca" Cu respect TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Salut, are cineva informatii despre kitul Tourmax 594-7124? Contine piesele necesare pentru ambii etrieri de pe fata sau numai pentru un etrier? Kitul este pentru un zx6r 2005 (636C 2005). Sau daca aveti alta optiune de unde pot cumpara un kit de reparatie. Multumesc. http://www.motodirect.ro/cumpara/tourmax-kit-reparatie-etrier-fata-kawa-bcf-424-7543 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Salut, are cineva informatii despre kitul Tourmax 594-7124? Contine piesele necesare pentru ambii etrieri de pe fata sau numai pentru un etrier? Kitul este pentru un zx6r 2005 (636C 2005). Sau daca aveti alta optiune de unde pot cumpara un kit de reparatie. Multumesc. http://www.motodirect.ro/cumpara/tourmax-kit-reparatie-etrier-fata-kawa-bcf-424-7543 Conform pozei, sunt garniturile pentru ambi etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Am vazut poza, am numarat garniturile, am si sunat la magazinul online dar nu stiu nici ei sigur daca sunt pentru ambii etrieri. Ma gandeam ca a mai cumparat cineva un kit asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 De la tourmax parca asa vin, pachet. Da-i un telefon lui Patrick de la ambulantamoto.ro, 0724.228.200, el stie exact ce si cum, lucreaza tot cu tourmax, s-ar putea sa prinzi pret si mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Multumesc Banzay. Parca asa cum, adica pentru ambele etriere? Am sa sun astazi la o ora mai rezonabila. Editat Decembrie 12, 2014 de dan_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Mie imi venisera la pachet, pt. ambele, dar e drept ca era alt tip de mobra... Totusi pretul mi se pare cam mic sa fie pt. ambele. Asa era si la wemoto, poza pt. ambele, descriere pt. unul singur. Ti-l recomand pe Patrick pt. ca la el am gasit preturi f bune si pt. ca e un tip f serios, iar la tourmax (si alte cateva nu imi aduc aminte acum) nu cred ca gasesti preturi mai bune in alte parti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Multumesc Banzay. Parca asa cum, adica pentru ambele etriere? Am sa sun astazi la o ora mai rezonabila. Pentru unul singur. Pretul pentru etrierul spate unde sunt de doua ori mai putine garnituri este aprox 110 lei, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.