Survolaj Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 am si eu o intrebare, un suport pt scarita de la schimbatorul de viteza la un 636 din 2002, ala de zamac sau ce aliaj o fi ca nu merge sudat, aveti idee pe unde as gasi ?? cred ca se potriveste si de la zx6r mai vechi, mai nou in nici un caz nu se potriveste! Si eu mi-am sudat pe dreapta, ca de la cazatura s-a fisurat si am mai umblat in picioare pe ea si am platit pentru o sudura profi 50 RON...am incercat la anunturile de pe forum si alte contacte, dar prea scumpi dom'le...100 RON sau 150 RON - 18 RON fiind cm liniar...scump, asa imi iau una noua de la dezmembrari, deh romanul tot sa se imbogateasca peste noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 dragii mei camarazi ) ninjaci alea alea am vazut la smeab una bucata jaca cu protectii soft care costa 3mil de vara cu captuseala (nu mai stiu standu .. in fine in fata era plasa si pe dedesupt ascuna captuseala) ce ziceti merita (cica ar fi made in germany) ?? si a doaua chestie niste crash pands, tot acolo am vazut, dar nu am intrebar si pretu (damn.....ce blana sunt) .. intrebarea e : cam pe la ce pret se invart ? alea de cauciu (pastic dinala tare) Si... si .. miercuri imi vin actele si sper ca tot atunci o sa am si numere foarte rosii si sa pot sa o scot legal la plimbarica (nu doar pe strada.. in fine poteam sa plimb prin cartier (giulesti) ca pe acolo nu e militie ) da de ce sa risc) si cam atat asfalt super uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 dragii mei camarazi ) ninjaci alea alea am vazut la smeab una bucata jaca cu protectii soft care costa 3mil de vara cu captuseala (nu mai stiu standu .. in fine in fata era plasa si pe dedesupt ascuna captuseala) ce ziceti merita (cica ar fi made in germany) ?? si a doaua chestie niste crash pands, tot acolo am vazut, dar nu am intrebar si pretu (damn.....ce blana sunt) .. intrebarea e : cam pe la ce pret se invart ? alea de cauciu (pastic dinala tare) Si... si .. miercuri imi vin actele si sper ca tot atunci o sa am si numere foarte rosii si sa pot sa o scot legal la plimbarica (nu doar pe strada.. in fine poteam sa plimb prin cartier (giulesti) ca pe acolo nu e militie ) da de ce sa risc) si cam atat asfalt super uscat Ninjalai mai bine Felicitari pt acte si numerele extrem de rosii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 (editat) salve lume revin in forta cu intrebari am gasit pe louis niste crash paduri pt kawa http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10022033 dar nimeni nu zice nimic de cum sunt (ma refer daca se potrivesc la modelu din 99) si daca trebuiesc cumparate suruburile separat http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10022040 si daca aveti careva, va rog puneti si voi o poza sa vad si eu cum se prind :| e inca sunt in dubiu in legatura cu prinderea LE: :| acum chiar sunt descurajat m-am uitat la suroabe (al 2 lea link) si am vazut la description anu 03-04 ANBAUKIT FUER CRASH-PADS LSL ZX-6/RR BJ. 03-04 KAWASAKI ZX-6RR (ZX600K) si mai e ANBAUKIT FUER CRASH-PADS LSL ZX-6R/RR BJ. 05- KAWASAKI ZX-6RR (ZX-6RR/05) this sux Editat Mai 1, 2007 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Vorbeste cu Thomas el stiu ca avea crash paduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 salve lume revin in forta cu intrebari am gasit pe louis niste crash paduri pt kawa http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10022033 dar nimeni nu zice nimic de cum sunt (ma refer daca se potrivesc la modelu din 99) si daca trebuiesc cumparate suruburile separat http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10022040 si daca aveti careva, va rog puneti si voi o poza sa vad si eu cum se prind :| e inca sunt in dubiu in legatura cu prinderea LE: :| acum chiar sunt descurajat m-am uitat la suroabe (al 2 lea link) si am vazut la description anu 03-04 ANBAUKIT FUER CRASH-PADS LSL ZX-6/RR BJ. 03-04 KAWASAKI ZX-6RR (ZX600K) si mai e ANBAUKIT FUER CRASH-PADS LSL ZX-6R/RR BJ. 05- KAWASAKI ZX-6RR (ZX-6RR/05) this sux 1. Alea nu sunt crashpadurile pentru carene, din cate stiu eu sunt pentru protectia cadrului, a telescoapelor. Se pun jos prinse de axul rotii. 2. Pentru modelele 98-02 crashpadurile in general necesita, daca vrei sa fie puse cum trebuie, decupaj in carenele laterale, deoarece se pun exact cu niste suruburi si alte dracovenii speciale care vin cu kitul de buloane in prinderea motorului de cadru. P.S. Nu dati cu pietre, e din ce am auzit de pe la oameni experimentati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 alea cred ca sunt crashpaduri pentru manete ... dar sunt si pentru carene tot ca alea ... eu mi-am pus la a mea (model 98) si nu trebuie data nicio gaura in carena ... se prind in locul unde intra surubul in cadru (pentru carena) eu am largit putin gaura in cadru ca sa pun suruburi putin mai groase decat alea normale partea proasta e ca la orice cazatura iti sparge carena acolo ... dar asta e, e cu dus si intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 (editat) pai ale sunt ca sa iti protejeze carena :| la ce bun daca o rupe .. asa am gandit si eu problema la inceput .. in fine .. mai bine sa nu fie nevoie .. cred ca daca imprastii carena o fac streetfighter ) .. care stiti un nene priceput cu airbrushu .. sa imi vopseasca o casca azi tocmai ce am depus actele pt numere roshii .. si maine de dim sper sa mi le dea (sicer cred ca eu trebuie sa mai am parte de o surpriza .. altfel nu se poate :| ) of Doamne Editat Mai 3, 2007 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 pai ale sunt ca sa iti protejeze carena :| la ce bun daca o rupe .. asa am gandit si eu problema la inceput .. in fine .. mai bine sa nu fie nevoie .. cred ca daca imprastii carena o fac streetfighter ) .. care stiti un nene priceput cu airbrushu .. sa imi vopseasca o casca azi tocmai ce am depus actele pt numere roshii .. si maine de dim sper sa mi le dea (sicer cred ca eu trebuie sa mai am parte de o surpriza .. altfel nu se poate :| ) of Doamne 0723670807 - suna-ma si vb despre vopsitu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 @survolaj maine incerc sa te sun sper sa nu uit Dagii mei ninjalai in sfarsit i-am luat numere super roshii, maine ma duc cu ea la rar si astazi mai pe seara am dat su eu o tura cu ea si am constatat urmatoarele : Moama cum merge stie sa mearga si incetisor 40-60 si 120 (la deal ) uram podu grand ) daca te mai dai si la ea (nu imi sariti in cap .. era liber uscat pe jos si am redus cu mult inainte sa apara primul brat) din cate am vazut eu asa noaptea ..astia cu masinile marg cam cum vrea schimbatoru lor de viteze .. dai semal nu te asiguri si te bagi (eram cam la 2 - 3 metri in spate) claxonez .. trage omu de volan inapoi .. eh viata-i buna chiar imi place sa merg asa lejer .. vorba alora de la mafia : senzatie majora cu 40 la ora Ce pot sa mai zic sa ne vedem sanatosi si bucurosi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Hop si eu pe aici. Poza nu e prea calitativa pt ca am decupat dintr-alta muuult mai mare. Moto e din 99 si mere foarte bine zici ca e lipita de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 @lordloth frumos drujb mai baieti voua cat va papa vacutele .. asta de 600 .. mers mai sportiv .. pe la 6-9000 de ture ?? sau mers lejereanu cu viteza de cruaziera 100 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 (editat) @lordloth frumos drujb mai baieti voua cat va papa vacutele .. asta de 600 .. mers mai sportiv .. pe la 6-9000 de ture ?? sau mers lejereanu cu viteza de cruaziera 100 la ora Mers sportiv, asa cum ii spui tu, in jur de 6,5-7 l/100 km....iar lejer, in jur de 5.5-6 l/100 km Cea mai tare faza a fost ca atunci cand am schimbat toba originala de pe zx10 cu una dintre GPR-urile mele a mancat 12 la suta in loc de 7 Editat Mai 9, 2007 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 (editat) @lordloth frumos drujb smile.gif biggrin.gif tnx Schimbat intre 7000 si 9000rpm si nedepasind 150km/h mie mi-a luat 4.86-5l/100km. In oras inca nu am facut consumul. Editat Mai 9, 2007 de lordloth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 mie imi ia 6% in afara cu mers intre 150-200 ... si 8.5% in oras cre` ca tre sa mai reglez un pic carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 (editat) mie sincer nu stiu cat imi ia .. trebe sa plc undeva sa ii fac :| in fine am si silenceru scos din toba :| oare si d-aia sa haleasca asa ? adica mie mi se pare ca mi-a maicat repde un plin :| grrrr .. trebe neaparat sa-i fac consumu Editat Mai 9, 2007 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Knosmin Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 mie mers sportiv imi consuma cam 10 , nu stiu cum va consuma voua 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 AM scapat-o (((( (cuvant urat) pe trotuaru lor si n capu meu .. cat de post sa fiii sa iti pui motoru pe cric si sa il lasi aproape drept :| mi-as pla ... mare branza nu a patit .. s-a strambat maneta de frana (nu mult .. se face la loc) si s-a zgariat tamponu ala de la maner .. si cum cadea ea asa frumusel (o luase deja la vale) m-am apucat de ea de parca mi-era iubita si am reusit sa-mi jumulesc si eu putin mana .. da acum ca v-am impartasit si voua prostia mea (patania) ma simt mai bine .. si deabia astept sa plec de la munci sa imi repar manivela aia de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 se mai intampla sniky ... si mie mi-a picat cand o dadeam cu spatele, dar era parcare din aia supraetajata si trebuia sa stau aplecat ca ma loveam cu capu si nu am fost atent si mi-a cazut pe dreapta; noroc cu crashpadurile cosmine, e cam mare 10%, dar banuiesc ca e ok daca schimbi la 13-14k rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Si eu era s-o scap de pe loc pe un drum d-ala de tarza cu pietris si nisip muuuuuult. Mi-a alunecat cizma dreapta pe rahatul ala de amestec de pe drum. Noroc ca am ridicat repede piciorul si l-am pus iar jos...ca altfel...si nici buloane nu am..btw, pe unde gasesc niste buloane roshii pt mandra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Cumpar maner de frana pentu zx6r (era stramb -- acum l-am rupt) stiu stiu trebuia indreptat la cald :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 /index.php?showtopic=92673 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 @ B.K. merci frumos .. am cautat si eu .. am mirosit situatia .. dar eu as vrea ca maine sa o am deja montata :| in fine o sa vad daca are careva prin bucale pentru ca sincer nu imi vine sa mai platesc 100-200 de mii inplus pt maneta da nu stiu de ce pana la urma cred ca o sa platesc .. o varianta ar mai fi http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10019850 dar tot trebuie sa astept .. si .. nu vreau sa astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 ehhh .. dragii mosui hai sa va povestesc ceva cum veneam eu acasa de la servici pe linia lu 41 dinspe arcu de triunf, am avut parte de o surpriza neplacuta. Cum ma deplasam eu asa usurel pe langa bordura si carnatu de masini din senin se teleporteaza in fata mea o masina :| (am ramas afis) .. si cum ma deplasam eu cu 10 la ora (nu stiu daca aveam atat oricum maxim 10la ora) il vad pe domu matiz cum o venit el frumos de pe banda 2 si a cotit dreapta pe o straduta laterala eh eu in momentu ala am franat si datorita faptului ca prostu de mine a rupt maneta de frana cu o zi inainte m-am belit dejtu (ca deh .. cald afara de ce sa mai port si manusile .. ca oricum merg incet) din mijloc si nah nu am mai putut sa apas calumea frana .. si am intrat in spatele masinii . Lui i-am zgariat masina mie carena .. am culcat-o pe o parte (tot dreapta) si cam atat .. Acum nu stiu pare-mi se ca parca s-a descentrat si roata umpicut (mi se pare doar .. cred sper).. nu are nimic .. am incercat sa iau mainile de pe ghidon si tot drept mere .. sau marca trage oleaca in stanga ... pana mea :| ata ete ... ce pot sa zic dupa impact am ridicat-o am pus-o pe cric .. am vazut ca nu a patit mare branz si m-au tratat . mi-au invelit dejtu belit in rivanol si tifon ... au zis sa imi dea un nr de tel ... daca e sa merem la militie .. dar am zis ca nu s-a intamplat nimic si am mers mai departe ... accidentul prostesc numarul 1 .. daca aveam maneta intreaga opream fara probleme si evitam rahaturile astea . acum vreau si eu un mecanicos bun sa o trateze si pe ninjaca mea sa nea auzim sanatosi .. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Salut lume.Am si eu o ninja(dupa cum se vede nu e chiar 636 ). Sunt foarte curios fiindca nu am condus niciodata o asemenea capodopera ci doar am stat pe ea. Da am auzit aici la mine in oras legende cum ca 636 2004 (cel de 136 de cai parca) a luat la linie dreapta una de a mea de 140 de cai.Adevraul e ca zx7-le era din 1994 si avea facuti 3j de mii de kilometri da si asa mergea impecabil. Am vorbit cu baiatul cu zx7-le si mi-a spus"ma Sergiu sa mor io nu mi-o venit sa cred cum o trecut ala pa langa mine cu 636-le si pedig aveam 270 pe ceas". Ce era sa ii mai zic? Oricum eram foarte sceptic ma gandeam intr-una"600 cm si 140 de cai e mai tare ca 750 de cm si 140 de cai? In fond fizica tot fizica e. Pana la urma prietenul meu ma tradat si si-a cumparat un 636 2005. Nici pana in ziua de azi nu vreau sa cred ca 636 e mai tare ca un zx7r. Adevaru e ca mi cam frica sa incerc si prefer sa raman incapatanat:P. Stiti acum 2 saptamani am culcat acul la 270 si ceva. Adevaru ca sunt peste 10 ani de tehnologie intre ele dar si asa.... Fizica tot fizica e....sau oare? Astept lamuriri si repet nu stiu cum se misca 636-le stiu doar din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.