chino Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 (editat) tehnologie domne ... lasa fizica pai ce cuplu are zx7 si ce cuplu are 636 ? 636-ele are 165-175 kile ... zx7 e balena ... cum poti sa pui intrebari din astea cand si tu zici ca e diferenta de 10 ani intre ele Editat Mai 16, 2007 de chino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 636 are 66-67 Nm cuplu. zx7r are 78 Nm cuplu. 636 are 170 kg. zx7r are 205-209 kg. 636 are 635-636 cm cubi. zx7r are 749-750 cm cubi. 636 are injectie si mananka 7-8 litri. zx7r are carburator si mananca 9-10 litri. In ziua de azi nu mai gasim zx7 nou fara nici un kilomteru. Dar sunt curios cum s-ar termina o intrecere intre un zx7 nou scos de pe banda inca cald si un 636 Sa nu credeti ca am ceva cu 636 sau ca sustin zx7-le pana la limita penibilitatii ci pur si simplu stiu ce poate un zx7r de 140 de cai. Dar pur si simplu nu stiu ce poate un 636. Va rog daca se poate cineva sa imi dea informatii despre o asemenea intrecere numai daca a participat la ea. Cei ce au 636 inainte de 2002 va rog nu raspundeti caci eu sunt interesat doar de cele dupa anul mentionat cele ce au cel putin 130 de cai. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 636 are 66-67 Nm cuplu. zx7r are 78 Nm cuplu. 636 are 170 kg. zx7r are 205-209 kg. 636 are 635-636 cm cubi. zx7r are 749-750 cm cubi. 636 are injectie si mananka 7-8 litri. zx7r are carburator si mananca 9-10 litri. In ziua de azi nu mai gasim zx7 nou fara nici un kilomteru. Dar sunt curios cum s-ar termina o intrecere intre un zx7 nou scos de pe banda inca cald si un 636 Sa nu credeti ca am ceva cu 636 sau ca sustin zx7-le pana la limita penibilitatii ci pur si simplu stiu ce poate un zx7r de 140 de cai. Dar pur si simplu nu stiu ce poate un 636. Va rog daca se poate cineva sa imi dea informatii despre o asemenea intrecere numai daca a participat la ea. Cei ce au 636 inainte de 2002 va rog nu raspundeti caci eu sunt interesat doar de cele dupa anul mentionat cele ce au cel putin 130 de cai. Va multumesc acuma nu vreau sa te dezamagesc dar deja ma cam plictiseste "mitu" asta cu cei 130 cai ai lui 636 ...e afla ca nu are nimic peste 130 , de fapt se invarte pe la 120 de cai ... nu ma crezi?intra pe www.lkm.de (daca nu stii cu ce se ocupa LKM e trist) , sus acolo ai o categorie "tuning kits" si dupa ce intrii pe ea o sa-ti apara toate marcile ...intra pe kawasaki si ai un tabel mare cu multe motoare..cauti acolo ce 636 vrei tu si dupaia te uiti pe tabel la categoria "leistung serie" ..si iti zice acolo cati cai scoate pe dyno,nu pe povesti...si dupaia te poti uita si la restu de motoare... In rest , e si normal sa-l bata 636 ...motor mai nou,mai usor,cutie cu rapoarte mai scurte,alta aerodinamica,lipsa uzurilor etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Mam uitat la lkm acolo. Intresant. Motocicleta are 136 de cai declarati deci astia is la arborele cotit iar ei se mai pierd pe transmisie si asa ajunge la 118. Dar restul de 600 au 120 declarati deci ramane de vazut cat au la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Dar restul de 600 au 120 declarati deci ramane de vazut cat au la roata vezi ca ai si restu yamaha,honda,suzuki,mv agusta etc acolo , uita`te si la anii de fabricatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Sa nu credeti ca am ceva cu 636 sau ca sustin zx7-le pana la limita penibilitatii ci pur si simplu stiu ce poate un zx7r de 140 de cai. Dar pur si simplu nu stiu ce poate un 636. Bai frate ,ma lasi cu zx7-le tau de 140cp???...zx7-le din 2002(din cate stiu eu e ultimul an de fabricatie a lui zx7 ,sper sa nu gresesc) are 122cp....al tau din ce an este??? Iar ca sa obtii 20cp iti trebuie ceva modificari serioase ,NU cu un cct de tabla moarta pe post de toba "reising" si cu un bec de pozitie after-market cu care crezi ca castigi vreo 10cp sau alte chinezarii ieftine si demne de toata mila crezi ca ai sa castigi cateva zeci de cp ...sfatul meu ,las-o moarta cu minciunile astea penibile si daca chiar ai acei cai (140cp-APROAPE cat zx9!!!!) zi cum i-ai obtinut ,caci trebuie modificari seriose pt 20cp in plus...desi ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 (editat) Am mai zis odata ce modificari am pe ea. Nu ma mai repet. Si mai termina cu replyuri dinastea stupide. Nu ma crezi asta e get over it. zx7r--ul meu e din 1994 are 132 de cai e zx7l documenteaza-te si vei afla mai multe informatii. E umblat la galeriile si supapele de admisie si la carburator ca sa consume mai mult (cu aproape 2 litri mai mult ca una stock) si am o toba de carbon yoshimura. A si apropo asta nu tine de cai dar pinionil spate e mai mare decat cel conventional. Cand am luat-o motocicleta a fost asa ea a fost bagata la curse. Sper sa ma mai tina Editat Mai 18, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 A si apropo asta nu tine de cai dar pinionil spate e mai mare decat cel conventional. Foaia mai mare pe spate nu mareste caii putere ai motocicletei. Iti da doar senzatia, deoarece trage mai tare la plecari si reprizele de schimb sunt mai scurte.Consum mai mare din cauza ca motorul merge mai turat.Viteza maxima scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 Am mai zis odata ce modificari am pe ea. Nu ma mai repet. Si mai termina cu replyuri dinastea stupide. Nu ma crezi asta e get over it. zx7r--ul meu e din 1994 are 132 de cai e zx7l documenteaza-te si vei afla mai multe informatii. E umblat la galeriile si supapele de admisie si la carburator ca sa consume mai mult (cu aproape 2 litri mai mult ca una stock) si am o toba de carbon yoshimura. A si apropo asta nu tine de cai dar pinionil spate e mai mare decat cel conventional. Cand am luat-o motocicleta a fost asa ea a fost bagata la curse. Sper sa ma mai tina viteazule, du-o la un dyno test fa scan si arata-ne si noua ca are 132 cai ... wierdo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 (editat) A dus-o cel dinaintea mea si a scos 142 de cai. Acum nu stiu cati mai are. Iurox stiu foarte bine pt ce e pinionul mai mare pe spate. Circuitele in care a fost folosita nu erau facute pt viteza ci pt demarari rapide. Intradevar viteza maxima scade dar are un demaraj foarte bun. Cred ca pana in 150 ma pot pune cu orice 1000 de acum stock. Cred adica sper Hai gata ca prea o laud deja si devin penibil da pur si simplu stiu ce turbata ii Editat Mai 18, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Hai gata ca prea o laud deja si devin penibil da pur si simplu stiu ce turbata ii da dar totodata nu ai termen de comparatie REAL ... tuturor ne place sa credem ca mai tare ca motorul nostru nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Am mai zis odata ce modificari am pe ea. Nu ma mai repet. Si mai termina cu replyuri dinastea stupide. Nu ma crezi asta e get over it. zx7r--ul meu e din 1994 are 132 de cai e zx7l documenteaza-te si vei afla mai multe informatii. E umblat la galeriile si supapele de admisie si la carburator ca sa consume mai mult (cu aproape 2 litri mai mult ca una stock) si am o toba de carbon yoshimura. A si apropo asta nu tine de cai dar pinionil spate e mai mare decat cel conventional. Cand am luat-o motocicleta a fost asa ea a fost bagata la curse. Sper sa ma mai tina Inteleg sa-ti placa motorul pe care il ai, chiar daca e antic si se strica destul de des.. , insa revino putin la realitate, ia vezi aici: http://www.motorbikes.be/en/compare/3024/1234/ Cred ca ai impresia ca e puternica si rea fiindca ai foaia mai mare putin pe spate, in rest cel care ti-a vandut-o te-a luat de papagal si ti-a spus prostii ca a fost la curse... cat de naiv sa fii ? Eu zic ca de la 142 cai cati visezi ca ai acum, la vreo 100 la roata cat zic eu , daca nu mai putin e cale ff lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 A dus-o cel dinaintea mea si a scos 142 de cai. Acum nu stiu cati mai are. Iurox stiu foarte bine pt ce e pinionul mai mare pe spate. Circuitele in care a fost folosita nu erau facute pt viteza ci pt demarari rapide. Intradevar viteza maxima scade dar are un demaraj foarte bun. Cred ca pana in 150 ma pot pune cu orice 1000 de acum stock. Cred adica sper Hai gata ca prea o laud deja si devin penibil da pur si simplu stiu ce turbata ii 142cp ,pe dyno, un zx7 din 94?????!?!??! ...chiar nu ai o limita in penibil?? Ps:hai ca ma distrezi si doresc sa continui discutia...ce viteza MAXIMA atingi in prima treapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 ...si cand te gandesti ca un 954 RR din 2003 transpira tot sa puna un 140 pe daino... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 (editat) 142cp ,pe dyno, un zx7 din 94?????!?!??! ...chiar nu ai o limita in penibil?? Ps:hai ca ma distrezi si doresc sa continui discutia...ce viteza MAXIMA atingi in prima treapta? Ma bucur ca te amuz Silviu Sincer nu mai stiu cati cai mai are da daca ma duce cu 250-260 sunt multumit. Silviu poate eu sunt penibil cu motocicleta mea dar hai te rog impartaseste-ne si tu din vasta ta experienta cate ceva. Tu ce motocicleta ai? Ca prea le stii pe toate sau esti un bun cititor? Editat Mai 19, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Ma bucur ca te amuz Silviu Sincer nu mai stiu cati cai mai are da daca ma duce cu 250-260 sunt multumit. Silviu poate eu sunt penibil cu motocicleta mea dar hai te rog impartaseste-ne si tu din vasta ta experienta cate ceva. Tu ce motocicleta ai? Ca prea le stii pe toate sau esti un bun cititor? NU eu incerc sa impresionez niste puberi cu niste minciuni demne de tot rasul ...daca ai fi atent ,cam toti au luat la misto aceste afirmatii ale tale cu cate nspe sute de cp ai ;nu trebuie sa fii pilot de motogp sau sa ai nu stiu cate experienta ca sa-ti dai seama de niste minciuni ieftine de impresionat puberii Ps:nu esti penibil cu motocicleta ta ...ea NU are nici o vina!!! Nu mai induce lumea in eroare si nu mai poza in victima neinteleasa ca pana acum si totul o sa fie ok Pps:daca esti curios ce motor am ,poti afla foarte usor,intra pe profil ,citeste mai multe topicuri si poate ai sa te lamuresti intr-un final Btw ,mai bine fii un bun cititor si sa vorbesti in tema ,decat sa fii doar un simplu posesor de motocicleta si sa minti lumea in stanga si in dreapta ,invocand faptul ca ai moto si asta iti da dreptul sa fii "mare coneseur" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 NU eu incerc sa impresionez niste puberi cu niste minciuni demne de tot rasul ...daca ai fi atent ,cam toti au luat la misto aceste afirmatii ale tale cu cate nspe sute de cp ai ;nu trebuie sa fii pilot de motogp sau sa ai nu stiu cate experienta ca sa-ti dai seama de niste minciuni ieftine de impresionat puberii Ps:nu esti penibil cu motocicleta ta ...ea NU are nici o vina!!! Nu mai induce lumea in eroare si nu mai poza in victima neinteleasa ca pana acum si totul o sa fie ok Pps:daca esti curios ce motor am ,poti afla foarte usor,intra pe profil ,citeste mai multe topicuri si poate ai sa te lamuresti intr-un final Btw ,mai bine fii un bun cititor si sa vorbesti in tema ,decat sa fii doar un simplu posesor de motocicleta si sa minti lumea in stanga si in dreapta ,invocand faptul ca ai moto si asta iti da dreptul sa fii "mare coneseur" Nu te supara pe mine da nu prea mai meriti un raspuns din partea mea. Daca tu nu crezi ca exista motociclete modificate nu mai am ce zice. U left me speechless. Esti primul care contesta asa ceva. Eu nu inteleg ce nu intra in cap? Faptul ca as putea avea o motocicleta modificata sau faptul ca ea are 142 de cai? In fine nu mai zic nimic fiindca polemica asta nu isi are rostul. Tu zi ce doresti in continuare dar daca tii mortis sa fii Gica Contra te invit la un mic sejur pe malul Crisului Repede sa te convingi in carne si oase. In rest numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Nu te supara pe mine da nu prea mai meriti un raspuns din partea mea. Daca tu nu crezi ca exista motociclete modificate nu mai am ce zice. U left me speechless. Esti primul care contesta asa ceva. Eu nu inteleg ce nu intra in cap? Faptul ca as putea avea o motocicleta modificata sau faptul ca ea are 142 de cai? In fine nu mai zic nimic fiindca polemica asta nu isi are rostul. Tu zi ce doresti in continuare dar daca tii mortis sa fii Gica Contra te invit la un mic sejur pe malul Crisului Repede sa te convingi in carne si oase. In rest numai bine. Eu NU contest ca exista motociclete modificate....exista!!! ...si exista destule ,mai mult sau mai putin tunate ,binenteles. Dar ca sa obtii un castig de aproape 20% peste puterea maxima(dupa cum te lauzi tu), trebuiesc MII de euro investiti si ma indoiesc sa investeasca cineva mii de euro intr-o motocicleta din 94 ,care nu face ea cat ar face modificarile respective ....e logic ,e simplu ,doar sa gandesti putin .Toti avem mobre mai mult sau mai putin puternice ,dar hai sa ne vedem lungul nasului si sa nu mai aruncam cu cai putere in stanga si in dreapta ,poate-poate se va mai emotiona vreun puber ,ceva ...asta era ideea de baza ,poate ai reusit sa prinzi ceva Btw ,vezi ca trebuie sa inviti mai multi oameni ca sa ne demonstrezi bla bla-urile ieftine pe care le-ai spus(referitor la cp in cazul de fata) ,caci nu sunt singurul care nu a crezut minciunile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Eu NU contest ca exista motociclete modificate....exista!!! ...si exista destule ,mai mult sau mai putin tunate ,binenteles. Dar ca sa obtii un castig de aproape 20% peste puterea maxima(dupa cum te lauzi tu), trebuiesc MII de euro investiti si ma indoiesc sa investeasca cineva mii de euro intr-o motocicleta din 94 ,care nu face ea cat ar face modificarile respective ....e logic ,e simplu ,doar sa gandesti putin .Toti avem mobre mai mult sau mai putin puternice ,dar hai sa ne vedem lungul nasului si sa nu mai aruncam cu cai putere in stanga si in dreapta ,poate-poate se va mai emotiona vreun puber ,ceva ...asta era ideea de baza ,poate ai reusit sa prinzi ceva Btw ,vezi ca trebuie sa inviti mai multi oameni ca sa ne demonstrezi bla bla-urile ieftine pe care le-ai spus(referitor la cp in cazul de fata) ,caci nu sunt singurul care nu a crezut minciunile tale Pasiunea nu se masoara in euro sau in nici un fel de bani. Pasiunea unuia a fost sa aiba un motor tunat si acum eu sunt fericitul posesor al unui asemenea motor. Daca era dupa mine nu bagam atatia bani in ea (nici nu stiu cat a bagat dar nu mai mult de 1400-1500 oricum). Pretul in care am luat-o acopera cu siguranta pretul investit de antecesorul meu in motor. Cat despre faptul ca nu esti singurul care nu crede "minciunile" mele da-mi voie sa ma indoiesc. Cred ca esti singurul care contesta asta. Nu stiu ce legatura are discutia asta. Din cate vad eu problema e foarte simpla. Exista unu (eu) care spune ca are o motocicleta modoficata si exista altul(tu) care tine mortis sa ii demonstreze celuilalt prin argumente (de genul "asa ceva costa mult sau cine ar face asa ceva cu un motor atat de old") ca se insala. Fie cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Ai "inteles" tot .Eu ti-am spus ca EXISTA motoare modificate ,dar ca sa obtii acel spor de 20% in putere trebuiesc modificari SERIOASE ,modificare care ar costa cateva MII si ma indoiesc sa bage cineva cateva MII intr-o motocicleta care nu ar face ea cat ar face modificarile respective.E simplu ,e logic ,ma rog ,fie cum spui tu ,asa e ,ai 500cp Btw ,uita-te pe o pagina ,doua in urma si vezi cati au luat la misto afirmatiile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 . Exista unu (eu) care spune ca are o motocicleta modoficata si exista altul(tu) care tine mortis sa ii demonstreze celuilalt prin argumente (de genul "asa ceva costa mult sau cine ar face asa ceva cu un motor atat de old") ca se insala. Fie cum zici tu Fratieeee pinionul ala nu iti da nici macar un magar chior putere iar toba si ce mai zici tu pe acolo poate iti mai dau (POATE) maxim 10 cp , asta ca sa fim optimisti ... noi nu contestam ca tu ai o motocicleta MODIFICATA,TUNATA,RACING etc dar in mod sigur n-ai 142 cp pe dyno...era culmea daca ziceai ca ai 142 la roata... si ca sa fiu on topic cu discutia ta , e foarte normal sa te "omoare" un 636 datorita greutatii,rapoartelor din cutie si..si a MOTORULUI ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Fratieeee pinionul ala nu iti da nici macar un magar chior putere iar toba si ce mai zici tu pe acolo poate iti mai dau (POATE) maxim 10 cp , asta ca sa fim optimisti ... noi nu contestam ca tu ai o motocicleta MODIFICATA,TUNATA,RACING etc dar in mod sigur n-ai 142 cp pe dyno...era culmea daca ziceai ca ai 142 la roata... si ca sa fiu on topic cu discutia ta , e foarte normal sa te "omoare" un 636 datorita greutatii,rapoartelor din cutie si..si a MOTORULUI ... Eu nu contest faptul ca 636 sar putea sa fie mai rapida dar daca e sa ne luam dupa cifre nu pare sa o faca. La orice 750-ul sta mai bine decat 600-le. Cuplu,putere,cilindree. Singurul lucru la care sta mai bine 600-le e masa si tehnologia. Dar e posibil caci in motociclism nu totul e matematica. Dar fizica e tot fizica si acum si peste 10 ani. Daca e sa o luam asa ar trebui a spunem ca 636-le e mai rapid decat un motor de 1000 din 93-94 de 140-150 de cai. Caci vorba aia...rapoarte mai scurte masa mai scazuta. Stim bine ca nu e asa. 10 ani de tehnologie nu suplinesc 20-30 de cai in plus si o cilindree mai mare. Dar in fond ce stiu eu....nu ma prea pricep asa ca astept parerile voastre care aveti 600. Talking about subiectivism... P.S. Unde am spus eu ca pinionul da cai in plus? Editat Mai 25, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Eu nu contest faptul ca 636 sar putea sa fie mai rapida dar daca e sa ne luam dupa cifre nu pare sa o faca. La orice 750-ul sta mai bine decat 600-le. Cuplu,putere,cilindree. Singurul lucru la care sta mai bine 600-le e masa si tehnologia. Dar e posibil caci in motociclism nu totul e matematica. Dar fizica e tot fizica si acum si peste 10 ani. Daca e sa o luam asa ar trebui a spunem ca 636-le e mai rapid decat un motor de 1000 din 93-94 de 140-150 de cai. Caci vorba aia...rapoarte mai scurte masa mai scazuta. Stim bine ca nu e asa. 10 ani de tehnologie nu suplinesc 20-30 de cai in plus si o cilindree mai mare. Dar in fond ce stiu eu....nu ma prea pricep asa ca astept parerile voastre care aveti 600. Talking about subiectivism... P.S. Unde am spus eu ca pinionul da cai in plus? Bai frate ,ma lasi cu vaporul tau care sta mai bine decat un zx6 nou? Cel mai jmeker zx7(de prin 2002-ultimul an din cate stiu eu cand s-a fabricat zx7-deci un motor din ultimul an de fabricatie si nu unul din 94 cum il ai tu)avea 122cp si kilograme cat cuprindeeeee!!! Un 636 din 2006 are 130cp si foarte usurica...hai ca m-ai omorat cu "minunea" ta de motocicleta ,e cea mai tare ,cea mai frumoasa ,cea mai puternica ,cea mai stabila ,cea mai cea , ...tu oare nu te saturi niciodata de penibil?? Apropo ,636 din 2006 are 0-200(cea mai elocventa ,nu ca cea 0-100 unde sunt toate cam la fel) in 9,9 sec.Intr-o revista mai veche am gasit un zx9 din 98(deci aproape 10ani si puterea in jur de 145cp-retine era zx9 si NU zx7 "modificat" ca al tau ) si avea 0-200 in 9,3sec. Deci ,mi se pare o cifra PERFECT NORMALA ,desi sunt 8 ani intre ele...prin acel plus de vreo 15cp ,zx9-le a accelerat o idee mai bine ca 636 din 2006 ,repet ,o idee!.Asa ca mai lasa-ma cu textele tale de mare "cunoscator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) Bai frate ,ma lasi cu vaporul tau care sta mai bine decat un zx6 nou? Cel mai jmeker zx7(de prin 2002-ultimul an din cate stiu eu cand s-a fabricat zx7-deci un motor din ultimul an de fabricatie si nu unul din 94 cum il ai tu)avea 122cp si kilograme cat cuprindeeeee!!! Un 636 din 2006 are 130cp si foarte usurica...hai ca m-ai omorat cu "minunea" ta de motocicleta ,e cea mai tare ,cea mai frumoasa ,cea mai puternica ,cea mai stabila ,cea mai cea , ...tu oare nu te saturi niciodata de penibil?? Apropo ,636 din 2006 are 0-200(cea mai elocventa ,nu ca cea 0-100 unde sunt toate cam la fel) in 9,9 sec.Intr-o revista mai veche am gasit un zx9 din 98(deci aproape 10ani si puterea in jur de 145cp-retine era zx9 si NU zx7 "modificat" ca al tau ) si avea 0-200 in 9,3sec. Deci ,mi se pare o cifra PERFECT NORMALA ,desi sunt 8 ani intre ele...prin acel plus de vreo 15cp ,zx9-le a accelerat o idee mai bine ca 636 din 2006 ,repet ,o idee!.Asa ca mai lasa-ma cu textele tale de mare "cunoscator" Ah doamne revistele astea SILVIU. Ce te-ai face fara ele? SILVIU tati am condus suzuki gsxr 600 2005 si nu am simtit-o la fel de vehementa ca zx7-le meu. Acum chiar ca nu mai ai ce sa contesti...acolo nu mai puteam fi subiectiv fiindca am simtit pe pielea mea. In timp ce tu "stii" totul din reviste eu nu imi pot scoate din cap 750 vs 600 si mereu le incerc pe a le amicilor mei. Dar mereu senzatia e aceeasi....750>600 Editat Mai 26, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Ah doamne revistele astea SILVIU. Ce te-ai face fara ele? SILVIU tati am condus suzuki gsxr 600 2005 si nu am simtit-o la fel de vehementa ca zx7-le meu. Acum chiar ca nu mai ai ce sa contesti...acolo nu mai puteam fi subiectiv fiindca am simtit pe pielea mea. In timp ce tu "stii" totul din reviste eu nu imi pot scoate din cap 750 vs 600 si mereu le incerc pe a le amicilor mei. Dar mereu senzatia e aceeasi....750>600 Cuplul dragul meu ,cuplul e de vina pt "senzatia" ca e mai tare ...la fel si in cazul unui tdi ,cuplul iti da senzatia ca e mai puternic ca un benzinar de aceiasi putere ,dar NU e chiar asa.Testeaza-le la un sprint 0-200 un 636 nou si cronometreaza-te!!!... si apoi ,tot tu, cronometreaza-te cu "racheta" ta de 750 si ai sa vezi adevarul(asta in cazul in care chiar tragi de un 600 si nu o lasi ,la misto ,sa piarda teren in fata "raketei" tale) Btw ,astia in reviste cronometreaza calumea ,cu tot ce trebuie ,eroarea sa fie cat mai minima,dar ar trebui sa te cred pe tine ,care o "cronometrezi" din ochi sau cu o pendula ,nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.