Survolaj Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza...am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal. In mod normal relantiul nu se face dupa ceasu de pe bord si cu unul aditional care iti arata fix cat este parca din 50 in 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 In mod normal relantiul nu se face dupa ceasu de pe bord si cu unul aditional care iti arata fix cat este parca din 50 in 50 hm...si de unde fac rost de ceas din ala? nu-mi spune...reprezentanta?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza...am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal. a ta e modelul mai nou (2007 probabil); la mine bordul e ca in poza ..si imi dau seama exact la ce turatie sta http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallery...rge/zx6dash.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ai relantiul dat prea mare...relantiul se face cand motorul e super incins SAU Carburatoare muci... ok, asa am zis si eu ca am relantiul prea mare si am mai redus astazi sa stea sub 1500. cablurile nu se blocheaza. ce inseamna carburatoare muci? adica sunt defecte sau sunt dereglate? inca ceva, am avut o mica problema legata de alimentarea cu carburant (sa spart furtunul de la rampa de carburatoare, era imbatranit) ocazie cu care am observat ca nu am filtru de benzina. din experienta auto mi sa parut dubios si am schimbat furtunele de la alimentarea cu benzina si am pus un filtru bosch, mic care sa incapa in locasul ala cauciucat. este o chestie provizorie ca am sa fac comanda la furtune si filtru de la louis, sper sa fie de calitate mai buna ca ce am pus eu (furtune clasice de benzina de la dacie). acum ma gandesc daca am filtru de aer... cel de ulei l-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 na belea : aseara stateam la semafor dupa ce facusem 10-15km....si cand ma uit : 2000 RPM!!!!! Nu-mi venea sa cred, gradele indicau 100, si statea la 2000! Asta chiar e dubios. Cand plec cu ea, cand o pornesc sta la ~1800 apoi cand se incalzeste ~1500. Ce naiba cauta la 2000? Sa-mi bag ceva daca am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Am dus si eu relantiul la 1300 da` tacane ca toti dracii (habar n`am ce face asa dar se aude destul de urat)...Asa ca o sa o las inapoi la 1000 de ture.M`am uitat ieri inainte sa reglez, ca sta la 1000 de ture si cand nu e incalzita si cand s-a incalzit. Acum, voi avea probleme mari daca il tin asa relantiu? Si am observat ca porneste ceva mai greu fata de ce am mai vazut pe unde m`am plimbat. Editat Septembrie 4, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 dati si voi blana in vit 1 si spuneti cat ati prins, eu n am depasit 115..cred ca are ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 dati si voi blana in vit 1 si spuneti cat ati prins, eu n am depasit 115..cred ca are ceva fiecare cu ce-l doare ! unii cu relantiul, altii cu blana ... scz, dar mi-e tarsa sa-i dau blana cu 1-a. Si uite sa nu zici ca nu te ajut, am dat-o unui prieten si mi-a zis 136km/h cu 1-a. noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 ce an e a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pun pariu ca ai alta foaie decat cea stock si de acolo viteza asta. Numara cati dinti ai si cauta pe net cati ar trebui sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pun pariu ca ai alta foaie decat cea stock si de acolo viteza asta. Numara cati dinti ai si cauta pe net cati ar trebui sa fie. eu unu nu m am prins cui i ai raspuns acum, daca mie ..nu cred ca e de la asta ..am schimbat tot kitul de lant si tot la fel e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) ce an e a ta? 2007 (a doua pagina la rand cand postul meu e primul in pagina, se da vreun premiu pentru asta? sau la 3 pagini? ) Editat Septembrie 4, 2010 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 2007 (a doua pagina la rand cand postul meu e primul in pagina, se da vreun premiu pentru asta? sau la 3 pagini? ) e modelu nou ..o fi mai smecher ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Gabi, tie iti raspunsesem. Zici ca l-ai schimbat, dar esti sigur ca ai pus acelasi raport ca si cel stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 dati si voi blana in vit 1 si spuneti cat ati prins, eu n am depasit 115..cred ca are ceva Am incercat azi sa ii dau in vit 1 dar pe la 10mii de ture deja imi era mila de ea.In a 2-a blana s-a dus la 160 sau cam asa ceva (mi-a spus pasageru, nu stiu exact). Fiecare cu problemele lui dar o intalnire tot nu avem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Gabi, tie iti raspunsesem. Zici ca l-ai schimbat, dar esti sigur ca ai pus acelasi raport ca si cel stock? da ..abosolut sigur, din carte am luat toate caracteristicile. Inteleg ca si a ta se duce mai mult? Mesaj completat Gabi, tie iti raspunsesem. Zici ca l-ai schimbat, dar esti sigur ca ai pus acelasi raport ca si cel stock? da, sigur ..am citit manualul, erau fix aceleasi caracteristici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 N-am incercat, din auzite stiam de vreo 130. Eu nu o mai am, am vandut-o acum o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 da ce e asa problema sa dati intr aintaia sa vedeti cat prinde..nu i racheta da o dracu, oricum sunt convins ca ati prins mai mult decat suta cu ele, ce conteaza ca e a1a sau alta viteza? cineva mai sus zicea ca ii e mila ...wtf ...pt asta sunt facute, sunt super sport, plus ca daca ii dai din cand in cand ..chiar nu e nici o problema, probabil ca se uzeaza mai repede motoru daca schimb mereu in 15mii, dar altfel..chiar nu cred sa i faca rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) Nu e faptul c? nu vreau s? o duc la 15 mii de ture, dar în vit 1 se aude mai urât cutia/motoru Âşi parc? se ambaleaz? mai mult în gol. Am Âşi zis că într-a 2-a la limitator aveam în jur de 160, deci nu îmi e milă să o duc în ture mari decât în vit 1. Editat Septembrie 6, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 ieri am lasat motoreta in fata blocului, dupa o ora cand am vrut sa plec am vazut ca bidonasul de lichid de frana se misca cam dubios. nu cred ca a vrut sa-l fure, doar a tras de el "la misto". se poate vedea in poze despre ce vorbesc. cam cat costa suportul rezervorului de lichid de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) mai mult de 20 lei daca iti cere cineva ,e nesimtire. Oricum poti sa ti-l faci tu dintr-o tablita. O sa zici ca te invat la prostii,dar nu ai neaparat nevoie si de sarma ce tine cablurile de acceleratie. Editat Septembrie 6, 2010 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 saltare! care a folosit placute de frana "SAITO BRAKE-PADS SINTER" la motoarele voastre? vreau sa aflu pareri strict de la cunoscatori(utilizatori) de astfel de componente. va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 mai mult de 20 lei daca iti cere cineva ,e nesimtire. Oricum poti sa ti-l faci tu dintr-o tablita. O sa zici ca te invat la prostii,dar nu ai neaparat nevoie si de sarma ce tine cablurile de acceleratie. 20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Mai bine sudezi suportu ala ii dai o vopsea si aia e. Sau daca vrei sa schimbi si recipientu, uite aici... Editat Septembrie 7, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa. O am eu - dar o dau impreuna cu tot - pompa - butoias - maneta. Vand rulmenti juguri - roata fata - roata spate - setu complet pentru Kawasaki zx6r 2000-2002 - Posibil sa se potriveasca si pe alte modele. RULMENTII SUNT NOI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.