Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza...

am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal.

 

In mod normal relantiul nu se face dupa ceasu de pe bord si cu unul aditional care iti arata fix cat este parca din 50 in 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hm...si la mine sta cred la 1500... cam aiurea. e asa mica distanta intre gradatiile ceasului (turometrului...). cred ca sta intre 1000 si 2000, deci 1500. se vede si-n poza...

am sa incerc si eu sa-l dau mai jos...am citit mai sus ca se uzeaza mai repede motorul etc, mi se pare normal.

a ta e modelul mai nou (2007 probabil); la mine bordul e ca in poza ..si imi dau seama exact la ce turatie sta

 

http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallery...rge/zx6dash.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai relantiul dat prea mare...relantiul se face cand motorul e super incins ;)

 

SAU

 

Carburatoare muci...

 

ok, asa am zis si eu ca am relantiul prea mare si am mai redus astazi sa stea sub 1500. cablurile nu se blocheaza. ce inseamna carburatoare muci? adica sunt defecte sau sunt dereglate?

inca ceva, am avut o mica problema legata de alimentarea cu carburant (sa spart furtunul de la rampa de carburatoare, era imbatranit) ocazie cu care am observat ca nu am filtru de benzina. din experienta auto mi sa parut dubios si am schimbat furtunele de la alimentarea cu benzina si am pus un filtru bosch, mic care sa incapa in locasul ala cauciucat. este o chestie provizorie ca am sa fac comanda la furtune si filtru de la louis, sper sa fie de calitate mai buna ca ce am pus eu (furtune clasice de benzina de la dacie).

acum ma gandesc daca am filtru de aer... cel de ulei l-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na belea :

aseara stateam la semafor dupa ce facusem 10-15km....si cand ma uit : 2000 RPM!!!!!

Nu-mi venea sa cred, gradele indicau 100, si statea la 2000!

Asta chiar e dubios. Cand plec cu ea, cand o pornesc sta la ~1800 apoi cand se incalzeste ~1500.

 

Ce naiba cauta la 2000?

 

Sa-mi bag ceva daca am idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus si eu relantiul la 1300 da` tacane ca toti dracii (habar n`am ce face asa dar se aude destul de urat)...Asa ca o sa o las inapoi la 1000 de ture.M`am uitat ieri inainte sa reglez, ca sta la 1000 de ture si cand nu e incalzita si cand s-a incalzit.

 

Acum, voi avea probleme mari daca il tin asa relantiu?

 

Si am observat ca porneste ceva mai greu fata de ce am mai vazut pe unde m`am plimbat.

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati si voi blana in vit 1 si spuneti cat ati prins, eu n am depasit 115..cred ca are ceva :)

 

fiecare cu ce-l doare ! ;)

 

unii cu relantiul, altii cu blana ...

 

 

scz, dar mi-e tarsa sa-i dau blana cu 1-a. Si uite sa nu zici ca nu te ajut, am dat-o unui prieten si mi-a zis 136km/h cu 1-a.

 

 

noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun pariu ca ai alta foaie decat cea stock si de acolo viteza asta. Numara cati dinti ;) ai si cauta pe net cati ar trebui sa fie.

eu unu nu m am prins cui i ai raspuns acum, daca mie ..nu cred ca e de la asta ..am schimbat tot kitul de lant si tot la fel e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati si voi blana in vit 1 si spuneti cat ati prins, eu n am depasit 115..cred ca are ceva ;)

Am incercat azi sa ii dau in vit 1 dar pe la 10mii de ture deja imi era mila de ea.In a 2-a blana s-a dus la 160 sau cam asa ceva (mi-a spus pasageru, nu stiu exact).

 

 

Fiecare cu problemele lui dar o intalnire tot nu avem... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi, tie iti raspunsesem.

Zici ca l-ai schimbat, dar esti sigur ca ai pus acelasi raport ca si cel stock?

da ..abosolut sigur, din carte am luat toate caracteristicile. Inteleg ca si a ta se duce mai mult?

Mesaj completat

Gabi, tie iti raspunsesem.

Zici ca l-ai schimbat, dar esti sigur ca ai pus acelasi raport ca si cel stock?

da, sigur ..am citit manualul, erau fix aceleasi caracteristici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce e asa problema sa dati intr aintaia sa vedeti cat prinde..nu i racheta da o dracu, oricum sunt convins ca ati prins mai mult decat suta cu ele, ce conteaza ca e a1a sau alta viteza?

 

cineva mai sus zicea ca ii e mila ...wtf ...pt asta sunt facute, sunt super sport, plus ca daca ii dai din cand in cand ..chiar nu e nici o problema, probabil ca se uzeaza mai repede motoru daca schimb mereu in 15mii, dar altfel..chiar nu cred sa i faca rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e faptul c? nu vreau s? o duc la 15 mii de ture, dar în vit 1 se aude mai urât cutia/motoru Âşi parc? se ambaleaz? mai mult în gol.

 

Am Âşi zis că într-a 2-a la limitator aveam în jur de 160, deci nu îmi e milă să o duc în ture mari decât în vit 1.

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am lasat motoreta in fata blocului, dupa o ora cand am vrut sa plec am vazut ca bidonasul de lichid de frana se misca cam dubios. nu cred ca a vrut sa-l fure, doar a tras de el "la misto". se poate vedea in poze despre ce vorbesc.

cam cat costa suportul rezervorului de lichid de frana?

post-58124-1283786918_thumb.jpg

post-58124-1283786933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult de 20 lei daca iti cere cineva ,e nesimtire. Oricum poti sa ti-l faci tu dintr-o tablita. O sa zici ca te invat la prostii,dar nu ai neaparat nevoie si de sarma ce tine cablurile de acceleratie.

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult de 20 lei daca iti cere cineva ,e nesimtire. Oricum poti sa ti-l faci tu dintr-o tablita. O sa zici ca te invat la prostii,dar nu ai neaparat nevoie si de sarma ce tine cablurile de acceleratie.

 

20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa.

 

O am eu - dar o dau impreuna cu tot - pompa - butoias - maneta.

 

Vand rulmenti juguri - roata fata - roata spate - setu complet pentru Kawasaki zx6r 2000-2002 - Posibil sa se potriveasca si pe alte modele. RULMENTII SUNT NOI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...