ac76 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Depinde acum - Petalate stock la kawasaki - sunt doar de design. Cele aftermarket care au diferite forme - se racesc mai rapid - franare mai buna ( musca pur si simplu din placuta - nu te vor tine mult placutele, dar ai si o frana de te pune in cap ) - material mai durabil si mai bun si mai light. Nu tin sa te contrazic, insa tocmai asta se intampla cu cele "petalate" de la Kawa: se racesc mai repede, avand in vedere suprafata mai mare de contact cu aerul dar si forma neregulata a marginii care creeaza o turbulenta suplimentara in jurul discului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Eu zic ca e pur de design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Ceva argumente ai? Sau ma contrazici doar de dragul discutiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Te las pe tine sa descoperi Exemplu : De ce discurile aftermarket normale ( adica rotunde si doar cu gauri in ele ) se racesc mai rapid decat cele stock - chiar si petalate cum au facut cei de la kawasaki ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Pentru ca sunt mai scumpe si trebuie sa-si merite banii. Intrebare: A umblat cineva la distributie (modele 98-02)? M-am trezit mai nou cu celebrul kawi click si ma gandesc daca sa ma apuc sa desfac minunea aia de intinzator. Mentionez ca a mai aparut odata in urma cu vreun an si 20 de mii de km, dar a tacut cam in 2 zile, probabil pana a trecut intinzatorul la pozitia urmatoare. Acum vad ca are mai mult timp si nu da semne ca ar vrea sa taca. Am cautat pe kawi forums si cei de acolo zic ca nu e nicio problema daca se merge cu ea asa, dar zgomotul e uber enervant in frana de motor, mai ales ca din varii motive merg cu toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Pentru ca sunt mai scumpe si trebuie sa-si merite banii. Intrebare: A umblat cineva la distributie (modele 98-02)? M-am trezit mai nou cu celebrul kawi click si ma gandesc daca sa ma apuc sa desfac minunea aia de intinzator. Mentionez ca a mai aparut odata in urma cu vreun an si 20 de mii de km, dar a tacut cam in 2 zile, probabil pana a trecut intinzatorul la pozitia urmatoare. Acum vad ca are mai mult timp si nu da semne ca ar vrea sa taca. Am cautat pe kawi forums si cei de acolo zic ca nu e nicio problema daca se merge cu ea asa, dar zgomotul e uber enervant in frana de motor, mai ales ca din varii motive merg cu toba stock. salut omule...din ce motive mergi cu toba stock? doar curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Pentru ca merg destul de mult noaptea, si nici nu am cel mai subturat stil de mers, adica in general stau in zona 6-12 mii rpm. Iti zic eu ca nu pot sa fac asta cu o toba sport. Una ca nu sunt nesimtit, unii vor sa doarma noaptea, iar a 2-a ca nu vreau sa stie tot orasu pe unde si cum merg. Nici bani de amenzi n-am si nici rabdare sa ma cert cu lumea. Am si toba sport dar o folosesc numai cand plec din localitate. Pana la urma la distributie s-a bagat cineva.. si daca da.. ati scapat de kawi click? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 vezi ca intinzatorul tau este mecanic(cu arc).incearca o rearmare,daca nu merge trebuie schimbat lantul si patinele dar si garnitura de chiulasa. este o operatie dificila daca nu ai aptitudini mecanicoase si scule. succese si apucate de ea la iarna ca nu mai este mult. ps. vezi sa nu fie totusi rulmentul de la oala de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Este si rulmentul de la oala de ambreiaj, dar ala este de mult, de cand am luat-o si sincer nu prea ma deranjeaza decat dimineata la rece cand suna a diesel. Zdranganitul de la distributie este mai subtire si mult mai enervant, mai ales in frana de motor sub 7k rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Este si rulmentul de la oala de ambreiaj, dar ala este de mult, de cand am luat-o si sincer nu prea ma deranjeaza decat dimineata la rece cand suna a diesel. Zdranganitul de la distributie este mai subtire si mult mai enervant, mai ales in frana de motor sub 7k rpm. Asa am avut si eu si s-a dovedit a fi ceva pe la cuzineti. Tot pre frana de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ca tot azi a fost prima (semi)portie de soare dupa ceva zile bune, am fost cu mobra la plimbare. Ascultat in mers, pe loc, la cald, la rece si in toate turele. Pe loc, indiferent de temperatura motorului se aude fix... nimic. In afara huruitului de la ambreiaj.. obviously.. care dispare cand trag de maneta. Daca trag de gaz in gol se aude un zdranganit a carui intensitate creste direct proportional cu turatia. Cine nu stie ce sa asculte.. nu aude. Si-au mai dat vreo 2 cu parerea ca n-are nimic. In mers se aude foarte putin pana pe la 3-4 k rpm, este enervant (pentru mine.. ca altii tot nu aud) intre 4 si 8 k rpm, iar peste aceasta turatie zdranganitul e acoperit de zgomotul motorului in sine. In frana de motor e mai usor de sesizat, din lipsa de.. acceleratie. Am sa incerc in week-end cand ies din oras cu toba sport sa vad care-i treaba, dar am o vaga banuiala ca atunci n-o sa mai aud nici eu nimic. Zgomotul stiu sigur ca este de la distributie, anul trecut cand a aparut ultima data am fost la service si asta a fost concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pentru ca merg destul de mult noaptea, si nici nu am cel mai subturat stil de mers, adica in general stau in zona 6-12 mii rpm. Iti zic eu ca nu pot sa fac asta cu o toba sport. Una ca nu sunt nesimtit, unii vor sa doarma noaptea, iar a 2-a ca nu vreau sa stie tot orasu pe unde si cum merg. Nici bani de amenzi n-am si nici rabdare sa ma cert cu lumea. Am si toba sport dar o folosesc numai cand plec din localitate. Pana la urma la distributie s-a bagat cineva.. si daca da.. ati scapat de kawi click? sau ii poti monta un silencer/Db killer...... felicitari pentru RESPECTUL fata de ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Asta cu silencer-ul e cam.. useless. Toba sport e pentru zgomot, niciunul din cei care merg pe strada nu simt diferenta de 1-2 cai care ti-i da o amarata de teava goala. Si orice toba sport (chiar si cu silencer) e MULT mai zgomotoasa decat una stock, mai ales cea de kawa care cantaraste cat jumate din prietena mea. Pentru mine n-are rost in oras, cu ea goala nu merg pentru ca nici eu nu m-as suporta daca m-as plimba la 10 k rpm pe la mine pe sub geam (chiar si ziua e stresant) si cu silencer.. nu-i nici laie nici balaie. Nici nu se aude tare.. asa cum ar trebui.. si nici incet.. e un fel de semi-partz. Imi ajunge toba race care o pun cand ies din localitate, ii dau in goarna pana ma plictisesc , ma satur si ma simt bine.. si aia e. Macar nu ma injura nimeni, eu sunt satul sa-i injur pe altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 sau ii poti monta un silencer/Db killer...... felicitari pentru RESPECTUL fata de ceilalti dap, RESPECT. Nu stiu cum naiba, uneori ma doare capul de la zgomot cred si am toba stock. Cred ca am ceva probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 ........ cred ca depinde si de toba...... 636-le meu(model 2006) are ARROW, si cu silencer(il folosesc doar seara) chiar se simte diferenta..... decat sa dau toba jos apoi sa o pun la loc, prefer sa-i montez silencer..... iar cu militia nu am avut nici-o problema pana acum, mai ales ca toba are omologare facuta la RAR. nici mie nu-mi place sa stresez dupa anumite ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Intr-adevar la 636 mai ales cu toba sub sa.. e mai aiurea sa schimbi tobele, silencer-ul e o solutie mai buna. La mine e pe lateral si are 4 suruburi, deci imi ia maxim 1 min sa fac schimbul. Si treaba cu omologarea e buna, toba mea e race, goala.. n-are nici macar gaura pentru silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Mai bine sudezi suportu ala ii dai o vopsea si aia e.Sau daca vrei sa schimbi si recipientu, uite aici... Multumesc de idee domnu` k-2, chiar asa l-am reparat: sudat + vopsit negru mat. Se vede in poze rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 (editat) Multumesc de idee domnu` k-2, chiar asa l-am reparat: sudat + vopsit negru mat. Se vede in poze rezultatul. Cu placere .Acum am si eu nevoie de ajutor.Mi-a cazut surubul din imagine.Daca nu stie nimeni pe unde gasesc macar un imbus pentru surub ca as putea sa iau de la scarita pasager pana gasesc sa cumpar surubu lipsa. Multumesc LEdit: Fara el nu pot sa merg decat intr-o viteza....Am mers numai cu a 2-a drumu spre casa.Noroc ca eram aproap. Mesaj completat Problema rezolvata. M-a ajutat un baiat pe care l-am intalnit pe strada. La mai multi mototciclisti d`astia. Editat Septembrie 11, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cu placere .Acum am si eu nevoie de ajutor.Mi-a cazut surubul din imagine.Daca nu stie nimeni pe unde gasesc macar un imbus pentru surub ca as putea sa iau de la scarita pasager pana gasesc sa cumpar surubu lipsa. Multumesc LEdit: Fara el nu pot sa merg decat intr-o viteza....Am mers numai cu a 2-a drumu spre casa.Noroc ca eram aproap. Mesaj completat Problema rezolvata. M-a ajutat un baiat pe care l-am intalnit pe strada. La mai multi mototciclisti d`astia. foarte tare commentul de pe sageata..mi se parea mie ca scrie ceva , si am dat zoom. smileyul ala face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 vezi ca mai ai unul lipsa la capacul de pinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 vezi ca mai ai unul lipsa la capacul de pinion Acum vad si eu .Mersi.Cred ca o sa o inspectez cap-coada mai atent poate mai lipsesc si alte suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare. Ceva probleme cu ninja mea. Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca. Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei. Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare.Ceva probleme cu ninja mea. Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca. Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei. Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif Salut, ce an e motorasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut, ce an e motorasul? este modelul din 2000 Mesaj completat azi am mai umblat pe la ea...am desfacut filtrul de aer,l-am dat jos,am verificat pompa de benzina,carburatoarele sa vad daca curge mizerie,si in sfarsit fisele la bujii.toate 4 dau scanteie.deci tot in regula,furtune,fire.cea mai plauzibila cauza ar fi ca s-au dus 2 dintre bujii,intai una si pe urma si cealalta,si acum imi merge ba in 3 ba in 2. le-as cumpara sa le schimb dar nu stiu unde as gasi cheie asa lunga.daca are cineva din bucuresti si mi-o imprumuta as fi recunoscator cu o cinste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Schimba frumos toate bujiile, apoi mergi si curata bine carbelitoarele, apoi reglare si sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.