big_boy Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) De frica sa nu blochez iar fata sa ma imprastii iar, am folosit la ultima plimbare si frana spate. Si s-a blocat destul de repede la o franare nu foarte tare.Probabil si temperatura a fost un factor important. Mai am de mers pana sa imi dau seama cum sa folosesc si frana spate. Iti propun sa iesi la o plimbarica cu motocicleta pe un drum putin aglomerat(preferabil necirculat)si sa vezi ce si cum este cu franarea aia problematica....din cate stiu eu franele se blocheaza doar daca sti sa franezi in doua trepte->ON/OFF.Vezi ca mai exista o metoda...nu zic ca stiu eu prea bine dar frana de spate chiar este buna si se intelege foarte bn cu frana fata deci le poti combina fara nici o grija...totul este sa nu iti lasi toata greutatea pe saracul levier ca incepe sa planga Editat Noiembrie 27, 2010 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Am tot zis de cand am luat motoru sa merg undeva sa exersez franarea de urgenta da` imi era sa nu o culc...Acum e prea frig asa ca la primavara. Si in ziua aia pusesem frana chiar mai puternica ,tot la fel de repede am tras de maneta de frana fara sa cad. Oricum daca am cazut tot inseamna ca nu am pus frana cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Am tot zis de cand am luat motoru sa merg undeva sa exersez franarea de urgenta da` imi era sa nu o culc...Acum e prea frig asa ca la primavara.Si in ziua aia pusesem frana chiar mai puternica ,tot la fel de repede am tras de maneta de frana fara sa cad. Oricum daca am cazut tot inseamna ca nu am pus frana cum trebuie. exerseaza. Oricum daca ai impresia ca tine frana 'aiurea', vezi si tu sa ai franele aerisite, sa nu fie placutele duse sau daca de pe loc cand apesi frana, nu se apasa fluent/cursiv atunci unge cu niste ulei pe la imbinarea manetei. Si daca nu te simti sigur pe tine/ea pune-i repede crash cage (e bine sa nu te flatezi crezand ca esti mare si tare cand nu esti ca nu rezolvi nimic cu asta ) Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 De frica sa nu blochez iar fata sa ma imprastii iar, am folosit la ultima plimbare si frana spate. Si s-a blocat destul de repede la o franare nu foarte tare.Probabil si temperatura a fost un factor important. Mai am de mers pana sa imi dau seama cum sa folosesc si frana spate. te invat eu cum sa folosesti frana spate, cum sa controlezi derapajul si cum sa blochezi fata fara sa cazi. vrei??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 te invat eu cum sa folosesti frana spate, cum sa controlezi derapajul si cum sa blochezi fata fara sa cazi. vrei??? Daca ai un motor in plus vin cu mare placere sa blochez fata fara sa cad.Da` peste vreo luna ca acum e vremea naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 te invat eu cum sa folosesti frana spate, cum sa controlezi derapajul si cum sa blochezi fata fara sa cazi. vrei??? Pe offroad cred ca inveti cel mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Up ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 deci cine se duce la intrunirea regulata de vineri? de la 19:00. Nu de alta dar eu vreau sa va anunta ca nu pot veni ca mi s-a ars becul de ceata de la moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Up ! bah,tu nu trebuia sa fii pe magheru,ce cauti aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 bah,tu nu trebuia sa fii pe magheru,ce cauti aici? Bah, pa magheru e wireless, nu stiai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 i laic to raid motocicle ia zi tu nyt ca parca pronunti mai bine ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 i laic to raid motocicle ia zi tu nyt ca parca pronunti mai bine ca mine Ai laic tu raid motorsicli bah neincapabilule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 bre, acestia, breichin' nuiz: ezicsta caraoc la... Gloria! cu rezervare chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Stingeti `reacu lumina si opriti caldura, ca e criza si platim mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 ieo am centrala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 iarna se tine lumina aprinsa ca e ziua mai mica brb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 lumanari, ca ie criza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 am o dilema am gasit pt GSR amortizoare si la Matris ( varianta M2) si la HyperPro iar la pret sunt cam la egalitate adica aproape 400e cu tot cu adaptoare, cei de la HyperPro il au pe stoc in Buc. acum tre sa aleg intre ele http://www.matrisdampers.com/ http://www.hyperpro.com/index.asp?page=steeringdampers ,la HyperPro as alege din cele 2 modele disponibile tot pe cea mai ieftina ca nu alerg in SBK daca are careva o parere din experienta , ca din auzite HyperPro ar zice lumea ca e mai bun thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 compara specificatiile si cauta comentariile cele mai avizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 mersi de sfat ... asta am si facut speram sa fie careva care sa fii avut amortizorul respectiv pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Mie amortizorul de directie pt mers normal pe strada la un motor de 600 mi se pare un moft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Mie amortizorul de directie pt mers normal pe strada la un motor de 600 mi se pare un moft. Sunt deacord cu nice_sun_man De banii aia mai bine iti cumperi un powercomander si o sa te distrezi mai mult Daca tii neaparat sa iti iei un amortizor de ghidon si eu am auzit de bine tot de hyperpro...acum depinde de tine de ce "pitici" ai Editat Decembrie 12, 2010 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Mai bine putere decat control ,nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Mai bine putere decat control ,nu ? Powercomander-ul nu se poate folosi doar pentru putere... Si la mersul prin oras nu cred ca te ajuta prea mult un amortizor sa fiu sincer...mai bine iti OPTIMIZEZI harta de consum a motocicletei decat sa iti cumperi ceva ce nu ai nevoie Ce este drept te poate scoate dintr-o groaza de cacaturi amortizorul nu zic ca nu dar nu cred ca poti merge la limita mereu Editat Decembrie 12, 2010 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.