parintele_ciprian Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 M-am saturat de reparatii si de vechituri, stie careva daca se mai produc comuniste noi, mi-ar place o Java, daca da de unde se pot cumpara si care ar fi pretul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Exista acum cativa ani o reprezentanta Jawa la Bucuresti, pe strada Hristo Botev ( aproape de piata Rosetti), dar nu stiu daca mai e acolo. Sau: www.jawa.ro 021-212.21.33 (fax) 0722.229.515 0722.287.996 e-mail: office@jawa.ro PS Dar daca esti preot, ai voie sa poftesti la o motoreta noua in Postul Pastelui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus_poli Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 M-am saturat de reparatii si de vechituri, stie careva daca se mai produc comuniste noi, mi-ar place o Java, daca da de unde se pot cumpara si care ar fi pretul lor? In primul rand nu ai spus de unde esti SA zicem.. uite in Timisoara vizavi de pompieri ,langa sensul din Resitei au satia si Jawa noi cu frana disc ,figuri dar au preturi cam mari de la in jur de 12500 lei daca nu ma insel.Pt detalii de modele intra pe situl Jawa postat mai sus de Sorinavram.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Salutare, Spune-mi te rog, in Timisoara, poti sa mai imi dai cateva detalii despre zona mentionata ? Nu asociez numele cu zona si as vrea sa vad modelele. Pe sit nu erau trecute preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus_poli Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Salutare, Spune-mi te rog, in Timisoara, poti sa mai imi dai cateva detalii despre zona mentionata ? Nu asociez numele cu zona si as vrea sa vad modelele. Pe sit nu erau trecute preturi. TIMISOARA:Bvd. 16 Decembrie 1989 numarul 63 .TEL>0256294006;0256493333.Vezi adrs. www.motobikeshop.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Dupa ce treci de benzinaria OMW din Haya Plaza pe dreapta cu mergi spre Maria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 minsk 125cc, 4T, demaror e 55 milioane noua, anuntul e pe okazii.ro ural la reprezentanta ural din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Exista acum cativa ani o reprezentanta Jawa la Bucuresti, pe strada Hristo Botev ( aproape de piata Rosetti), dar nu stiu daca mai e acolo. Sau: www.jawa.ro 021-212.21.33 (fax) 0722.229.515 0722.287.996 e-mail: office@jawa.ro PS Dar daca esti preot, ai voie sa poftesti la o motoreta noua in Postul Pastelui? nu mai este acolo de cativa ani, probabil ca aveau vanzare prea mare si a trebuit sa se extinda intr-un showroom mai mare (am auzit ca au vandut 2-3motoare intr-un an) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Martie 12, 2007 Autor Share Postat Martie 12, 2007 Exista acum cativa ani o reprezentanta Jawa la Bucuresti, pe strada Hristo Botev ( aproape de piata Rosetti), dar nu stiu daca mai e acolo. Sau: www.jawa.ro 021-212.21.33 (fax) 0722.229.515 0722.287.996 e-mail: office@jawa.ro PS Dar daca esti preot, ai voie sa poftesti la o motoreta noua in Postul Pastelui? Nu am putut sa ma abtin sa nu raspund la intrebarea pe care ai pus-o. In primul rand, da sunt preot ortodox si sa sti ca nici unde in Biblie sau in scrierile Sfintilor Parinti nu apare interdictia ca un crestin sa aiba anumite pasiuni, atata timp cat ele nu presupun incalcarea poruncilor sau a moralei crestine. A reconditiona o motocicleta veche, a te plimba cu ea nu presupune nici un pacat, mie mi se pare chiar un lucru nobil, sa readuci la viata ceva ce alti au aruncat si abandonat. Sa nu iti inchipui ca merg cu motoru in reverenda sau Duminica la Biserica, ies numai in timpul liber la cate o plimbara scurta, oricum ij-ul la care lucrez mai are nevoie de multe ore de lucru si foarte multi bani. Pentru ca m-am cam saturat de problemele de care ma tot lovesc, am inceput sa ma gandesc la una noua. In concluzie pot sa poftesc la una noua chiar daca e post, nu asta e problema, problema va fi pretul. Cu respect Parintele Ciprian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 sigur au reprezentanta cei de la ural. dar au si preturi mari. undeva gen 4.000e o motocicleta. exista insa si varianta unei second hand non-rusesti, dar nu vreau sa ajungem si in topicul asta la vesnica disputa. p.s. mai mult ca sigur ca sorin a vrut sa faca doar o gluma... poate nu tocmai potivita, dar cel mai probabil fara rea intentie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 cred ca totusi mai bine o "vestica" veche dacat o "estica" noua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Minsk produce in continuare, cu motor japonez 4T dar au probleme majore, fiind in pragul falimentului de ani buni. Nu am gasit sa aiba site web. Ij produce si el aceleasi motociclete cu acelasi celebru motor de 350, fie monocilindru (planeta) fie in 2 cilindri (jupiter) precum si un model in stil "american", Yunker-ul. De asemenea exista si un model de 50cc si motociclete speciale pentru autoritati sau diverse segmente speciale (cu atas). In principiu, ieftin si prost. De retinut: la importul din Mama Rusie sunt taxe vamale de 30% plus TVA 19%. http://www.izhmoto.ru/eng/ Citez de pe site: * Motorcycle Izh Planeta 5 (350cc) - the most popular model of work motorcycle * Motorcycle Izh Jupiter 5 (350cc) with liquid cooling, convenient for all types of climate * Motorcycle Izh Yunker (350cc) is performed in American style * Mini cruiser Izh Cornet (50cc), driving license is not obligatory * Cargo motorcycles, Police motorcycles and motor pump Ural produce motociclete bune si fiabile, mizand pe conceptul RETRO, pretul in schimb este pe masura deoarece reflecta componentele straine care au fost inglobate. http://www.ural.com/ Jawa produce tot cu motor japonez, desi mi se pare ca a pastrat si un motor de conceptie proprie. http://www.jawa-motorcycles.com/ MZ produce in continuare, cu motoare proprii sau cu motoare Yamaha. http://www.muz.de/ Preturile sunt piperate. Simson a incheiat productia celebrelor "Simsonete" pe la inceputul noului mileniu. Articolul complet se gaseste AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus_poli Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 M-am saturat de reparatii si de vechituri, stie careva daca se mai produc comuniste noi, mi-ar place o Java, daca da de unde se pot cumpara si care ar fi pretul lor? TOT nu ne-ai spus de unde esti.Noi iti tot enumeram situri si adrs de mag.,da cine stie de unde esti(ai omis din greseala ) SAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Pai First-Bike sunt comuniste ca sunt facute in China = stat comunist. Si sunt noi... Jawa face modele noi, dar numai a comuniste nu mai arata... cel putin alea de 650 CC. Cele de 350cc, 2T, arata cat de cat clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 KMZ (Kievskoe Motocicletny zavod) Cazacul de pe Nipru Fabrica isi trage radacinile in Kiev Auto Zavod care in timpul razboului va produce masivul vanator de tancuri SU-152, raspuns la masinile de lupta germane : Tiger, Panther, Koenigstiger, Jagdpanther etc. Dupa razoi fabrica isi incepe povestea moto introducand in productie in 1946 KMZ Kievlyanin de 98cmc (copie Wanderer). Folosind tehnologie si personal BMW si de la fabrica IMZ se pun bazele liniilor de fabricatie necesare fluxului tehnologic de fabricatie a M72-ului, copie a BMW R71 adaptata luptei. Daca fabrica IMZ URAL va renunta in 1960 la motorul cu supape laterale in favoarea motorului cu supape in cap (inspiratie tot BMW), KMZ va produce in continuare fiabilul motor in paralel pana astazi. Modelele fabricate de KMZ de-a lungul anilor sunt: M72, M72H, K750, MB750, MB750M, MW750, MW750M, K750M,MT12------ motoare cu supape laterale K650, MT9, MT10, MT10-36, MT11, MT16, Dnipro 300, Dnipro solo, Dnipro Dynamit---- motor 650 Fabrica a produs initial pentru Armata Rosie, de remarcat modelele MB750, K750M cu diferential blocabil. Modelele militare de "Nipru" sunt verificate de un CTC militar, pe fiecare piesa se observa o steluta stantata. Ulterior fabrica a inceput sa livreze catre piata civila din toata Uniunea Sovietica, si catre militie. Primele modele de Dnepr 650 au fost apreciate ca superioare Uralelor, de obicei cu un pas tehnologic in spate. Astfel motocicletele Dnepr au produs inaintea fabricii Ural cadru cu bascula, cutie de viteze cu marsarier si sincronizare, diferential, furca tip leading link. Motoarele cu cuzineti beneficieaza de avantaje in cazul exploatarii militare. Productia a fost impresionanta, (120 000 motociclete produse doar in 1980), asa se explica cum au putut fi umplute strazile Romaniei cu MT11 si MT16 cu seria din 1992. Modelel din epoca perestroikai sufera uneori de o calitate scazuta de fabricatie, simplificari:(ex: jantele vopsite nu cromate). Ce a urmat destramarii Uniunii Sovietice se rezuma astfel: KMZ a ramas in proprietatea statului pe cand Ural a fost salvata pe ultima suta prin privatizare. Fabrica KMZ se afla in centrul Kievului si e lesne de inteles de ce in vara acestui an se asteapta finalul. Contrar parerilor neavizate productia a continuat: in 2005, 500 modele cu unele imbunatatiri tehnologice: starter electric, aprindere electronica, filtru de ulei montat exterior, s.a. Fabrica a sarbatorit 60 de ani de fabricatie trimtand un MT16 sa faca un tur al fostei USSR in genul Long Way Round. Tura incheiata cu succes.http://moto.kiev.ua/issue/travel/20945240506 Piesele pe care Tunaru sau Gaspar le aduc din Piata din Cernauti probabil ca sunt macar o parte facute de masinile unelte ale fabricii de Dnepr. Costa f putin, sunt inca disponibile. Viitorul este sumbru, liniile de fabricatie sunt in drum spre topitorie, sa speram ca atelierele ucrainiene private de restaurari vor salva fisele tehnologice si unele masini unelte critice pentru furnizarea anumitor piese. Am insistat sa scriu mult despre Dnepr fiindca ii cantam catecul de lebada, si ca o invitatie catre toti doritorii posesori de boxer rusesc cu sau fara atas sa ne insoteasca grupul intr-o calatorie catre fabrica din Kiev la inceputul verii acesteia. Voi reveni cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 TOT nu ne-ai spus de unde esti.Noi iti tot enumeram situri si adrs de mag.,da cine stie de unde esti(ai omis din greseala ) SAL Daca urmareai topicurile despre acest IJ, ai fi observat: parintele este din Geoagiu Succes parinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) E Aleko asta o enciclopedie ce sa mai. Adevarul e ca viitorul e cam sumbru pentru motoarele astea...si e pacat ca nimik nu se poate compara cu calaritul unui Ural sau Nipru. Succes! Editat Martie 13, 2007 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 (editat) Daca urmareai topicurile despre acest IJ, ai fi observat: parintele este din Geoagiu Succes parinte! Intr-adevar sunt din localiatea Geoagiu, judetul Hunedoara, trebuia sa mentionez asta in momentul in care am pus aceasta problema , am cautat pe site-urile indicate de voi si am gasit chestii interesante, dar preturile m-au cam dat gata, chiar nu ma asteptam de exemplu ca un Mz, model nou sa coste intre 6000 si 10000 Euro, intre timp am mai dat pe acest forum peste oameni super de treaba cum ar fi de exemplu Stress (Sergiu din Galati) cu care am discutat pe messenger depre Ij-ul care imi da atatea batai de cap (care vreti sa-l vedeti intrati pe topicul "Cam cat valoreaza") si nu numai ca mi-a dat o gramada de informatii pe care nu le stiam, dar chiar s-a oferit sa-mi trimita niste piese (gratis) pe care eu si sa vreau sa le cumpar nu am de unde aici in zona, una peste alta mi-a mai revenit inima la loc si cred ca pe moment continui lucru la motorul meu. Poate pentru cei care dispun de bani, la greu, topicul le-a oferit informatii pretioase. Multumesc celor care ati raspuns. Am sa pun o poza cu mine Editat Martie 13, 2007 de parintele_ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Pai First-Bike sunt comuniste ca sunt facute in China = stat comunist. Si sunt noi... FEREASCA DUMNEZEU, ca sa fiu on topic!! Poate la dusmanii mei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus_poli Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Daca urmareai topicurile despre acest IJ, ai fi observat: parintele este din Geoagiu Succes parinte! TE-AI bagat si tu in seama.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 TE-AI bagat si tu in seama.... Ce rost avea sa fii asa acid? N-am vrut sa te atac, dar se pare ca esti foarte sensibil... Iertare, n-am de gind sa nasc certuri. scuze pt off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.