ishmael Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 tu la distributie nu ai numa lant. daca vrei inginerie, vorbeste cu @dr_dejavu ca iti explica, daca vrei varianta sanatoasa, schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 recomand schimbarea lantului, costa 196 ron. Ingeneria lui Dr Dejavu este o chestie foarte extrema si utilizabila doar in cazul in care chiar nu ai bani delok, dar nu este recomandat. Lantul de distributie are intinzatoare, ele pot intinde lantul pana la un anumit punct, dr dejavu a sudat pe intinzatoare niste distantiere...NERECOMANDAT pentru incepatori in ale home made parts!!! Dr Dejavu este un profesionist in home made parts, COPII, NU FACETI ASTA ACASA NICI CHIAR SUB STRICTA SUPRAVEGHERE A PARINTILOR. TDM-ul este un motor prea bun pt a fi stricat. Bafta si numai bine, ps, suporti de genti laterale poti sa iti faci din teava subtire si daca vrei neaparat si cutii GIVI poti sa iti sudezi si acele 3 prinzatoare.(costa undeva 17 euro setul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Iertată să-mi fie ignoranța, dar tot nu m-ai luminat busteni, aproape de iesire faci stanga cum vi dinspre bucuresti si mergi 4 km pe un forestier, platesti 5 ron pt masina si 5 ron pt cort si te cazezi unde vrei, recomand statu cu cort aproape de ceilalti si departe de zona tomberoanelor drumul desparte tomberoanele de gunoi , vizitate seara de seara de ursi si zona unde campeaza cei mai multi. Canionul 7 scari se afla pe acelasi DN1, in timisul de jos faci dreapta spre cabana dambu morii si ajungi la o bariera, cu masina a trebuit sa merg mai departe in schimb am vazut un ducati si un scuter dincolo de bariera. tii drumul de la bariera pana ajungi la canion. drumul devine poteca s incepe sa serpuiasca pe munte 1,30 min de mers pe jos Se mai poate intinde lantul de distributie? am impresia ca are o mica bataie si de la masina stiu ca nu e cazul sa fie schimbat lantul, sau mai stiu si eu.Un mecanic auto mi-a zis ca lantul nu se schimba aproape niciodata numai cureaua la un anumit numar de km. A doua intrebare: de unde fac si eu rost de un suport de genti (si laterale si top) cum e asta din poza. eu am numai pentru topcase sau se merita sa cumpar ceva din teava subtire pentru genti laterale si sa il modific eventual sudez de suportul meu pentru topcase. iti poti face din teava singur suportii daca ai unde. daca vrei pot face cateva poze la ai mei ca sa vezi pe unde se prind. imi par foarte bine prinsi, cred ca pe la pagina 16-22 gasesti poze cu mobra mea iti faci acolo o idee despre cum sunt lantul de distributie se schimba, e complicat si e de munca dar se schimba, nu exista piesa pe motor care sa nu poata fi schimbata Editat Iunie 9, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 @..@... si @.. Sa nu ne incurcam.. Este ceva fenomenal ce am facut eu, dar in cazul meu n`aveam incotro. Asha.. Lantzul de distributzie acum costa intre 70 si 110 Euroi. Eu am comandat din state, de unde tot cu taxele postale imi ajunge cu 60$.. Saptamana asta tre sa ajunga, si sper ca sa`l pot schimba inainte de Intrunirea la Timisoara.. Road Patrol. @VanHelsing!! Inainte sa comanzi lantul, e bine sa verifici pana unde a ajuns intinzatorul automat al lantzului de distributie. Hai,.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 intinzatoru este pe cilindrul de langa piciorul drept in spatele lui are 3 suruburi il desfaci pe cel mare si apoi pe celelalte si ai sa vezi la cat a ajuns stiu de la dejavu o sa fac si eu asta curand adica cand fac si carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 zoli ce-ai facut ???? ) diy tata lumea. ma io cred ca tu iti faci reprezentanta yamaha si nu stii cum sa faci sa vinzi sigur pese de tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 In tradevar.. M`am gandit sa aduc piese si alte chestii din state.. Dar nu cred k oamenii vor fii intelegatori si vor astepta aprox 6-7 saptamani dupa piese. Acolo orice piesa este mai ieftin cu vreo 50%... la care se mai adauga taxele postale.. Nu stiu dak s`ar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Se mai poate intinde lantul de distributie? am impresia ca are o mica bataie si de la masina stiu ca nu e cazul sa fie schimbat lantul, sau mai stiu si eu.Un mecanic auto mi-a zis ca lantul nu se schimba aproape niciodata numai cureaua la un anumit numar de km. Daca imi este permisa o mica observatie: Am mari indoieli ca motocicleta ta are nevoie de altceva in afara de ulei si benzina Arata prea bine ca sa fi fost neglijat schimbul de ulei, singurul care ar putea sa creeze probleme lantului si intinzatorului Lantul si intinzatorul nu sunt facute sa fie terminate in cateva zeci de mii de km. In cel mai rau caz intinzatorul, pe care il poti desface si verifica, nu neaparat inlocui. Este intizator automat, nu ai ce sa reglezi Si apropos, cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Daca imi este permisa o mica observatie:Am mari indoieli ca motocicleta ta are nevoie de altceva in afara de ulei si benzina Arata prea bine ca sa fi fost neglijat schimbul de ulei, singurul care ar putea sa creeze probleme lantului si intinzatorului Lantul si intinzatorul nu sunt facute sa fie terminate in cateva zeci de mii de km. In cel mai rau caz intinzatorul, pe care il poti desface si verifica, nu neaparat inlocui. Este intizator automat, nu ai ce sa reglezi Si apropos, cati km are? Are 43000 km... uleiul e schimbat recent adik de 500 km. Eu am avut r6 si acuma mi se pare ciudat orice sunet il scote motorul asta twin. are un tacanit asa intre 1500 si 3500 de rpm si am zis ca e de la lantul de distributie. e un tacanit mecanic. as vrea sa vad daca il pot inregistra cu ceva sa fie suntetul de inalta calitate ca sa va dati si voi cu parerea. eu vreu sa ma tina motorul pt ca reau sa ies cu el din tara nu sa ma lase pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca are 43.000 km reali atunci teoretic inca vreo 15.000 kilometri ar trebui sa stai linistit. Asta in cazul in care uleiul a fost schimbat la timp si mobra intretinuta. Cand se desface mobra atunci multi raman cu gura cascata (ma refer la cei cu kilometri putini si ani multi) cand cel de la service iti spune ca nu e lantul original din fabrica....deci teoretic mobra deja a sarit peste 50-60 mii kilometrii. A mea pe ceas are acum 45.000 dar nu ma intereseaza, eu folosesc ceasul doarp entru a stii cand sa schimb uleiul. Van Helsing, daca auzi sunete "bizare" oricum recomand sa il asculte macar cineva priceput (nu cineva care are nevoie mare de bani). Dar cum spune si K Dallas, mobra arata prea bine ca sa aiba ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are 43000 km... uleiul e schimbat recent adik de 500 km. Eu am avut r6 si acuma mi se pare ciudat orice sunet il scote motorul asta twin. are un tacanit asa intre 1500 si 3500 de rpm si am zis ca e de la lantul de distributie. e un tacanit mecanic. as vrea sa vad daca il pot inregistra cu ceva sa fie suntetul de inalta calitate ca sa va dati si voi cu parerea. eu vreu sa ma tina motorul pt ca reau sa ies cu el din tara nu sa ma lase pe drum. poate nu esti obisnuit cu sunetul de la twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sau nu ai vazut mashina de cusut de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 va salut pe toti ! ...Deci , pina la urma tot ne intalnim, daca veniti la intalnirea de la targu secuiesc, practic pe "terenul" meu, un sfat pt ce care vor sa stie cum e drumul, cei care veniti dinspre miercurea ciuc, veniti pe partea dinspre Cozmeni- catrusa- tg. secuiesc pentru ca este cea mai buna varianta , soseaua este buna si se poate merge bine , pe partea dinspre Tusnad- Bixad- Balvanyos- tg. sec. este dezastru; bine pt cei cu enduro-turing nu e mare problema dar chiar si asa te zgaltaie de mori, pentru cei care veniti dinspre Brasov, tineti drept pina la targu secuiesc pe Dn 11 drumul este prost la iesirea din Brasov catre sf gheorghe (drum de placi) dar din harman este asfalt bun pina in targu secuiesc. Revin cu informatii noi zilele astea ! .......Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cati km in total? pe mine ma intereseaza cea mai scurta varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) am gasit bucuresti - tg. secuiesc 230km, 2 plinuri dus intors cu consumul actual am facut si ultimul consum pe portiunea brasov- bucuresti plus inca 10 km facuti in bucuresti 5,8% mers decent 110-130 Editat Iunie 10, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 buna faza asta cu masina de cusut... ) poate imi fac probleme degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intrebare de mecanica hard daca diferenta intre motoarele de pe 3vd si 4tx consta in decalajul de 270 grade ce piese din motorul de 4tx ar trebui montate in motorul de 3vd ca sa obtii acelasi motor ca pe 4tx? vilbrochen, axe supapelor, aprinderea .. ce ar mai diferi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/on-line%20...otors/twin.html arbore, supape+distributie, aprindere ... mai departe sa completeze cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intrebare de mecanica hard ce ar mai diferi?? Răspuns de bun simț: Decât să cârpeÂşti un motor Âşi să crezi că e bine, mai bine ia-ți altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Răspuns de bun simț:Decât să cârpeÂşti un motor Âşi să crezi că e bine, mai bine ia-ți altul e doar tema de dezbatere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 @ Cavaleru, nu are rost sa te chinui sa il faxi 4xt....for what? Eu totdeuna am fost de partea acelora care cheltuie banii pe benzina...in loc de tuning. Am un prieten cu monster....a bagat deja 1000 de euro pe motor in plus...si are in total 2000 km cu el. Eu nu cheltui nici un leu daca nu e absolut necesar....dar bag benzina ....muuuulta. Sincer nu vreau sa stiu cata benzina am bagat anu acesta in mobra:blink: asfaltul sa fie uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Cavalere!!! Tu sa`ti cobori acurile in carburi.. Si apoi sa functioneze motoru` taw.. Apoi te potzi gandi sa faci chestia ce ai intrebat.. Am vb cu unu care a schimbat niste chestii in motoul 3vd cu 4tx... Si a tinut 2 luni.. Nu vreau sa intram in amanunte.. Nu strica ce`i bun! Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Apropos de ce zicea Florian, weekendul asta am reusit cu succes sa dau bani doar pe benzina Bine, si cate ceva de mancare, dar subtire... Am bagat o tura pana in nordul Moldovei, pe ocolite facand mai mult decat am facut pana in Thassos (dus-intors). Si ca sa-l oftic un pic pe Cavaleru', consum intre 4,03 si 4,50%, mers destul de "agresiv". Ce-i drept, din ce am observat pana acum, in oras imi ia undeva pe la 7 cred, insa merg pe distante foarte mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la TDM ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Apropos de ce zicea Florian, weekendul asta am reusit cu succes sa dau bani doar pe benzina Bine, si cate ceva de mancare, dar subtire... Am bagat o tura pana in nordul Moldovei, pe ocolite facand mai mult decat am facut pana in Thassos (dus-intors). Si ca sa-l oftic un pic pe Cavaleru', consum intre 4,03 si 4,50%, mers destul de "agresiv". Ce-i drept, din ce am observat pana acum, in oras imi ia undeva pe la 7 cred, insa merg pe distante foarte mici. chiar ma intrebam daca nu ne zici si noua pe unde ai fost ce consumuri de neam prost se specifica pe forumu asta, bah va sparg gata in week-end demontez mobra!! (daca nu ploua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.