Fotok Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca are 43.000 km reali atunci teoretic inca vreo 15.000 kilometri ar trebui sa stai linistit. Asta in cazul in care uleiul a fost schimbat la timp si mobra intretinuta. Cand se desface mobra atunci multi raman cu gura cascata (ma refer la cei cu kilometri putini si ani multi) cand cel de la service iti spune ca nu e lantul original din fabrica....deci teoretic mobra deja a sarit peste 50-60 mii kilometrii. A mea pe ceas are acum 45.000 dar nu ma intereseaza, eu folosesc ceasul doarp entru a stii cand sa schimb uleiul. Van Helsing, daca auzi sunete "bizare" oricum recomand sa il asculte macar cineva priceput (nu cineva care are nevoie mare de bani). Dar cum spune si K Dallas, mobra arata prea bine ca sa aiba ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are 43000 km... uleiul e schimbat recent adik de 500 km. Eu am avut r6 si acuma mi se pare ciudat orice sunet il scote motorul asta twin. are un tacanit asa intre 1500 si 3500 de rpm si am zis ca e de la lantul de distributie. e un tacanit mecanic. as vrea sa vad daca il pot inregistra cu ceva sa fie suntetul de inalta calitate ca sa va dati si voi cu parerea. eu vreu sa ma tina motorul pt ca reau sa ies cu el din tara nu sa ma lase pe drum. poate nu esti obisnuit cu sunetul de la twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sau nu ai vazut mashina de cusut de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 va salut pe toti ! ...Deci , pina la urma tot ne intalnim, daca veniti la intalnirea de la targu secuiesc, practic pe "terenul" meu, un sfat pt ce care vor sa stie cum e drumul, cei care veniti dinspre miercurea ciuc, veniti pe partea dinspre Cozmeni- catrusa- tg. secuiesc pentru ca este cea mai buna varianta , soseaua este buna si se poate merge bine , pe partea dinspre Tusnad- Bixad- Balvanyos- tg. sec. este dezastru; bine pt cei cu enduro-turing nu e mare problema dar chiar si asa te zgaltaie de mori, pentru cei care veniti dinspre Brasov, tineti drept pina la targu secuiesc pe Dn 11 drumul este prost la iesirea din Brasov catre sf gheorghe (drum de placi) dar din harman este asfalt bun pina in targu secuiesc. Revin cu informatii noi zilele astea ! .......Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cati km in total? pe mine ma intereseaza cea mai scurta varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) am gasit bucuresti - tg. secuiesc 230km, 2 plinuri dus intors cu consumul actual am facut si ultimul consum pe portiunea brasov- bucuresti plus inca 10 km facuti in bucuresti 5,8% mers decent 110-130 Editat Iunie 10, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 buna faza asta cu masina de cusut... ) poate imi fac probleme degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intrebare de mecanica hard daca diferenta intre motoarele de pe 3vd si 4tx consta in decalajul de 270 grade ce piese din motorul de 4tx ar trebui montate in motorul de 3vd ca sa obtii acelasi motor ca pe 4tx? vilbrochen, axe supapelor, aprinderea .. ce ar mai diferi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/on-line%20...otors/twin.html arbore, supape+distributie, aprindere ... mai departe sa completeze cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intrebare de mecanica hard ce ar mai diferi?? Răspuns de bun simț: Decât să cârpeÂşti un motor Âşi să crezi că e bine, mai bine ia-ți altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Răspuns de bun simț:Decât să cârpeÂşti un motor Âşi să crezi că e bine, mai bine ia-ți altul e doar tema de dezbatere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 @ Cavaleru, nu are rost sa te chinui sa il faxi 4xt....for what? Eu totdeuna am fost de partea acelora care cheltuie banii pe benzina...in loc de tuning. Am un prieten cu monster....a bagat deja 1000 de euro pe motor in plus...si are in total 2000 km cu el. Eu nu cheltui nici un leu daca nu e absolut necesar....dar bag benzina ....muuuulta. Sincer nu vreau sa stiu cata benzina am bagat anu acesta in mobra:blink: asfaltul sa fie uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Cavalere!!! Tu sa`ti cobori acurile in carburi.. Si apoi sa functioneze motoru` taw.. Apoi te potzi gandi sa faci chestia ce ai intrebat.. Am vb cu unu care a schimbat niste chestii in motoul 3vd cu 4tx... Si a tinut 2 luni.. Nu vreau sa intram in amanunte.. Nu strica ce`i bun! Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Apropos de ce zicea Florian, weekendul asta am reusit cu succes sa dau bani doar pe benzina Bine, si cate ceva de mancare, dar subtire... Am bagat o tura pana in nordul Moldovei, pe ocolite facand mai mult decat am facut pana in Thassos (dus-intors). Si ca sa-l oftic un pic pe Cavaleru', consum intre 4,03 si 4,50%, mers destul de "agresiv". Ce-i drept, din ce am observat pana acum, in oras imi ia undeva pe la 7 cred, insa merg pe distante foarte mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la TDM ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Apropos de ce zicea Florian, weekendul asta am reusit cu succes sa dau bani doar pe benzina Bine, si cate ceva de mancare, dar subtire... Am bagat o tura pana in nordul Moldovei, pe ocolite facand mai mult decat am facut pana in Thassos (dus-intors). Si ca sa-l oftic un pic pe Cavaleru', consum intre 4,03 si 4,50%, mers destul de "agresiv". Ce-i drept, din ce am observat pana acum, in oras imi ia undeva pe la 7 cred, insa merg pe distante foarte mici. chiar ma intrebam daca nu ne zici si noua pe unde ai fost ce consumuri de neam prost se specifica pe forumu asta, bah va sparg gata in week-end demontez mobra!! (daca nu ploua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la TDM ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! acolo cred ca a fost alte probleme. vezi sa nu fie tot felu de porcarii pe telescop (bobite si inflorituri) cand tragi semeringurile in teapa, ca atunci iti ajung la pozitie direct cu buza compromisa - in caz ca exista crom pleznit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am vb cu unu care a schimbat niste chestii in motoul 3vd cu 4tx... Si a tinut 2 luni.. Nu vreau sa intram in amanunte.. Nu strica ce`i bun! Uite, cavaleru, ca tema de dezbatere se zbate dar tot la aceeasi concluzie se ajunge: "Las-o aÂşeaaa!" Cât despre consumul de benzină la TDM pe injecție, eu am mai zis că nu se pune Că de fapt la consum vorbim despre TDM pe injecție Âşi "ceilalți", adică noi Am reuÂşit Âşi eu să am magnificul consum de 8 la sută în oraÂş, adică: pornit cu puțin Âşoc, făcut 3 km pâmă la serviciu, la terminarea slujbei făcut acelaÂşi lucru, Âşi asta vreo 2 săptămâni Concluzia: în oraÂş, scuterul e rege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 la mine fara soc nu prea vrea sa porneasca dar nu il tin decat cateva secunde :| nu ma bag eu sa imi modific minunatia de motor in unul de 4tx iar cu semeringurile nu stiu ca nu am motorul de atat de mult timp sa zic cat tin. oricum daca nu-s pus bine tin putin. eu abia le-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 chiar ma intrebam daca nu ne zici si noua pe unde ai fost ce consumuri de neam prost se specifica pe forumu asta, bah va sparg gata in week-end demontez mobra!! (daca nu ploua) Asa, asa Cavalere, nu te lasa . Schimbati si tu pozitia acelor si ai sa vezi ce consum misto o sa scoti cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Asa, asa Cavalere, nu te lasa . Schimbati si tu pozitia acelor si ai sa vezi ce consum misto o sa scoti cu mobra. Salut Rocker-e ! Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. AAAA si apropos ! este intalnire moto weekendul acesta la Catrusa langa Targu Secuiesc . Tenteaza pe cineva ? Din pacate eu pot doar duminica sa merg pina acolo, Practic intr-o plimbare scurta . Editat Iunie 11, 2009 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Mda, asa da: 259 km alimentat 12,54 =4.8 mers 100-140 (Cluj Odorhei si in jur de 30 km oras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 la mine fara soc nu prea vrea sa porneasca dar nu il tin decat cateva secunde :| nu ma bag eu sa imi modific minunatia de motor in unul de 4tx iar cu semeringurile nu stiu ca nu am motorul de atat de mult timp sa zic cat tin. oricum daca nu-s pus bine tin putin. eu abia le-am schimbat pai da da korben merge tot timpul cu socul tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Salut Rocker-e ! Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. AAAA si apropos ! este intalnire moto weekendul acesta la Catrusa langa Targu Secuiesc . Tenteaza pe cineva ? Din pacate eu pot doar duminica sa merg pina acolo, Practic intr-o plimbare scurta . off e prea din scurt nu am bani pusi deoparte. o sa vin la 3-5 iulie 2009 * Eveniment: Intrunire moto * Locatie: Targu Secuiesc * Organizator: Free Frogs Riders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.