Marius '95 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Eu l-am schimbat la 10 Mm (Mega metri = 1000 Km, pentru cine nu mai stie multiplii ). Nu consider ca drumurile romanesti au vreo influenta asupra uleiului. Filtrul de aer in schimb... alta poveste. Cred ca trebuia sa-l inlocuiesc inca de la 10 Mm, ca nu era intr-o stare prea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Eu, asa ca fapt divers, schimb uleiul si filtrul (de cand am motocicleta), undeva intre 5000-7000 km parcursi, indiferent de regimul de exploatare. Sunt de parere, caci cu cat il schimbi mai des, cu atat motorul motocicletei, masinii, a utilajului, va avea o viata mai lunga, avand mereu un ulei mult mai proaspat pentru ungere, neschimbandusi proprietatile. Asta ramane la latitudinea fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Eu l-am schimbat la 10 Mm (Mega metri = 1000 Km, pentru cine nu mai stie multiplii ). Nu consider ca drumurile romanesti au vreo influenta asupra uleiului. Ok, dar zi si cum iti agata cutia la 10 Mm. Si nu se incalzea si motorul mai tare cumva? Plus ca in general concluziile aici se trag pe termen lung. Ref. la praf, am vazut recomandarea intr-un manual VW ca reviziile sa fie injumatatite daca se merge numai in regim de oras sau in mediu cu mult praf si combustibil de slaba calitate. Acum, probabil ca nu e neaparat din cauza uleiului, ci a celorlalte filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Ref. la praf, am vazut recomandarea intr-un manual VW ca reviziile sa fie injumatatite daca se merge numai in regim de oras sau in mediu cu mult praf si combustibil de slaba calitate. Evident, reviziile programate / calculate la 10-12.000 km sun concepute pentru o exploatare normala, adica la drum intins La mers mult in oras nu te mai poti lua dupa nr de km, pentru ca se merge mult prea mult in relanti / viteza I-a / a II-a, maxim a III-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Ok, dar zi si cum iti agata cutia la 10 Mm. Si nu se incalzea si motorul mai tare cumva? Era din cauza ambreiajului prea larg. L-am strans si de atunci merge perfect. N-am observat sa se incalzeasca mai tare. Editat Octombrie 22, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 interesante chestiile ce le scrieti. Eu schimb uleiul si filtrul de ulei la 6000 km. Ceea ce mai conteaza este km la care se afla mobra. Daca ai o motocicleta cu 10 .000 km nu e totuna ca una la 60.000 chit ca la schimbul de ulei de saptamana trecuta uleiul arata destul de frumos. in schimb filtrul de aer depinde foarte mult de drumurile pe care mergi. Eu il schimb la 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Aruncati un ochi si aici: http://www.valvolineeurope.com/english/pro...g_the_right_oil In general au baza de date bine facuta, iar la 3VD si 4TX intervalul pe care il dau este 6000km, doar la 900 e de 10.000km. Mai interesant este ca la 3VD recomanda un ulei mineral 20W-50 sau un 10W-40 auto (tot mineral), iesit din fabricatie Dar de, au trecut anii, au mai evoluat si uleiurile. type : TDM 850 (1991 - 1995) Engine/transmission 5 Capacity : LubeCap 3,6 liter : FilterCap 0,1 liter Use condition : Normal Service intervals : Change 6000 km / 12 months Recommendation : Motorcycle Oil 4T 20W-50 : Turbo 10W-40 type : TDM 850 (1995 - 2001) Engine/transmission 5 Capacity : LubeCap 3,6 liter : FilterCap 0,1 liter Use condition : Normal Service intervals : Change 6000 km / 6 months Recommendation : SynPower 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 20W-50 type : TDM 900 (2005 - ) Engine/transmission 6 Capacity : LubeCap 3,9 liter : FilterCap 0,1 liter Use condition : Normal Service intervals : Change 10000 km / 12 months Recommendation : SynPower 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 20W-50 Use condition : Initial service Service intervals : Change 1000 km Recommendation : SynPower 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 10W-40 : DuraBlend 4T 20W-50 Editat Octombrie 22, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Bai frate, ce motor e TDM-ul ! Chiar merge 12000 km cu un schimb??? Sau Haynes vorbeste prostii? nenea citeste toata fraza era vorba de filtrul de aer si filtru de ulei. Uleiul l-am schimbat la mai putin de 5000km Mesaj completat ms de lamuri linxule, si uite asa promovezi tu valvoline-ul in fata motulului meu preferat si mult iubit o sa icnerc si eu anu viitor valvoline sa vedem ce stie si cum se comporta. oricum la stilul meu de mers nu cred ca o sa simt vreo diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 nenea citeste toata fraza era vorba de filtrul de aer si filtru de ulei. Uleiul l-am schimbat la mai putin de 5000km Mesaj completat ms de lamuri linxule, si uite asa promovezi tu valvoline-ul in fata motulului meu preferat si mult iubit o sa icnerc si eu anu viitor valvoline sa vedem ce stie si cum se comporta. oricum la stilul meu de mers nu cred ca o sa simt vreo diferenta Pentru TDM-isti si nu numai, vand camera video Oregon Scientific ATC 2K, waterproof, autonomie 4 ore, filmeaza 59 de minute pe cardul de 2 Gb la rezolutie maxima. 85 euro, danalex.1985@yahoo.com / 0722675842 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 nenea citeste toata fraza era vorba de filtrul de aer si filtru de ulei. Uleiul l-am schimbat la mai putin de 5000km Cristi, te ataci degeaba, eu am spus-o la modul admirativ Chiar nu am avut treaba cu tine Imi cer scuze pentru formularea ambigua, care a lasat loc la interpretari gresite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Cristi, te ataci degeaba, eu am spus-o la modul admirativChiar nu am avut treaba cu tine Imi cer scuze pentru formularea ambigua, care a lasat loc la interpretari gresite no prob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 De astazi motoru' e-n garaj in TM. Am apucat azi o tura mica de tot [5km sa fi fost?] impreuna cu @radu_tdm_tm. Tot astazi am reusit sa blochez roata spate si sa simt cum danseaza cu mine TDM-ul, asta din cauza ca mergeam vioi [legal], si relativ tarziu am inceput sa franez inainte de curba. Oricum, a prins bine experienta anterioara pe bicicleta si nu am cazut. Alta constatare personala: cand opresc la semafor de ex, si o scot din viteza, cand e s'o bag in viteza nu prea nimereste si trebuie miscata putin [impinsa]. Probabil ca sa se aseze mecanismul din cutia de viteza [nu sunt inginer mecanic]. Daca e vreme buna, fug si maine la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 cestia cu bagatu in viteza 1-a e o treaba simpla. nu are sincroane ca la cutia de viteze de masina. dasta cateaodata bagata in 1-a e mai deficil. eu pt ca sunt mic prefer sa o bag intr-a 2-a si sa plec cu ea asa , un pic mai turata nu e prea misto cand patesc chestia asta mai ales ca sunt scund in picioare si prin bucuresti asfaltul e valurit fix unde se intampla faza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 o scot din viteza, cand e s'o bag in viteza nu prea nimereste si trebuie miscata putin [impinsa]. Probabil ca sa se aseze mecanismul din cutia de viteza [nu sunt inginer mecanic]. Nu trebuie sa fii inginer mecanic Trebuie sa verifici cablul de ambreiaj, eventual sa-l mai intinzi putin Jocul cablului nu trebuie sa depaseasca 2-3 mm la capatul de la maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 cestia cu bagatu in viteza 1-a e o treaba simpla Hm. Din neutru intr-a-ntaia, pe loc si cu ambreiajul dat drumul dupa ce fusese adusa la neutru, ar trebui sa intre fara sa misti motocicleta. Doar ca face un "clanc" mai puternic eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 la mine nu e asa. sau paote apas eu prea cu frica. mai vedem Mesaj completat Nu trebuie sa fii inginer mecanicTrebuie sa verifici cablul de ambreiaj, eventual sa-l mai intinzi putin Jocul cablului nu trebuie sa depaseasca 2-3 mm la capatul de la maneta manualul zicea ceva de 1 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Si eu tot aproape 1cm cred ca am. Cupleaza pe un interval foarte scurt, undeva pe la mijlocul cursei. Si daca tine prea sus e deranjant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Hm. Din neutru intr-a-ntaia, pe loc si cu ambreiajul dat drumul dupa ce fusese adusa la neutru, ar trebui sa intre fara sa misti motocicleta. Doar ca face un "clanc" mai puternic eventual. La mine intra la fel, foarte usor din neutru intr-a-ntaia, doar face un zgomot mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 poate ar trebui sa apas mai hotarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 manualul zicea ceva de 1 cm Scuze din nou Eu ma refeream la capatul cablului nu la capatul manetei Fiind parghie de gradul I normal ca la capatul manetei va fi cca 1 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 tu te mai scuza atat ca nu te cearta nimeni Mesaj completat PS da e mai greu de masurat 2-3 mm joc la cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 PS da e mai greu de masurat 2-3 mm joc la cablu Pe pariu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 explica cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Fratilor, nu are nimeni un manual Haynes scanat ? poate are ceva imagini mai explicite despre depanarea anumitor parti de TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Fratilor, nu are nimeni un manual Haynes scanat ? poate are ceva imagini mai explicite despre depanarea anumitor parti de TDM. Salutare Mircea, singurele manuale pe care le am eu sunt acestea: Manuale TDM Poate iti sunt de folos cu ceva manualele, altele nu mai am. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.