Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ps: Linx lucreaza la SMURD? nu. eu am acumt de imprumut un Arai Gp7 sau ceva de genu de imprumut. Ce sa zic: e geniala, dar trebuie pinlock+viziera ca sa fie buna pe vremuri friguroase. pt intrunire e simplu. s-a votat acum 2 ani dar nu s-a facut si s-a discutat si anul trecut. RAUL SADULUI!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Stiu ca e prea ieftina, dar finantele sunt pentru motor deocamdata. Nu e niciodata prea ieftina Important e sa-ti placa si sa nu o iei prea larga, ca te trage curentul la urechi ca pe Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) pt intrunire e simplu. s-a votat acum 2 ani dar nu s-a facut si s-a discutat si anul trecut. RAUL SADULUI!! E o destinatie faina cea de la Raul Sadului. Dar io am mai gasit cateva poate la fel de faine : 1. Lacul Vulturilor - peisaj superb, in centrul tarii... 2. Barajul Gura Apelor - cel mai inalt baraj din tara, peisaj de poveste, destul de excentric ca locatie 3. Pestera Ghetarul de la Focul Viu - imagini rarisime cu unul dintre putinii ghetari de la noi, excentric ca locatie Editat Ianuarie 11, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Salutare posesori de TDM, Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta Ar fi cam asa: 1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata. 2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele? 3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud. 4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul. 5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul. 6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta. In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea. Toate bune si astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Salutare posesori de TDM, Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta Ar fi cam asa: 1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata. 2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele? 3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud. 4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul. 5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul. 6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta. In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea. Toate bune si astept pareri Salut si bun venit printre posesorii de TDM. Legat de punctul 1, tind sa spun ca problema vine de la pneuri. La mine nu se intampla asa ceva. Oricum, TDM-ul e altceva decat KTM-ul pe care l-ai avut, dar sunt convins ca de acest lucru erai constient cand ai facut alegerea. Legat de celelalte puncte cred ca cel mai bine e sa-ti raspunda cineva cu TDM 900...(Andrei, Marius, Linx, etc) Editat Ianuarie 11, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Bine ai venit! Acelasi comportament de la pct.1 il am si eu. Din cate am inteles este din forma cauciucului, presiune etc. Nu sunt probleme mecanice. S-a mai vorbit aici despre asta. Nu stiu cum a rezolvat Fotok. Editat Ianuarie 11, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) 1. E normal. Si a mea face cam la fel. Cauciucuri tocite. 2. Mie mi se pare foarte comod. Al tau s-ar putea sa fie stramb. Ghidonul se si regleaza pe inaltime. Sub dopurile argintii de la jug sunt niste suruburi. Le slabesti, invarti de ghidon in sus sau in jos si le strangi la loc. Pentru operatia asta iti trebuie un ajutor. N-o poti face singur. 3. Gandeste-te la unul mai scurt, stil racing. Cel inalt nu te ajuta. Nu este suficient de lat. 4. N-are nevoie. Si eu ma gandeam la asta dar mi-a trecut. Las-o pentru revizia la 100'000. 5. Pe a mea am luat-o din magazin cu zero km si mai multi mecanici mi-au zis ca face zgomot, dar asa facea ea de cand era noua. 6. Eu. Singura diferenta observabila este ca acceleratia cu gazul larg deschis este constanta cand treci de 4000 rpm. In mod normal simti o crestere a puterii cand ajunge acul la 4000 (se deschide clapeta). La turatii mici n-am simtit nici o diferenta. Recomandarea mea este sa nu folosesti frana de motor in treptele 1,2 si 3. Adica tragi ambreiajul cand nu accelerezi. Editat Ianuarie 11, 2012 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Multumesc tuturor pt raspunsuri, m-am mai linistit, in special cu pct 1 Vreau sa iau un set de Pilot Road 2 in curand si sper sa se mai amelioreze comportamentul. Am sa mai experimentez si cu alte pozitii la ghidon, pentru ca stramb nu e din cat m-am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Azi mi-am adaugat la xenon-ul de pe faza scurta, un nou bec -bixenon- la far. Am inlocuit vechiul H3 cu un sistem G4. La montare am pastrat oglinda din faza lunga si am introdus suportul cu lupa si bec exact in fasungul oglinzii, dupa ce am marit putin gaura. Sistemul G4 s-a potrivit perfect in gaura (e drept, un pic largita) a oglinzii de la fosta faza lunga. Evident, a fost nevoie sa dezlipesc sticla de la far inainte de operatie si s-o lipesc la loc dupa fixarea sistemului G4. Acum am lumina "a giorno". Am ales sa pot aprinde ambele becuri pe faza scurta, si doar becul din dreapta pentru faza lunga. Editat Ianuarie 11, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Bine ai venit Shorty, si la mine a fost de vina cauciucul tocit aiurea. Ghidonul trebuie reglat dupa pozitia corpuluisa fie comod. Am schimbat uleiul intelescoape in vara si nu am reglat bine ghidonul. Toata pozitia pe motor mi sa schimbat!!! + Disconfort la incheietura mainii drepte. Ghidonul e intors spre fatza. (ridicat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Salutare posesori de TDM, Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta Ar fi cam asa: 1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata. 2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele? 3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud. 4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul. 5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul. 6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta. In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea. Toate bune si astept pareri Boun giournou! [ a se citi in italiana ] 1. Poate fi si de cauciucuri, dar poate fi si faptul ca esti pe alt motor. si eu am avut aceeasi senzatie cand am trecut pe tdm, si am schimbat si eu anvelopele 2. e alt motori. poti regla ghidonul 3. ramai cu cel original. te obisnuiesti. ce cel mai bun. daca vrei mai multa protectie la vant, treci pe un BmW 4. nu te lua de supape. daca nu stii sigur ca ai probleme, nu ubla si nu lasa pe oricine sa umble acolo 5. da, exista: are alta culoare materialul intinzatorului, ne fiind la fel de uzat ca restul blocului in care e montat, fiind pus ulterior. eu l-am schimbat pe al meu si in prop de 90% suna la fel ca originalul 6. am anulat eu flapsul. imi place mai mult asa. 7. anvelope: daca tot iei pr2, mai pune 20 de euroa si ia pr3. nu vei fi dezamagit Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua] le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat asta ! [ a se citi in italiana ] 1. Poate fi si de cauciucuri, dar poate fi si faptul ca esti pe alt motor. si eu am avut aceeasi senzatie cand am trecut pe tdm, si am schimbat si eu anvelopele 2. e alt motori. poti regla ghidonul 3. ramai cu cel original. te obisnuiesti. ce cel mai bun. daca vrei mai multa protectie la vant, treci pe un BmW 4. nu te lua de supape. daca nu stii sigur ca ai probleme, nu ubla si nu lasa pe oricine sa umble acolo 5. da, exista: are alta culoare materialul intinzatorului, ne fiind la fel de uzat ca restul blocului in care e montat, fiind pus ulterior. eu l-am schimbat pe al meu si in prop de 90% suna la fel ca originalul 6. am anulat eu flapsul. imi place mai mult asa. 7. anvelope: daca tot iei pr2, mai pune 20 de euroa si ia pr3. nu vei fi dezamagit Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua] le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat asta Editat Ianuarie 12, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua] le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea! GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent. Editat Ianuarie 12, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea! GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent. Salut Liviu. Nu mi se pare prea ieftin frate, la 10 mil doar cu harta Romaniei. Ar fi frumos din partea lor daca ar vinde doar jucaria...fara soft. Ar fi mai ieftin...ca oricum a doua zi are instalata o crackuiala cu toata Europa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Stie cineva de ce e nevoie ca sa verifici uzura la ambreiaj? Trebuie masurate lungimea arcurilor si grosimea placilor cu sublerul, presupun. Dupa ce golesti uleiul din motor. Am facut comanda la motul 7100 10w40 si mi-a ajuns. Daca vine sezonul, vreau sa am motocicleta pregatita. De ce alte scule as mai avea nevoie? A facut cineva chestia asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea! GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent. trebuie 3 locatii maxim. gps-ul e chiar bun dar pretul lui care il merita e ala la care ti l-am produs eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 trebuie 3 locatii maxim. gps-ul e chiar bun dar pretul lui care il merita e ala la care ti l-am produs eu Asa aveam si eu impresia...ca Liviu nu a dat 10 mil pe el. Cristi, cand mai ai ocazii d-astea, baga si tu un anunt...sigur iti iese la bere de nu o sa poti duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Stie cineva de ce e nevoie ca sa verifici uzura la ambreiaj? Trebuie masurate lungimea arcurilor si grosimea placilor cu sublerul, presupun. Dupa ce golesti uleiul din motor. Am facut comanda la motul 7100 10w40 si mi-a ajuns. Daca vine sezonul, vreau sa am motocicleta pregatita. De ce alte scule as mai avea nevoie? A facut cineva chestia asta?? L-a pagina 2.04 din manual scrie: Friction plate thickness: 2.9 to 3.1 mm (service limit: 2.8mm); Plain plates: Thickness (special "slick" plate): 2.2 - 2.4mm; Thickness (all other plates): 1.9 - 2.1mm; Warpage (max): 0.1mm (asta nu stiu ce e). Clutch springs: Springs free length: 55mm (service limit: 53mm). Bine-nteles, la mine doar teoria, practica este egala cu 0. Ai simtit ca incepe sa-ti patineze sau prinde prea putin? A... mentenanta la ambreiaj o gasesti la pag. 2.29 - 2.34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Pur si simplu o inspectie/verificare. Eram curios daca se poate face personal in garaj, sau trebuie dusa mobra la maistor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) La multi ani la toata lumea! Asa, de ianuarie... ps: Linx lucreaza la SMURD? Nope. (De ce?) Salutare posesori de TDM, Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta Ar fi cam asa: 1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata. 2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele? 3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud. 4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul. 5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul. 6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta. In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea. Toate bune si astept pareri Felicitari pentru achizitie in primul rand. Uite si parerile mele referitor la ce ai punctat mai sus: 1. Sunt mai multi factori, uzura anvelopelor este unul dintre ei, dar cu siguranta nu primul. Eu am observat acest comportament destul de tarziu, abia cand m-am urcat pe motocicletele altora si observam cum parca ma prabusesc in viraje, nu ma simteam ok, in timp ce ei simteau ca trebuie sa traga tare sa nu iasa de viraje. Diferenta am observat-o mai mult pe mobre cu anvelope inguste si profil on/off (TKC 80, K60). Am avut si pe a mea de proba un Pirelli MT-60, am schimbat de mai multe ori cauciucurile si concluzia ar fi ca ierarhia ar fi urmatoarea: a. Este (si) o caracteristica a motocicletei. Ce anume o genereaza nu stiu. Este foarte posibil sa fie vorba de o repartizare "excesiva" a greutatii pe roata spate. O sa observi ca daca te lasi pe ghidon in curbe, e ceva mai bine, treaba valabila la cam orice mobra. Cu unghiul de fuga nu cred ca are treaba cum nu cred ca are legatura nici diametrul rotii fata (18"). Mai exista aici si o chestie psihologica (si nu fac misto), legata de amplasarea carenei frontale foarte in fata; la un moment dat, dupa ce ai mai multi km la activ cu ea, da-i jos parbrizul si carenele, fa o tura prin oras cu ea si ai sa intelegi despre ce e vorba. b. Anvelopele - faptul ca sunt de strada (vs cramponate) si mai late - accentueaza acest comportament in viraje. c. Uzura anvelopelor, a celei fata in primul rand - insa trebuie sa fie destul de accentuata d. Presiunea prea scazuta in anvelopa fata. (nu incerc sa enunt un adevar abosult, e doar o parere) LE: Ce e mai important e ca nu este o problema, o sa te obisnuiesti in timp. Si e o mobra care poate lua virajele destul de bine Poate doar pe acele de par nu se simte chiar in largul ei, in rest e f agila. 2. Si eu am cautat un an ghidon (ebay, alte mobre etc), insa nu am gasit ceva mai coborat. Eu il vroiam mai coborat, ceea ce inseamna cam acelasi lucru. Una dintre probleme ar fi ca putine ghidoane aftermarket sau de la alte marci in afara de Yamaha au acel filet in capat si ar fi pacat sa renunti la contragreutatile originale, care sunt f bune si scumpe. De asemenea latimea ghidonului e foarte bine gandita, in nici un caz nu ar trebui sa fie mai lat. Daca o sa te uiti si pe forumuri, poze etc o sa vezi ca ghdonul est eprintre ultimele chestii care oamenii le schimba la TDM900. Ok, la final chestia cea mai importanta. TDMul (900 cel putin, la restul nu stiu) este o motocicleta cu un raport scarite-sa-ghidon destul de "la limita" si ciudat amplasat. Nu stiu ce inaltime ai tu, dar la mine de ex. unghiul care il fac picioarele cu bazinul este f mic, pentru o motocicleta touring. Daca umbli la acest raport si trimiti ghidonul si mai departe de tine este posibil sa te intinzi mai mult decat trebuie si sa pui presiune mare in alte parti. Io zic mai bine experimenteaza din reglaje si vezi ce poti sa faci cu ghidonul orginal. 3. S-a discutat mult pe tema asta aici pe forum, nu mai stiu pe la ce pagini. Da un search pe topic. Conteaza si casca, inaltimea s.a. dar asta e o alta problema a TDMului. In principiu trebuie sa stabilesti un compromis intre protectie la vant (sa fie suficient de inalt incat sa nu te dea jos la viteze mari) si sa nu iti rupa capul cu turbulentele pe care le genereaza (sa nu fie prea inalt). Daca vrei silentiozitate maxima, atunci alege combinatia fara parbriz (sau f mic) + o casca buna; la peste 120 kmh sau pe vreme nasoala e problem. Vantul nu ai cum sa-l salti peste cap la aceasta motocicleta, decat daca ai sub 1,75-70 si iti pui o imensitate de parbriz. 4. Si despre asta vezi ca s-a mai discutat. In principiu nu merita complicatia, dar daca vrei sa o tii mai mult si sa faci km seriosi cu ea, atunci tot va trebui sa scapi si de grija asta o data. De verificat nu ar fi foarte greu, cativa dintre noi au facut singuri operatiunea. Daca insa e nevoie de ajustat (inlocuit pastile) atunci e un pic mai dificila operatiunea si cu risc. Cu mecanicii e problema in general... dar cred ca sunt cativa ok, unul dintre ei fiind chiar la importatorul Yamaha. Deci e bine sa faci controlul la un moment dat, dar nu e o urgenta. Am inteles ca oricum se aude daca e ceva la supape. 5. Eu n-am umblat acolo, n-a fost cazul. Emil (_Blade_) stiu ca a facut operatiunea asta, deci ar trebui sa iti poata oferi mai multe detalii. Nu te baga fara sa stii ca poate fi problema, de ex. daca desfaci intinzatorul. 6. Eu am facut-o si nu prea am sesizat diferenta. Pe multi insa se pare ca i-a ajutat. Se pare ca treaba asta e legata si de alte reglaje, cum ar fi cel de CO. In principiu daca o faci nu prea ar avea ce sa-ti afecteze decat poate sa iti creasca un pic consumul prin oras sau la ture mici. Daca e sa se simta trebuie sa se simta pana in 4000rpm, pentru ca de la 4000 oricum calculatorul deschide clapeta (acea clapeta e deschisa cand motorul e oprit, se inchide odata cu pornirea lui si ramane inchisa pana ajunge la 4000 rpm). Mergi o perioada asa, pentru ca daca faci schimbarea acum oricum n-o sa-ti dai seama daca a contat sau nu. In final, spune-mi si mie te rog, cat ai dat pe ea si eventual da-mi un link cu anuntul sa vad despre ce e este vorba. Intentionez sa o pun si eu la vanzare zilele astea. Acum cand vad ca au fost oamenii interesati la sfarsit de an... imi pare rau ca nu m-am miscat mai repede Schuberth C3 isi merita banii, dar ce bani! E o casca buna. Dar imi pare f f rau ca nu am facut ce trebuia acum vreo 2 ani si nu am postat cum trebuie si unde trebuie o mica povestioara despre seriozitatea celor de la Schuberth si cum mi-au dat cu flit, cand, in urma unui accident, le-am trimis un mail si fara sa le cer aboslut nimic in afara de o simpla parere, i-am intrebat daca este normal sa mi se deschida casca la o lovitura din spate. Cu poze, cu eplicatii, detalii despre locul de unde am achizitionat casca (C3), tot tacamul... Abia la al doilea mail trimis, dupa 2 saptamani distanta de primul, mi-au trimis un mail in sictir explicand ca orice comentariu nu isi are sensul atata timp cat casca nu ajunge in laboratorul lor de teste. Nici o propunere in acest sens, nu tu "trimite-ne casca sa vedem despre ce e vorba", absolut nimic, 2 randuri si un la revedere. Asta cand puteau depinde vieti de chestia asta. Nu am intalnit pana acum nici macar un comerciant in piata, vanzator de ciorapi chinezesti care sa manifeste o asemenea atitudine fata de client. Editat Ianuarie 13, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Asa aveam si eu impresia...ca Liviu nu a dat 10 mil pe el. Cristi, cand mai ai ocazii d-astea, baga si tu un anunt...sigur iti iese la bere de nu o sa poti duce Da, pretul oferit de Cava m-a multumit deplin. De aceea am si spus ca mi se pare o afacere buna. Acum am vazut ca GPS-ul se invarte in jurul sumei de 900 de lei, ceea ce nu-l mai face deloc atractiv. Io am dat cam 350 de lei (parca asa ceva, Cava, nu?). Legat de locatiile pentru intrunire : foarte bine, sa fie trei optiuni, dar hai sa ne miscam mai cu talent. Sa se mai gandeasca si ceilalti de pe forum si sa vine cu ceva propuneri si apoi sa facem alegerea. Mai apoi trebuie sa stabilim si data. Nu insist aiurea, ci pentru ca timpul trece repede si iar ne trezim ca anul trecut ca vine intrunirea si n-am apucat sa facem mare lucru din ceea ce ne propusesem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 goclever. ba'... io nu am dat 10 mil pe el, ci 569 ron. era ultimul in stock la emag. azi a venit si e mega meserias ca are suport si pt moto si pt masina, dar nu are dacat harta romaniei. in detaliu. Linxule, da de ce vinzi motoru' taica? vrei bmweu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Linxule, da de ce vinzi motoru' taica? vrei bmweu? Este ca n-am altceva de ales? O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb. Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante. Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM: 1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt) 2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe). Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi. --- Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult. Editat Ianuarie 13, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Este ca n-am altceva de ales? O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb. Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante. Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM: 1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt) 2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe). Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi. --- Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult. deci cat e halatu? Da, pretul oferit de Cava m-a multumit deplin. De aceea am si spus ca mi se pare o afacere buna. Acum am vazut ca GPS-ul se invarte in jurul sumei de 900 de lei, ceea ce nu-l mai face deloc atractiv. Io am dat cam 350 de lei (parca asa ceva, Cava, nu?). Legat de locatiile pentru intrunire : foarte bine, sa fie trei optiuni, dar hai sa ne miscam mai cu talent. Sa se mai gandeasca si ceilalti de pe forum si sa vine cu ceva propuneri si apoi sa facem alegerea. Mai apoi trebuie sa stabilim si data. Nu insist aiurea, ci pentru ca timpul trece repede si iar ne trezim ca anul trecut ca vine intrunirea si n-am apucat sa facem mare lucru din ceea ce ne propusesem. da 350 ron, prea mia bun ca asta nu gasesti, nici pt mine acum daca ma screm nu scot propunerea mea primu week-end din Iunie - Raul Sadului la cabana de care stie Rockeru. @linx: chiar daca treci la bmw, buuuuuu, esti invitat la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Este ca n-am altceva de ales? O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb. Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante. Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM: 1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt) 2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe). Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi. --- Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult. zic ca e un pas firesc pt cat ai tras de motor. si in opinia mea, cresterea era inevitabila pt cineva cu asa o religiozitate pt moto de la tdm, e un gs 1200, poate chiar adv! ia zi ce accesorii dai de la tdmeu? Editat Ianuarie 13, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am fost azi intr-o tura scurta, cam 70 de km, nu am simtit frigul nici la corp, nici la cap, desi prin AGV -ul meu K3 mai intra ceva curent p elanga viziera. Insa mainile mi s-au facut BOCNA - si asta cu manusi groase de iarna + manusi subtiri luate pe dedesubt. Nu am aparatori la maini si nici manere incalzite, desi manerele incalzite nu cred ca ajuta la cele doua degete pe care le tin constant "in aer" - pe ambreiaj si frana. Altii cum rezista pe vremurile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.