Taz Asg Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Soseaua aia plina de cadavre de animalute, de caucioace resapate si crapate si plina de gropi ca dupa bombardament? Aia nu e autostrada... serios?? te invit pe A1, jur ca pe urma o sa consideri ca A2 e superautostrada =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Stiu si A1 cum e... am venit pe autostrada cand am luat TDM-ul din Pitesti, tare misto mergea prin hartoapele alea de pe A1. Editat Noiembrie 7, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 ottoman a sosit semeringul. Multumesc! o sa ma gandesc cand sa l schimb si unde . dar cred ca va fi vb de primavara si poate dau o fuga la buc la tine... salut!! am desfacut totul pana la piniionul de atac , am pus motoreta pe stander (nu stiu daca am scris corect). am lasat o sa mearga in toate treptele insa nu a vrut sa mai curga nici o picatura....am iesit si azi cu ea am facut vreo 30 km tot nimic.nici o scurgere....ma gandesc sa mai astept ...important este ca am semeringul si il pot schimba oricand....voi ce ziceti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Sigur e ulei din motor si nu unsoare de la lant? Esti sigur ca pe acolo curge? Ar mai fi o posibilitate sa fie de la simeringul de la electromotor. Stai linistit ca nu se intampla nimic. Il poti schimba cand schimbi kitul de lant si desfaci pinionul. Doar sa fii atent la nivelul de ulei din motor, atata tot. De fapt, nivelul la ulei toti il controlam, prin urmare poti amana schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 eu din ce am vazut sigur e ulei de motor....l`am luat pe deget ,privit,mirosit ....acum poate fi cum ai zis si tu...si de acolo si de dincolo....am sters si eu peste tot si astept o "data viitoare"...si bag repede ochiul sa vad pe unde....bine ca am semeringul...de schimbat se rezolva relativ rapid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 salutare,pentru cei care sunt interesati de a cumpara parbriz pentru tdm850, am gasit pe acest site;kappa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 salutare,pentru cei care sunt interesati de a cumpara parbriz pentru tdm850, am gasit pe acest site;kappa un link ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 www.kappamoto.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Iaca, Traiane : http://www.kappamoto.ro/ro/tdm-850-96-01-/234-parbriz-yamaha-tdm.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 ottoman a sosit semeringul. Multumesc! o sa ma gandesc cand sa l schimb si unde . dar cred ca va fi vb de primavara si poate dau o fuga la buc la tine... salut!! am desfacut totul pana la piniionul de atac , am pus motoreta pe stander (nu stiu daca am scris corect). am lasat o sa mearga in toate treptele insa nu a vrut sa mai curga nici o picatura....am iesit si azi cu ea am facut vreo 30 km tot nimic.nici o scurgere....ma gandesc sa mai astept ...important este ca am semeringul si il pot schimba oricand....voi ce ziceti?! Nu curge vizibil cu ochiul liber decat in cazuri putin mai speciale - cum e motorul lui Cristian de pe tdmromania. Ideea e ca daca scoti pinionul si capacul care e pe simering, o sa vezi pe axul final din cutie - cel pe care e simeringul cu pricina si pinonul - urme de ulei. El acolo cedeaza, pe partea interioara, exact ca simeringurile de la furca. Oricum, asa cum zicea si Marius - nu-i graba sa-l schimbi, poti sa te ocupi de asta la schimbul kitului de lant, cand oricum dai pinionul jos. Important e sa urmaresti nivelul de ulei. La electromotor e doar un amarat de oring care nu prea are ce sa cedeze - nu sunt piese in miscare - decat daca a fost scos si bagat la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 mare domn Liviu multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Ok,ottoman.oricum azi am scos bateriile la motorete,le am bagat la iernat...ca am 3acum tdm,varadero si caponord,asta sa ma laud si eu nitel...ca nu le am vandut inca. In primavara daca vei putea o sa vin la tin sa inlocuiesti semeringul,contra cost evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 [...] am 3acum tdm,varadero si caponord,asta sa ma laud si eu nitel...ca nu le am vandut inca. Varadero si Caponord ?! Dero nu ma impresioneaza in mod deosebit, dar Caponordul e o bestie tare faina. In afara de consum (si fiabilitate ), TDMul e sub Caponord la toate capitolele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 SALUTARE,un pret pentru miare???(Caponord si Varadero)pentru un frate de-al meu ca ar cam vrea sa-si reia viata de motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Esprit_motard.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 caponord ul este a lui tata si ala nu se vinde. doar varadero ...care este al meu ..undeva la un 2000e neg evident. are toate consumabilele schimbate de 6000km( bujii si filtre) iar uleiul doar ce l`am schimbat acum . acum m`ai lovit tare!!!!! ottoman ...eu merg si pe caponord si pe varadero. pararea mea evident....caponord ul ca aspect este mult peste varadero ,iar consumul mereu iese cu jumate de litru mai putin in acelaeasi conditii de mers (asta ptr ca are injectie, 6 viteze caponord ,5 varadero insa amandoua au aceeasi turatie la aceeasi viteza in ultima treapta) in schimb la drum motorul de varadero se aude ca al unui Mercedes ..odihnitor. cel de la caponord ce sa mai....zici ca se cearta mereu pisotanele intre ele ,zici ca unu` vrea sa o ia inaintea celuilalt si tot asa.......mergi si zici ca esti pe o moara stricata...cand am fost pe transfagarasan faceam schimb cu tata ca il innebunea de creier. pana si tata are aceeasi parare insa e innebunit ca are injectie fata de varadero si este mai usor nitel. acum tot ca un motociclist de vreo 20 ani si care am schimbat cam la 2 ani motoarele....Mercedesul e Mercedes...cam asa e si varadero intre motoare......faptul ca acum o sa raman doar cu tdm ul nu inseamna ca nu sunt obiectiv si nu apreciez fiecare motor in parte ....considerand ca al meu e cel mai bun... imi place sa `I dau cezarului ce`i al cezarului...sper sa ma mai primesti la service la primavera sa`mi schimbi semeringul ... Varadero si Caponord ?! Dero nu ma impresioneaza in mod deosebit, dar Caponordul e o bestie tare faina. In afara de consum (si fiabilitate ), TDMul e sub Caponord la toate capitolele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Stiu motorul de pe Caponord. V2ul de 1000 de la Rotax pe care Aprilia l-a folosit in diferite forme de tuning (aka harti de aprindere si de injectie) inclusiv pe RSV, RST si Tuono. Ai descris zgomotul si comportamentul motorului foarte plastic, foarte sugestiv si foarte exact in acelasi timp - sunt doua pistoane care se cearta intre ele si nu merg in armonie niciodata. Dar din aceasta cearta iese o furtuna de neoprit, inegalabila, nici chiar de catre mercedesul motor al Hondei In schimb, exact cum spuneam, pretul platit pentru un caracter deosebit (si asta tind sa cred ca e general valabil) este fiabilitatea scazuta fata de "plictisitoarele" motoare mercedesice, cum sunt Varadero si TDM. Motorul de Varadero (care si-a inceput viata in forma VTRului Firestorm) este motor de mers un milion de km, dovedit de-a lungul timpului. Motorul TDMului este cel putin la fel de fiabil - motor care si-a inceput viata in anii '80, cand lucrurile se faceau ca sa mearga o viata de om si sa-i tina si pe nepotii lui - sub forma SuperTenere-ului de 750. Singurul detaliu la care trebuie sa fii atent in mod specific la TDM e nivelul de ulei. Tinut cu ulei la nivelul corect, motorul merge o viata si ii tine si pe nepoti. Cat despre venit in service - oricand, cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 (editat) Foarte bun discursul mai ales ca se discuta pe date tehnice exacte.pe de alta parte referitor la agresivitatea caponordului,am testat o...evident fata de varadero si pe specificatiile tehnice varadero e mai sprinten cu o secunda la suta de km(nu mai retin exact). Am si incercat live...si linistitul mercedes cand il accelerezi niciacar bmw nu face fata. Ma rog ,aici intervine si factorul uman(pricepere,aptitudini etc) trebuie sa fim si obiectivi ce sa zic si eu e motorul meu,dwci il laud scuzati greselile am scris de pe tel:) ......si ca sa vin si eu cat de cat documentat ca fratele nostru : "ottoman"....iata ce am extras : Varadero -1/4mile in 11,8s , iar Caponord-1/4mile in 14,7s. Editat Noiembrie 13, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Da, asa o fi. Cand ziceam de caracter, nu ma refeream la performanta motorului. Pur si simplu Rotaxul de la Aprilia e mai salbatic, exact asa cum l-ai descris si tu. Pe cand japonezul merge... nemteste. Fie si cu performante mai bune. Anyway, cea mai buna motocicleta e aia din curte, asa ca pentru mine TDMul ramane cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 (editat) aici ai dreptate....ce e in curtea ta e cel mai bun...nici pe departe sa nu intelegi ca vreau sa spun ca nu `mi place TDM ul . Am avut 3VD ul si daca acum mi `am luat 4Tx ul , e clar ca`mi place. . Editat Noiembrie 16, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Crivascu, poti face o comparatie intre 3VD si 4TX, te rog? Esti cel mai in masura pentru o parere obiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 pai o sa incerc. in primul rand e mult mai placut aspectul sau cel putin asa consider eu .Insa odata cu modificarea aspectului au adus cateva modificari si la bord ceea ce mie mi a placut foarte mult . Anume ceasul si becul de benzina. Am considerat un mare handicap lipsa lor la 3VD mai ales ca si rezervorul este mai mic ,autonomie de mers mai mica . niciodata nu stiam cata benzina era si nici nu puteai sa tragi cu ochiu` prin rezervor. asadar daca cumva trebuia sa treci pe rezerva in mers erai fericit ca se facea relativ usor, dar daca erai surprins in traffic urban si se oprea...incepea circul ca abia porneste tdm ul cand il dai pe rezerva, pana isi trage benzina. O alta diferenta ar fi consumul : la 110km/h 3VD-5% iar 4TX-4,2% fara bagaje sau pasager si facut consumul de la plin la plin. De asemeni si cei 82 de cai se simt mult mai bine. de aici si un dezvantaj din pctul meu de vedere ....este foarte violenta la o plecare normala care se vrea mai blanda. nu stiu cum unii vor sa faca offroad cu ea ,ar trebuie sa patinezi constinuu ambreiajul. In rest ce sa zic....tinuta de drum imi pare ca este cam la fel....adica in mare parte sunt asemanari .Sper sa fi reusit catusi de putin sa te lamuresc. Cred ca am omis multe....insa daca ai intrebari punctuale cu mare placere!! ) Crivascu, poti face o comparatie intre 3VD si 4TX, te rog? Esti cel mai in masura pentru o parere obiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Multumesc! Ai "simtit" motoare de la TDM. Poti face o paralela? Ma intereseaza felul in care vibreaza, cum se comporta fiecare in parte de-a lungul intregii plaje de turatii. Editat Noiembrie 17, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 de unde tot scoateti 4,5% copilasi? sau asta e semn ca tre sa mut acele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 La 110 constant a zis. Ai incercat sa faci consumul asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.