Crivascu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Sincer sa fiu ,nu mai stiu cum vibra 3vd.cert este ca si 4tx vibreaza. Vb lui ottoman :4tx nu vibreaza ca 3vd , vibreaza altfel. Referitor la consum ,eu nu incerc sa fabulez pe subiectul asta.motorul meu are doar 10000km. Ni s a umblat la nimic si am specificat ca am mers lejer la maxim 110km/h fara bagaje si fara pasager .acum fiecare e liber sa creada ce vrea Si nu am ajuns la 4,5. De 2 ori am facut consumul de la plin la plin,exclusiv extraurban si a fost fix 4,2% Pe de alta parte ...ottoman fa mi o oferta buna la o baterie ieftina,fie si caranda. Se pare k toate au aceeasi garantie de vreun an.deci nu am de gand sa platesc doar ptr vreun brand celebru...imp e sa porneasca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Asa, am bagat o carca de bani in scule, ca nu prea am incredere in majoritatea mecanicilor de pe aici. Apropos, chiar nu e nici un service OK prin Constanta? Adica tre' sa ma fac eu mecanic sau sa dau fuga la Buc. cu mobra in carca la Ottoman? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Apropos, chiar nu e nici un service OK prin Constanta? Adica tre' sa ma fac eu mecanic sau sa dau fuga la Buc. cu mobra in carca la Ottoman? Ba da. Mymoto, roaga-l in special pe Andrei sa se uite la mobra. Si preturi decente si manopera mai mult decat ok, Andrei e 'tata' lor, iar de sef, Adrian, numai cuvinte de lauda. Ar mai fi Florescu (parca) la pod la Dorally, insa e tot timpul ocupat, ar mai fi motozone (zona BIG) despre care am auzit de bine insa nu i-am incercat, hobbymoto legat de anvelope, operatiuni mai mici care stii ca se pot verifica, aveam vreo 2 baieti care nu prea ii interesa munca si dadeau buleala si cam atat, mai era blc-ul, dar nu stiu ce mai e de el. Editat Noiembrie 18, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Ba da. Mymoto, roaga-l in special pe Andrei sa se uite la mobra. Si preturi decente si manopera mai mult decat ok, Andrei e 'tata' lor, iar de sef, Adrian, numai cuvinte de lauda. Ar mai fi Florescu (parca) la pod la Dorally, insa e tot timpul ocupat, ar mai fi motozone (zona BIG) despre care am auzit de bine insa nu i-am incercat, hobbymoto legat de anvelope, operatiuni mai mici care stii ca se pot verifica, aveam vreo 2 baieti care nu prea ii interesa munca si dadeau buleala si cam atat, mai era blc-ul, dar nu stiu ce mai e de el. Si tu, care-ti ofereai serviciile in timpul liber - nu mai gasesc topicul ala acum. Oricum, @Cristi, daca inca mai ai probleme cu furca/ jugul, sa stii ca am un jug superior de 4TX (ala inferior a plecat cu furca). Da un semn, daca e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Si tu, care-ti ofereai serviciile in timpul liber - nu mai gasesc topicul ala acum. Oricum, @Cristi, daca inca mai ai probleme cu furca/ jugul, sa stii ca am un jug superior de 4TX (ala inferior a plecat cu furca). Da un semn, daca e ceva. Mai...inca mi-as mai oferi...dar nu mai am timp mai deloc, nici spatiu nu prea am ca vine frigul, totusi cine vrea, pot incerca. Stau si pierd cateodata timpul la munca si ma plictisesc pe forum, iar cand e treaba o tin intr-o veselie de lunea pana luni Chestia e ca pot ajuta afoni, nepriceputi, legat de treburi mici, insa nu m-as baga la lucruri serioase. Am o balarie home-made de carburi care am folosit-o la un 4 in linie si a mers de minune, dar la TDM sa dea naiba daca am reusit ceva. Oricum, o singura persoana m-a intrebat atunci de un schimb de lant, isi luase deja lantul cu nit si avea nevoie de presa, ceea ce nu am; eu am fost mai hardcore si cand am schimbat lant l-am schimbat cu lant inchis. In rest mi-am ajutat prietenii, care acum unii nici 'buna ziua' nu mai dau... As mai avea cate una alta de luat si de la voi pt TDM, insa la ce planuri de plecat am in ultima vreme, s-ar putea sa nu mai am chef sa mai ansamblez la loc TDM-ul... Editat Noiembrie 18, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 As mai avea cate una alta de luat si de la voi pt TDM, insa la ce planuri de plecat am in ultima vreme, s-ar putea sa nu mai am chef sa mai ansamblez la loc TDM-ul... Poate pleci direct cu TDMul - daca nu vrei sa traversezi vreo balta prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea... adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede? stai linistit asa fac si eu in fiecare an cu plinul facut pana in aprilie ii pun bateria pe ea si merge foarte fain .se goleste rezervorul ,si -i fac apoi un plin cu benzina scumpa si buna de la Rompetrol si gata tot sezonul n-am avut nici o problema . anul viitor poate o sa schimb bujiile ,dupa 39000 km, inca porneste lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 @DaSchmutz multumesc mult! Mi-am notat toate informatiile. @ottoMan Coane, multumesc mult mai ales pentru ca nu m-ai uitat cu problema mea, dar asta vara mi-am cumparat de pe ebay si jugul superior. Si tocmai de aia cautam ceva meseriasi prin C-ta deoarece vreau sa mi le schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 stai linistit asa fac si eu in fiecare an cu plinul facut pana in aprilie ii pun bateria pe ea si merge foarte fain .se goleste rezervorul ,si -i fac apoi un plin cu benzina scumpa si buna de la Rompetrol si gata tot sezonul n-am avut nici o problema . anul viitor poate o sa schimb bujiile ,dupa 39000 km, inca porneste lejer Dap, aia cu rompetrol e buna, eu is fericit de ceva vreme de cand e deschisa o franciza rompetrol la doi pasi de mine numa de acolo alimentez in alta ordine de idei handguardurile is fantastice, canci curent la mana canci mana inghetata la exterior cred ca daca pun si manere incalzite deja am confort sporit . Pe de alta parte cred ca zilele astea umplu rezervorul, dau bateria jos, ung lantul urc moto pe doua scandurele, pun husa siiiiii gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Pe de alta parte cred ca zilele astea umplu rezervorul, dau bateria jos, ung lantul urc moto pe doua scandurele, pun husa siiiiii gata Gata, a venit vremea rea pe la voi? Ma speriasem si eu zilele astea, ca tare urat a fost, sosele ude, nori, ploaie, frig, dar daca nu m-am dat toata vara, am invartit un pic rotile (asta si din cauza de ca am avut treaba). Astazi in schimb, numai o placere sa motociclesti, soare, temperatura ok, sosele uscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Gata, a venit vremea rea pe la voi? Ma speriasem si eu zilele astea, ca tare urat a fost, sosele ude, nori, ploaie, frig, dar daca nu m-am dat toata vara, am invartit un pic rotile (asta si din cauza de ca am avut treaba). Astazi in schimb, numai o placere sa motociclesti, soare, temperatura ok, sosele uscate. gata, da cu zapada in seara asta ( aseara a dat cu zapada pana la 20 de km de oras ) dar parca nu imi vine sa dau bateria jos.... maraiau astia ca de joi se incalzeste.... in alta ordine de idei ... sambata am iesit de pe asfalt si am bantuit nitel pe maidan... uber gata, reusit de citit tot topicul tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Aproape 10k de posturi WoW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Pe TDM Romania or fi la fel de multe in total ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Sunt jumatate din cele de aici. Dar si TDM Romania are un sfert din varsta forumului astuia! PS Patrick, ce-ai zice de o comanda de doua ace de soc? Editat Noiembrie 28, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 WoW! World of Warcraft?? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 PS Patrick, ce-ai zice de o comanda de doua ace de soc? As zice ca ar mai fi ceva de verificat - surubul pilot. E la jumatate de pret fata de clapeta de soc si uzura lui poate cauza grav consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 World of Warcraft?? =)) Nu mi-am dat seama Nu am jucat nicodata jocul ala. Nu am avut rabdare. Patrick, pana acum, de uzura surubului pilot nu am gasit nicaieri vorbindu-se. Stii ceva ce noi nu stim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Am inteles ca e cam acelasi efect ca la acele de soc. Se uzeaza varful surubului si trece cam prea multa benzina, chiar daca infiletezi surubul la 2,5 ture. Sau la 2 ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Nu mi-am dat seama Nu am jucat nicodata jocul ala. Nu am avut rabdare. Patrick, pana acum, de uzura surubului pilot nu am gasit nicaieri vorbindu-se. Stii ceva ce noi nu stim? Nu la TDM am vazut, am vazut la alte motociclete, dar tot carburatoare Mikuni. E o pista de analizat cu atentie, pentru ca remediul e mai ieftin decat clapetele de soc. Stii cum e, o iei de la simplu la complicat si/ sau de la ieftin la scump pana rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 (editat) Patrick, si daca, in loc sa schimbi surubul pilot il mai strangi o jumatate de tura sau however, nu iese mai ieftin? Editat Noiembrie 29, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Claro que si, il strangi dupa cum vezi ca obtii rezultate. Dar daca il verifici si e uzat vizibil - adica se vede cu ochiu' liber - cea mai ieftina rezolvare pe termen lung e schimbatul. Amaratu' asta de surub are un varf conic de dimensiuni infime. Daca s-a uzat in asa hal incat conul ala nu mai con (ca de-asta poate genera probleme) nu scapi fara sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La carburatoarele de la mobra lui Florin am reglat suruburile astea la o jumatate de tura ca sa nu-i mai afume bujiile asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Marius, da datele complete. Cat avea consumul inainte de reglare si cat dupa reglare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Nu pot sa-ti dau un consum pentru ca nu a mers in asa fel incat sa i se poata face un calcul la motorul ala, dar problema era ca, la inceput, bujiile erau negre acoperite total de calamina groasa. Dupa ce am umblat la suruburile de aer bujiile sunt caramizii inchis cu tenta de negru, dar fara depuneri. Asta a fost in esenta ceea ce s-a vrut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salut! De la suruburile acelea cum le ziceti voi trece aer ,nu benzina. Nu exista carburator la care reglezi debitul bemzinei. E clar ca in functie de cat inchizi sau deschizi acele suruburi se modifica cpnsumul.acolo e reglajul amestecului de fapt so evident ca odata stranse pre mult e un amestec bogat on benzina, de aici afumarea bujiilor si consum crescut. Acele ture sunt orientative in functie de uzuri .normal le poti regla la auz...cu motorul pornit le misti de la turele spuse mai sus inainte sau inapoi pana sesizezi ca motorul merge rotund. Asta daca te pricepi...daca nu ...la service. Scuzati scrisul...de pe tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.