Sari la conținut

ottoMan

Super Membru
  • Număr conținut

    1.447
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ambulantamoto.ro
  • Yahoo
    popliceanu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Capitala RSR
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    TDM 850 4TX
  • Numar Moto
    DHM
  • Club
    Ambulanta moto

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ festival, DNepr 11, Jawa 350TS, Suzuki VX800, Cagiva Raptor 1000
  • Interests
    Aventura, calatoriile lungi, improvizatia

Vizitatori Recenți Profil

2.725 citiri profil

ottoMan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Motorul de TDM e cu carter uscat, uleiul nu se scurge din rampa in baie, chiar din contra.
  2. Nu vreau sa te dezamagesc, dar sansele de a gasi vilbrochen bun de 4TX la mana a doua sunt sub unu la suta.
  3. Lauda-te si tu cu exemplarul achizitionat, ca ai cu ce.
  4. Langa filtru mai ai un buson - de la rezervorul de ulei. E un surub cu hexagon de 12. Si o sa iasa toti cei 4 litri. Consuma ulei si, daca nu esti atent, dezvolta bataie la vilbrochen. Daca urmaresti permanent nivelul de ulei si completezi dupa nevoi, nu o sa ai probleme. De ovalizare nici nu se pune problema. Pe la 150.000 schimbi supape de admisie si segmenti si mai mergi inca 150.000. Nu - desfaci pompa de frana spate si ghidajul conductei de frana si ai loc sa strecori bateria printre amortizor si cadru. Bafta !
  5. Bravo, mai ! Multi inainte !
  6. Asta e un sfat foarte bun !
  7. 10 amperi, codul bateriei e yt12b-bs.
  8. Nu si daca muncesti de trei ori.
  9. Cea mai buna intretinere a bateriei pe timp de stationare se face cu redresorul. Pornitul mobrei o data pe saptamana si lasatul sa mearga in gol 20 de minute e mai scump decat un redresor - uzura inutila a motorului, consum aiurea de combustibil, etc. Pornitul la rece provoaca cea mai mare uzura in motor. Daca nu ai de gand sa scoti motorul in ianuarie si februarie si motorul sta afara sau ca si afara, scoate bateria de pe el - nu mai mai mult de 20 de minute nici la 4TX - ia-o in casa si o pui pe redresor cu o zi inainte sa o scoti la plimbare in primavara.
  10. Mai bine il lasi in pace pana la prima plimbare.
  11. Nici VStromul nu sta deloc bine la enduro
  12. E Yamaha, deci becul de ulei nu are legatura cu presiunea. E posibil sa se aprinda pentru a semnala intervalul de service - adica iti spune ca e momentul sa schimbi uleiul pentru s-au facut X km de cand a fost schimbat ultima oara. Se poate reseta intervalul de service, vezi in manual.
  13. Vilbrochen de 4TX ai foarte putine sanse sa gasesti - numai anul asta stiu 5 oameni care cautau, unul singur a reusit sa si gaseasca. Si, intr-adevar, din 1991 in niciun caz.
  14. Cricul central merge si pe 3VD si pe 4TX.
  15. Lasa-l sa mearga la ralanti un minut si vezi daca apare ulei. In ture dispare uleiul de acolo.
×
×
  • Creează nouă...