Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

salutare

va saluta un fost chopperist actual posesor de TDM850 (1992).(doar de 4 zile).

Sper ca aici am sa gaesec tot ajutorul si toata intelegerea de care am nevoie.

Inainte de a scoate TDM-ul pe asfalt am zis sa ii fac o mica revizie acasa asta si datorata faptului ca anumite aspecte impuneau acest lucru.

Am verificat :

1. verificat inlocuit bujiile

2.verificat filtru de aer

3.curatat carburatoare verificare cu vacuumetru ... totul e ok :D (Multumesc Gory!)

4.placutele de frana sunt OK!

5. gume ok!

Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar?

Ma gandesc sa schimb si uleiul si filtrul de ulei dar imi poate spune careva ce cantitate de ulei se pune atunci cand se schimba si filtrul de ulei?

Poate ma ajuta careva si cu un contact de unde pot procura cateva piese (momentan caut maneta de ambreiaj) si acesorii (crash-bar, cutii de bagaje,).

 

"Va anunt, cu deosebita placere, ca TDM-ul meu a primit astzi un set de crash-bar de la Zoly!

Merci, Zoly!

ottoMan a fost primul care l-a vazut si s-a declarat multumit. Asa de multumit incat vrea sa-i ceara si el unul lui Zoly!

Eeee, ce zici Zoly?!"

Sunt si eu interesat ... niste poze si un pret ? se poate?

Astept raspuns aici sau P.M.

Multumesc tuturor :( !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iata si cateva imagini cu noua achizitie

 

Sa o stapanesti cu placere, pare ingrijita. Dar ai grija la indicativ cind cumperi ceva pentru ea, nu e 4TX cum ai la profil, e 3VD. Unele piese nu sint compatibile - ce tine de furca, bateria, etc.

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar?

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Nivelul uleiului se verifica cu motocicleta la pozitie verticala. Daca ai prea mult oricum ti-l mananca motorul. Poti sa desfaci surubul ala de scurgere si sa lasi sa curga putin pana ajungi la nivelul dorit dar eu l-as lasa asa cum este. La modelul tau, manualul spune ca ai nevoie de 3,9l de ulei daca schimbi si filtrul. Apropos, rasfoieste si tu manualul ca este util. http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewforum.php?f=18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am rezolvat "problema" cu nivelul uleiului? :(

 

TDM850 are doua suruburi de golire a uleiului

Unul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei

Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta :(

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta :(

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL

 

Asfalt uscat!

 

 

Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu.

Sau l-am citit io in alta parte?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu.

Sau l-am citit io in alta parte?!

 

Salut,

 

Nu stiu daca s-a pus .. am citit cam 30 - 35 pagini de la inceput si de la sfarsit pana la pag. 665. (aveam nevoie de pareri si detalii despre problemele tdm-ului).

Daca a fost postat inainte, a dat cineva reply dupa ce a facut schimbarea aceasta? Este valabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula.

Sa nu ma uitati si pe mine, ma scuzati. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul.

 

In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului.

 

O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, ca sa fiu sincer, nu stiu daca aici s-a scris. Cert este ca am citit mai demult acest material si mi-am zis ca, in cazul in care si al meu TDM va consuma ulei, voi avea grija si de acest aspect. Nu-s foarte convins ca poate fi repozitionat gresit acel simering, dar nu-i imposibil...

Oricum, materialul este interesant si, daca n-a fost postat aici, bravo lui SickBoy pentru ca l-a expus comunitatii noastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De jos.

M-am uitat si pe microfise ca sa fiu sigur

Acolo e un sistem piulita-contrapiulita relativ simplu

Nu e mare filosofie, doar ca mi se pare ca trebuie sa ridici mansonul de cauciuc ca sa ajungi la ele

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc :D

Domnule, eu beau si tu te imbeti? :D

Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului

Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi

Sper ca nu te va supara corectia mea

Eu chiar sunt la un curs

De alcoolizare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Se misca din zona incercuita cu verde. "Piuluta conica" sau ce naiba e aia indicata de sageata rosie nu am cum sa o strang iar piulita indicata de sageata albastra e si aia stransa aproapte la maxim.

post-33982-1303329125_thumb.jpg

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat!

 

Multumesc " Barboge" si tuturor celor care mi-au raspuns.

Apreciez ajutorul vostru fapt ce ma face sa cred ca aici am sa gasesc mereu o explicatie si un sfat bun.(Acum am si un manual de service pe care intentionez sa il folosesc.)

Imi este destul de greu sa nu ma gandesc cu nostalgie la Honda mea dar partea buna este ca a ajuns la un bun prieten (sigur am sa o mai scot si eu la plimbare :D ). Referitor la TDM si eu sunt socat :( de aceasta alegere dar , pentru talaia si greutatea mea cred ca este OK... evident si pretul a fost un atuu. Sper sa ma obisnuiesc repede cu el pentru ca diferenta este destul de mare. Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.

Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit !

Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.

Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit !

Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare :D

 

Cred ca la mine te referi :(

Din pacate n-am apucat sa fac poze la mobra dotata cu crash-bar, dar atasez cateva poze primite de la Zoly.

post-56994-1303338256_thumb.jpg

post-56994-1303338267_thumb.jpg

post-56994-1303338278_thumb.jpg

post-56994-1303338291_thumb.jpg

post-56994-1303338298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

o intrebare,

cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995?

 

multumesc

 

 

Sal. Cred ca de aici poti afla mai multe

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850

 

sau daca nu e de ajuns, poti gasi un capitol "colour code" in manualul de reparatii (vezi pe Forum TDM).

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...