Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Hai noroc lume. Vad ca mi-ati simtit lipsa. Am o gramada sa va povestesc. Fusei in concediu la greci in Thassos. A fost minunat drumul la dus iar cel de intors a fost criminal. Am mai fost plecat impreuna cu Florin din ploiesti care are un Vstrom de 650 din '08 Pentru ca aveam o problema cu balbaitul motorului cand e cald am umblat in carburi punand acele in pozitia de mijloc. Mare greseala. Nu am facut nici un rahat. Doar am scos un consum oribil in medie peste 6,5% La greci am inchiriat un scuter ca sa evit sa omor bateria TDM-ului. Scuteru respectiv cred ca necesita o segmentare dupa ce am facut cu el 300km numai blana, inclusiv pe drumuri neasfaltate. In una din zile ne-am decis sa urcam la cetatea Kastro, pe harta drumul parea ok, dar la fata locului am zis ca o sa culeg bucati din tdm la intoarcere. Am suspensiile foarte tari si drumul acela era numai pietre si gropane. Si plin de praf. 20 km dus-intors de chin si pt mine si pt pasager. Vstromul la coborare si inmuiat suspensia pe spate si a rulat cu 40km/h pe unde eu ma taraiam in coborare cu treapta 1-2 in frana de motor ( cel mai mult in trapta 1). Pe coborare mi-a desfacut cablul de la kilometraj in mers, a necesitat o spalare cu WD40, noroc ca il aveam la mine. La 2 zile dupa asta a urmat plecarea si inceputul dezastrului. Pe ferry pana sa acosteze m-am urcat pe mobra si am tras-o mai aproape de coborare dar o tineam intre picioare nemai punand-o pe cric. Mare greseala. Impact violent cu digul moto se inclina si poc jos. Se repede prietena lui Florin si un turist sa ma puna pe roti. Ma gandeam hai sa fie asta ultima problema. Evident nu a fost asa. Si urmeaza altele. Aproape de granita cu greci dupa o alimentare, dau la automat si nimik, bateria kaput ... Impingem motoru ca sa il pornim, o ia din prima si totul pare ok. Alta benzinarie, dar de data asta la bulgari. Mersesem fara consumatori in speranta ca bateria se va incarca. Nu a fost asa. Ma impinge Florin din nou, nu reusesc sa o pornesc dar a pun din nou pe dunga. Un semnal cedeaza se indoaie un pic si se spartge gemuletul. Ii trag o banda izolier si ii dam bataie. De aici eu am imprins motoru si Florin la pornit La 50km de Sofia se intampla dezastru, cum semnalizam, motorul o lua razna si dadea sa moara. Am mai mers 2-3 km si a murit de tot fara nici o sansa de resuscitare, desi am impins de el la vale vreo 500m, nu a mai luat-o din loc. Am tras in OMV-ul de la fata locului si dai si demonteaza mobra si cauta solutii. Am banuit ca a cedat releul desi se stie la TDM asta e o problema rara. Am vrut sa iau o baterie de masina , pusa in topcase si cu cabluri de pornire legata la bornele de la bateria TDM-ului astfel incat sa am curent sa ajung in tara. Bateria era destul de mul cam 100 euro.. Ma duc peste drum la un magazin de masini dar care avea si niste motoare si scutere in vitrina in speranta ca gasesc o baterie de moto mai ieftina. Din 7 oameni care stateau la masa nici unu nu stia engelza, unu singur germana. Ma duc dupa prietena lui Florin, Georgiana, care stia un pic de germana. Reusim sa ne intelegem, cat de cat, ne urcam in masina domului si mai urca inca un domn cu noi sa vada si ei care e problema. Al doilea domn, Italianu (ca stia un pic italiana) ma intreaba cand vede motoru in romana: Nu incarca? Nu vine raspunsul meu. Ne descurcam in 4 limbi sa le explicam problema (germana, italiana, romana si limbajul universal al semnelor ). Imi scoate beteria si releul si imi zice ca se intoarce in 10-20 min. Am stat si am asteptat o ora. Aflam ca au vizitat 5 magazine pana au gasit baterie si releu. Punem bateria si releul. Vine italianu cu un aparat de masura si costatam cu stupoare ca tot nu incarca. Atunci aud niste cuvinte care ma lovesc ca un traznet: Generatoren Kaput! .. Am ramas mut, mai aveam un pic si plangeam de nervi, dar nu reunt la lupta. Pun releu meu la loc, montam definitiv bateria si ma apuc sa caut firele de la alternator. Si le gasesc. Si tot odata mare surpriza. Mufa de legatura dintre alternator si instalatie. Era topita toata ..... Italianu se apuca sa desfaca firele, Florin vine cu niste perechi de papuci, punem tot cap la cap, masuram si ne bucuram. 13.84 fara consumatori. E bineeeeeee. Am ramane sa discutam de pret. Italianu zice 140 leva bateria si atat. ii dau 70 euro pt baterie si 30 de leva pt ajutor si plecam fericiti si in graba mare sper romania. Pe drum am mai pus motoru o data pe dunga, am spart semnaul si pe partea celalata, acum toate 4 senalele sunt prinse cu banda izolir (cele de pe spate , pentru siguranta ). Poze si povestea completa o sa o punem pe topicul dedicat iesirilor. Florine daca citesti asta mersi ca nu m-ai lasat la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 salutare prieteni am si eu o problema cu mobra mea cind sunt in viteza a-3-a si trag de gaz se simte ca intrerupe parca ar scapa lantu, am fost la mecanic si zice ca lantu si pinionu de atac sunt ok. poate sa fie problema din cutie? numai in a-3-a scapa. daca ma intind usor cu ea nu scapa numai cind trag tare de acceleratie. stie cineva daca umblu la cutie trebuie sa desfac tot motoru???????? . este un tdm din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Bai, da' mult ai mai dat cu ea de pamant. Macar v-ati simtit bine, una peste alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 (editat) Bai, da' mult ai mai dat cu ea de pamant. Macar v-ati simtit bine, una peste alta? a fost superb, mi-au placut in special plajele mici. Editat August 23, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 a fost superb, mi-au placut in special plajele mici. Si tocmai ce ziceam ca daca apari tu se "animeaza" treaba pe aici, dar nu credeam ca ai dat de belele cu TeDeMista. Am primit SMS-ul tau, si da, releul il mai am.Dar din ce spui tu eu inteleg ca nu releul iti este problema. Oricum daca ai nevoie de el, da un semn si rezolvam. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 se pare ca e undeva la alternator problema, e treaba de electrician. daca stiti unu bun ziceti-mi si mie. mor de ciuda ca nu inteleg deloc electrica ca o faceam singur. @burlacu. da se poate sa il iau sa am de rezerva 1 buc. just in case Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Cavalere ma bucur ca a-i rezolvat problema dupa ce am vorbit la tel. E bine ca a-ti ajuns acasa teferi. Cu mobra cazuta nu e problema, caci semnalele se pot schimba si nu costa o avere. Ma bucur ca sunteti acasa sanatosi si ca v-ati simtit foarte bine in Thasos. Asteptam intreaga poveste si poze, pe topicul dedicat imaginilor din calatorii, unde va posta si Maia intreaga noastra calatorie pe tarmul Adriaticii, in Croatia. Numai bine Mesaj completat se pare ca e undeva la alternator problema, e treaba de electrician. daca stiti unu bun ziceti-mi si mie. mor de ciuda ca nu inteleg deloc electrica ca o faceam singur. @burlacu. da se poate sa il iau sa am de rezerva 1 buc. just in case Cavalere, probabil firele care vin de la altrnator sunt intrerupte undeva si nu fac intotdeauna contact sau e bobinajul alternatorului, in interior, intrerupt. De aceea, cand iti incarca bateria, cand nu. Imi pare rau ca nu sunt mai aproape de tine , caci ne-am fi bagat noi nasul si tot o scoteam la capat cu instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 problema s-a rezolvat cat sa ajung acasa. azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca, bateria fiind moarta. se pare ca e de la alternator, care in momentul in care se incalzeste nu mai da curent. altfel nu imi explic fenomenul. cine imi poate explica (ca la prosti) care e circuitul curentului in TDM ca sa imi fac o idee clara despre ce si cum. Mesaj completat rockere sunt in concediu o saptamana Vin calare pe TDM si cu cortu in spate. ai o bucata de pajiste libera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 rockere sunt in concediu o saptamana Vin calare pe TDM si cu cortu in spate. ai o bucata de pajiste libera? Da domne, te astept pe la mine, daca poti veni, cu cea mai mare placere. Poti veni pe weekendu viitor daca vrei, caci sunt si eu acasa, in rest dimineata sunt la servici. Te astept, tu hotarasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Aline sa vad cum mai fac rost de niste bani ca acum bate vantu in visterie. daca fac rost vin. dar te sun inainte. acum ma bag in manualul de la tdm sa vad care e treaba la alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Aline sa vad cum mai fac rost de niste bani ca acum bate vantu in visterie. daca fac rost vin. dar te sun inainte. acum ma bag in manualul de la tdm sa vad care e treaba la alternator. Vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=201 urmatoarea modificare care o sa o fac la TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Salut, Probabil a mai intrebat lumea(eu unul nu am rabdare deloc sa citesc 62 pagini....) asa ca va rog aveti mila de mine si sa imi zica cineva care e diferenta intre motoarele de 850cmc ? 3vd 4tx si restul modelelor de 850 -compresie -cp -cuplu -supape -ax came -raport cutie de viteze -trepte cutie de viteze -decalaj viblochen -volum ulei si perioada la care se schimba precum si uleiul recomandat -volum benzina -partea electrica plusuri/minusuri/diferente majore ce recomandati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 intrebarea ta e cam aiurea. sunt 2 motoare de 850 - cel de pe 3vd (91-95) si cel de pe 4tx (96-2001) la 4tx exista un model 2000-2001 care are indicator de benzina, sunt destul de rare. intre 3vd si 4tx diferentele la motor sunt mici: la 4tx decalajul intre pistoate este de 270grade pentru a reduce din vibratii 4tx are 1 litru de benzina in plus si poti accesa mai usor filtru de aer, dar bateria e ascunsa mai bine. farurile pe 4tx am inteles ca sunt mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 eu am 4 tx din '99 cu indicator de benzina . ha asta e cel mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 poate va plictisiti....mai atasez 2 poze cu motorul meu, facute de nevasta cu telefonul.(sunt mai multe dar apar si eu ) Am montat crasbarul dar carenele laterale sunt inca in portbagaj (masina de dupa motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 ce marca e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 ce marca e? nu stiu la ce te referi. daca e vb. de crashbar e marca "Dr. Dejavu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Salut. Trebuie sa-mi schimb anvelopele, din experienta voastra imi puteti recomanda o anumita marca si un loc de unde sa le cumpar? Cel mai mult am de gand sa merg pe asfalt. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 pireli sport demon sau michelin pilot road 2ct romi de aici de pe forum te poate ajuta: /index.php?showuser=944 Mesaj completat nu stiu la ce te referi. daca e vb. de crashbar e marca "Dr. Dejavu" banuiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 mersi mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 frumoasa mobra si frumoase crashbarurile Doktore esti un maestru. Oricum le-amrecunoscut dupa surubul lung ce tine scutul. Apropos am de vanzare niste televizore PLASMA de 107 cm FULL HD ...la 399 iepurasi i. Cineva interesat? ps: in poza e un tovaras care s-a oferit voluntar sa pozeze langa teveu sa se vada dimensiunea uriasa a dihaniei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) Salutare Hai sa ma prezint si eu , sunt Zsak si prospat TDM-ist , 4xt din 97 ' Si vin si cu prima mea intrebare (ca TDM-ist) ! Ghidonul meu e schimbat , deci nu cel ce stoc , si fiind eu putin mai "shorty" imi e incomod ca trbeuie sa ma aplec pe ghidon ... care imi da senzatia ca stau pe o vitezana(ceea ce nu imi place) Ghudonul e ceva de calitate ....mai tarziu scriu si marca (ceva gen "drag" ) Daca cineva ar vrea sa schimbe cu cel de stoc sau are de vanzare atunci "Let me know " Editat August 26, 2009 de zsak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 salut. am eu o bucata ghidon original. da-mi un PM cu o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Bine ai venit intre noi Zsak! Sa`o stapanesti sanatos! Tot cu ocazia asta, va mai propun inca o data a doua intalnire in septembrie. Unii ci k nu vor transalpina, alegeti alta locatie, si sa stabilim cat mai curand data! Astept idei!! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.