Rocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Da Cavalere, apropo a-i spart vreo banca sau un jaf la amanet? Merge bine cu xenon? Din cate stiu eu o instalatie pt xenon e undeva intre 150-250 lei, depinde de cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 o am de mai mult timp. e doar pt un far . are un surubel lipsain rest ar trebui sa mearga. am primito pomana de la mircescu Mesaj completat xenon - 0 lei montaj - 0 lei cost total 0 lei nu am jefuit nimic ca inca nu e asa mare nevoia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Merge bine cu xenon? Din cate stiu eu o instalatie pt xenon e undeva intre 150-250 lei, depinde de cazuri. De fapt e vreo 450, penru 2 becuri Bogdan Domosciuc Âşi-a instalat la SuperTenere Ăsta-i linkul Editat Septembrie 16, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Korben Dallas mersi, sincer mi-au scapat pozele din manual. Se pare ca asa sunt si la mine.Cavalere, multumesc frumos. S-ar putea sa fie vorba despre acelasi furtun de aerisire... Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Sa insist la automat? Am dat de vreo 10 ori fara succes. Sa fie nevoie de mai mult timp pentru a creea vacuumul necesar? Fratilor, am reusit intr-un final, dar nu ma intrebati cum... Am bagat benzina cu seringa in carburatoare ca sa porneasca odata, si a pornit. Si s-a si oprit imediat... pana a tras flux continuu de benzina. Noroc ca a tras sotia mea masina si mi-a dat curent, ca omoram bateria. Oricum, acum e diferenta de la cer la panant fata de cum a mers. Korben Dallas, dai o tura? Si pe cat de fericit sunt, pe atat sunt si de trist ca mi s-a scurs o parte din benzina din rezervor, care era sprijinit de perete si partea de sus a rezervorului s-a colorat un galben urat. Trebuie sa cercetez cu ce iese, sau poate imi dati voi vreun indiciu. In cel mai rau caz cred ca iese cu o vopsea noua. Sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 De fapt e vreo 450, penru 2 becuriBogdan Domosciuc Âşi-a instalat la SuperTenere Ăsta-i linkul montaju e simplu si relativ rapid daca ai kituri moto la kitul pe care il am eu trebuie sa mai tai din unele fire pentru ca sunt prea lungi si nu am loc sa le asez. il voi monta provizoriu, sa vedem cat e de ok. daca imi place si totul e bine voi cauta sa iau un pachet pt moto ca sai fie 2 becuri identice electricianu la care am fost eu are ceva la vreo 700 ron pt ambele faruri. dar asta mult mai incolo. ca altele sunt prioritatile. Mesaj completat Fratilor, am reusit intr-un final, dar nu ma intrebati cum... Am bagat benzina cu seringa in carburatoare ca sa porneasca odata, si a pornit. Si s-a si oprit imediat... pana a tras flux continuu de benzina. Noroc ca a tras sotia mea masina si mi-a dat curent, ca omoram bateria.Oricum, acum e diferenta de la cer la panant fata de cum a mers. Korben Dallas, dai o tura? Si pe cat de fericit sunt, pe atat sunt si de trist ca mi s-a scurs o parte din benzina din rezervor, care era sprijinit de perete si partea de sus a rezervorului s-a colorat un galben urat. Trebuie sa cercetez cu ce iese, sau poate imi dati voi vreun indiciu. In cel mai rau caz cred ca iese cu o vopsea noua. Sau ? e bine ca ai reust sa-l pornesti. impins nu a vrut? pata aia cred ca doar cu vopsea noua iese. sper sa nu fie asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Nu pot sa il imping ca nu is asa vanos... Am incercat odata, dar nu am reusit sa il pornesc impins. Voi cum faceti, nu va aluneca roata din spate? Eu am incercat intr-a doua. PS: stie cineva cu ce se scoate o pata de benzina de pe vopsea (rezervor) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 linx mi-a pornit mobra intr-a patra singur. dar era ramasa fara curent nu fara benzina. de obicei e bine sa te impinga 2 persoane si sa ii dai ceva viteza ca sa apuce sa porneasca din prima Mesaj completat Mi-am adus aminte. a trecut un an de cand am A-ul in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 as avea si eu o intrebare ....... daca cumva a mai patit cineva poate ma puteti ajuta. Am tdm din 97 ' si undeva intra apa , ori la buji (desi am scos si erau uscate) ori habar n-am , dar problema e ca cand primeste apa ori de jet ori daca ploua , la inceput simt parca raman fara benzina si ca pierde din putere dupa care revine de cateva ori si deodata sare la turatii mari , si pana la urma moare motorul si nu mai pot sa-l pornesc. Suspectam bujiile , dar cand am scos fisa si bujia nu era apa deloc , chiar era foarte uscata. mentionez ca dupa cateva ore sau o zi depinde de vreme , porneste la sfert de buton si merge ok. Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... Poate ajunge apa la CDI sau la bobinele de inductie (mai putin probabil) Aceeasi problema a reclamat-o si Flavius Corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 altu cu probleme ciudate. verifica sa nu iti arunce apa pe undeva pe la fire prin spate la codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Poate ajunge apa la CDI sau la bobinele de inductie (mai putin probabil)Aceeasi problema a reclamat-o si Flavius Corhei La mine intra apa pe langa o fisa de bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 as avea si eu o intrebare ....... daca cumva a mai patit cineva poate ma puteti ajuta.Am tdm din 97 ' si undeva intra apa , ori la buji (desi am scos si erau uscate) ori habar n-am , dar problema e ca cand primeste apa ori de jet ori daca ploua , la inceput simt parca raman fara benzina si ca pierde din putere dupa care revine de cateva ori si deodata sare la turatii mari , si pana la urma moare motorul si nu mai pot sa-l pornesc. Suspectam bujiile , dar cand am scos fisa si bujia nu era apa deloc , chiar era foarte uscata. mentionez ca dupa cateva ore sau o zi depinde de vreme , porneste la sfert de buton si merge ok. Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... Salutare. Aceeasi problema o am si eu uneori la chopperul meu. Cand spal motoru cu apa nu vrea sa mai porneasca deloc 2-3 zile, are fix aceleasi simptome ca si la tine, bujia fiind uscata. De aceea tind sa cred ca e de la bobina de inductie sau de la fisa de bujie. Nici pana in momentul de fata nu i-am dat de cap, acest lucru se intampla doar cand spal motoru, iar cand ploua merge perfect. Eu merg cu el zilnic la servici 30 km si nu face nici o figura, atata timp cat nu il spal cu jet de apa. Pe viitor am sa ma ocup serios de aceasta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 as avea si eu o intrebare ....... daca cumva a mai patit cineva poate ma puteti ajuta.Am tdm din 97 ' si undeva intra apa , ori la buji (desi am scos si erau uscate) ori habar n-am , dar problema e ca cand primeste apa ori de jet ori daca ploua , la inceput simt parca raman fara benzina si ca pierde din putere dupa care revine de cateva ori si deodata sare la turatii mari , si pana la urma moare motorul si nu mai pot sa-l pornesc. Suspectam bujiile , dar cand am scos fisa si bujia nu era apa deloc , chiar era foarte uscata. mentionez ca dupa cateva ore sau o zi depinde de vreme , porneste la sfert de buton si merge ok. Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... motoru il speli cald ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 problema e ca la mine si cand ploua mai tare face figuri.... In 5 septembrie am pornit spre Istanbul si cam la 20 km inainte sa intru in Brasov a inceput sa faca figuri si dupa aprox. 30-40 de "chin" trebuia sa pun la uscat . Dupa cateva zile a pornit fara probleme si am venit acasa 250 km fara probleme! Nu am spalat pana acum cu jet cand era calkd motorul. CDI ul unde se afla? pe partea dreapta sub carena ? langa releu . A schimbat cineva fisele ? cat ma costa? eventual sa incerc ... poate scap numai cu atat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 motoru il speli cald ? Eu l-am spalat de 2 ori cald, in sensul ca am ajuns la spalatorie (self-service) si in vreo 2 minute (pana am luat fisele) am dat cu jetul. Sa fie ceva problema ? Crapa ceva ? Cred ca ar fi bine pe viitor sa il spalam fara jet de apa, dar cum? Cu furtunul si peria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 nu da ma gandeam ca daca motorul e cald se depune condens pe ici pe colo si numa te miri unde e relevant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Eu l-am spalat de 2 ori cald, in sensul ca am ajuns la spalatorie (self-service) si in vreo 2 minute (pana am luat fisele) am dat cu jetul. Sa fie ceva problema ? Crapa ceva ?Cred ca ar fi bine pe viitor sa il spalam fara jet de apa, dar cum? Cu furtunul si peria ? in spalatorie e de preferat sa stai juma de ora dupa ce l-ai oprit (fumezi 2-3 tigari )...cel putin......iar apoi sa dai cu jet cu apa calda si cat mai de la distanta, atat cat sa pulverizezi.....incet incet se raceste.. Eu asa fac la racire pe aer/ulei si nu am avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 eu l-am spalat cu jetu cind a fost cald motoru si a pornit la fel de bine. am montat tobele noi arata si se aude super am sa revin cu poze ca inregistrare cu sunet nu se poate posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 hai cu pozele. inca nu am pus xenonu ca nu am reusit sa dau faru jos se rotesc suruburile in suportu de plastic ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 pozele ca pozele... dar poate incerci un film pe youtube, sa se auda si vocile. pt bucuresteni... se baga cineva daca e vremea frumoasa in weekend la un drum pana la cheia ? asta e ceva gen invitatie... ca daca vremea ne permite, eu si un grupuletz de vitezane ne ducem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 dap film pe youtube cu sunet and shit, si motoru turat bine din motive de nunta nu pot iesi, plus ca am de lucru la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 pozele ca pozele... dar poate incerci un film pe youtube, sa se auda si vocile.pt bucuresteni... se baga cineva daca e vremea frumoasa in weekend la un drum pana la cheia ? asta e ceva gen invitatie... ca daca vremea ne permite, eu si un grupuletz de vitezane ne ducem. Ma tenteaza si pe mine. Poti da mai multe detalii, ora si locul de plecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 pozele ca pozele... dar poate incerci un film pe youtube, sa se auda si vocile.pt bucuresteni... se baga cineva daca e vremea frumoasa in weekend la un drum pana la cheia ? asta e ceva gen invitatie... ca daca vremea ne permite, eu si un grupuletz de vitezane ne ducem. din motive de nunta nu pot merge. oricum mobra este acum un naked spre streetfighter asteapta cuminte sa imi fac timp liber sa ii pun xenonu Mesaj completat Ma tenteaza si pe mine. Poti da mai multe detalii, ora si locul de plecare. ti-am trimis pe PM nr tau, sper sa nu imi iau castane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Dragi copii, ce se mai aude cu intalnirea? Am reusit performanta de a ramane fara benzina:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) Dragi copii, ce se mai aude cu intalnirea? Am reusit performanta de a ramane fara benzina:) Si nu ai comutat pe rezerva ? Sau ai probleme cu robinetul. Un set de garnituri e 50 ron. PS: De cand am curatat carburatoarele socul se trage foarte greu, desi cablul e super lubrifiat. Cu ce sa dau pe partea metalica de culisare si pe tijele de soc care intra lateral prin o-ringuri? Ulei normal de motor sau vaselina ? Editat Septembrie 19, 2009 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.