Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Flavius ai apucat sa faci ceva poze sa vedem exact ce si cum. Chiar nu imi dau seama despre ce zici, o sa ma uit maine seara la a mea si o sa fac cateva poze sa le comparam. De azi am iar cal. Am pus noul releu si se vede imediat diferenta pe aparatu de masura. la 1500 rpm imi incarca 14.2 cu farurile aprinse. acum pot sa imi tin ambele faruri aprinse cum ii sade bine TDM-ului sunt un om fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Fratilor,ajutati-ma va rog si pe mine cu cateva informatii. Dupa cum v-am spus zilele trecute am curatat carburatoarele, iar acum dupa ce am toate furtunele la locul lor am observat ceva ciudat. In partea de sus intre carburatoare sunt 2 furtune. Unul care umple camera in care se afla cuiul pontou cu benzina, si inca unul sub el care am impresia ca este de aer. Acel furtun de aer am observat ca nu are capatul bagat niciunde si sta liber, asa e si la voi? Tocmai am incercat sa dau la automat, dar din pacate nu vrea sa porneasca, nici macar sa traga benzina! Am pus benzina intr-o palnie pe care am bagat-o in furtunul de alimentare, cum am facut si pana acum cand porneam motorul fara rezervor. Ce credeti ca nu am facut bine ? Ar fi pacat sa tot dau la automat si sa moara bateria, ca sigur mi se pare ca ceva nu e in ordine... Salutare, probabil furtunul de care zici tu ca e liber, ce iasa de la carburatorul stang (cred), mai mult ca sigur trebuie conectat la pompa de benzina. Pompa functioneaza pe baza absorbtiei. La celalalt carburator (cel drept), furtunasul trebuie sa fie liber, dar astupat la capat cu un dop metalic si siguranta. ps: cu ajutorul acestor doua furtunase de la carburi, se sincronizeaza carburatoarele. Totusi s-ar putea sa confund furtunasul despre care vorbesti, de aceea te rog sa spui, cu ajutorul pozei, despre care furtun e vorba. Numai bine. Mesaj completat Flavius ai apucat sa faci ceva poze sa vedem exact ce si cum. Chiar nu imi dau seama despre ce zici, o sa ma uit maine seara la a mea si o sa fac cateva poze sa le comparam. De azi am iar cal. Am pus noul releu si se vede imediat diferenta pe aparatu de masura. la 1500 rpm imi incarca 14.2 cu farurile aprinse. acum pot sa imi tin ambele faruri aprinse cum ii sade bine TDM-ului sunt un om fericit! Bravo domne' asa mai da. E misto ca poti merge ca si mine cu ambele faruri simultan. Brici, ne vedem la intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema. Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Da, se pare ca nu e vorba de furtunul despre care ziceam eu. Insa nu-mi pot da seama exact unde vine acest furtun. Nu am alte poze mai amanuantite cu carburile, decat doar daca demontez mobra pt avedea ce si cum. Poate stiu ceilalti despre ce furtun e vorba si unde vine acesta. Imi pare rau Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... Din cate imi dau seama, ala e un furtun de aerisire. Si parca aveai pe undeva nr meu de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Baieti, am facut pe graba o poza, ca nu am bec in garaj. Furtunul marcat cu rosu e problema.Va rog daca stie cineva cum trebuie sa fie... vad ca vine de undeva de sub carburator, hai ca ma uit maine la a mea sa vad daca il ginesc. stiu ca si eu am ramas cu un furtun in aer si l-am lasat asa ca nu-i gaseam locu, o fi vorba de acelasi furtun? pun maine dimineatza poze. Mesaj completat Bravo domne' asa mai da.E misto ca poti merge ca si mine cu ambele faruri simultan. Brici, ne vedem la intalnire abia astept Mesaj completat am gasit prin fisierele care le am prin calc astea 2 poze ya vezi daca iti sunt utile Editat Septembrie 15, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Conteaza daca cele 2 capace care vin peste plutitoare sunt inversate ? La mine sunt exact invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Conteaza daca cele 2 capace care vin peste plutitoare sunt inversate ?La mine sunt exact invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Korben Dallas mersi, sincer mi-au scapat pozele din manual. Se pare ca asa sunt si la mine. Cavalere, multumesc frumos. S-ar putea sa fie vorba despre acelasi furtun de aerisire... Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Sa insist la automat? Am dat de vreo 10 ori fara succes. Sa fie nevoie de mai mult timp pentru a creea vacuumul necesar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 vezi ca daca ramai fara benzina si treci pe rezerva, dai mult si bine la automat ca cel mai repede porneste impinsa. pompa vacuumatica functioneaza cand motoru se roteste puternic si trage pe furtunul de vid membrana din pompa. am in plan montarea unei pompe electrice de r1 Mesaj completat flavius dupa studierea pozelor cred ca e un furtun care nu face nimic Mesaj completat daca week-endu asta am timp o sa imi pun pe mobra pe un far un xenon sa vad cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Verifica inca o data furtunurile, este usor sa gresesti la montarea lor, ca sunt mai mult de o gramada Mesaj completat flavius dupa studierea pozelor cred ca e un furtun care nu face nimic Asaceva nu exista la Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Verifica inca o data furtunurile, este usor sa gresesti la montarea lor, ca sunt mai mult de o gramadaMesaj completat Asaceva nu exista la Yamaha bine bine. care sta frumos si atarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 bine bine. care sta frumos si atarna. Ce atarna si e frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Scorul? Ha, cica nu are bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 maine punem xenon Da Cavalere, apropo a-i spart vreo banca sau un jaf la amanet? Merge bine cu xenon? Din cate stiu eu o instalatie pt xenon e undeva intre 150-250 lei, depinde de cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 o am de mai mult timp. e doar pt un far . are un surubel lipsain rest ar trebui sa mearga. am primito pomana de la mircescu Mesaj completat xenon - 0 lei montaj - 0 lei cost total 0 lei nu am jefuit nimic ca inca nu e asa mare nevoia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Merge bine cu xenon? Din cate stiu eu o instalatie pt xenon e undeva intre 150-250 lei, depinde de cazuri. De fapt e vreo 450, penru 2 becuri Bogdan Domosciuc Âşi-a instalat la SuperTenere Ăsta-i linkul Editat Septembrie 16, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Korben Dallas mersi, sincer mi-au scapat pozele din manual. Se pare ca asa sunt si la mine.Cavalere, multumesc frumos. S-ar putea sa fie vorba despre acelasi furtun de aerisire... Si atunci totusi de ce nu trage benzina? Sa insist la automat? Am dat de vreo 10 ori fara succes. Sa fie nevoie de mai mult timp pentru a creea vacuumul necesar? Fratilor, am reusit intr-un final, dar nu ma intrebati cum... Am bagat benzina cu seringa in carburatoare ca sa porneasca odata, si a pornit. Si s-a si oprit imediat... pana a tras flux continuu de benzina. Noroc ca a tras sotia mea masina si mi-a dat curent, ca omoram bateria. Oricum, acum e diferenta de la cer la panant fata de cum a mers. Korben Dallas, dai o tura? Si pe cat de fericit sunt, pe atat sunt si de trist ca mi s-a scurs o parte din benzina din rezervor, care era sprijinit de perete si partea de sus a rezervorului s-a colorat un galben urat. Trebuie sa cercetez cu ce iese, sau poate imi dati voi vreun indiciu. In cel mai rau caz cred ca iese cu o vopsea noua. Sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 De fapt e vreo 450, penru 2 becuriBogdan Domosciuc Âşi-a instalat la SuperTenere Ăsta-i linkul montaju e simplu si relativ rapid daca ai kituri moto la kitul pe care il am eu trebuie sa mai tai din unele fire pentru ca sunt prea lungi si nu am loc sa le asez. il voi monta provizoriu, sa vedem cat e de ok. daca imi place si totul e bine voi cauta sa iau un pachet pt moto ca sai fie 2 becuri identice electricianu la care am fost eu are ceva la vreo 700 ron pt ambele faruri. dar asta mult mai incolo. ca altele sunt prioritatile. Mesaj completat Fratilor, am reusit intr-un final, dar nu ma intrebati cum... Am bagat benzina cu seringa in carburatoare ca sa porneasca odata, si a pornit. Si s-a si oprit imediat... pana a tras flux continuu de benzina. Noroc ca a tras sotia mea masina si mi-a dat curent, ca omoram bateria.Oricum, acum e diferenta de la cer la panant fata de cum a mers. Korben Dallas, dai o tura? Si pe cat de fericit sunt, pe atat sunt si de trist ca mi s-a scurs o parte din benzina din rezervor, care era sprijinit de perete si partea de sus a rezervorului s-a colorat un galben urat. Trebuie sa cercetez cu ce iese, sau poate imi dati voi vreun indiciu. In cel mai rau caz cred ca iese cu o vopsea noua. Sau ? e bine ca ai reust sa-l pornesti. impins nu a vrut? pata aia cred ca doar cu vopsea noua iese. sper sa nu fie asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Nu pot sa il imping ca nu is asa vanos... Am incercat odata, dar nu am reusit sa il pornesc impins. Voi cum faceti, nu va aluneca roata din spate? Eu am incercat intr-a doua. PS: stie cineva cu ce se scoate o pata de benzina de pe vopsea (rezervor) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 linx mi-a pornit mobra intr-a patra singur. dar era ramasa fara curent nu fara benzina. de obicei e bine sa te impinga 2 persoane si sa ii dai ceva viteza ca sa apuce sa porneasca din prima Mesaj completat Mi-am adus aminte. a trecut un an de cand am A-ul in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 as avea si eu o intrebare ....... daca cumva a mai patit cineva poate ma puteti ajuta. Am tdm din 97 ' si undeva intra apa , ori la buji (desi am scos si erau uscate) ori habar n-am , dar problema e ca cand primeste apa ori de jet ori daca ploua , la inceput simt parca raman fara benzina si ca pierde din putere dupa care revine de cateva ori si deodata sare la turatii mari , si pana la urma moare motorul si nu mai pot sa-l pornesc. Suspectam bujiile , dar cand am scos fisa si bujia nu era apa deloc , chiar era foarte uscata. mentionez ca dupa cateva ore sau o zi depinde de vreme , porneste la sfert de buton si merge ok. Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Aveti idee cam care ar fi problema ? sau este cineva care se pricepe la tdm uri si sa stie unde sa bage mana .... Poate ajunge apa la CDI sau la bobinele de inductie (mai putin probabil) Aceeasi problema a reclamat-o si Flavius Corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 altu cu probleme ciudate. verifica sa nu iti arunce apa pe undeva pe la fire prin spate la codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.