Cavaleru Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sirac as alege. nu aveam bani ca mi-l luam pe asta, paote la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sirac as alege. nu aveam bani ca mi-l luam pe asta, paote la anu Eu tot Sirac as monta, daca ar fi sa aleg intre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut, Stie cineva de unde pot lua un surub de plastic pt parbriz de 4tx. L-am rupt ieri si singura solutie e sa gasesc unele metalice sa le inlocuiesc pe toate. Poate stie cineva de unde sa iau un surub din ala original? la un magazin de specialitate rulmenti suruburi. in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut. Vreau sa va cer si eu cateva pareri despre TDM 900 pe care o sa-l achizitionez peste 2 sapt. Pareri pro-contra daca aveti? Posibile defectiuni care pot aparea. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 sunt fibile din cate am vazut si am citit. sunt foarte misto si au un consum mai mic fiind pe injectie. preturi relativ mari la plastice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 la un magazin de specialitate rulmenti suruburi. in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)... Mersi Am rezolvat cu suruburi metalice. Am gasit la al 4-lea magazin unde am cautat. Greu domnule Greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 preturi relativ mari la plastice. Preturi relativ mari la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 masina de tocat cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Editat Februarie 26, 2010 de tdm_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... cand apesi butonul de start ce se intampla?? scoate vreun zgomot? Mesaj completat becurile din bord si claxonul consuma infim in comparatie cu electromotorul TDM-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Comutatorul rosu trebuie sa fie pe pozitia "RUN" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut. Vreau sa va cer si eu cateva pareri despre TDM 900 pe care o sa-l achizitionez peste 2 sapt. Pareri pro-contra daca aveti? Posibile defectiuni care pot aparea. Mersi mult Pe langa preturile mari, de care ziceau si colegii si care nu sunt neaparat un lucru particular TDM-ului, as adauga lipsa posibilitati de a proteja carenele. Cam toate crashbar-urile si crashpad-urile pe care le stiu nu le protejeaza eficient, avand mai mult rol de protectie ptr motor. Prin urmare, la o cazatura ai sanse f. mari cel putin sa zgarii o carena laterala si sa o crapi mai mai mult sau mai putin pe cea frontala. Astea doua noi ar insemna undeva pe la 600, 650 de euro, ca sa iti faci o idee. In rest, am inteles a e o mobra foarte fiabila, reviziile se fac la intervale mai mari decat la alte mobre. Motorul e unul foarte ok, dar injectia are ezitari sub anumite ture, o chestie comuna pe care unii proprietari au rezolvat-o in diverse feluri. Pozitia in sa e foarte "touring", comoda, dar poate fi un pic "anti-sportiva", deci conteaza si de pe ce motocicleta vii si ce cauti. Saua e relativ comoda, dar necesita adaptari daca vrei sa parcurgi zile intregi calare. Saua la modelele de dupa 2007 e un pic schimbata in bine, dar nu radical. Blocurile optice sunt slabute, ca la multe modele Yamaha, la bujii e greu de ajuns (dar le schimbi la 20.000 km), jantele, mai ales la modelul ABS sunt foarte scumpe si ele... si nu prea ai alternative aftermarket. As mai aduce vorba de masa ei; este destul de usoara si - cel mai important - o simti f. usoara; cred ca e cea mai usor de ridicat de pe jos motocicleta in categoria asta de greutate - vorbim de TDM900, la 850 ai alt cadru, motorul mai sus pozitionat, e alta distractie acolo. Desi cred ca toti care ti-am raspuns pana acum am enumerat mai mult aspecte negative, motocicleta este totusi una reusita si care se pare ca a ramas o amintire mai mult decat placuta pentru cei care au mers pe ea la un moment dat. Daca vrei un touring - allrounder semicarenat, cuplu solid si un bun caraus, TDMul ar trebui sa fie primul pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Bravo linxule, ai punctat bine. Nu spargi nici un record cu ea, dar ajungi unde ai treaba destul de ieftin si odihnit cu mica conditie sa fii atent pe unde mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Becurile si claxonul nu sint relevante, electromotorul suge in draci, daca bateria e slaba sau ai contacte imperfecte pe undeva n-o sa plece. Cel mai bine verifici cu o baterie incarcata, de masina sau de care vrei tu, legata cu cabluri GROASE. Asa, de distractie, poti sa pui un voltmetru pe baterie, sub 12 volti e cam descarcata, si sub 11.8 e cam terminata. Te orientezi si dupa cit de prompt se aprind farurile ce curent mai ai in ea. Cuvintul cheie aici e "amperi", iti trebuie curent masiv ca sa plece, si daca se gatuie pe undeva, electromotorul n-o sa aiba suficient ca sa o ia din loc, chit ca voltajul pare ok. Editat Februarie 26, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Problema cu pornirea ar putea fi de la sigurantele electrice. Shaua la TDM900 nu mi se pare rea deloc. Secretul este sa te imbraci cu niste pantaloni care nu fac cute sub tine cand te asezi pe sha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Shaua la TDM900 nu mi se pare rea deloc. Secretul este sa te imbraci cu niste pantaloni care nu fac cute sub tine cand te asezi pe sha. Are niste muchii foarte abrupte, care pun presiune in zona de contact cu picioarele. De problema asta se plang multi si pe Carpe TDM si unii au rotunjit sau au taiat un pic din muchiile alea. De asemenea, personal prefer o sa un pic mai lata si mai moale (dar nu cu mult mai moale). Nu e o sea rea, dar nu e nici de stat toata ziua pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Are cineva idee cam cat costa tot setul de grafica (stickerele) pentru 3vd, si de unde fac rost de asa ceva? Tocmai mi-am vopsit carenele si as avea nevoie de abtibilduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 vorbeste cu dejavu, el a trecut prin vopsire si grafica, si probabil ca te rezolva mai repede si mai eftin decat alte variante. daca nu te deranjeaza faptul ca nu ies la milimetru cu cele originale, poti sa scoti decaluriel depe net (design) si sa mergi cu ele la ARTIZ VEST (langa comedia aia de girator/ocolire in capatu infundat pe strada horia) - unde au sa ti le execute gata de lipit pe motoru degresat. @tdm_mihai ce se mai aude de pornire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Cuvintul cheie aici e "amperi" Eu raman la parerea ca cuvantul cheie e "comutatorul pe pozitia RUN" Doar ca ii este rusine sa recunoasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Eu raman la parerea ca cuvantul cheie e "comutatorul pe pozitia RUN"Doar ca ii este rusine sa recunoasca Apropo, asta am patit-o si eu de cateva ori... Ideea e ca daca nu esti obisnuit sa comuti de pe on pe off si invers la fiecare pornire/oprire ai muscat-o. Eu m-am obisnuit sa il am tot timpul pe run, iar cand cineva il pune pe of ma uit ca mata la calendar pana imi dau seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Voi de unde opriti motorul daca nu din butonul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 din contact butonul ala il apas mereu dupa ce leg mobra .... nu pot explica dc ... i'm a dubass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Eu raman la parerea ca cuvantul cheie e "comutatorul pe pozitia RUN"Doar ca ii este rusine sa recunoasca domnule nu aici este problema, am motocicleta de trei ani, astazi ma duc la ea sa o pornesc si o sa va spun ce sa intamplat. am aparut si eu pe aici si m-ati luat la tachinat apropo a iesit cineva cu mobra? numai bine... Editat Februarie 27, 2010 de tdm_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 marius'95 pregateste o iesire cu placere la ora 9 din cora pantelimon. eu sper sa fie totul il regula ca sa scot mobra din hibernare Mesaj completat binenteles ca nu am facut nimic azi. ploaia a fost enervata, mobra uda bujiile si canteie nema, nici nu aveam vreo sansa sa se usuce si aeriseasca camerele de ardere.. mai amanam o saptamana pornirea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.