Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hait, m-ati prins :( ! trebuie sa caut un manual de intretinere sau un mecanic bun :) !

la schimbat un filtru, o bujie, m-as baga, dar la carb-uri nu prea am curaj ... de obicei imi ramin piese de inca unul, cel putin :P ...

 

 

iti pun diseara un fisier legat de carburatoare cu poze color si explicatii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca s-a mai discutat insa nu am reusit eu sa gasesc :) ...

la ultimul consum facut plin la plin, a iesit cam 8,1% :P ... mie, ca fost posesor de GS mi se pare cam drastic consumul ...

 

n-as zice ca am exagerat cu ea, forje, liniute, etc ... am facut naveta cu ea, cam 20 km zilnic, regim semiurban, adica de iesire din Ploiesti, fara semafoare, etc ...

oi fi eu nepriceput, o fi filtrul de aer, carburatoarele ?

 

Salut stai linistit nu ie mare lucru cum a zis si baietii , Tdm nu ie un model care consume putin dar poti sa reglez carburatoarele,curatat , bujii noi si verifica si fisa .Manopera la toate astea te va costa an jur 150 lei dar merita , dupa astea o sa ai cam aproximativ 4,8 % la 100 de km

Si al meu consuma mult (mult pentru buzunarul meu) intre 6-7 , dar o sa fac si ieu daca raman cu calu asta,mai vedem .

Bafta la reparatii !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hait, m-ati prins :) ! trebuie sa caut un manual de intretinere

Ia d'aci

 

http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_Manual/index.html

 

 

Mesaj completat

 

 

dupa astea o sa ai cam aproximativ 4,8 % la 100 de km

Toata stima!

Asta e consum de TDM 900, care, in treacat fie spus, are alimentarea cu injectie, nu prin carburatoare

Eu sunt un pilot relativ temperat, nu fac liniute si alte prostioare, carburatoarele sunt destul de bine reglate, dar uita-te sub semnatura mea sa vezi consumul mediu

cel mai putin (4,9) a consumat cand am circulat in spatele unor incepatori si am folosit 30% din capacitatile TDM-ului, nu cred ca am ajuns la 110 km/h

In rest... consum de oras 6,2

 

Deci: la 4,8 litri la suta de kilometri te declar mare maestru cu 10 dan in reglatul carburatoarelor

Cu o conditie: sa mearga mobra tot asa de bine, sa traga tot ca animalu, sa mergi lejer cu 2 persoane cu 150-160 km/h

Succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia d'aci

 

http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_Manual/index.html

 

 

Mesaj completat

 

 

 

Toata stima!

Asta e consum de TDM 900, care, in treacat fie spus, are alimentarea cu injectie, nu prin carburatoare

Eu sunt un pilot relativ temperat, nu fac liniute si alte prostioare, carburatoarele sunt destul de bine reglate, dar uita-te sub semnatura mea sa vezi consumul mediu

cel mai putin (4,9) a consumat cand am circulat in spatele unor incepatori si am folosit 30% din capacitatile TDM-ului, nu cred ca am ajuns la 110 km/h

In rest... consum de oras 6,2

 

Deci: la 4,8 litri la suta de kilometri te declar mare maestru cu 10 dan in reglatul carburatoarelor

Cu o conditie: sa mearga mobra tot asa de bine, sa traga tot ca animalu, sa mergi lejer cu 2 persoane cu 150-160 km/h

Succese!

 

 

a mea consuma asa si trage bine. Uzunu poate confirma cum trage si poate confirma si consumul. am scos si 4.4% pe o portiune de 300km. cu bagaje si pasager :)

 

nu am trecut de 130km/h pe ceasurile din bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia d'aci

 

http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_Manual/index.html

 

 

Mesaj completat

 

 

 

Toata stima!

Asta e consum de TDM 900, care, in treacat fie spus, are alimentarea cu injectie, nu prin carburatoare

Eu sunt un pilot relativ temperat, nu fac liniute si alte prostioare, carburatoarele sunt destul de bine reglate, dar uita-te sub semnatura mea sa vezi consumul mediu

cel mai putin (4,9) a consumat cand am circulat in spatele unor incepatori si am folosit 30% din capacitatile TDM-ului, nu cred ca am ajuns la 110 km/h

In rest... consum de oras 6,2

 

Deci: la 4,8 litri la suta de kilometri te declar mare maestru cu 10 dan in reglatul carburatoarelor

Cu o conditie: sa mearga mobra tot asa de bine, sa traga tot ca animalu, sa mergi lejer cu 2 persoane cu 150-160 km/h

Succese!

Nu stiu com merg cu mobra ta dar am vazut cat are consum 1Bantit nici cum nu atinge 6,2 litri ,stiu cat a alimentat si cat kilometri a facut , pentru a facut cu mine si nu a iesit mai mult de 5 litri , vro 2 ori am tras cu iel 180 dar 90% din tura am facut cu 90 kilometri pe ora si daca stiu bine nici Rockeru si nici Cavaleru nu are 6 litri consumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe cea mai grava portiune din traseul asta mi-a luat 5.2% (consum pe 250km) mers mult prin noroi cu 1-a si a-2 si multa chinuiala prin zapada.

Mesaj completat

Rockeru in tura asta a avut consum de 6,5% si uzunu zicea ca e mai puturoasa ca a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In urma cu ceva timp Cavaleru mi-a cerut sa-i fac niste masuratori ale cricului central. M-am gandit ca poate mai sunt si altii interesati de asta asa ca postez pozele cu masuratorile aici: Mai bine mai tarziu decat niciodata:

 

post-12687-1271251402_thumb.jpgpost-12687-1271251419_thumb.jpgpost-12687-1271251428_thumb.jpgpost-12687-1271251435_thumb.jpgpost-12687-1271251443_thumb.jpgpost-12687-1271251448_thumb.jpg

 

Daca mai ai nevoie de alte masuratori da-mi un mesaj si se rezolva, sau daca vrei sa vii in weekend la Targoviste, bem o bere si masuram si cricul.Teava are diametrul exterior 22mm, iar tabla e groasa de 7 mm.

 

Bafta

Editat de bamsee_tgv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rockeru in tura asta a avut consum de 6,5% si uzunu zicea ca e mai puturoasa ca a mea

Da domne, dar sa vezi acum dupa ce am mutat iarasi cuiele pe minim si sincronizat carburile, sa vezi aici consum de 4,5% :) . In tura am scos consum de 6-6,5 deoarece cuiele erau pe pozitia a doua, iar carburile nu le mai sincronizasem de vreo 15 mii de km (momentan cu mobra am aproape 20 mii km, facuti intr-un an si doua luni).

Astept sa-mi trimita Florin (Yamahaia) roata fata si iar voi fi calare, mai ales ca mi-a sosit anvelopa K60 comandata.

 

Iar in legatura cu consumul mobrei lu' ache2, poate sa stea linistit, deoarece si eu cand am luat mobra aveam un consum cam de 7,5-8%. Micsorandul la 4,5-5%, mutand pozitia cuielor din carburi, pe minim. Indicat ar fi sa schimbi si filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca eu cu a mea ma indrept vertiginos catre consum dublu :) ?

macar daca eram ruda cu PETROM-ul ...

 

@Korben Dallas: multumesc mult pentru manual ... celorlalti jupini, respect maxim !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In urma cu ceva timp Cavaleru mi-a cerut sa-i fac niste masuratori ale cricului central. M-am gandit ca poate mai sunt si altii interesati de asta asa ca postez pozele cu masuratorile aici: Mai bine mai tarziu decat niciodata:

 

Daca mai ai nevoie de alte masuratori da-mi un mesaj si se rezolva, sau daca vrei sa vii in weekend la Targoviste, bem o bere si masuram si cricul.Teava are diametrul exterior 22mm, iar tabla e groasa de 7 mm.

 

Bafta

 

 

ms frumos

Mesaj completat

Da domne, dar sa vezi acum dupa ce am mutat iarasi cuiele pe minim si sincronizat carburile, sa vezi aici consum de 4,5% :P . In tura am scos consum de 6-6,5 deoarece cuiele erau pe pozitia a doua, iar carburile nu le mai sincronizasem de vreo 15 mii de km (momentan cu mobra am aproape 20 mii km, facuti intr-un an si doua luni).

Astept sa-mi trimita Florin (Yamahaia) roata fata si iar voi fi calare, mai ales ca mi-a sosit anvelopa K60 comandata.

 

Iar in legatura cu consumul mobrei lu' ache2, poate sa stea linistit, deoarece si eu cand am luat mobra aveam un consum cam de 7,5-8%. Micsorandul la 4,5-5%, mutand pozitia cuielor din carburi, pe minim. Indicat ar fi sa schimbi si filtrul de aer.

 

 

ne batem cu 900-ele la consum :)

 

filtrul de aer e bine sa-l schimbi inainde de sincronizare :(

 

K60 bun bun :D

Mesaj completat

sa inteleg ca eu cu a mea ma indrept vertiginos catre consum dublu :) ?

macar daca eram ruda cu PETROM-ul ...

 

@Korben Dallas: multumesc mult pentru manual ... celorlalti jupini, respect maxim !

 

 

cum a zis si rockeru , la inceput si a mea papa la fel de mult :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domne, dar sa vezi acum dupa ce am mutat iarasi cuiele pe minim si sincronizat carburile, sa vezi aici consum de 4,5% :) . In tura am scos consum de 6-6,5 deoarece cuiele erau pe pozitia a doua, iar carburile nu le mai sincronizasem de vreo 15 mii de km (momentan cu mobra am aproape 20 mii km, facuti intr-un an si doua luni).

Astept sa-mi trimita Florin (Yamahaia) roata fata si iar voi fi calare, mai ales ca mi-a sosit anvelopa K60 comandata.

 

Iar in legatura cu consumul mobrei lu' ache2, poate sa stea linistit, deoarece si eu cand am luat mobra aveam un consum cam de 7,5-8%. Micsorandul la 4,5-5%, mutand pozitia cuielor din carburi, pe minim. Indicat ar fi sa schimbi si filtrul de aer.

Salutare Rocker daca la viccen ie soare si cald poate ca fac o vizita daca vine si 1Bandit cu mine am pofta la calarit sa vad ce zice cumnatul si sun pe Fotok daca are chef sa vina si iel :rolleyes:Cavaleru vi si tu daca vreme lasa??

Editat de Raider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Rocker daca la viccen ie soare si cald poate ca fac o vizita daca vine si 1Bandit cu mine am pofta la calarit sa vad ce zice cumnatul si sun pe Fotok daca are chef sa vina si iel :rolleyes:Cavaleru vi si tu daca vreme lasa??

 

unde sa vin? la sibiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi pe ploaia asta fantastica am reusit sa fac sa imi patineza roata spate la acceleratie...fara sa vreau. Ma grabeam putin. (Apropo, cineva zicea ca daca te grabesti ia masina. Acum inteleg de ce... Mai ales ca la noi in zona ploua binisor)

S-a intamplat cand rram in treapta 2 de viteza si am deschis acceleratia mai multdecat obisnuiam (cred ca era aproape de capat). Brusc motorul s-a turat siroata spate a rupt aderenta.

Imediat am taiat gazul, dar nu am pus deloc frana (cred ca am procedat bine). Partea spatele mi-a fugit in stanga, dar am redresat iar apoi mi-a fugit o idee in dreapta, dupa care turatia si-a revenit si am avut aderenta.

Recunosc ca era sa fac pe mine, ma si vedeam pe jos... bine ca am avut bafta si am scapat.

Nici nu stiu cum trebuia sa procedez, dar de acum voi fi mult mai atent pe UD !

E ceva normal sa rupa tractiunea intr-a doua pe ud? Ati patit si voi asa ceva? Prespun ca motocicletele cu multi cai, sau cuplu mare in general sunt mai mult predispuse la asemenea evenimente. Asta ar fi o problema la TDM...

In fine, sper sa ne fie invatatura de minte la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi pe ploaia asta fantastica am reusit sa fac sa imi patineza roata spate la acceleratie...fara sa vreau. Ma grabeam putin. (Apropo, cineva zicea ca daca te grabesti ia masina. Acum inteleg de ce... Mai ales ca la noi in zona ploua binisor)

S-a intamplat cand rram in treapta 2 de viteza si am deschis acceleratia mai multdecat obisnuiam (cred ca era aproape de capat). Brusc motorul s-a turat siroata spate a rupt aderenta.

Imediat am taiat gazul, dar nu am pus deloc frana (cred ca am procedat bine). Partea spatele mi-a fugit in stanga, dar am redresat iar apoi mi-a fugit o idee in dreapta, dupa care turatia si-a revenit si am avut aderenta.

Recunosc ca era sa fac pe mine, ma si vedeam pe jos... bine ca am avut bafta si am scapat.

Nici nu stiu cum trebuia sa procedez, dar de acum voi fi mult mai atent pe UD !

E ceva normal sa rupa tractiunea intr-a doua pe ud? Ati patit si voi asa ceva? Prespun ca motocicletele cu multi cai, sau cuplu mare in general sunt mai mult predispuse la asemenea evenimente. Asta ar fi o problema la TDM...

In fine, sper sa ne fie invatatura de minte la toti.

 

 

pai daca intr-a doua ai dat gaz pana la capat e normal sa rupa aderenta pe ud. zi ms ca nu s-a ridicat sa-ti dea cu ghidonu in casca.

 

ai scapat doar cu sperietura de data asta.

 

s-a intamplat din cauza cuplului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe uscat nu am patit asa ceva.

Pe uscat am tras de gaz intentionat pana la capat, dar nu a rupt aderenta si nici nu s-a ridicat intr-o roata...

Am tras de la aprox 2000 rpm, posibil de aia, ce cuplul crestea progresiv.

Probabil ca daca eram tot in prima treapta de viteza pe la 4000 rpm si trageam de gaz la maxim, mi se ridica fata, sau imi derapa, dar chiar nu vreau sa aflu...

 

Si mersi de info. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca motocicleta are cuplu mare, nici eu nu am am pierdut aderenta pe asfalt uscat, in schimb cu r6-le cu toate ca are cuplu mai mic decat tdm-ul dar are mai multi cai intr-a doua de cele mai multe ori in intersectie cand cceleram derapa. conta si cauciucul, era unul mai rigid care se incalzea mai greu. Ce am acuma pe tdm e un cauciuc mai moale cu o aderenta mai buna pe asfalt. parerea mea ca aderenta depinde foarte mult de tipul de cauciuc cu care e incaltata mobra decat de cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Rocker daca la viccen ie soare si cald poate ca fac o vizita daca vine si 1Bandit cu mine am pofta la calarit sa vad ce zice cumnatul si sun pe Fotok daca are chef sa vina si iel :rolleyes:Cavaleru vi si tu daca vreme lasa??

Daca aveti chef de o mica plimbare, va astept pe la mine cu mare placere :)

Vorbeste cu baietii, poate faceti o mica tura pana la Sibiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca motocicleta are cuplu mare, nici eu nu am am pierdut aderenta pe asfalt uscat, in schimb cu r6-le cu toate ca are cuplu mai mic decat tdm-ul dar are mai multi cai intr-a doua de cele mai multe ori in intersectie cand cceleram derapa. conta si cauciucul, era unul mai rigid care se incalzea mai greu. Ce am acuma pe tdm e un cauciuc mai moale cu o aderenta mai buna pe asfalt. parerea mea ca aderenta depinde foarte mult de tipul de cauciuc cu care e incaltata mobra decat de cuplu.

Ei acuma, adevarul e ca ale mele sunt cam vechi...

Mai mult ca sigur ca si-au pierdul din proprietati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti chef de o mica plimbare, va astept pe la mine cu mare placere :)

Vorbeste cu baietii, poate faceti o mica tura pana la Sibiu

ok Rocker sper ca putem merge vremea sa fie bine

 

 

Cavaleru daca poti da daca nu sa facem asa sa fie bine pentru toti care vrea sa vina cu noi, stabiliti cu rokerul cum vreti voi sa nu fie prea departe pentru tine antalnim undeva depinde de voi , orcum ieu vrea sa plec undeva daca ie cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CHOPPER ACADEMY – SPEED ACADEMY & SUPPORT 31

 

Open Season Party – Bucuresti Chapter

17 aprilie ora 20:00

 

Club Excalibur, Str. Academiei Nr. 39-41 Sector 1, Bucuresti (vis-a-vis de Ministerul de Interne)

 

 

 

 

 

 

vine careva sambata pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) saru'mina !

 

da-mi o adresa de mail si iti trimit fisierul ala pe mail ca aici vad ca nu se poate atasa...

Mesaj completat

ok Rocker sper ca putem merge vremea sa fie bine

 

 

Cavaleru daca poti da daca nu sa facem asa sa fie bine pentru toti care vrea sa vina cu noi, stabiliti cu rokerul cum vreti voi sa nu fie prea departe pentru tine antalnim undeva depinde de voi , orcum ieu vrea sa plec undeva daca ie cald

 

nu prea am cum sa ies din bucuresti, sorry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai umblat la admisie, sau daca nu ai coborat acele in carburatoare atunci mobra se ridica din gaz pe o rata in treapta 1 de la 4000 rotatii. In celelalte viteze doar cu ajutorul ambreajului. A mea inainte de serviceul general cred ca a fost a unui tembel de pe soselele italiei, ca merrea mobra de rupea. Acele erau la penultima pozitie si reglajele din carburi facute sa mearga.

 

Ce am mai observat la TDM urile nosastre 3 la numar, toate au pinioanele mai mari in fata pentru a avea demaraj. eu de exemplu am la 90 km/ora 3300 rotatii in treapta 5, Zsolt are 4000 si Lewieque are tot 3300. Cu mobra veche aveam fix 3000 rotatii.

 

Poate pentru multi nu conteaza la stilul de condus, dar mie da. Asa ca la primul schimb de lant pun ppinioanele standard. cred ca 16 fatza si 44 spate. cu aceste pinioane scapi de multe schimbari de trepte aiurea.

 

ps: in uichend nu stiu ce fac...dar sper ca o sa fiu pe mobra si mai ard un pic din benzina pe care o mai am:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...