Cavaleru Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salutare! Azi pe ploaia asta fantastica am reusit sa fac sa imi patineza roata spate la acceleratie...fara sa vreau. Ma grabeam putin. (Apropo, cineva zicea ca daca te grabesti ia masina. Acum inteleg de ce... Mai ales ca la noi in zona ploua binisor) S-a intamplat cand rram in treapta 2 de viteza si am deschis acceleratia mai multdecat obisnuiam (cred ca era aproape de capat). Brusc motorul s-a turat siroata spate a rupt aderenta. Imediat am taiat gazul, dar nu am pus deloc frana (cred ca am procedat bine). Partea spatele mi-a fugit in stanga, dar am redresat iar apoi mi-a fugit o idee in dreapta, dupa care turatia si-a revenit si am avut aderenta. Recunosc ca era sa fac pe mine, ma si vedeam pe jos... bine ca am avut bafta si am scapat. Nici nu stiu cum trebuia sa procedez, dar de acum voi fi mult mai atent pe UD ! E ceva normal sa rupa tractiunea intr-a doua pe ud? Ati patit si voi asa ceva? Prespun ca motocicletele cu multi cai, sau cuplu mare in general sunt mai mult predispuse la asemenea evenimente. Asta ar fi o problema la TDM... In fine, sper sa ne fie invatatura de minte la toti. pai daca intr-a doua ai dat gaz pana la capat e normal sa rupa aderenta pe ud. zi ms ca nu s-a ridicat sa-ti dea cu ghidonu in casca. ai scapat doar cu sperietura de data asta. s-a intamplat din cauza cuplului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Pe uscat nu am patit asa ceva. Pe uscat am tras de gaz intentionat pana la capat, dar nu a rupt aderenta si nici nu s-a ridicat intr-o roata... Am tras de la aprox 2000 rpm, posibil de aia, ce cuplul crestea progresiv. Probabil ca daca eram tot in prima treapta de viteza pe la 4000 rpm si trageam de gaz la maxim, mi se ridica fata, sau imi derapa, dar chiar nu vreau sa aflu... Si mersi de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Chiar daca motocicleta are cuplu mare, nici eu nu am am pierdut aderenta pe asfalt uscat, in schimb cu r6-le cu toate ca are cuplu mai mic decat tdm-ul dar are mai multi cai intr-a doua de cele mai multe ori in intersectie cand cceleram derapa. conta si cauciucul, era unul mai rigid care se incalzea mai greu. Ce am acuma pe tdm e un cauciuc mai moale cu o aderenta mai buna pe asfalt. parerea mea ca aderenta depinde foarte mult de tipul de cauciuc cu care e incaltata mobra decat de cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salutare Rocker daca la viccen ie soare si cald poate ca fac o vizita daca vine si 1Bandit cu mine am pofta la calarit sa vad ce zice cumnatul si sun pe Fotok daca are chef sa vina si iel :rolleyes:Cavaleru vi si tu daca vreme lasa?? Daca aveti chef de o mica plimbare, va astept pe la mine cu mare placere Vorbeste cu baietii, poate faceti o mica tura pana la Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Chiar daca motocicleta are cuplu mare, nici eu nu am am pierdut aderenta pe asfalt uscat, in schimb cu r6-le cu toate ca are cuplu mai mic decat tdm-ul dar are mai multi cai intr-a doua de cele mai multe ori in intersectie cand cceleram derapa. conta si cauciucul, era unul mai rigid care se incalzea mai greu. Ce am acuma pe tdm e un cauciuc mai moale cu o aderenta mai buna pe asfalt. parerea mea ca aderenta depinde foarte mult de tipul de cauciuc cu care e incaltata mobra decat de cuplu. Ei acuma, adevarul e ca ale mele sunt cam vechi... Mai mult ca sigur ca si-au pierdul din proprietati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Daca aveti chef de o mica plimbare, va astept pe la mine cu mare placere Vorbeste cu baietii, poate faceti o mica tura pana la Sibiu ok Rocker sper ca putem merge vremea sa fie bine Cavaleru daca poti da daca nu sa facem asa sa fie bine pentru toti care vrea sa vina cu noi, stabiliti cu rokerul cum vreti voi sa nu fie prea departe pentru tine antalnim undeva depinde de voi , orcum ieu vrea sa plec undeva daca ie cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 CHOPPER ACADEMY – SPEED ACADEMY & SUPPORT 31 Open Season Party – Bucuresti Chapter 17 aprilie ora 20:00 Club Excalibur, Str. Academiei Nr. 39-41 Sector 1, Bucuresti (vis-a-vis de Ministerul de Interne) vine careva sambata pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 saru'mina ! da-mi o adresa de mail si iti trimit fisierul ala pe mail ca aici vad ca nu se poate atasa... Mesaj completat ok Rocker sper ca putem merge vremea sa fie bine Cavaleru daca poti da daca nu sa facem asa sa fie bine pentru toti care vrea sa vina cu noi, stabiliti cu rokerul cum vreti voi sa nu fie prea departe pentru tine antalnim undeva depinde de voi , orcum ieu vrea sa plec undeva daca ie cald nu prea am cum sa ies din bucuresti, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 daca nu ai umblat la admisie, sau daca nu ai coborat acele in carburatoare atunci mobra se ridica din gaz pe o rata in treapta 1 de la 4000 rotatii. In celelalte viteze doar cu ajutorul ambreajului. A mea inainte de serviceul general cred ca a fost a unui tembel de pe soselele italiei, ca merrea mobra de rupea. Acele erau la penultima pozitie si reglajele din carburi facute sa mearga. Ce am mai observat la TDM urile nosastre 3 la numar, toate au pinioanele mai mari in fata pentru a avea demaraj. eu de exemplu am la 90 km/ora 3300 rotatii in treapta 5, Zsolt are 4000 si Lewieque are tot 3300. Cu mobra veche aveam fix 3000 rotatii. Poate pentru multi nu conteaza la stilul de condus, dar mie da. Asa ca la primul schimb de lant pun ppinioanele standard. cred ca 16 fatza si 44 spate. cu aceste pinioane scapi de multe schimbari de trepte aiurea. ps: in uichend nu stiu ce fac...dar sper ca o sa fiu pe mobra si mai ard un pic din benzina pe care o mai am:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 am mai pus niste poze noi /index.php?...t&p=2373411 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am mai pus niste poze noi /index.php?...t&p=2373411 Misto casca ti-ai tras Cavalere ! Ce e si cat a fost ? Mesaj completat daca nu ai umblat la admisie, sau daca nu ai coborat acele in carburatoare atunci mobra se ridica din gaz pe o rata in treapta 1 de la 4000 rotatii. In celelalte viteze doar cu ajutorul ambreajului. A mea inainte de serviceul general cred ca a fost a unui tembel de pe soselele italiei, ca merrea mobra de rupea. Acele erau la penultima pozitie si reglajele din carburi facute sa mearga. Ce am mai observat la TDM urile nosastre 3 la numar, toate au pinioanele mai mari in fata pentru a avea demaraj. eu de exemplu am la 90 km/ora 3300 rotatii in treapta 5, Zsolt are 4000 si Lewieque are tot 3300. Cu mobra veche aveam fix 3000 rotatii. Poate pentru multi nu conteaza la stilul de condus, dar mie da. Asa ca la primul schimb de lant pun ppinioanele standard. cred ca 16 fatza si 44 spate. cu aceste pinioane scapi de multe schimbari de trepte aiurea. ps: in uichend nu stiu ce fac...dar sper ca o sa fiu pe mobra si mai ard un pic din benzina pe care o mai am:P Pai sa nu te puna dracu sa pleci pe undeva inainte sa venim noi incolo, ca vin cu semnalele comandate de tine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Misto casca ti-ai tras Cavalere ! Ce e si cat a fost ? Casca e un Airoh Tiger. am luat-o SH si am dat 200 lei pe ea. Din pacate cat dai atata face. viziera nu se inchide bine (din cauza designului) intra aer pe langa ea, dar se aeriseste minunat si chiar si cand stateam pe loc nu am transpirat in ea. Oricum sunt foare multumit de ea dar trebuie sa imi cumpar si o pereche de ochelari de cros in cazul in care ma prinde noaptea pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut. O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil. Merci si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut.O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil. Merci si asfalt uscat. Stai linistit, si noi ne intrebam acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut.O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil. Merci si asfalt uscat. o sa se posteze pe aici cand aflam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut.O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil. Merci si asfalt uscat. a mea e din 91' si merge brici. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut.O intrebare pentru tdm-isti (o curiozitate), cam ce durata de viata are un motor de tdm, in conditile in care motocicleta este intretinuta si ingrijita acceptabil. Merci si asfalt uscat. Dupa spusele mecanicului nostru oficial, (care a lucrat la Yamaha in Ungaria) blocul motor pe TDM 3VD urile in special de culoarea gri inchis (vazi pana in anii 93 daca nu ma insel) sunt facute sa mearga fara probleme 200.000 km Cele cu blocul argintiu si 4TX urile sunt mai firave deja, foarte fiabile deasemenea tot asa 150.000- 200.000 km Cam toate motocicletele aduse in Romania au in jur de 100.000 km, ca nici ei nu sunt prosti sa le vanda sub. Dar oricum o motocicleta care nu se cere turata durata de viata lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Azi mi-a sosit roata fata trimisa de Florin(Yamahaia), am montat anvelopa cea noua comandata, marca Haidenau K60, exact ca cea a lu' Cavaleru de pe fata. E super misto Multumesc inca o data lui Florin pentru imensul ajutor acordat, cat si lui Fotok pentru ca m-a pus in legatura cu Florin. Sa traiti baieti! Fac cinste cu cand ne vom vedea, cu siguranta la intalnirea noastra. Numai bine si respect. Editat Aprilie 16, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Azi mi-a sosit roata fata trimisa de Florin(Yamahaia), am montat anvelopa cea noua comandata, marca Haidenau K60, exact ca cea a lu' Cavaleru de pe fata. E super misto Multumesc inca o data lui Florin pentru imensul ajutor acordat, cat si lui Fotok pentru ca m-a pus in legatura cu Florin. Sa traiti baieti! Fac cinste cu cand ne vom vedea, cu siguranta la intalnirea noastra. Numai bine si respect. sper sa fii multumit de alegerea facuta. in caz contrar ma poti invinovatii ca te-am corupt oricum este ieftina si buna. dupa 3000km abia se vede uzura am chef de plimbare si nici macar bani de un plin n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Aho, aho... Sunt in plin proces de montat priza de 12V pe TDM. Azi am facut ce se putea face in casa, si maine sper sa termin la garaj. Ar trebui sa fie cam asa: priza 12V de la Louis, cu siguranta de 10A, si un releu 12V, 10A (3 lei; releul e JZC-20F). Asta pentru ca am studiat pe net, si am vazut treaba cu releul, ca sa nu fie tot timpul conectata priza (sa nu umble careva in lipsa mea, sa faca scurtcircuit sau sa descarce bateria). Intrerupator nu ii pun, ca e ca si cum ar fi legata priza pe direct (oricine poate umbla la intrerupator). Si nu vreau sa umblu la contact, sa trag fir de acolo. Deci e cu releu (conectat pe firul de + de la priza). Am testat putin in camera la un acumulator de 12V, si comuta . Din ce am citit pe respectivul site, o idee e sa comand releul cu firul de la pozitia din spate (ca e tot timpul aprinsa - circul legal, cu faza scurta aprinsa). Acu ma gandeam ca ar merge si daca as lega la beculetul de pozitie (sper ca asa ii zice) din fata: beculetul mic si alb ultracentral pe carena fata. Toate becurile's de 12V, deci ar fi ok oricare din astea 2. Trebuie doar sa aleg un bec, si sa fac un fir de la bec sa treaca prin releu, pt comanda. Revenind la montaj, am lipit releul pe o bucata de placuta perforata. Am luat de la Praktiker un tub mic de silicon, ca sa izolez lipiturile, sa nu se faca scurt din greseala. Sper ca siliconul e izolator Daca nu uit, maine fac niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 lasa Rockere ca nu te uitam cu berea:D cat despre multumiri...eu cred ca scopul acestui forum este sa ne ajutam unii pe ceilalti si sa mai facem cati-va prieteni buni prin tara. Sper ca anul acesta sa pot sa va vizitez pa unii din voi. (cei care locuiesc in zone frumoase au prioritate) Banditule!!!!!! Mecanicul este acasa, cauciucuri sunt, de la 120 ron la 200 ron. Dar a zis ca sambata dimineata va fi la service, pana pe la 14. Dupa aceea pana luni va fi indisponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Da domne, dar sa vezi acum dupa ce am mutat iarasi cuiele pe minim si sincronizat carburile, sa vezi aici consum de 4,5% . In tura am scos consum de 6-6,5 deoarece cuiele erau pe pozitia a doua, iar carburile nu le mai sincronizasem de vreo 15 mii de km (momentan cu mobra am aproape 20 mii km, facuti intr-un an si doua luni).Astept sa-mi trimita Florin (Yamahaia) roata fata si iar voi fi calare, mai ales ca mi-a sosit anvelopa K60 comandata. Iar in legatura cu consumul mobrei lu' ache2, poate sa stea linistit, deoarece si eu cand am luat mobra aveam un consum cam de 7,5-8%. Micsorandul la 4,5-5%, mutand pozitia cuielor din carburi, pe minim. Indicat ar fi sa schimbi si filtrul de aer. rockere ai facut o alegere inteligenta cu k60 ai sa fii multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 a mea e din 91' si merge brici. numai bine! as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 rockere ai facut o alegere inteligenta cu k60 ai sa fii multumit de el. Da, intradevar, cum spunea si Cavaleru, sunt convins ca am facut o alegere perfecta. Acum suntem mai multi cu anvelope k60 pe fata. Comportamentul anvelopei lu Caveleru, in tura facuta, m-a determinat sa aleg tot k60, plus ca mai am doi prieteni cu Transalp-uri care sunt foarte multumiti de acest cauciuc. Am auzit ca tin cam 10-12 mii km, deci sunt perfecte din acest punct de vedere, tinand cont de pretul relativ mic pe care-l au, circa 200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala bafta si asfalt uscat ai primit aici un RASPUNS ce inseamna pt tine reparatie capitala?? cam ce raspuns speri sa obtii? care model te intereseaza, ca sunt 3 generatii pui o intrebare care sincer mi se pare absurda. Eu am de gand sa o tin pana la batranete, dar nu imi fac griji ca are nevoie de reparatie capitala. daca o iei si vrei sa faci turul lumii cu ea, o pui la punct inainte de plecare. astept o lamurire de la tine ca m-ai facut curios ce urmaresti cu intrebarea asta Mesaj completat Aho, aho... Sunt in plin proces de montat priza de 12V pe TDM. Azi am facut ce se putea face in casa, si maine sper sa termin la garaj. Ar trebui sa fie cam asa: priza 12V de la Louis, cu siguranta de 10A, si un releu 12V, 10A (3 lei; releul e JZC-20F). Asta pentru ca am studiat pe net, si am vazut treaba cu releul, ca sa nu fie tot timpul conectata priza (sa nu umble careva in lipsa mea, sa faca scurtcircuit sau sa descarce bateria). Intrerupator nu ii pun, ca e ca si cum ar fi legata priza pe direct (oricine poate umbla la intrerupator). Si nu vreau sa umblu la contact, sa trag fir de acolo. Deci e cu releu (conectat pe firul de + de la priza). Am testat putin in camera la un acumulator de 12V, si comuta . Din ce am citit pe respectivul site, o idee e sa comand releul cu firul de la pozitia din spate (ca e tot timpul aprinsa - circul legal, cu faza scurta aprinsa). Acu ma gandeam ca ar merge si daca as lega la beculetul de pozitie (sper ca asa ii zice) din fata: beculetul mic si alb ultracentral pe carena fata. Toate becurile's de 12V, deci ar fi ok oricare din astea 2. Trebuie doar sa aleg un bec, si sa fac un fir de la bec sa treaca prin releu, pt comanda. Revenind la montaj, am lipit releul pe o bucata de placuta perforata. Am luat de la Praktiker un tub mic de silicon, ca sa izolez lipiturile, sa nu se faca scurt din greseala. Sper ca siliconul e izolator Daca nu uit, maine fac niste poze. e buna ideea ta, dar din pacate nu o poti folosi decat intr-un singur sens: alimentarea diverselor aparate. daca scoti releul si o pui pe direct cu buton, obtii un mare avantaj si acela ca poti incarca bateria fara sa o scoti de motor. Care stii bine ca e un chin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.