Cavaleru Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salut, are cineva un tester de compresie de 12 mm?. Mai am de verificat compresia si ma linistesc. ottoman are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ottoman are Mergem la el Mergem la el Cand l-am desfacut am observat niste chestuni la motor si nu imi explic pentru ce sunt, nici in manual nu scrie: - la TDM-ul 4TX meu an de fabricatie 2000 pe rezervor este robinetul si doua stuturi, unul duce la pompa de benzina iar celalalt este liber. Pentru ce este cel liber? Cand pui benzina si dai pe afara unde se duce surplusul? - din capacul care acopera axurile cu came pleaca un furtun care ajunge in cutia filtrului de aer. Am bagat o carpa in zona aia si am scos ceva ulei uscat. Sigur pe acolo trec vapori de ului cand se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Mergem la el Cand l-am desfacut am observat niste chestuni la motor si nu imi explic pentru ce sunt, nici in manual nu scrie: - la TDM-ul 4TX meu an de fabricatie 2000 pe rezervor este robinetul si doua stuturi, unul duce la pompa de benzina iar celalalt este liber. Pentru ce este cel liber? Cand pui benzina si dai pe afara unde se duce surplusul? - din capacul care acopera axurile cu came pleaca un furtun care ajunge in cutia filtrului de aer. Am bagat o carpa in zona aia si am scos ceva ulei uscat. Sigur pe acolo trec vapori de ului cand se incalzeste motorul. N-am idee daca exista o scurgere pentru benzina care nu are loc in rezervor... In ceea ce priveste zona axelor cu came, furtunul de care spui exact asta face : ajuta la recircularea vaporilor de ulei care ar aparea in acel loc. Editat Iunie 27, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 N-am idee daca exista o scurgere pentru benzina care nu are loc in rezervor... In ceea ce priveste zona axelor cu came, furtunul de care spui exact asta face : ajuta la recircularea vaporilor de ulei care ar aparea in acel loc. La o alimentare din neatentie am dat peafara putina benzina, aceasta s-a scurs imediat pe langa margini. Nu m-am uitat atunci pe sub motor pe unde s-a scurs dar o sa fac un experiment. Inseamna ca vaorii aia de ulei se intorc prin admisie in camera de ardere a cilindrilor si ard. Asta sa fie un motiv al consumului de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) La o alimentare din neatentie am dat peafara putina benzina, aceasta s-a scurs imediat pe langa margini. Nu m-am uitat atunci pe sub motor pe unde s-a scurs dar o sa fac un experiment. Inseamna ca vaorii aia de ulei se intorc prin admisie in camera de ardere a cilindrilor si ard. Asta sa fie un motiv al consumului de ulei? Neh. Asta nu-i motiv al consumului de ulei. Asta e consecinta a existentei vaporilor de ulei in capacul axelor cu came. Teoretic n-ar trebui sa fie acolo. Si tot teoretic, uleiul dispare din sistem in doua feluri : ori fiind ars in cilindri, ori pe langa supape-scaune. Ne intrebam cum se face de nu vedem pe esapament (fum albastru) uleiul ars in cilindri. Se pare ca sistemul gandit de Japani este ca in toba centrala sa se amestece gazele arse la temperaturi foarte mari, care asigura, intre altele, si arderea uleiului expulzat pe traseul de evacuare. Un fel de sistem de catalizare... Editat Iunie 27, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Neh. Asta nu-i motiv al consumului de ulei. Asta e consecinta a existentei vaporilor de ulei in capacul axelor cu came. Teoretic n-ar trebui sa fie acolo. Si tot teoretic, uleiul dispare din sistem in doua feluri : ori fiind ars in cilindri, ori pe langa supape-scaune. Ne intrebam cum se face de nu vedem pe esapament (fum albastru) uleiul ars in cilindri. Se pare ca sistemul gandit de Japani este ca in toba centrala sa se amestece gazele arse la temperaturi foarte mari, care asigura, intre altele, si arderea uleiului expulzat pe traseul de evacuare. Un fel de sistem de catalizare... Posibil sa fie asa....dar eu nu mai am toba centrala (asa zisul catalizator). Tobele mele intra direct in galerii, si cu toate astea, nici la mine nu e urma de fum de ulei ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cine si-a schimbat termostatul? Al meu e dus, si la magazin mi-au facut oferta la 230 ron... Ziceau ca nu se potriveste de la masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cine si-a schimbat termostatul? Al meu e dus, si la magazin mi-au facut oferta la 230 ron... Ziceau ca nu se potriveste de la masina... cauta unu de tico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 pe Amkart este mai simplu, ai vizibilitate foarte buna, vezi configuratia curbei - raza, daca urca daca coboara daca mai urmeaza alta etc, marginile drumului sunt curatate de nisip nu ai vehicule oprite pe acelasi sens si nu vin masini pe contrasens. Toate astea, daca nu ai vizibilitate, te fac sa intri in curba cu viteza mica si nu te mai apleci asa mult. viteze mici ,lipsa instinct de conservare? tdm -ul poate multe daca ai curaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) - e o chestie,ideea e ca e foarte important sa si vrei sa faci asa ceva cu o motocicleta,dar de ce ai face asa ceva?adica de ce cu ditamai TDM-u,nu e motocicleta potrivita ptr genu asta de actiune,evident e doar parerea mea. ...desi e doar un test,poate orice motocicleta multe daca vrei sa dai in ea,iar asta e TDM-u de 900 pe injectie e ceva mai intepat decit 3vd.. Editat Iunie 29, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Potrivita - nepotrivita ideea e ca 90% inseamna skill. Asta dupa ce am vazut Varadero trecand prin balti unde apa ajungea pana aproape de coapsa pilotului, sau offroad in Malaezia pe noroi combinat cu bete de bambus cu TDM si cross-uri. Daca vrei poti. Cum zicea Brancusi: nu e greu sa faci lucruri, totul e sa te pui in starea de a le face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? Editat Iunie 30, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? mizda. te-ai miscat rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? Pune si tu ceva poze .... si eu vreau sa-mi pun niste genti laterale Despre mersul pe curbe ...trebuie invatat foarte bine ... cu unghi de inclinare mare ... pentru ca putem ajunge intr-o situatie critica cand o curba e prea stransa fata de ce am crezut sau pur si simplu nu apreciem bine viteza la intrare si depinde de experienta pe care o avem ca sa iesim cu bine din ea ( eu am patit asta si din sens opus venea un camion ... sentiment de nedescris) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Despre mersul pe curbe ...trebuie invatat foarte bine ... cu unghi de inclinare mare ... pentru ca putem ajunge intr-o situatie critica cand o curba e prea stransa fata de ce am crezut sau pur si simplu nu apreciem bine viteza la intrare si depinde de experienta pe care o avem ca sa iesim cu bine din ea ( eu am patit asta si din sens opus venea un camion ... sentiment de nedescris) Bagi poponeața pe interiorul curbei, eventual Âşi genunchiul jos (deÂşi nu prea ajută, decât la imagine), ceva în genul superbike, aka vitezane Testat Funcționează Am luat curbe in serpentine, in ac de par, la viteze incredibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, misto cutiile... dar e o treaba: cat poti cara cu adevarat? eu am topcase de 50, si laterle din alu tot de 50 si am facut un calcul ca, daca am pasager, adun si greautatea crashbarului, a suportilor si a cutiilor, pot sa mai car maxim 40 kg de bagaj... ba nene,legat de aplecat in curbe, cand o sa ajung si eu de varsta lui korben, si mai ales la experiejta lui, mai comentez la acest capitol, dar pana atunci...mai e... tot respectul pt cei ce pot! vine careva la intrunirea de la tg secuiesc weekendu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, misto cutiile... dar e o treaba: cat poti cara cu adevarat? eu am topcase de 50, si laterle din alu tot de 50 si am facut un calcul ca, daca am pasager, adun si greautatea crashbarului, a suportilor si a cutiilor, pot sa mai car maxim 40 kg de bagaj... ba nene,legat de aplecat in curbe, cand o sa ajung si eu de varsta lui korben, si mai ales la experiejta lui, mai comentez la acest capitol, dar pana atunci...mai e... tot respectul pt cei ce pot! vine careva la intrunirea de la tg secuiesc weekendu asta? 40kg de bagaje este enorm. gandeste ca volumul cel mai mare este ocupat de haine, deci undeva la 10kg si ai umplut coburile. asta doar daca nu pui haine ude 4kg cortu 2kg 2 saci de dormit... si tot mai ai destul de carat. hai mai adaugam si 2 caniste de 5l fiecare ... si tot nu depasesti 40kg de bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 40kg de bagaje este enorm. gandeste ca volumul cel mai mare este ocupat de haine, deci undeva la 10kg si ai umplut coburile. asta doar daca nu pui haine ude 4kg cortu 2kg 2 saci de dormit... si tot mai ai destul de carat. hai mai adaugam si 2 caniste de 5l fiecare ... si tot nu depasesti 40kg de bagaje alecu, cel ce mi-a facu coburii, a zis ca in maroc a umbplut cutiile cu pietre, ca doi oameni il ridicau de jos, cu un ktm 690 si mergea ca prin branza, deci nu imi fac probleme de asta, ci tot de tehnica de condus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Pune si tu ceva poze .... si eu vreau sa-mi pun niste genti laterale Iaca si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Iaca si poze: Misto rau sidecase-urile, o sa vezi ca sunt de foarte mare folos in calatorii, mai ales daca mergi si cu pasager. Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Misto rau sidecase-urile, o sa vezi ca sunt de foarte mare folos in calatorii, mai ales daca mergi si cu pasager. Sa ne vedem cu bine Da, da, corect, Rockere! Pentru pasagera sunt puse. In special! Cum mai merg treburile la voi? Sunteti cam pe ultima suta de metri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 alecu, cel ce mi-a facu coburii, a zis ca in maroc a umbplut cutiile cu pietre, ca doi oameni il ridicau de jos, cu un ktm 690 si mergea ca prin branza, deci nu imi fac probleme de asta, ci tot de tehnica de condus Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca Are dreptate Nicu. Dimensiunea - 45 litri - se refera la volumul valizelor. De altfel, cam pe fiecare scrie si ce greutate suporta si marea majoritate nu depasesc 10 kg. Oricum, e destul de dificil sa strangi 30-40 de kg de bagaje. Evident doar daca nu ai o mare rezerva de palinca pe care tii mortis s-o cari cu tine! Ceea ce poate fi adevarat in cazul lui Andrei! De fapt, ca sa dreg busuiocul, am vrut sa spun ca are muuulta palinca! Editat Iulie 1, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca andrei se referea la masa maxima autorizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Are dreptate Nicu. Dimensiunea - 45 litri - se refera la volumul valizelor. De altfel, cam pe fiecare scrie si ce greutate suporta si marea majoritate nu depasesc 10 kg. Oricum, e destul de dificil sa strangi 30-40 de kg de bagaje. Evident doar daca nu ai o mare rezerva de palinca pe care tii mortis s-o cari cu tine! Ceea ce poate fi adevarat in cazul lui Andrei! De fapt, ca sa dreg busuiocul, am vrut sa spun ca are muuulta palinca! Leaveyou, mergeai pe la ora 14 spre Giurgiu. Am vazut un TDM ca al tau cu genti laterale noi. Am fost pana la Giurgiu in part sa mananc un bors de peste si sa vad cum se comporta dupa reparatia din weekend-ul trecut. Mobra s-a comportat bine, in port a fost frumos dar tot drumul a fost vant lateral puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.