Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

 

Pune o scândură de 2 cm sub cric

 

Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? :blink:

 

De anul trecut

Vrei Âşi tu?

 

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge dar vad ca nu...life goes on .

 

:unsure: :unsure: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru...

 

 

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge :unsure: dar vad ca nu...life goes on :friends: .

 

 

nu se sterge cu trecerea timpului, ramane acolo sau se mai adauga, dupa caz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! :lol: Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata.

 

Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras :nono: . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras :nono: . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile...

 

baga o scandura de 2cm maxim sub cric cum a zis Korben. si ai rezolvat elegant problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera...

 

eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron :)

 

vreau si eu codurile de la aia eventual si un set :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 ron? Ce rulmenti sunt aia? sunt din guma de mestecat or what? Da mai multe detalii, de exemplu de unde i-ai luat, daca stii de la cineva ca sunt buni sau doar speri sa fie buni fiindca sunt ieftini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 ron? Ce rulmenti sunt aia? sunt din guma de mestecat or what? Da mai multe detalii, de exemplu de unde i-ai luat, daca stii de la cineva ca sunt buni sau doar speri sa fie buni fiindca sunt ieftini.

 

 

probabil sunt skf :) deci buni :)

 

kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dane,

sa mor io daca stiu despre ce e vorba... :scratch:

 

Nicu, da-mi si mie 10%, facem fifty-fifty, sa fie bine pentru toata lumea :cheers:

- ceau nu e nimic,a fost eroarea mea,nu stiam ca mai este cineva ca si mine care are warn 20%,credeam ca vb cu mine nu cu Korben...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No problem.

De ieri fac naveta arad timisoara, pe motor... cand e vremea buna. :rolleyes:

- da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. :cheers:

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil sunt skf :) deci buni :)

 

kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc :)

 

A zis ca-s nemtesti, deci nu-s SKF. Astia sunt intre cei mai buni. Sunt suedezi si, asa cum se stie, otelul suedez este unul de inalta calitate.

Cei germani sunt FAG, INA, OPTIMAL, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- stie cineva dimensiunea la semeringurile de la telescopele de fata la un 3VD?azi am constatat ca un telescop e transpirat.si daca e ok sa schimb doar la o parte?multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit.

daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine.

o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit.

daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine.

o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti.

 

ai pus anunt pe undeva?

 

daca pleci din tara te intelegem, la revenire sa te intorci tot la TDM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. :cheers:

 

He he ! Mare multam Dane ! Hai noroc :cheers:

Dane, io zic sa schimbi ambele semeringuri, impreuna cu uleiul din furca. La noi in zona e cam la 250 ron toata afacerea.

Inca un aspect, eu acum mi-as schimba si semeringurile de praf, dar se pare ca le mai las, ca mai duc. Si o pereche de aparatori cum sunt pe louis, nu strica. Mai ales la drum lung. Codul 10026885

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni.

Se mai baga careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil sunt skf :) deci buni :)

 

kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc :)

 

 

acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf!

 

Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect.

 

L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect.

 

Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta.

 

Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro.

Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope.

Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile :) Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada.

 

Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni.

Se mai baga careva?

 

M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf!

 

Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect.

 

L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect.

 

Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta.

 

Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro.

Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope.

Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile :) Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada.

 

 

 

M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. :)

 

Transmite-le "Casa de piatra" lui Alin si Maiei si din partea noastra.

De mers la Zetea, se mai poate merge si altadata, dar nunta Rockerului e numai una!!! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi aici ai dreptate. Sper ca o sa fie frumos in weekend ca nu am masina si merg cu mobra la el. :) Iar seara tragem un party nunta super special :))) Cred ca o sa si dansez :)))))))))

 

PS: in weekend am fost la intalnirea de la Free Frog's Riders din Tg Secuiesc. Am vazut 1 TDM 900 gri ....pe proprietar nu :(

 

Iar sambata venind spre casa m-am intalnit cu un grup de vreo 5 motoare primul fiind tot TDM 850.

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...