Korben Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel". Pune o scândură de 2 cm sub cric Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? De anul trecut Vrei Âşi tu? - Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge dar vad ca nu...life goes on . :unsure: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru... cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera... - Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge dar vad ca nu...life goes on . nu se sterge cu trecerea timpului, ramane acolo sau se mai adauga, dupa caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata. Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Omule, 'geaba te tavalesti acolo de ras . Chiar asa sta. Degeaba ma asez pe locul din spate, nu se poate bascula spre spate fiindca cricul central e la nivel cu rotile. O sa incerc s-o tin echilibru pe cel lateral, dar nu stiu daca pot ca are ceva kile... baga o scandura de 2cm maxim sub cric cum a zis Korben. si ai rezolvat elegant problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 baga o scandura de 2cm maxim sub cric cum a zis Korben. si ai rezolvat elegant problema.... Suna rezonabil, o sa incerc. THNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 :unsure: - ei ce sa faci se mai intimpla si confuzi,nu de alta dar la mine e vizibil,la tine nu.Ma bucur ca nu sunt singurul.hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut Dane, sa mor io daca stiu despre ce e vorba... Nicu, da-mi si mie 10%, facem fifty-fifty, sa fie bine pentru toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera... eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 cadrul de la tdm este destul de rezistent, vobrajul n-are treaba cu cadrul ori e de la roata ori cel mai proabbil de la rulmentii de jug scumpi in spume 160-200 ron fara manopera... eu azi am dus mobra la service, schimb rulmentii de jug (rulmenti pt TDM 20 euroi setu), dar pun rulmenti nemtesti care se potrivesc perfect la 30 ron vreau si eu codurile de la aia eventual si un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 30 ron? Ce rulmenti sunt aia? sunt din guma de mestecat or what? Da mai multe detalii, de exemplu de unde i-ai luat, daca stii de la cineva ca sunt buni sau doar speri sa fie buni fiindca sunt ieftini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 30 ron? Ce rulmenti sunt aia? sunt din guma de mestecat or what? Da mai multe detalii, de exemplu de unde i-ai luat, daca stii de la cineva ca sunt buni sau doar speri sa fie buni fiindca sunt ieftini. probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut Dane, sa mor io daca stiu despre ce e vorba... Nicu, da-mi si mie 10%, facem fifty-fifty, sa fie bine pentru toata lumea - ceau nu e nimic,a fost eroarea mea,nu stiam ca mai este cineva ca si mine care are warn 20%,credeam ca vb cu mine nu cu Korben... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 No problem. De ieri fac naveta arad timisoara, pe motor... cand e vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) No problem. De ieri fac naveta arad timisoara, pe motor... cand e vremea buna. - da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. Editat Iulie 5, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc A zis ca-s nemtesti, deci nu-s SKF. Astia sunt intre cei mai buni. Sunt suedezi si, asa cum se stie, otelul suedez este unul de inalta calitate. Cei germani sunt FAG, INA, OPTIMAL, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 - stie cineva dimensiunea la semeringurile de la telescopele de fata la un 3VD?azi am constatat ca un telescop e transpirat.si daca e ok sa schimb doar la o parte?multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit. daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine. o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit. daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine. o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti. ai pus anunt pe undeva? daca pleci din tara te intelegem, la revenire sa te intorci tot la TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 inca nu am pus anunt... ba nici macar nu am spalat-o. deci nu e pregatita, dar am luat decizia si asta era partea cea mai grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 - da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. He he ! Mare multam Dane ! Hai noroc Dane, io zic sa schimbi ambele semeringuri, impreuna cu uleiul din furca. La noi in zona e cam la 250 ron toata afacerea. Inca un aspect, eu acum mi-as schimba si semeringurile de praf, dar se pare ca le mai las, ca mai duc. Si o pereche de aparatori cum sunt pe louis, nu strica. Mai ales la drum lung. Codul 10026885 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce ziceti de cauciucurile acestea? BRIDGESTONE TW 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf! Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect. L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect. Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta. Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro. Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope. Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada. Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf! Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect. L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect. Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta. Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro. Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope. Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada. M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. Transmite-le "Casa de piatra" lui Alin si Maiei si din partea noastra. De mers la Zetea, se mai poate merge si altadata, dar nunta Rockerului e numai una!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) vezi aici ai dreptate. Sper ca o sa fie frumos in weekend ca nu am masina si merg cu mobra la el. Iar seara tragem un party nunta super special )) Cred ca o sa si dansez )))))))) PS: in weekend am fost la intalnirea de la Free Frog's Riders din Tg Secuiesc. Am vazut 1 TDM 900 gri ....pe proprietar nu Iar sambata venind spre casa m-am intalnit cu un grup de vreo 5 motoare primul fiind tot TDM 850. Editat Iulie 6, 2011 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.