dromamobilu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Din intamplare are cineva un cablu de kilometraj de TDM 850? sh sau nou. Salutare. Sigur cablu trebuie? Si eu am avut probleme cu kilometrajul si am fost la Sebi. Acesta mi-a spus ca e nu stiu ce melc de la roata, nu tine de cablu avand in vedere ca e un kilometraj electronic. Am schimbat melcul respecitv ( mi l-a adus el, 90 ron ) acum merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pentru ca datorita lipsei de timp liber, nu am reusit sa rezolv aceasta problema m-am hotarat sa aduc CDI-ul in Bucuresti in speranta ca am sa gasesc un binevoitor posesor de 3VD dispus sa ma ajute sa il testez. Asa ca daca este careva dintre voi din apropierea zonei "Policlinica Titan" sau dispus sa faca un drum intr-o seara dupa ora 18:00 in aceasta zona va rog sa ma contactati la numarul 0726701197 Razvan ... evident sunt dispus sa vin si eu personal cu CDI-ul si cu berea. Multumesc pentru ajutor. :stuck: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Salutare. Sigur cablu trebuie? Si eu am avut probleme cu kilometrajul si am fost la Sebi. Acesta mi-a spus ca e nu stiu ce melc de la roata, nu tine de cablu avand in vedere ca e un kilometraj electronic. Am schimbat melcul respecitv ( mi l-a adus el, 90 ron ) acum merge perfect. al meu nu e electronic, l-am desfacut si am gasit cablul retezat. mi-am comandat la romimoto pana la urma cu 44 lei si deja l-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) Salutare. Am observat de putin timp o chestie ciudata...indiferent de treapta in care sunt, de la 2700/2800 pana la putin peste 3000 de ture, se tureaza greu, da un pic in nas...parca nu ar veni gaz suficient. Dupa ce trece de 3000 de ture, toate bune si frumoase. Nu prea inteleg care ar putea fi explicatia. Multa bafta Editat Septembrie 18, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salutare. Am observat de putin timp o chestie ciudata...indiferent de treapta in care sunt, de la 2700/2800 pana la putin peste 3000 de ture, se tureaza greu, da un pic in nas...parca nu ar veni gaz suficient. Dupa ce trece de 3000 de ture, toate bune si frumoase. Nu prea inteleg care ar putea fi explicatia. Multa bafta Arunca un ochi la bujii. Am avut simptome asemanatoare in primul an cu tdm-ul si am schimbat bujiile la sfatul lui bcristian. Alea vechi aveau o distanta foarte mare la electrod. Cu bujiile noi s-a rezolvat instant. Daca nu, schimba si benzina si vezi daca se remediaza ceva, cam astea ar fi cel mai rapid de verificat. Daca nu e nici asta, presupun ca tre sa iei la rand tot lantzul de necesare pentru functionarea motorului - respectiv scanteie, aer si benzina, cu tot ce tine de fiecare parte. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Arunca un ochi la bujii. Am avut simptome asemanatoare in primul an cu tdm-ul si am schimbat bujiile la sfatul lui bcristian. Alea vechi aveau o distanta foarte mare la electrod. Cu bujiile noi s-a rezolvat instant. Daca nu, schimba si benzina si vezi daca se remediaza ceva, cam astea ar fi cel mai rapid de verificat. Daca nu e nici asta, presupun ca tre sa iei la rand tot lantzul de necesare pentru functionarea motorului - respectiv scanteie, aer si benzina, cu tot ce tine de fiecare parte. Spor ! Salut. o sa verific bujiile, schimb si benzina....adevarul e ca am tot amanat o carburatie si o sincronizare...deh, lenea e mare cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salut, am si eu o nelamurire, Primul model de TDM 850 vad ca are un scut de protectie, dar urmatorul model de TDM 850, respectiva 900, nu au asa ceva, de ce ? Cum se comporta pe drumuri forestiere, TDM 850(varianta 1997/98/99/00, nu stiu exact perioada de fabricatie a modelului) si cel de 900 din 2003 ? La inaltimea mea de 1.75, am probleme cu acest motor ? Pe aprilia pegaso de 650 sunt cam la limita, dar nu stiu daca e mai inalta decat tdm-ul.. In oras se manevreaza ok ? Astept raspunsurile voastre, multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Salut, am si eu o nelamurire, Primul model de TDM 850 vad ca are un scut de protectie, dar urmatorul model de TDM 850, respectiva 900, nu au asa ceva, de ce ? Cum se comporta pe drumuri forestiere, TDM 850(varianta 1997/98/99/00, nu stiu exact perioada de fabricatie a modelului) si cel de 900 din 2003 ? La inaltimea mea de 1.75, am probleme cu acest motor ? Pe aprilia pegaso de 650 sunt cam la limita, dar nu stiu daca e mai inalta decat tdm-ul.. In oras se manevreaza ok ? Astept raspunsurile voastre, multumesc ! Salut. Pe drumuri forestiere se comporta foarte bine, in functie si de ce gume pui pe ea (atata timp cat nu o bagi in cine stie ce noroaie). Daca ai mers pe Aprilia Pegaso, stai linistit, TDM-ul are saua cu cativa cm mai jos. In oras eu ma inteleg foarte bine cu ea (80% din drumuri le fac prin Bucuresti). Desi pare o motocicleta masiva, este destul de subtire ca sa te strecori, ghidonul este peste oglinzile masinilor, si dupa ce te obisnuiesti cu greutatea nu o sa ai nici o problema cu manevrarea la viteza mica. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 salutare acuma ca imi fac curatenie prin dulapuri, am mai gasit cateva lucruri, pt care astept vreo oferta, daca intereseaza pe cineva: -2x placutze de frana de fata carbone lorraine; -2x bujii iridium IX (cumparate din america). astea sunt bune cel putin pentru modelul 4TX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Salut. Pe drumuri forestiere se comporta foarte bine, in functie si de ce gume pui pe ea (atata timp cat nu o bagi in cine stie ce noroaie). Daca ai mers pe Aprilia Pegaso, stai linistit, TDM-ul are saua cu cativa cm mai jos. In oras eu ma inteleg foarte bine cu ea (80% din drumuri le fac prin Bucuresti). Desi pare o motocicleta masiva, este destul de subtire ca sa te strecori, ghidonul este peste oglinzile masinilor, si dupa ce te obisnuiesti cu greutatea nu o sa ai nici o problema cu manevrarea la viteza mica. Multa bafta Perceptia mea despre TDM-ul '96-00 e putin diferita. Daca la comportamentul in oras sint complet de acord cu jerlo - cu ghidonul parca totusi nu esti deasupra oglinzilor, in nici un caz ca la un enduro, insa nu e absolut nici o problema; pe oriunde intra un scuter intra si TDM-ul. La partea cu drumurile forestiere insa, n-as recomanda TDM-ul, cel putin nu cu suspensiile din fabrica. Pentru mine drum forestier inseamna un drum nepavat folosit de utilaje grele, deci sleauri masive - 30-50cm - si gropi mari, pe distanta de cativa km minim. Pe ploaie, acelasi context, mai mocirlos Suspensiile TDM-ului sint destul de moi din fabrica, ceea ce inseamna ca o sa dai cu galeriile de pamant mai des decat ti-ai dori, la orice viteza peste 10-15km la ora, depinzand de relieful drumului. Treapta 1 e foarte scurta, deloc potrivita pentru un drum mai dificil in panta, unde ti-ar trebui ceva intre primele doua trepte. Iarasi, prima treapta e destul de turbata, deci ambreiaj patinat, deci uzura marita si motorul incins. Se adauga jantele turnate si greutatea perceputa destul de mare - TDM-ul are centrul de greutate destul de sus. In practica, se poate merge pe drumuri accidentate. Conteaza insa CAT DE ACCIDENTAT e drumul pe care vrei sa mergi si TIMPUL in care vrei sa parcurgi bucata respectiva. Combinatia dintre acesti doi factori te poate face sa eviti unele drumuri pe care cu un monocilindru ai intra fluierand. Cu suspensiile intarite sint convins ca s-ar schimba dramatic situatia. N-ai zbura ca la Dakar, dar macar mergi cu mai mult de 10 la ora prin hartoape. Altfel, pe oriunde merge Dacia (deci nu drumurile forestiere in definitia de mai sus), mergi decent cu TDM-ul asa cum vine el din fabrica - drumuri de pamant, gropi moderate, etc. E o motocicleta foarte misto, ce vreau eu sa scot in evidenta aici e ca e in principal O MOTOCICLETA PENTRU ASFALT. Multi din cei care vor TDM, mai ales cei care vin dinspre mobre de strada / viteza, sint indusi in eroare de garda mare la sol pe care o are TDM-ul, si risca sa fie dezamagiti pe aratura. Nu garda la sol arata intentia motocicletei, ci jantele. Nici o mobra destinata pentru mai mult de 30-40% offroad n-o sa aiba jante turnate, ci spitzate. In concluzie, pentru 20%-50% off, as recomanda ceva din clasa SuperTenere. TDM-ul e distractiv doar pentru minim 80% asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 si trebuie sa mai fac o completare la micuta lista de mai sus: -sistem de comunicare cu pasagerul, precum si cu alti utilizatori de walkie-talkie aflati in raza; legaturile se realizeaza prin cabluri, si nu prin wireless sau bluetooth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Va multumesc pentru raspunsuri, eu ma gandeam la drumuri forestiere gen Padina. Cam cat cantareste un TDM850 din 95-00 ? Banditul meu are 220kg(la gol) si m-am obisnuit cu el, pe orice motor ma urc, mi se pare foarte usor.. TDM-ul este cam singurul Enduro-Touring care imi place ca aspect, asa ca nu as vrea sa-mi achizitionez altceva.. Eu as vrea sa folosesc TDM-ul prin oras si pentru touring, dar, in caz ca in drumul prestabilit de mine, dau si de drumuri forestiere, sa nu fiu nevoit sa dau inapoi, cum fac cu banditul.. O sa ma mai gandesc si la alte variante, enduro-touring, dar imi place foarte mult cum arata TDM-ul.. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Heh, oricat ar vrea Yamaha si unii de pe acilea, nu-i prea mare diferenta intre TDM si GSF (nu-i tot una, nu dati cu rosii!). Merge ceva gen Padina fara discutie. Insa numai daca e uscat. La o adica am vazut si vitezane pe Transalpina (inainte de asfaltare), dar... TDMul e mai mult touring - un touring de drumuri proaste dar fara discutie de drumuri. Acolo unde nu-i nici urma de asfalt... meh. Tine doar de cat de nebun e fiecare si cat de dispus sa se chinuie. ...asta o zice cineva care a bagat un BMW de 250+kg, cu pasager cu tot, pe drumuri cu bolovani cat capu de mari. Editat Septembrie 19, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Va multumesc pentru raspunsuri, eu ma gandeam la drumuri forestiere gen Padina. Cam cat cantareste un TDM850 din 95-00 ? Banditul meu are 220kg(la gol) si m-am obisnuit cu el, pe orice motor ma urc, mi se pare foarte usor.. TDM-ul este cam singurul Enduro-Touring care imi place ca aspect, asa ca nu as vrea sa-mi achizitionez altceva.. Eu as vrea sa folosesc TDM-ul prin oras si pentru touring, dar, in caz ca in drumul prestabilit de mine, dau si de drumuri forestiere, sa nu fiu nevoit sa dau inapoi, cum fac cu banditul.. O sa ma mai gandesc si la alte variante, enduro-touring, dar imi place foarte mult cum arata TDM-ul.. Bafta ! TDM-ul are 220Kg la plin. Din punctul meu de vedere poti sa intri cu el pe forestier fara probleme. Pe teren mai accidentat lucrurile se complica exponential as spune. In primul rand pentru ca o sa f*ti ambreiajul de o sa-l ia dracu si o sa te injure deshtele de la stanga de cat o sa clapacesti la levierul cu pricina. La turatii foarte joase face cam urat iar in viteza 1 trebuie sa ai finete de chirurg ca sa nu te smuceasca si astfel sa rupi aderenta. Ori in conditii de enduro mai nasol, cand esti concentrat pe trase de 15cm latime si tot tacamul, grija ambreiajului devine cam sacaitoare. Acum un an am fost la Cloverfest la Moroieni. La intoarcere am mers pe un drum mai scurt cu bolovani cat capul cum zice Switch si a fost cam complicata situatia. Ideea e ca atata timp cat endureala nu se vrea un "obicei" cu TDM-ul, te descurci cu el. Fata de altii cu mobre mai usoare o sa mergi cam in varful degetelor. Acuma ce sa zic... am vazut Varadero sau BMW 1200GS trecand prind apa pana la brau si prin namoale grave. Depinde si de rider cat de bun sau nebun e. In concluzie, desi la Moroieni ne-am trezit intr-o dimineata ploioasa dupa o noapte si mai ploioasa, cu namolul pana la genunchi de-mi venea sa o las acolo, as mai repeta experienta. Dar o data pe an e sufi. Uite si niste exemple ca sa-ti faci o idee: Hard - Soft - Gasesti si mai multe pe Youtube si advrider.com In oras se manevreaza ok ? Da, se manevreaza ok in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 si trebuie sa mai fac o completare la micuta lista de mai sus: -sistem de comunicare cu pasagerul, precum si cu alti utilizatori de walkie-talkie aflati in raza; legaturile se realizeaza prin cabluri, si nu prin wireless sau bluetooth. Poze? Acum un an am fost la Cloverfest la Moroieni. Hmm.. Boroi/Moroieni... Moroi/Boroieni Ma, tu pune filmele cu tine prin noroi, nu cu altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Ma, asta cu Boroi/Moroi o sa ma urmareasca toata viata. Si daca o sa aveti ghinion, si dincolo de ea. Pentru ca daca e adevarata treaba, o sa duceti la gura numai sticle deja baute. Nicu, mi-e asa o sila sa ma opresc din drum ca sa ma pozez... iar in multe situatii de genul celei de care am pomenit, numai de poze nu-mi arde. Allvlad stie. Dar poate ne strangem cativa pentru o endureala cu vacile ca de final de sezon. Aaaaa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Dar poate ne strangem cativa pentru o endureala cu vacile ca de final de sezon. Aaaaa? Ai ramas dator, si tu si Vlad ca sa nu mai spun cat imi doresc sa ne intalnim In 2009 am reusit sa ne adunam cativa chiar daca era deja octombrie, deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) o filmare scurta de pe un drum pietros, ordinea motoarelor: Yamaha TDM, BMW RT 1100, Honda NTV, Suzuki Bandit, BMW 800 GS, Kawasaki Vulcan http://www.youtube.com/watch?v=Jt3dnWQs-AA Editat Septembrie 20, 2011 de dromamobilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Stiu ca suna super ciudat dupa postarile mele de aseara dar... asta-i viata. Scot mobra la vanzare. Pentru cine este interesat, diseara o sa bag poze detalii si pret. In primavara insa, tot un TDM va urma. S-a rezolvat. Puteti uita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 :stuck: Hai frate careva cu un 3VD sa ne vedem sa pot verifica si eu CDI-ul. Vin eu cu CDI-ul si cu berea in orice locatie din Bucuresti. Dureaza fix 5 minute sa il schimbam si sa il verificam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Hai frate careva cu un 3VD sa ne vedem sa pot verifica si eu CDI-ul. Vin eu cu CDI-ul si cu berea in orice locatie din Bucuresti. Dureaza fix 5 minute sa il schimbam si sa il verificam suna-ma maine dupa 18.30 - 0722905025 - stau la gara de est. daca vrei pot sa vin si eu la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 suna-ma maine dupa 18.30 - 0722905025 - stau la gara de est. daca vrei pot sa vin si eu la tine. multumesc lui Cavaleru pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 multumesc lui Cavaleru pentru ajutor ! pt putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 pt putin Deci, Cava, cum e : e bun CDI-ul au ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Deci, Cava, cum e : e bun CDI-ul au ba? nu era bun. nu pornea deloc cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.