Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Liviu, daca ti-a facut figura asta doar o singura data, esti norocos. Mie mi-a facut asta de vreo trei-patru ori de cand am luat-o, cand m-a prins cate o ploaie torentiala. Eu banuiesc ca ia apa la bujia din dreapta, cum stai pe motor, aka nr 2. Bujiile sunt noi, asa ca singura explicatie pe care o am e imbatranirea cauciucului de la capacul de pe pipa de la bujie. Dat fiind faptul ca mie-mi face la ploaie puternica, singura solutie pe care o am e sa schimb pipele si capacele corespunzatoare. Dat fiind ca la tine a aparut doar acum, dupa ce ai spalat mobra la spalatorie, solutia ta e sa nu mai speli motorul la spalatorie. Merci, Patrick! Cam asta banuiesc si io... Si dupa invataturile tale si ale lui Cavaleru', cred ca o s-o duc mai rar pe la spalatorie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Merci, Patrick! Cam asta banuiesc si io... Si dupa invataturile tale si ale lui Cavaleru', cred ca o s-o duc mai rar pe la spalatorie! a mea cred ca numar pe degetele de la o mana de cate ori a ajuns la spalatorie. si asa cred ca am prea multe degete. ploaia o spala suficient PS eu n-am avut asemenea problema cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Problema apare cand intra apa pe langa dopurile care protejeaza bujiile. Daca vreti sa va convingeti: mergeti la spalatorie, si cand face figura opriti-va. Scoateti fisa de la bujie. Nu si bujia, ca merge apa in motor. Cu o carpa scoateti toata apa afara. Dati-i cheie. Garantez ca nu mai face. Eu asa am facut. Ce-i drept, la mine intra apa la bujia stanga, pentru ca acolo iti intra de cele mai multe ori, din cauza pozitiei/inclinatiei. Jetul de la furtun cade mai perpendicular pe bujia din stanga, plus ca apa se scurge tot in stanga... Si culmea culmilor, eu nu am avut dopul de la bujia din stanga niciodata, dar acum merg la spalatorie si o spal eu. Face tot 10 lei, dar macar ai grija pe unde dai (esapament, bujii). Si niciodata nu o spal cu motorul cald ! Bafta, ca vine vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Fiti atenti : mobra mea merge de rupe pamantul! Chiar nu stiu ce-i cu ea! Am facut azi o tura scurta (vreo 320 km Buc-Tgv-Sinaia-Comarnic-Campina-Buc) si vreau sa zic ca sunt uimit : n-a mers niciodata asa bine mobra. Urca instant de la 2500 de ture, la ture mari motorul este extrem de silentios, ajunge la 200 km/h extrem de rapid, are repriza foarte buna de la 120 km/h. Ma intreb daca nu cumva comportamentul actual are legatura cu uleiul Castrol. Ca benzina nu pun si n-am pus decat de la Petrom. La 180 mers constant(dar si pe plaja 120-200), motorisca se aude ca si cum ar fi un motor electric... Nu pot decat sa ma felicit pentru alegerea facuta! PS Iar trebuie sa ma duc la spalatorie ca a fost flescaiala pe Paduchiosu si pe la Secaria...Mai plec d-acolo? Editat Ianuarie 5, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Fiti atenti : mobra mea merge de rupe pamantul! Chiar nu stiu ce-i cu ea! Am facut azi o tura scurta (vreo 320 km Buc-Tgv-Sinaia-Comarnic-Campina-Buc) si vreau sa zic ca sunt uimit : n-a mers niciodata asa bine mobra. Urca instant de la 2500 de ture, la ture mari motorul este extrem de silentios, ajunge la 200 km/h extrem de rapid, are repriza foarte buna de la 120 km/h. Ma intreb daca nu cumva comportamentul actual are legatura cu uleiul Castrol. Ca benzina nu pun si n-am pus decat de la Petrom. La 180 mers constant(dar si pe plaja 120-200), motorisca se aude ca si cum ar fi un motor electric... Nu pot decat sa ma felicit pentru alegerea facuta! PS Iar trebuie sa ma duc la spalatorie ca a fost flescaiala pe Paduchiosu si pe la Secaria...Mai plec d-acolo? Mai degraba cu aerul rece decat cu uleiul Teoria zice ca aerul rece e mai dens, mai mult oxigen, mai multa putere; mobrele noastre oricum au tendinta sa mearga cu amestec bogat la caldura,deci probabil cam la temperatura asta e carburatia optima. In practica, si mobra mea merge MULT mai bine pe frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Mai degraba cu aerul rece decat cu uleiul Teoria zice ca aerul rece e mai dens, mai mult oxigen, mai multa putere; mobrele noastre oricum au tendinta sa mearga cu amestec bogat la caldura,deci probabil cam la temperatura asta e carburatia optima. In practica, si mobra mea merge MULT mai bine pe frig. Asta asa e : pe timp rece e mai mult oxigen. Deci sa nu aduca niciun avantaj uleiul Castrol? Chiar daca zgomotul motorului e mult redus? Ce zici Cavalere? Editat Ianuarie 5, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 @Leaveyou: Din curiozitate, stii ce consum are in momentul de fata? Info: acum jumate de ora am dat carburatoarele jos si am gasit cablul secundar de acceleratie ros de a inceput sa faca mustati, prin urmare trebuie sa-l schimb. Am gasit aici. Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Asta asa e : pe timp rece e mai mult oxigen. Deci sa nu aduca niciun avantaj uleiul Castrol? Chiar daca zgomotul motorului e mult redus? Ce zici Cavalere? ca maine ma trezesc de la 6 si imi fac schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 @Leaveyou: Din curiozitate, stii ce consum are in momentul de fata? Info: acum jumate de ora am dat carburatoarele jos si am gasit cablul secundar de acceleratie ros de a inceput sa faca mustati, prin urmare trebuie sa-l schimb. Tura trecuta am mers 300 km cu 5,2 l/100km si in doua randuri i-am dat 200 km/h. Tura asta am mers 320 km cu 5,4 l/100 km si i-am dat o data 200 km/h , dar am mers mai mult cu medie mare (mai aproape de 180). ca maine ma trezesc de la 6 si imi fac schimbul de ulei Poate e mai bine sa nu te grabesti. Sa mai astepti un pic...mai adaugi un pic de ulei si vezi ce si cum. Io o sa ma uit maine la nivelul uleiului sa vad cum se prezinta dupa vreo 700 km si-ti spun care e situatia consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Un consum foarte bun din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Un consum foarte bun din punctul meu de vedere. Al meu??? E imens! Sa-i vezi pe Cava sau pe Stefan! Astia mai au putin si mobrele lor, in loc sa consume, produc benzina! Dar, ce-i drept, ei nici nu-i dau dve sto! Editat Ianuarie 5, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Tocmai, la felul in care s-a mers... Promit ca o sa fac rost de un aparat foto, dar pana una alta pun 2 poze cu carburatoarele. Am niste depuneri tari / uscate in partea de jos, e normal? Da... vin si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Tocmai, la felul in care s-a mers... Promit ca o sa fac rost de un aparat foto, dar pana una alta pun 2 poze cu carburatoarele. Am niste depuneri tari / uscate in partea de jos, e normal? Da... vin si pozele Am avut asa ceva in carburatoarele de la Virago. Aici, la TDM, cand le-a desfacut Patrick, nu erau foarte murdare. Doar oarece mizerie d-aia semi-solida. Uite si o poza de azi, pe Paduchiosu, aproape de Cota 1000. Editat Ianuarie 5, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Wow... putin spus ramas cu gura cascata, nu stiu de ce, dar imi place extrem de mult. Update: Din pacate am gasit camerele de nivel constant curate, fara apa, doar cu cateva impuritati, in rest curat. Speram sa gasesc apa sau altceva care poata provoca rateurile. Clapeta carbului 2 este afumata tare, pana la urma tot la supape cred ca am ajuns Membranele sunt in regula, acele poantou (sau cum le zice) sunt putin uzate, le-am gasit lasate maxim jos, le-am urcat la 2 pentru ca erau albe bujiile. Clapetele de soc nu sunt uzate. Editat Ianuarie 5, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 ca maine ma trezesc de la 6 si imi fac schimbul de ulei Si daca bagi ulei de masina ce are? @ gms245 : mizeria aia e normal sa se adune in timp. Poti sa o cureti cu spray de curatat carburator. Vezi sa dai si prin gaurele alea mici de langa zona unde inchid clapetele. Atentie la garnituri, sa nu dai pe ele. S-ar putea sa ti le crape daca sunt vechi si intarite. Cred ca am postat si eu cu ceva timp in urma poze cu carburatoarele desfacute. Poate gasesti ceva informatii folositoare pe acolo. Daca tot e desfacut, /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__st__6150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Multumesc Flavius. Avea un consum de 4%, nu vad rostul sa schimb toate cele in carburi. P.S. Speram din toata inima sa gasesc mai multa mizerie in carburatoare. Credeam ca voi gasi o rezolvare "miraculoasa" a rateurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 @gms245 - aveai amestecul foarte sarac in carburatoare, asta e explicatia si pentru rateuri, si pentru consumul de 4% - acele de doza pe care le-ai urcat la pozitia doi iti imbogatesc amestecul in ture medii si mari. De acum o sa-t consume si tie peste 5 la suta si o sa dispara rateurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Asta asa e : pe timp rece e mai mult oxigen. Deci sa nu aduca niciun avantaj uleiul Castrol? Chiar daca zgomotul motorului e mult redus? Ce zici Cavalere? salut LIVIU ,ce fel de ulei castrol ai bagat in motor ca io merg cu motul dar ma gandesc sa bag si eu castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 salut LIVIU ,ce fel de ulei castrol ai bagat in motor ca io merg cu motul dar ma gandesc sa bag si eu castrol Sal, Florin! Am bagat 10W40 Power 1 Off Road. Io zic sa ramai la Motul : e bun rau! Si io mi-am luat tot Motul pentru schimbul urmator. Noi mai mult facem misto aici! Dar, daca vrei sa testezi Castrolul, parerea mea e ca nu-i ulei rau, insa trebuie sa fii cu ochii pe nivelul lui, sa nu patesti cum a patit-o Cavaleru! Probabil, la mobrei noi, nu ar aparea efectul asta (de consum) asa pregnant, insa la astea batranele ca ale noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 De uleiul procycle sintetic 10w-50 de pe louis ce ziceti? Cod 10038453. 40 euro 4 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 De uleiul procycle sintetic 10w-50 de pe louis ce ziceti? Cod 10038453. 40 euro 4 litri. Pai de ce sa dai atatia bani pe un ulei no name? Doar ca e sintetic? Io am dat 100 lei (99,95 lei) pe 4 litri de Motul 5100 10W40. Nu merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Faza cu ulei no name n-ai nimerit-o. :-) 5100 e semisintetic. Editat Ianuarie 6, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) @gms245 - aveai amestecul foarte sarac in carburatoare, asta e explicatia si pentru rateuri, si pentru consumul de 4% - acele de doza pe care le-ai urcat la pozitia doi iti imbogatesc amestecul in ture medii si mari. De acum o sa-t consume si tie peste 5 la suta si o sa dispara rateurile. Totusi rateurile le aveam la ralanti si pana in 2000rpm, dupa 2500rpm se comporta fara cusur si tragea liniar. Editat Ianuarie 6, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Suruburile de reglare relanti au influenta in plaja de turatii mica (gen pana in 2500). Dupa 2500 conteaza tuburile emulsoare cu cuiele (mare grija pe ce pozitie pui opritorul la cuie). Eventual daca tot face figuri incearca si mai destrange surubul de amestec la relanti, sa fie mai bogat amestecul de daca sunt tot albe bujiile si apar detonatii. Asta e parerea mea. sa ne tii la curent. Spor. Editat Ianuarie 6, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Aaaa..... Suruburi amestec relanti . Care sunt alea? (intre timp folosesc functia search ) Citesc din nou pe la paginile 486 unde cereai tu informatii despre carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.