Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fiindca tot e activitate redusa in perioada asta, io va propun sa facem un poll in care sa propunem cateva date si locatii pentru intrunirea nationala din anul acesta. Ce ziceti?

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat am promis ca voi face update si pentru ca, asa cum se stie, forumul TDM nu mai functioneaza ca sa adaug acolo aceste date statistice, iata, aici, noutatile legate de consumul de ulei la mobra mea :

ulei Castrol Power 1 Off Road 10W40 - 0,7 litri la 3500 km.

Initial m-am speriat, mai ales cand mi-a spus Cava ce a patit el, si am pus ulei prea mult(am completat 500 ml). Ieri am controlat uleiul si era la nivelul la care mi-l pusese Patrick. Concluzia este ca nu am un consum de speriat. Intrucat ma panicasem atunci si am mai cumparat 1 litru, voi continua cu acest ulei pana voi termina si acel litru (din care, acum, mai am jumatate de bidon). Sa vad cat ma duce. Teoretic, daca se pastreaza acelasi ritm, ar trebui sa mai fac 2500 km, ceea ce ar insemna ca fac 6000 km cu 5 litri de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se spera :D

 

Altceva... voi ce casti folositi si cum stati cu zgomotul?

 

Pe mine m-a mancat palma si am dat comanda de asta:

 

204734_410_FR_10.JPG

 

 

Salut. Asta nu e mancat in palma....pe mine m-a mancat in palma cand mi-am luat un Schuberth C3. Imi plac foarte mult castile flip up, si dintre toate pe care le-am avut, asta e de departe cea mai silentioasa si cea mai usoara, iar pin lock-ul chiar functioneaza....nu se abureste neam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se spera :D

 

Altceva... voi ce casti folositi si cum stati cu zgomotul?

 

Pe mine m-a mancat palma si am dat comanda de asta:

 

 

 

Cat platesti, atat primesti

La 69 euro nu te astepta la senzatii tari, ci doar la zgomote

Si, vorba lui Jerlo, asta nu e mancat in palma, e o casca din partea inferioara a clasei medii, si eu am Caberg

Mancat in palma se poate spune de la 200-250 euro in sus, dar pretul nu reflecta intotdeauna si calitatea

Schuberth C3 isi merita banii, dar ce bani!

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este ca are 5 stele la testul Sharp prin urmare nu-mi voi crapa bostanul prea usor.

In alta ordine de idei, nu-mi pot permite o casca mai scumpa, chiar si pentru asta am primit o sponsorizare de 50 E. Avand in vedere ca nu aveam de gand sa-mi cumpar anul acesta casca (am vrut sa folosesc tot stiftul de casca "enduro" de acum 15 ani :D ), eu zic ca e ok. Acuma ce-o fi o fi.

 

P.S. Acum am observat ca fratelui meu i-am comandat cea neagra si mie mi-am luat:

 

504009_410_FR_12.JPG

Ce tare... motor negru / casca alba (cu putintel negru) ;))

 

Intr-adevar, Schuberth C3 este dintr-o alta clasa la care putini ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat anu trecut Nolan N85, 3 ani am mers cu un Laser de 65 euro prin care sufla vantul ca in preerie si din fericire am reusit sa imi bulesc urechea stanga :( Am tras un curent de mai mare dragu.

 

In schimb acest Nolan se comporta excelent, nu am avut probleme de aburire deloc. Singura chestie ce am observat la el ca pinlocu din cauza vibratiilor se misca si el si a zgariat plexidul exterior in partea superioara din cauza prafului ce se depune intre cele doua plastice. Dar e o chestie cu care pot sa ma impac.

 

Uite cum aratam pe Tdm uri eu si Lewique. Eu sunt cel cu Xenon

 

ps: Linx lucreaza la SMURD?

post-35521-0-09548600-1326275530_thumb.jpg

post-35521-0-82300700-1326275799_thumb.jpg

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag si eu poze cu casca mea nevajaitoare. Scuzati mushtele, n-am avut inima sa le deranjez :D

 

post-7986-0-56839900-1326280571_thumb.jpg

post-7986-0-76778600-1326280576_thumb.jpg

 

Mi-am luat la un moment dat o integrala Nolan de 130 de euro, N-someshit, nu mai tin minte modelul. M-am dat de 3 ori cu ea si i-am donat-o neveste-mii. A mea e mai misto, te face voinic, intareste muschii gatului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Lazer Fiber Pro care a fost 200euro in magazin, eu l-am luat cu 400ron aproape nou cu pinlock(nu se abureste deloc)

Foarte multumit doar ca in 3 ani s-a zgariat viziera si acum ar trebui schimbata, doar ca e 170 lei daca imi aduc aminte bine una noua cu pinlock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Altceva... voi ce casti folositi si cum stati cu zgomotul?

 

Pe mine m-a mancat palma si am dat comanda de asta:

 

204734_410_FR_10.JPG

 

Si io, ca si Nicu, sunt de parere ca nu te-a prea mancat palma! :)

Io am avut un Caberg si nu prea am cu ce sa-l laud. In afara faptului ca avea ochelar incorporat.

Am un AGV K3 care este o casca foarte buna si silentioasa.

Si, la fel ca si Jerlo, am zis ca merita sa-mi scutur buzunarele pentru o casca si mai sigura, si mai silentioasa. Asa mi-am luat Schuberth-ul C3. Iar confortul si silentiozitatea sunt la ele acasa in aceasta casca.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus ca m-a mancat palma ma refeream la faptul ca "nu am avut ce face si mi-am comandat casca" :D , nu ma mananca palma in functie de pret ci doar faptul in sine. :ok:

 

Stiu ca e prea ieftina, dar finantele sunt pentru motor deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: Linx lucreaza la SMURD?

 

nu.

 

 

eu am acumt de imprumut un Arai Gp7 sau ceva de genu de imprumut. Ce sa zic: e geniala, dar trebuie pinlock+viziera ca sa fie buna pe vremuri friguroase.

 

pt intrunire e simplu. s-a votat acum 2 ani dar nu s-a facut si s-a discutat si anul trecut.

 

RAUL SADULUI!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e prea ieftina, dar finantele sunt pentru motor deocamdata.

 

Nu e niciodata prea ieftina ;)

Important e sa-ti placa si sa nu o iei prea larga, ca te trage curentul la urechi ca pe Fotok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pt intrunire e simplu. s-a votat acum 2 ani dar nu s-a facut si s-a discutat si anul trecut.

 

RAUL SADULUI!!

 

E o destinatie faina cea de la Raul Sadului.

Dar io am mai gasit cateva poate la fel de faine :

 

1. Lacul Vulturilor - peisaj superb, in centrul tarii...

post-56994-0-64230900-1326311570_thumb.jpg

 

2. Barajul Gura Apelor - cel mai inalt baraj din tara, peisaj de poveste, destul de excentric ca locatie

post-56994-0-76065500-1326312291_thumb.jpg

 

3. Pestera Ghetarul de la Focul Viu - imagini rarisime cu unul dintre putinii ghetari de la noi, excentric ca locatie

 

post-56994-0-63947200-1326313017_thumb.jpg

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de TDM,

 

Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta :) Ar fi cam asa:

 

1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata.

 

2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele?

 

3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud.

 

4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul.

 

5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul.

 

6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta.

 

In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea.

 

Toate bune si astept pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de TDM,

 

Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta :) Ar fi cam asa:

 

1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata.

 

2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele?

 

3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud.

 

4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul.

 

5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul.

 

6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta.

 

In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea.

 

Toate bune si astept pareri :)

 

 

Salut si bun venit printre posesorii de TDM.

Legat de punctul 1, tind sa spun ca problema vine de la pneuri. La mine nu se intampla asa ceva. Oricum, TDM-ul e altceva decat KTM-ul pe care l-ai avut, dar sunt convins ca de acest lucru erai constient cand ai facut alegerea.

Legat de celelalte puncte cred ca cel mai bine e sa-ti raspunda cineva cu TDM 900...(Andrei, Marius, Linx, etc)

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

 

Acelasi comportament de la pct.1 il am si eu. Din cate am inteles este din forma cauciucului, presiune etc. Nu sunt probleme mecanice.

 

S-a mai vorbit aici despre asta. Nu stiu cum a rezolvat Fotok.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. E normal. Si a mea face cam la fel. Cauciucuri tocite.

2. Mie mi se pare foarte comod. Al tau s-ar putea sa fie stramb. Ghidonul se si regleaza pe inaltime. Sub dopurile argintii de la jug sunt niste suruburi. Le slabesti, invarti de ghidon in sus sau in jos si le strangi la loc. Pentru operatia asta iti trebuie un ajutor. N-o poti face singur.

3. Gandeste-te la unul mai scurt, stil racing. Cel inalt nu te ajuta. Nu este suficient de lat.

4. N-are nevoie. Si eu ma gandeam la asta dar mi-a trecut. :) Las-o pentru revizia la 100'000.

5. Pe a mea am luat-o din magazin cu zero km si mai multi mecanici mi-au zis ca face zgomot, dar asa facea ea de cand era noua.

6. Eu. Singura diferenta observabila este ca acceleratia cu gazul larg deschis este constanta cand treci de 4000 rpm. In mod normal simti o crestere a puterii cand ajunge acul la 4000 (se deschide clapeta). La turatii mici n-am simtit nici o diferenta. Recomandarea mea este sa nu folosesti frana de motor in treptele 1,2 si 3. Adica tragi ambreiajul cand nu accelerezi.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri, m-am mai linistit, in special cu pct 1 :) Vreau sa iau un set de Pilot Road 2 in curand si sper sa se mai amelioreze comportamentul.

 

Am sa mai experimentez si cu alte pozitii la ghidon, pentru ca stramb nu e din cat m-am uitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am adaugat la xenon-ul de pe faza scurta, un nou bec -bixenon- la far. Am inlocuit vechiul H3 cu un sistem G4.

La montare am pastrat oglinda din faza lunga si am introdus suportul cu lupa si bec exact in fasungul oglinzii, dupa ce am marit putin gaura.

post-56994-0-11956000-1326316656_thumb.jpg

Sistemul G4 s-a potrivit perfect in gaura (e drept, un pic largita) a oglinzii de la fosta faza lunga.

post-56994-0-11312800-1326316753_thumb.jpg

Evident, a fost nevoie sa dezlipesc sticla de la far inainte de operatie si s-o lipesc la loc dupa fixarea sistemului G4.

post-56994-0-43589700-1326316869_thumb.jpg

 

Acum am lumina "a giorno". Am ales sa pot aprinde ambele becuri pe faza scurta, si doar becul din dreapta pentru faza lunga.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit Shorty, si la mine a fost de vina cauciucul tocit aiurea.

Ghidonul trebuie reglat dupa pozitia corpuluisa fie comod. Am schimbat uleiul intelescoape in vara si nu am reglat bine ghidonul. Toata pozitia pe motor mi sa schimbat!!! + Disconfort la incheietura mainii drepte. Ghidonul e intors spre fatza. (ridicat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...