Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 - ma lupt cu o problema la TDM-u meu 3vd ,adica dupa ce am mers cu el l-am parcat in garaj,dupa 3 saptamani vin sa il pornesc,nici vorba de reusita,sa dus dracu bateria am desfacut tot,am scos rezervor,buji,am dat curent abia daca obtin un rateu in tobe,uda bujiile,da scanteie dar nu porneste,invarte de il ia dracu,am scos benzina afara si am bagat alta proaspata,am zis ca poate nu e ce trebe,si geaba...dati un sfat,ati mai patit careva ceva de genu?multumiri. incearca sa-l pornesti impins dupa ce ai uscat bujiile pe aragaz. mare atentie bateria sa fie incarcata. altfel daca ii dai curent bateria suge ce primeste si nu da scanteie... Cam asa e! Io am reusit, cu spoiler-ul de care spunea Piffi, sa urc curentul de aer din viziera, in partea superioara a castii. Oricum, in iarna asta voi face un adaos mai serios la actualul parbriz, pentru o aparare mai buna la vant. Atat lateral (actualmente ma bate vantul si intr-o zona de la nivelul umerilor), cat si frontal. Daca nu merge, vreau sa fac un alt parbriz, mai lat si mai inalt. iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie Cava, mi-ai luat o piatra de pe inima! Ma gandeam ca s-ar putea sa nu-l accepti daca ti-l ofer! Acum sunt linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__view__findpost__p__1825834 Un post de aproape 3 ani, poate ca cei care nu vizitati topic-ul pe-atunci nu l-ati vazut. Dupa chestia asta am ajuns la concluzia ca in cazul meu cel putin (900 / 1,80+), n-ai cum sa inalti parbrizul asa de mult. Ar trebui a fie asa de inalt incat, lasand aspectul la o parte, ar pune probleme serioase dpdv tehnic (comportamentul motocicletei, prinderea in carena insuficient de ferma). Asa, din ochi, 4TX pare sa semene mai mult cu 900-le decat cu cu 3VD ca aerodinamica, unde stiu ca unii dintre voi au reusit sa dea aerul peste urechi (Rockerului parca i-a iesit pasenta asta). E foarte posibil ca zgomotul si turbulentele sa nu fie strict legate de inaltimea parbrizului, ci si de cum e amplasat fata e pilot si de carenajul motocicletei. Editat Ianuarie 19, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 - Azi am reusit sa il pornesc,nu era problema de baterie,era problema de benzina proasta de culoarea coniacului,m-am dus am cumparat alta proaspata avea culoare verde lamai,deci aia era problema,am dat jos tot,am scos benzina veche,am golit carburatoarele,si i-am dat cu siringa pe sus benzina,sfert de cheie,a mers naspa 2-3 minute dupa ce a curatat tot si-a revenit,concluzia : peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 : peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. Pai asta se stie (sau ar trebui sa se stie) Japonezul, in prostia lui, a pus cate un surub de purjare la camera de nivel constant al fiecarui carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Foarte misto! Cava, treci la tuning! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Foarte misto! Cava, treci la tuning! parbrizul si coburile din fata sunt singurele chestii care imi fac cu ochiu. in rest. nu ma tenteaza interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda. Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus eu le-as monta pe crasbar. pe partea interioara. dar tre sa vad daca e loc destul sa nu bata in roata. altfel de bratele de la semnalizari merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 salutare,as vrea sa-mi pun niste proiectoare pe moto si tot caut ceva asemanator prin comert dar nu prea gasesc ,daca stie cineva si ma puteti ajuta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Am gasit aici , aici, aici, dar sunt destul de scumpe, nu stiu cat de eficiente sunt sau sunt doar de efect. Si pe mine m-ar interesa o pereche, dar as vrea sa-mi consume cat mai putin, sa-mi lumineze drumul in fata si in jurul rotii (eficient pe drumurile cu denivelari / gropi), sa fie cat mai usoare ca sa nu vibreze. Mai bag? La ceea ce vreau eu, cred ca se potriveste faza cu ...-n cour si cu sufletu-n rai ... Undeva trebuie sa fac un compromis. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Am gasit aici , aici, aici, dar sunt destul de scumpe, nu stiu cat de eficiente sunt sau sunt doar de efect. Si pe mine m-ar interesa o pereche, dar as vrea sa-mi consume cat mai putin, sa-mi lumineze drumul in fata si in jurul rotii (eficient pe drumurile cu denivelari / gropi), sa fie cat mai usoare ca sa nu vibreze. Mai bag? La ceea ce vreau eu, cred ca se potriveste faza cu ...-n cour si cu sufletu-n rai ... Undeva trebuie sa fac un compromis. Idei? Din punctul meu de vedere, orice sarcina suplimentară afecteaza incarcarea Âşi viața acumulatorului De aceea, avand in vedere progresele tehnologice, recomand cu căldură proiectoarele cu led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Dar sunt bune de ceva? Personal nu am vazut in functiune nici unul. Din cate am observat proiectoarele cu LED-uri sunt vazute ca lumini de zi, sunt facute pentru a fi vazut, nu pentru a lumina strada. Pana la urma tot HID solution este preferata datorita consumului mai mic, dar unde dosesti 4 balasturi ? (2 pt faruri si 2 pt proiectoare). P.S. Da, m-am prins. Cel mai bine este sa nu circuli noaptea... Ar mai fi asta Interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Dar sunt bune de ceva? Personal nu am vazut in functiune nici unul. Din cate am observat proiectoarele cu LED-uri sunt vazute ca lumini de zi, sunt facute pentru a fi vazut, nu pentru a lumina strada. Exista si proiectoare pe LED foarte puternice (si foarte scumpe). A nu se confunda cu becurile alea cu led de 3 USD de pe ebay. Insa cred ca sunt mai degraba lumini auxiliare, dat fiind ca proiectorul are nevoie de o dispersie cat mai buna, iar ledurile prin natura lor bat directional; ma rog, s-ar putea corecta prin lentila proiectorului probabil. La mine cel putin, si la TDM si la masina mi se par o totala frectie, inclusiv pe ceata, desigur. Pana acum, cea mai buna investitie pe care am facut-o in materie de iluminat la TDM a fost schimbatul becului (la faza lunga - H7) cu un Philips Extreme Power. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 care-i faza cu extreme power? e ceva mai puternic? la pret cum e? si eu as vrea ceva mai multa lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) salut, sincer sa va spun ce mai buna chestie este schimbarea becurilor cu unele mai puternice. Eu am incercat multe variante si pana acum asta a fost cea mai functionala. Din pacate nu mai gasesc tipul de bec ...dar a fost ceva de genul Extreme blue power + ... Am montat si halogene, la 3 vd e simplu. avem unde sa le montam. Un prieten are de vanzare un varadero la 3700 euro din 2007. In stare super buna, coburi laterale, topcase....etc Editat Ianuarie 23, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Eu am gasit pe motor 1 bec cu bulb rotund de 35W si un halogen de 55/60W, lumina era destul de galbena si tranzitia de la faza lunga la scurta si invers se facea foarte greu. Cred ca aveam bateria descarcata, pentru ca, dupa ce am fost cu motorul la RAR si am facut 90km in 4k de ture revenise si claxonul la viata. Ceea ce vreau sa spun este ca in momentul de fata am montate 2x55/60W white "xenon" (instalatia electrica este tip Italy - merg amandoua farurile tot timpul), alimentate local (baterie + redresor) se vad super, dar avand in vedere ca am marit consumul am oarece stress pentru cand voi porni motorul in primavara. Din pacate nu am apucat sa verific incarcarea in toamna. Voi, banuiesc, nu aveti stress-ul asta, nu? Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) care-i faza cu extreme power? e ceva mai puternic? la pret cum e? si eu as vrea ceva mai multa lumina Mi se pare la fel de puternic precum xenon-ul aftermarket pe care il am montat pe faza scurta (e greu sa faci o comparatie exact, deoarce bat in unghiuri diferite), dar cu o lumina caracteristica halogenului, ceva mai calda (nu la fel de calda ca altele)... lucru bun, mai ales cand mergi in conditii proaste de vizibilitate sau singur prin pustiu. Sigur e mai puternic decat becul cu halogen pe care l-am inlocuit, un Philips "cu mai putine stele". Cand l-am luat, acum vreo 3 ani, era 60-70 de lei / bucata sau vreo 130 setul. Preturile tot cam alea sunt. http://www.lighting.philips.com/us_en/automotive/consumer_products/xtremepower.php?main=us_en_automotive&parent=79912999330&id=us_en_automotive&lang=en Editat Ianuarie 23, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Mi se pare la fel de puternic precum xenon-ul aftermarket pe care il am montat pe faza scurta (e greu sa faci o comparatie exact, deoarce bat in unghiuri diferite), dar cu o lumina caracteristica halogenului, ceva mai calda (nu la fel de calda ca altele)... lucru bun, mai ales cand mergi in conditii proaste de vizibilitate sau singur prin pustiu. Sigur e mai puternic decat becul cu halogen pe care l-am inlocuit, un Philips "cu mai putine stele". Cand l-am luat, acum vreo 3 ani, era 60-70 de lei / bucata sau vreo 130 setul. Preturile tot cam alea sunt. http://www.lighting.philips.com/us_en/automotive/consumer_products/xtremepower.php?main=us_en_automotive&parent=79912999330&id=us_en_automotive&lang=en La nivel teoretic X-treme Power da 1700 lumen, iar HID da 3200 lumen. De asemenea, trebuie tinut cont ca ochiul uman e limitat la a vedea in noapte un spectru (lumina alba) variind intre 3200 si 6500 grade K (de fapt, limita e cam la 6250). Halogenul nu poate ajunge niciodata la nivelul minim al HID. E drept, ca si diferenta de pret e cam la acelasi nivel. Dar o comparatie directa intre HID si X-treme power nu poate da castig decat xenonului. Editat Ianuarie 23, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 salut colega, ai idee daca mai gasesti asa ceva la noi in tara ? Philips X-treme Power has been replaced by Philips X-treme Vision Am gasit aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 remember this? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Cred ca a fost super... @Iorgu: este magazin si in Bucale, faza proasta e ca nu-si afiseaza preturile si trebuie sa suni sau sa te infiintezi acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 salut colega, ai idee daca mai gasesti asa ceva la noi in tara ? Ar trebui sa se gaseasca, daca nu au inlocuit modelul cu altceva. Pe-al meu l-am luat din Vitan. Gasisem si in Carrefour, dar numai set de 2. La nivel teoretic X-treme Power da 1700 lumen, iar HID da 3200 lumen.[...] Dar o comparatie directa intre HID si X-treme power nu poate da castig decat xenonului. Liviu, de cele mai multe ori cand vorbim de produse ieftine, realitatea e alta decat ce e trecut pe hartie. Un xenon aftermarket de 150-300 de lei (ca presupun ca de asa ceva vorbim) inclin sa cred ca difera destul de mult de un xenon montat de fabricant pe o masina respectabila. Mi s-a intamplat sa merg in paralel cu masini care aveau xenonane din fabrica si diferenta era foarte foarte mare (ca intensitate luminoasa). Acum n-am de unde sa stiu, or fi si chinezisme de-astea mai bune decat ce am eu montat. In momentul asta as fi indecis daca sa aleg intre a-mi pune xenon sau nu... lasand la o parte diferenta (nu foarte mare) de putere, ar mai fi pe de-o parte consumul mai redus, dar pe cealalta parte eventuale dificultati cand trebuie schimbat becul (la mine a murit dupa 3 ani) si (!ATENTIE) probleme la autentificarea RAR sau chiar si la ITP. Am un amic care a fost respins la autentificare cu xenonane pe masina; s-a rezolvat, dar a fost o complicatie si o cheltuiala in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.