Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Din pacate vad ca e doar pt galerii din inox, iar la variantele mai vechi galeriile sunt vopsite (sau cel putin asa cred, la mine au o culoare incerta si e greu sa-ti dai seama) deci nu cred sa fie din inox, iar spray-ul le va ataca.

 

Si la modelele vechi e un fel de inox, dar nu sunt sigur

Am invatat de la cineva ca se testeaza cu un magnet, respectiv inoxul nu atrage magnetul

Testat de mine la Africa Twin, si testul e corect

E inox dar nu e lustruit

 

Da, dar trebuie curatate de vopseaua veche si rugina mai intai, iar asta e cam greu.

 

Nu e

Cel mai bine poti sa o faci daca demontezi galeriile

Dar cel mai bine si cel mai bine e "las-o asa", merge foarte bine

Oricum in cateva saptamani va fi la fel

 

P2240090.JPG

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz :scratch: cateva poze :rock:

post-34603-0-98954300-1326879397_thumb.jpg

post-34603-0-77460200-1326879407_thumb.jpg

post-34603-0-28616300-1326879426_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la modelele vechi e un fel de inox, dar nu sunt sigur

Am invatat de la cineva ca se testeaza cu un magnet, respectiv inoxul nu atrage magnetul

Testat de mine la Africa Twin, si testul e corect

E inox dar nu e lustruit

 

 

 

Nu e

Cel mai bine poti sa o faci daca demontezi galeriile

Dar cel mai bine si cel mai bine e "las-o asa", merge foarte bine

Oricum in cateva saptamani va fi la fel

 

P2240090.JPG

 

Inoxul atrage magnetul. Testat de mine pe furculitele din bucatarie, poate la Africa Twin e vorba de vreun aliaj asemantor inoxului, din moment ce nu atrage magnetul.

 

 

Cat despre "las-o asa" - ai perfecta dreptate, e o operatine care nu merita facuta decat daca e f. simpla, pt ca nu rezista in timp. Credeam ca acel spray - minune o va transforma intr-o operatiune f simpla, dar nu e cazul.

 

salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz :scratch: cateva poze :rock:

 

Interesant. Sa ne spui cat de mult te ajuta si mai ales daca rezista la presiunea pe care o exercita vantul la viteze mari - ma gandesc ca ar putea sa crape in jurul suruburilor - ceea ce nu-ti doresc.

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt catralioane de versiuni si sute de articole si nu prea stiu de unde sa incep.

mi-e cam groaza sa ma apuc sa citesc toate tampeniile tot cinestie ce forumuri.

Care ar fi versiunea exacta de Igo pe care o folositi? de unde mai fac rost de harti? Voi de unde ati citit cum se face chestiunea?

 

Eu am gasit ceva usor de inteles aici , soft + harti .

 

Iti trebuie ceva timp si rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gandul de un Cardo Scala rider g4 (pt 2 casti). Nu-mi vine sa cred ce diferente de pret intre state si europa. In state e sub 300 de dolari, in europa peste 400 de euro. Pacat ca astia de pe ebay.com, nu prea livreaza in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inoxul atrage magnetul. Testat de mine pe furculitele din bucatarie, poate la Africa Twin e vorba de vreun aliaj asemantor inoxului, din moment ce nu atrage magnetul.

Inox-ul nu ar trebui sa atraga magnetul.

Din pacate nu ma pot documenta acum si posta un link deoarece wikipedia e "blacked out" pentru 24h(!)

Inox-ul (otel inoxidabil) este un aliaj prin definitie. Cel de care vorbesti, din furculite si oale este unul de slaba calitate, sau probabil menit sa satisfaca alte cerinte si prin urmare diferit... ori are fier prea mult, crom prea putin, habar n-am. Dar stiu si eu ca niste piulite "adevarate" de inox nu sunt atrase de magnet.

 

Salut. Ma bate gandul de un Cardo Scala rider g4 (pt 2 casti). Nu-mi vine sa cred ce diferente de pret intre state si europa. In state e sub 300 de dolari, in europa peste 400 de euro. Pacat ca astia de pe ebay.com, nu prea livreaza in RO.

Mi-am luat anul trecut un Q2 Pro de pe Louis (prin romimoto) si dupa ce am vazut ce diferente de pret sunt, deoarece aveam nevoie si de unul ptr pasager, am luat un set Q2 Pro din State, de pe ebay.com. La acel moment erau chiar 2 sau 3 vanzatori care trimiteau si in Romania (worldwide). Cel de pe Louis a fost 200 euro (in timp ce setul dublu era 350), iar ce am luat din State a fost cam 900 ron cu transport cu tot (set dublu). Vanzatorul a stiut cum sa trimita pachetul asa ca nu au fost taxe vamale / TVA de platit aici.

 

In schimb as mai mentiona ca primul Q2 care mi-a venit de pe Louis a avut o problema cu intrarea audio pe cablu si a trebuit schimbat. Daca se intampla asta cu cel din State era mai nasol cu transporturile spre si dinspre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tevile de esapament nu merita a fi chinuite! Un coleg le-a dat jos, curatat cu suflare cu nisip (aceasta e traducere direkta din maghiara), pe urma le-au vopsit si au ars vopseaua pe el. A tinut ce a tinut....dar tot nu e perfect. In schimb am fost la o firma de prelucrare a inoxului si ei au spus ca pot sa imi confectioneze din inox inoxidabil aceste tevi...dar tot se vor colora in albastru :)

 

Motorul nostru nu are asa de mult crom sa fie necesara aceasta operatiune. Iar motoarelor de culoarea galbena ca vopsea chiar le sta bine aceste tevi galbui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz :scratch: cateva poze :rock:

 

Da, numa' ca ala e deja parbriz modificat, nu se pune ;)

Originalul e mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, numa' ca ala e deja parbriz modificat, nu se pune ;)

Originalul e mai mic

 

 

Parbriz din ala am si io. Este parbriz after-market, MRA. Iar Florin a facut ceea ce face MRA cu acelasi parbriz in varianta vario-touring cu spoiler.

Bravo Florine!

Astept sa ne spui cat de fiabil e!

Arunca vantul peste casca au ba?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wikipedia nu e o sursa sigura de informatie, :rolleyes:

Intr-adevar, daca scrii un tratat de medicina probabi ca e recomandat sa te documentezi din alta parte.

Wiki rules!

 

Arunca vantul peste casca au ba?!

Greu de realizat la TDM treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal liviu,sa stii ca am vazut la tine ceva asemanator,si eu sunt curios sa vad daca imi arunca vantu peste casca..am de gand sa mai fac ceva modificari la moto;urmeaza un crash bar pe care o sa-l fac si un cric central .,asta o sa-l cumpar .,si cauciucul fata ca am vazut ca sa crapat rau si n-as vrea sa dau cu 100 de kile(adica io) pe jos :lol: si poate sa probez si eu o sa modificata sa vad cum se sta in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ma lupt cu o problema la TDM-u meu 3vd ,adica dupa ce am mers cu el l-am parcat in garaj,dupa 3 saptamani vin sa il pornesc,nici vorba de reusita,sa dus dracu bateria am desfacut tot,am scos rezervor,buji,am dat curent abia daca obtin un rateu in tobe,uda bujiile,da scanteie dar nu porneste,invarte de il ia dracu,am scos benzina afara si am bagat alta proaspata,am zis ca poate nu e ce trebe,si geaba...dati un sfat,ati mai patit careva ceva de genu?multumiri. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Greu de realizat la TDM treaba asta...

 

Cam asa e!

Io am reusit, cu spoiler-ul de care spunea Piffi, sa urc curentul de aer din viziera, in partea superioara a castii. Oricum, in iarna asta voi face un adaos mai serios la actualul parbriz, pentru o aparare mai buna la vant. Atat lateral (actualmente ma bate vantul si intr-o zona de la nivelul umerilor), cat si frontal. Daca nu merge, vreau sa fac un alt parbriz, mai lat si mai inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ma lupt cu o problema la TDM-u meu 3vd ,adica dupa ce am mers cu el l-am parcat in garaj,dupa 3 saptamani vin sa il pornesc,nici vorba de reusita,sa dus dracu bateria am desfacut tot,am scos rezervor,buji,am dat curent abia daca obtin un rateu in tobe,uda bujiile,da scanteie dar nu porneste,invarte de il ia dracu,am scos benzina afara si am bagat alta proaspata,am zis ca poate nu e ce trebe,si geaba...dati un sfat,ati mai patit careva ceva de genu?multumiri. :cheers:

 

incearca sa-l pornesti impins dupa ce ai uscat bujiile pe aragaz. mare atentie bateria sa fie incarcata. altfel daca ii dai curent bateria suge ce primeste si nu da scanteie...

 

Cam asa e!

Io am reusit, cu spoiler-ul de care spunea Piffi, sa urc curentul de aer din viziera, in partea superioara a castii. Oricum, in iarna asta voi face un adaos mai serios la actualul parbriz, pentru o aparare mai buna la vant. Atat lateral (actualmente ma bate vantul si intr-o zona de la nivelul umerilor), cat si frontal. Daca nu merge, vreau sa fac un alt parbriz, mai lat si mai inalt.

 

iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie :P

 

 

:lol:

Cava, mi-ai luat o piatra de pe inima!

Ma gandeam ca s-ar putea sa nu-l accepti daca ti-l ofer!

Acum sunt linistit! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__view__findpost__p__1825834

 

Un post de aproape 3 ani, poate ca cei care nu vizitati topic-ul pe-atunci nu l-ati vazut. Dupa chestia asta am ajuns la concluzia ca in cazul meu cel putin (900 / 1,80+), n-ai cum sa inalti parbrizul asa de mult. Ar trebui a fie asa de inalt incat, lasand aspectul la o parte, ar pune probleme serioase dpdv tehnic (comportamentul motocicletei, prinderea in carena insuficient de ferma).

 

Asa, din ochi, 4TX pare sa semene mai mult cu 900-le decat cu cu 3VD ca aerodinamica, unde stiu ca unii dintre voi au reusit sa dea aerul peste urechi (Rockerului parca i-a iesit pasenta asta).

 

E foarte posibil ca zgomotul si turbulentele sa nu fie strict legate de inaltimea parbrizului, ci si de cum e amplasat fata e pilot si de carenajul motocicletei.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Azi am reusit sa il pornesc,nu era problema de baterie,era problema de benzina proasta de culoarea coniacului,m-am dus am cumparat alta proaspata avea culoare verde lamai,deci aia era problema,am dat jos tot,am scos benzina veche,am golit carburatoarele,si i-am dat cu siringa pe sus benzina,sfert de cheie,a mers naspa 2-3 minute dupa ce a curatat tot si-a revenit,concluzia : peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. :cheers:

 

Pai asta se stie (sau ar trebui sa se stie)

Japonezul, in prostia lui, a pus cate un surub de purjare la camera de nivel constant al fiecarui carburator ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto!

Cava, treci la tuning! :)

 

parbrizul si coburile din fata sunt singurele chestii care imi fac cu ochiu. in rest. nu ma tenteaza :)

 

interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda.

 

Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor

Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor

Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus

 

eu le-as monta pe crasbar. pe partea interioara. dar tre sa vad daca e loc destul sa nu bata in roata. altfel de bratele de la semnalizari merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...