Korben Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) Din pacate vad ca e doar pt galerii din inox, iar la variantele mai vechi galeriile sunt vopsite (sau cel putin asa cred, la mine au o culoare incerta si e greu sa-ti dai seama) deci nu cred sa fie din inox, iar spray-ul le va ataca. Si la modelele vechi e un fel de inox, dar nu sunt sigur Am invatat de la cineva ca se testeaza cu un magnet, respectiv inoxul nu atrage magnetul Testat de mine la Africa Twin, si testul e corect E inox dar nu e lustruit Da, dar trebuie curatate de vopseaua veche si rugina mai intai, iar asta e cam greu. Nu e Cel mai bine poti sa o faci daca demontezi galeriile Dar cel mai bine si cel mai bine e "las-o asa", merge foarte bine Oricum in cateva saptamani va fi la fel Editat Ianuarie 18, 2012 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) Si la modelele vechi e un fel de inox, dar nu sunt sigur Am invatat de la cineva ca se testeaza cu un magnet, respectiv inoxul nu atrage magnetul Testat de mine la Africa Twin, si testul e corect E inox dar nu e lustruit Nu e Cel mai bine poti sa o faci daca demontezi galeriile Dar cel mai bine si cel mai bine e "las-o asa", merge foarte bine Oricum in cateva saptamani va fi la fel Inoxul atrage magnetul. Testat de mine pe furculitele din bucatarie, poate la Africa Twin e vorba de vreun aliaj asemantor inoxului, din moment ce nu atrage magnetul. Cat despre "las-o asa" - ai perfecta dreptate, e o operatine care nu merita facuta decat daca e f. simpla, pt ca nu rezista in timp. Credeam ca acel spray - minune o va transforma intr-o operatiune f simpla, dar nu e cazul. salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz cateva poze Interesant. Sa ne spui cat de mult te ajuta si mai ales daca rezista la presiunea pe care o exercita vantul la viteze mari - ma gandesc ca ar putea sa crape in jurul suruburilor - ceea ce nu-ti doresc. Editat Ianuarie 18, 2012 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 pai sunt catralioane de versiuni si sute de articole si nu prea stiu de unde sa incep. mi-e cam groaza sa ma apuc sa citesc toate tampeniile tot cinestie ce forumuri. Care ar fi versiunea exacta de Igo pe care o folositi? de unde mai fac rost de harti? Voi de unde ati citit cum se face chestiunea? Eu am gasit ceva usor de inteles aici , soft + harti . Iti trebuie ceva timp si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Eu am gasit ceva usor de inteles aici , soft + harti . Iti trebuie ceva timp si rabdare. Multumesc! Tine sa-ti torn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Salut. Ma bate gandul de un Cardo Scala rider g4 (pt 2 casti). Nu-mi vine sa cred ce diferente de pret intre state si europa. In state e sub 300 de dolari, in europa peste 400 de euro. Pacat ca astia de pe ebay.com, nu prea livreaza in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Inoxul atrage magnetul. Testat de mine pe furculitele din bucatarie, poate la Africa Twin e vorba de vreun aliaj asemantor inoxului, din moment ce nu atrage magnetul. Inox-ul nu ar trebui sa atraga magnetul. Din pacate nu ma pot documenta acum si posta un link deoarece wikipedia e "blacked out" pentru 24h(!) Inox-ul (otel inoxidabil) este un aliaj prin definitie. Cel de care vorbesti, din furculite si oale este unul de slaba calitate, sau probabil menit sa satisfaca alte cerinte si prin urmare diferit... ori are fier prea mult, crom prea putin, habar n-am. Dar stiu si eu ca niste piulite "adevarate" de inox nu sunt atrase de magnet. Salut. Ma bate gandul de un Cardo Scala rider g4 (pt 2 casti). Nu-mi vine sa cred ce diferente de pret intre state si europa. In state e sub 300 de dolari, in europa peste 400 de euro. Pacat ca astia de pe ebay.com, nu prea livreaza in RO. Mi-am luat anul trecut un Q2 Pro de pe Louis (prin romimoto) si dupa ce am vazut ce diferente de pret sunt, deoarece aveam nevoie si de unul ptr pasager, am luat un set Q2 Pro din State, de pe ebay.com. La acel moment erau chiar 2 sau 3 vanzatori care trimiteau si in Romania (worldwide). Cel de pe Louis a fost 200 euro (in timp ce setul dublu era 350), iar ce am luat din State a fost cam 900 ron cu transport cu tot (set dublu). Vanzatorul a stiut cum sa trimita pachetul asa ca nu au fost taxe vamale / TVA de platit aici. In schimb as mai mentiona ca primul Q2 care mi-a venit de pe Louis a avut o problema cu intrarea audio pe cablu si a trebuit schimbat. Daca se intampla asta cu cel din State era mai nasol cu transporturile spre si dinspre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 tevile de esapament nu merita a fi chinuite! Un coleg le-a dat jos, curatat cu suflare cu nisip (aceasta e traducere direkta din maghiara), pe urma le-au vopsit si au ars vopseaua pe el. A tinut ce a tinut....dar tot nu e perfect. In schimb am fost la o firma de prelucrare a inoxului si ei au spus ca pot sa imi confectioneze din inox inoxidabil aceste tevi...dar tot se vor colora in albastru Motorul nostru nu are asa de mult crom sa fie necesara aceasta operatiune. Iar motoarelor de culoarea galbena ca vopsea chiar le sta bine aceste tevi galbui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 salutare am facut si eu o mica modificare la parbriz ,adica i-am adaugat un deflector facut de mine ,sper sa functioneze si sa nu fi dat gauri degeaba in parpriz cateva poze Da, numa' ca ala e deja parbriz modificat, nu se pune Originalul e mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Inox-ul nu ar trebui sa atraga magnetul. Din pacate nu ma pot documenta acum si posta un link deoarece wikipedia e "blacked out" pentru 24h(!) wikipedia nu e o sursa sigura de informatie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Da, numa' ca ala e deja parbriz modificat, nu se pune Originalul e mai mic Parbriz din ala am si io. Este parbriz after-market, MRA. Iar Florin a facut ceea ce face MRA cu acelasi parbriz in varianta vario-touring cu spoiler. Bravo Florine! Astept sa ne spui cat de fiabil e! Arunca vantul peste casca au ba?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 wikipedia nu e o sursa sigura de informatie, Intr-adevar, daca scrii un tratat de medicina probabi ca e recomandat sa te documentezi din alta parte. Wiki rules! Arunca vantul peste casca au ba?! Greu de realizat la TDM treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 sal liviu,sa stii ca am vazut la tine ceva asemanator,si eu sunt curios sa vad daca imi arunca vantu peste casca..am de gand sa mai fac ceva modificari la moto;urmeaza un crash bar pe care o sa-l fac si un cric central .,asta o sa-l cumpar .,si cauciucul fata ca am vazut ca sa crapat rau si n-as vrea sa dau cu 100 de kile(adica io) pe jos si poate sa probez si eu o sa modificata sa vad cum se sta in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 - ma lupt cu o problema la TDM-u meu 3vd ,adica dupa ce am mers cu el l-am parcat in garaj,dupa 3 saptamani vin sa il pornesc,nici vorba de reusita,sa dus dracu bateria am desfacut tot,am scos rezervor,buji,am dat curent abia daca obtin un rateu in tobe,uda bujiile,da scanteie dar nu porneste,invarte de il ia dracu,am scos benzina afara si am bagat alta proaspata,am zis ca poate nu e ce trebe,si geaba...dati un sfat,ati mai patit careva ceva de genu?multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Greu de realizat la TDM treaba asta... Cam asa e! Io am reusit, cu spoiler-ul de care spunea Piffi, sa urc curentul de aer din viziera, in partea superioara a castii. Oricum, in iarna asta voi face un adaos mai serios la actualul parbriz, pentru o aparare mai buna la vant. Atat lateral (actualmente ma bate vantul si intr-o zona de la nivelul umerilor), cat si frontal. Daca nu merge, vreau sa fac un alt parbriz, mai lat si mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 - ma lupt cu o problema la TDM-u meu 3vd ,adica dupa ce am mers cu el l-am parcat in garaj,dupa 3 saptamani vin sa il pornesc,nici vorba de reusita,sa dus dracu bateria am desfacut tot,am scos rezervor,buji,am dat curent abia daca obtin un rateu in tobe,uda bujiile,da scanteie dar nu porneste,invarte de il ia dracu,am scos benzina afara si am bagat alta proaspata,am zis ca poate nu e ce trebe,si geaba...dati un sfat,ati mai patit careva ceva de genu?multumiri. incearca sa-l pornesti impins dupa ce ai uscat bujiile pe aragaz. mare atentie bateria sa fie incarcata. altfel daca ii dai curent bateria suge ce primeste si nu da scanteie... Cam asa e! Io am reusit, cu spoiler-ul de care spunea Piffi, sa urc curentul de aer din viziera, in partea superioara a castii. Oricum, in iarna asta voi face un adaos mai serios la actualul parbriz, pentru o aparare mai buna la vant. Atat lateral (actualmente ma bate vantul si intr-o zona de la nivelul umerilor), cat si frontal. Daca nu merge, vreau sa fac un alt parbriz, mai lat si mai inalt. iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 iti iau eu spoilerul ala care il ai daca iti faci alt parbriz. il accept si ca donatie Cava, mi-ai luat o piatra de pe inima! Ma gandeam ca s-ar putea sa nu-l accepti daca ti-l ofer! Acum sunt linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__view__findpost__p__1825834 Un post de aproape 3 ani, poate ca cei care nu vizitati topic-ul pe-atunci nu l-ati vazut. Dupa chestia asta am ajuns la concluzia ca in cazul meu cel putin (900 / 1,80+), n-ai cum sa inalti parbrizul asa de mult. Ar trebui a fie asa de inalt incat, lasand aspectul la o parte, ar pune probleme serioase dpdv tehnic (comportamentul motocicletei, prinderea in carena insuficient de ferma). Asa, din ochi, 4TX pare sa semene mai mult cu 900-le decat cu cu 3VD ca aerodinamica, unde stiu ca unii dintre voi au reusit sa dea aerul peste urechi (Rockerului parca i-a iesit pasenta asta). E foarte posibil ca zgomotul si turbulentele sa nu fie strict legate de inaltimea parbrizului, ci si de cum e amplasat fata e pilot si de carenajul motocicletei. Editat Ianuarie 19, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 - Azi am reusit sa il pornesc,nu era problema de baterie,era problema de benzina proasta de culoarea coniacului,m-am dus am cumparat alta proaspata avea culoare verde lamai,deci aia era problema,am dat jos tot,am scos benzina veche,am golit carburatoarele,si i-am dat cu siringa pe sus benzina,sfert de cheie,a mers naspa 2-3 minute dupa ce a curatat tot si-a revenit,concluzia : peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 : peste iarna nu lasati benzina proasta de slaba calitate in motocicleta.bafta. Pai asta se stie (sau ar trebui sa se stie) Japonezul, in prostia lui, a pus cate un surub de purjare la camera de nivel constant al fiecarui carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Foarte misto! Cava, treci la tuning! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Foarte misto! Cava, treci la tuning! parbrizul si coburile din fata sunt singurele chestii care imi fac cu ochiu. in rest. nu ma tenteaza interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 interesanta idea cu miniproiectoarele pe oglinda. Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Io zic ca nu, orice greutate adaugata oglinzilor mareste amplitudinea vibratiilor Asa, ca exercitiu de design, da, merge, dar ma indoiesc de utilitatea lor, sunt prea sus eu le-as monta pe crasbar. pe partea interioara. dar tre sa vad daca e loc destul sa nu bata in roata. altfel de bratele de la semnalizari merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.