Cavaleru Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Salutare, astazi am mai lucrat ceva la TDM, am confectionat un crashbar home made, caci trebuie neaparat. Nu se stie niciodata cum il scap, in mers sau chiar pe loc si regret apoi, asa ca just in case Poze cu crashbarul si micul scut de protectie confectionate: Numai bine misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el. sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi. eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda. care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el.sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi. eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda. care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea? Inteleg la ce te referi tu, dar eu l-am proiectat asa mai ingust, pentru ca am vrut sa protejez doar motorul motocicletei, nu si carenele, plus de altfel iesea prea mult in afara, in lateral. Plasticele nu e o problema daca se vor zgaria, cacise pot reface usor, insa blocul motor sau capacele trebuiesc schimbate daca se crapa in urma cazaturii. Deocamdata e bun asa, sunt multumit cum a iesit. Sper sa nu apuc sa probez crashbarul niciodata, sa vad daca rezista. Dar pentru orice eventualitate, e bun sa fie ceva de protectie cat de cat. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 eu am ca obiectiv pana la primavara sa imi creez un parbriz nou si mai mare, preferabil cat mai simplu TDM rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 TDM rules Sper sa reusesti sa-ti fabrici parbrizul mai inalt, caci conteaza enorm la drum lung si la viteze mai mari de120 km/h. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic. Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic. Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe ))) Salutare, nu este foarte greu si complicat de confectionat crashbarul si nici de adaptat parbrizul de sportiva, la TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic. Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe ))) TDM-ul l-ai dat?? sau GS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Suzuki e vandut. TDM il tin sa ma dau cu voi:) uitasem sa sterg reklama. Azi mi-am luat filtru de oloi. in weekend bag motulu' care e cel mai recomandat. Eu ma gandeam la 15w-50 Motul Ester. am vazut ca merge si 10w40 si 10w50 si 15w50 si 20w50. Stiu care sunt diferentele intre uleiuri , dar care e cel mai placut de TDM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) ... TDM il tin sa ma dau cu voi:) ... Salutare Florian, abia astept sa tragem o tura impreuna In legatura cu uleiul, merge perfect 10W-40, care e si recomandat, dar poti folosi si unul putin mai vascos, pentru temperaturile ridicate de la vara. Motulul e ferfect, e foarte bun, eu am spray de lant grafitat Motul si e super ok. Editat Februarie 2, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 care va bagati la vara la un drum pana in italia. mi-a zis ceva de 35e cazare la rulota pe o insula in nordul italiei. eu vreau sa bag niste km pana acolo la vara si sa somez la soare 4-5 zile si apoi la intoarcere sa bag un pic de alpi cu cazare la cort si intoarcere prin austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 care va bagati la vara la un drum pana in italia. mi-a zis ceva de 35e cazare la rulota pe o insula in nordul italiei. eu vreau sa bag niste km pana acolo la vara si sa somez la soare 4-5 zile si apoi la intoarcere sa bag un pic de alpi cu cazare la cort si intoarcere prin austria Eu cu inca cativa prieteni si cu Fotok (daca va putea), vrem sa facem Alpii Austrieci si cei Italieni la vara prin august, cand, mai toti vom avea concediu. Vom dormi la cort in camping si uneori la hostel, depinde de vreme. Daca vrei poti veni cu noi. Ne-am apucat de pe acum sa strangem banut cu banut, pentru tura, care va fi de aproximativ 4000 km. Ramane sa stabilim doar traseul mai exact si punctele de vizitat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Eu cu inca cativa prieteni si cu Fotok (daca va putea), vrem sa facem Alpii Austrieci si cei Italieni la vara prin august, cand, mai toti vom avea concediu. Vom dormi la cort in camping si uneori la hostel, depinde de vreme.Daca vrei poti veni cu noi. Ne-am apucat de pe acum sa strangem banut cu banut, pentru tura, care va fi de aproximativ 4000 km. Ramane sa stabilim doar traseul mai exact si punctele de vizitat. Numai bine in vara dupa 10 august imi pot lua liber. buget estimat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 in vara dupa 10 august imi pot lua liber. buget estimat? Cheltuielile pentru fiecare motor sunt cam 500-600 euro minim. Ramane sa stabilim pe viitor si perioada exacta ( in august),in care vom merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Ar trebui sa stabilim cat mai repede data din august pentru a putea face cererea de concediu. La mine e cu complicatii. Sper sa pot merge cu voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Ar trebui sa stabilim cat mai repede data din august pentru a putea face cererea de concediu. La mine e cu complicatii. Sper sa pot merge cu voi. O sa ne intalnim luna asta si vom stabili mai exact perioada pentru tura in Alpi. Sper si eu sa poti venii cu noi, sa mergem impreuna. Si Cavalerul dealtfel, sau daca mai sunt doritori. De preferat ar fi sa fim vreo 6-8 motociclete, nu mai multe, caci e mai greu cu organizatu cand sunt foarte multi. Deocamdata sunt vreo 3-4 motociclete anuntate. Mai vorbim, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 O sa ne intalnim luna asta si vom stabili mai exact perioada pentru tura in Alpi. Sper si eu sa poti venii cu noi, sa mergem impreuna. Si Cavalerul dealtfel, sau daca mai sunt doritori. De preferat ar fi sa fim vreo 6-8 motociclete, nu mai multe, caci e mai greu cu organizatu cand sunt foarte multi. Deocamdata sunt vreo 3-4 motociclete anuntate. Mai vorbim, numai bine eu nu cred ca vin pentru ca consoarta mea cere mare. si trebuie sa o duc macar 5 zile la mare. alpii o sa ii vad pe fuga probabil la intoarcerea in tara. ms de invitatie baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Caut manual de instalare pentru Yamaha Cyclelok YM 600 (alarma) pe TDM900. Detalii: Mi-am comandat din strainatate alarma de mai sus (ca idiotii de la Motodinamics nici nu stiau ca exista) si am primit-o doar cu manual de utilizare, nu si cu manual de instalare. In manualul de utilizare scrie ca exista manual de instalare separat pentru fiecare moto pe care poate fi instalata, dar aceste manuale nu sunt disponibile decat service-urilor Yamaha. Bineinteles ca aia de la service-ul nostru erau picati in cap. Nici n-au instalat vreodata vreo alarma de orice fel, cu atat mai putin sa stie ceva despre manual... Am cautat pe net si am gasit urmatoarele manuale: - Operation Manual for Dealers = instructiuni despre setarea senzorilor, inregistrarea telecomenzilor, etc. - Installation Instructions for Dealers = instructiuni despre cum se asambleaza diversele componente ale alarmei - Installation Instructions pentru FZ1, XVS1100, YZF-R6, FJR1300 = se descrie exact unde si cum se instaleaza alarma si unde sunt firele la care se conecteaza (adica exact ce ma intereseaza pe mine). Ghinionul face ca fix manualul pentru TDM900 sa nu-l gasesc! Daca cumva, cineva dintre voi, are relatii pe la vreo reprezentanta Yamaha din strainatate, va rog, intrebati de manualul asta. Multumesc. Editat Februarie 4, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 io zic sa iei ala de fz1 eventual si aia de xjr si uitete sa vezi cam cu ce se mananca (te intereseaza care fir unde ajunge sa se lege - si fiecare fir ce face) si dupa ce ai inteles, faci identificare si transpui pe tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Caut manual de instalare pentru Yamaha Cyclelok YM 600 (alarma) pe TDM900. Detalii: Mi-am comandat din strainatate alarma de mai sus (ca idiotii de la Motodinamics nici nu stiau ca exista) si am primit-o doar cu manual de utilizare, nu si cu manual de instalare. In manualul de utilizare scrie ca exista manual de instalare separat pentru fiecare moto pe care poate fi instalata, dar aceste manuale nu sunt disponibile decat service-urilor Yamaha. Bineinteles ca aia de la service-ul nostru erau picati in cap. Nici n-au instalat vreodata vreo alarma de orice fel, cu atat mai putin sa stie ceva despre manual... Am cautat pe net si am gasit urmatoarele manuale: - Operation Manual for Dealers = instructiuni despre setarea senzorilor, inregistrarea telecomenzilor, etc. - Installation Instructions for Dealers = instructiuni despre cum se asambleaza diversele componente ale alarmei - Installation Instructions pentru FZ1, XVS1100, YZF-R6, FJR1300 = se descrie exact unde si cum se instaleaza alarma si unde sunt firele la care se conecteaza (adica exact ce ma intereseaza pe mine). Ghinionul face ca fix manualul pentru TDM900 sa nu-l gasesc! Daca cumva, cineva dintre voi, are relatii pe la vreo reprezentanta Yamaha din strainatate, va rog, intrebati de manualul asta. Multumesc. cat ai dat pe ea? eu zic sa faci un drum pana in strainatate si sa ti-o montezi la un service yamaha ai fost si la yamaha in otopeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Incearca si la Dual Tours, in Pipera. Daca nu, poti trimite chiar niste mailuri la reprezentante Yamaha de prin Europa. Sau sa mergi pana acolo sa o montezi, cum zicea Cavaleru. Si nu in ultimul rand, poti lua legatura cu cineva care se pricepe sa monteze alarme si sa vezi ce zice... mie mi-a montat-o spydy de pe forum (desigur, alta alarma). Am inteles ca vrei sa faci treaba cum trebuie, dar depinde si cat de la indemana ti-e un drum pana in Austria de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutare domnilor, astazi i-am facut un consum la tdm si mi-a iesit cam 7,5 la suta. Am mers majoritatea drumului numai prin oras, am incalzit motoru (fiind destul de rece afara) mai mult si am rulat si cu viteze de 140-160 km/h (cam 10-15 km). Intrebarea mea este urmatoarea. E normal sa-mi consume 7,5 in conditiile date (mai sus), sau ar trebui sa-mi fac griji? Voi cam ce consum aveti la mobre? Mersi fain, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 6.5-7 cine zice altceva minte cu nerushinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Mie mi-a iesit 5.2. Sunt putin surprins. E posibil sa fi masurat gresit, ca n-am facut calculul decat la un singur rezervor. Insumez inca vreo 5 plinuri si va spun media atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Salutare domnilor, astazi i-am facut un consum la tdm si mi-a iesit cam 7,5 la suta. Am mers majoritatea drumului numai prin oras, am incalzit motoru (fiind destul de rece afara) mai mult si am rulat si cu viteze de 140-160 km/h (cam 10-15 km).Intrebarea mea este urmatoarea. E normal sa-mi consume 7,5 in conditiile date (mai sus), sau ar trebui sa-mi fac griji? Voi cam ce consum aveti la mobre? Mersi fain, numai bine. eu am auzit de 5,5-6 pt modelu nostru. dar eu nu am facut consumul pana acum. explicatimi si mie cum sa fac? Mie mi-a iesit 5.2. Sunt putin surprins. E posibil sa fi masurat gresit, ca n-am facut calculul decat la un singur rezervor.Insumez inca vreo 5 plinuri si va spun media atunci. cum bine zice linx ar trebui sa incerci la dual tours in pipera sunt destul de laudati si au un service foarte dotat. acum depinde si de mecanici bafta. 5.2 is veri gut. PS mi-amf acut nervi aseara cand am vazut un TDM echipa complet cu crash bar, parbriz tourin, hand guard, topcase si 2 coburi IMENSE! la minunatul pret de 4900E , motorul era din 2004 si avea 33.000km. daca aveam banii acum plecam dupa el dar din pacateeee ( TDM 850 rules Editat Februarie 5, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Mie mi-a iesit 5.2. Sunt putin surprins. E posibil sa fi masurat gresit, ca n-am facut calculul decat la un singur rezervor.Insumez inca vreo 5 plinuri si va spun media atunci. da numa a tau nare carburator aspiratoric :blink: + mai ushurel + mai infofolit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.