Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare, astazi am mai lucrat ceva la TDM, am confectionat un crashbar home made, caci trebuie neaparat. Nu se stie niciodata cum il scap, in mers sau chiar pe loc si regret apoi, asa ca just in case :laugh:

 

Poze cu crashbarul si micul scut de protectie confectionate:

 

post-25487-1233405074_thumb.jpg post-25487-1233405091_thumb.jpg

post-25487-1233405113_thumb.jpg post-25487-1233405128_thumb.jpg

 

Numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, astazi am mai lucrat ceva la TDM, am confectionat un crashbar home made, caci trebuie neaparat. Nu se stie niciodata cum il scap, in mers sau chiar pe loc si regret apoi, asa ca just in case :laugh:

 

Poze cu crashbarul si micul scut de protectie confectionate:

 

post-25487-1233405074_thumb.jpg post-25487-1233405091_thumb.jpg

post-25487-1233405113_thumb.jpg post-25487-1233405128_thumb.jpg

 

Numai bine :laugh:

 

 

misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el.

sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi.

eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda.

 

care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el.

sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi.

eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda.

 

care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea?

Inteleg la ce te referi tu, dar eu l-am proiectat asa mai ingust, pentru ca am vrut sa protejez doar motorul motocicletei, nu si carenele, plus de altfel iesea prea mult in afara, in lateral. Plasticele nu e o problema daca se vor zgaria, cacise pot reface usor, insa blocul motor sau capacele trebuiesc schimbate daca se crapa in urma cazaturii. Deocamdata e bun asa, sunt multumit cum a iesit. Sper sa nu apuc sa probez crashbarul niciodata, sa vad daca rezista. Dar pentru orice eventualitate, e bun sa fie ceva de protectie cat de cat.

 

Respect :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM rules :wink:

:laugh:

 

Sper sa reusesti sa-ti fabrici parbrizul mai inalt, caci conteaza enorm la drum lung si la viteze mai mari de120 km/h.

Numai bine. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. :laugh: Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic.

 

Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe :laugh:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. :laugh: Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic.

 

Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe :laugh:)))

Salutare, nu este foarte greu si complicat de confectionat crashbarul si nici de adaptat parbrizul de sportiva, la TDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. :laugh: Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic.

 

Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe :laugh:)))

 

 

TDM-ul l-ai dat?? sau GS-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki e vandut. TDM il tin sa ma dau cu voi:) uitasem sa sterg reklama. Azi mi-am luat filtru de oloi. in weekend bag motulu' :laugh: care e cel mai recomandat. Eu ma gandeam la 15w-50 Motul Ester.

 

am vazut ca merge si 10w40 si 10w50 si 15w50 si 20w50. Stiu care sunt diferentele intre uleiuri , dar care e cel mai placut de TDM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... TDM il tin sa ma dau cu voi:) ...

Salutare Florian, abia astept sa tragem o tura impreuna :laugh:

In legatura cu uleiul, merge perfect 10W-40, care e si recomandat, dar poti folosi si unul putin mai vascos, pentru temperaturile ridicate de la vara. Motulul e ferfect, e foarte bun, eu am spray de lant grafitat Motul si e super ok.

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care va bagati la vara la un drum pana in italia. mi-a zis ceva de 35e cazare la rulota pe o insula in nordul italiei.

 

eu vreau sa bag niste km pana acolo la vara si sa somez la soare 4-5 zile si apoi la intoarcere sa bag un pic de alpi cu cazare la cort si intoarcere prin austria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care va bagati la vara la un drum pana in italia. mi-a zis ceva de 35e cazare la rulota pe o insula in nordul italiei.

 

eu vreau sa bag niste km pana acolo la vara si sa somez la soare 4-5 zile si apoi la intoarcere sa bag un pic de alpi cu cazare la cort si intoarcere prin austria

Eu cu inca cativa prieteni si cu Fotok (daca va putea), vrem sa facem Alpii Austrieci si cei Italieni la vara prin august, cand, mai toti vom avea concediu. Vom dormi la cort in camping si uneori la hostel, depinde de vreme.

Daca vrei poti veni cu noi. Ne-am apucat de pe acum sa strangem banut cu banut, pentru tura, care va fi de aproximativ 4000 km. Ramane sa stabilim doar traseul mai exact si punctele de vizitat.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu inca cativa prieteni si cu Fotok (daca va putea), vrem sa facem Alpii Austrieci si cei Italieni la vara prin august, cand, mai toti vom avea concediu. Vom dormi la cort in camping si uneori la hostel, depinde de vreme.

Daca vrei poti veni cu noi. Ne-am apucat de pe acum sa strangem banut cu banut, pentru tura, care va fi de aproximativ 4000 km. Ramane sa stabilim doar traseul mai exact si punctele de vizitat.

Numai bine

in vara dupa 10 august imi pot lua liber.

 

buget estimat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in vara dupa 10 august imi pot lua liber.

 

buget estimat?

Cheltuielile pentru fiecare motor sunt cam 500-600 euro minim.

Ramane sa stabilim pe viitor si perioada exacta ( in august),in care vom merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa stabilim cat mai repede data din august pentru a putea face cererea de concediu. La mine e cu complicatii. Sper sa pot merge cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa stabilim cat mai repede data din august pentru a putea face cererea de concediu. La mine e cu complicatii. Sper sa pot merge cu voi.

O sa ne intalnim luna asta si vom stabili mai exact perioada pentru tura in Alpi. Sper si eu sa poti venii cu noi, sa mergem impreuna. Si Cavalerul dealtfel, sau daca mai sunt doritori.

De preferat ar fi sa fim vreo 6-8 motociclete, nu mai multe, caci e mai greu cu organizatu cand sunt foarte multi.

Deocamdata sunt vreo 3-4 motociclete anuntate.

Mai vorbim, numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ne intalnim luna asta si vom stabili mai exact perioada pentru tura in Alpi. Sper si eu sa poti venii cu noi, sa mergem impreuna. Si Cavalerul dealtfel, sau daca mai sunt doritori.

De preferat ar fi sa fim vreo 6-8 motociclete, nu mai multe, caci e mai greu cu organizatu cand sunt foarte multi.

Deocamdata sunt vreo 3-4 motociclete anuntate.

Mai vorbim, numai bine :crack:

 

eu nu cred ca vin pentru ca consoarta mea cere mare. si trebuie sa o duc macar 5 zile la mare. alpii o sa ii vad pe fuga probabil la intoarcerea in tara.

 

ms de invitatie baieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut manual de instalare pentru Yamaha Cyclelok YM 600 (alarma) pe TDM900.

 

Detalii:

Mi-am comandat din strainatate alarma de mai sus (ca idiotii de la Motodinamics nici nu stiau ca exista) si am primit-o doar cu manual de utilizare, nu si cu manual de instalare.

 

In manualul de utilizare scrie ca exista manual de instalare separat pentru fiecare moto pe care poate fi instalata, dar aceste manuale nu sunt disponibile decat service-urilor Yamaha. Bineinteles ca aia de la service-ul nostru erau picati in cap. Nici n-au instalat vreodata vreo alarma de orice fel, cu atat mai putin sa stie ceva despre manual... :crack:

 

Am cautat pe net si am gasit urmatoarele manuale:

- Operation Manual for Dealers = instructiuni despre setarea senzorilor, inregistrarea telecomenzilor, etc.

- Installation Instructions for Dealers = instructiuni despre cum se asambleaza diversele componente ale alarmei

- Installation Instructions pentru FZ1, XVS1100, YZF-R6, FJR1300 = se descrie exact unde si cum se instaleaza alarma si unde sunt firele la care se conecteaza (adica exact ce ma intereseaza pe mine).

Ghinionul face ca fix manualul pentru TDM900 sa nu-l gasesc! :blink:

 

Daca cumva, cineva dintre voi, are relatii pe la vreo reprezentanta Yamaha din strainatate, va rog, intrebati de manualul asta.

 

Multumesc.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa iei ala de fz1 eventual si aia de xjr si uitete sa vezi cam cu ce se mananca (te intereseaza care fir unde ajunge sa se lege - si fiecare fir ce face) si dupa ce ai inteles, faci identificare si transpui pe tdm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut manual de instalare pentru Yamaha Cyclelok YM 600 (alarma) pe TDM900.

 

Detalii:

Mi-am comandat din strainatate alarma de mai sus (ca idiotii de la Motodinamics nici nu stiau ca exista) si am primit-o doar cu manual de utilizare, nu si cu manual de instalare.

 

In manualul de utilizare scrie ca exista manual de instalare separat pentru fiecare moto pe care poate fi instalata, dar aceste manuale nu sunt disponibile decat service-urilor Yamaha. Bineinteles ca aia de la service-ul nostru erau picati in cap. Nici n-au instalat vreodata vreo alarma de orice fel, cu atat mai putin sa stie ceva despre manual... :crack:

 

Am cautat pe net si am gasit urmatoarele manuale:

- Operation Manual for Dealers = instructiuni despre setarea senzorilor, inregistrarea telecomenzilor, etc.

- Installation Instructions for Dealers = instructiuni despre cum se asambleaza diversele componente ale alarmei

- Installation Instructions pentru FZ1, XVS1100, YZF-R6, FJR1300 = se descrie exact unde si cum se instaleaza alarma si unde sunt firele la care se conecteaza (adica exact ce ma intereseaza pe mine).

Ghinionul face ca fix manualul pentru TDM900 sa nu-l gasesc! :blink:

 

Daca cumva, cineva dintre voi, are relatii pe la vreo reprezentanta Yamaha din strainatate, va rog, intrebati de manualul asta.

 

Multumesc.

 

cat ai dat pe ea? eu zic sa faci un drum pana in strainatate si sa ti-o montezi la un service yamaha :blink:

 

ai fost si la yamaha in otopeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si la Dual Tours, in Pipera. Daca nu, poti trimite chiar niste mailuri la reprezentante Yamaha de prin Europa. Sau sa mergi pana acolo sa o montezi, cum zicea Cavaleru. Si nu in ultimul rand, poti lua legatura cu cineva care se pricepe sa monteze alarme si sa vezi ce zice... mie mi-a montat-o spydy de pe forum (desigur, alta alarma). Am inteles ca vrei sa faci treaba cum trebuie, dar depinde si cat de la indemana ti-e un drum pana in Austria de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, astazi i-am facut un consum la tdm si mi-a iesit cam 7,5 la suta. Am mers majoritatea drumului numai prin oras, am incalzit motoru (fiind destul de rece afara) mai mult si am rulat si cu viteze de 140-160 km/h (cam 10-15 km).

Intrebarea mea este urmatoarea. E normal sa-mi consume 7,5 in conditiile date (mai sus), sau ar trebui sa-mi fac griji?

Voi cam ce consum aveti la mobre?

 

Mersi fain, numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, astazi i-am facut un consum la tdm si mi-a iesit cam 7,5 la suta. Am mers majoritatea drumului numai prin oras, am incalzit motoru (fiind destul de rece afara) mai mult si am rulat si cu viteze de 140-160 km/h (cam 10-15 km).

Intrebarea mea este urmatoarea. E normal sa-mi consume 7,5 in conditiile date (mai sus), sau ar trebui sa-mi fac griji?

Voi cam ce consum aveti la mobre?

 

Mersi fain, numai bine.

 

 

eu am auzit de 5,5-6 pt modelu nostru. dar eu nu am facut consumul pana acum.

explicatimi si mie cum sa fac?

 

Mie mi-a iesit 5.2. Sunt putin surprins. E posibil sa fi masurat gresit, ca n-am facut calculul decat la un singur rezervor.

Insumez inca vreo 5 plinuri si va spun media atunci. :crack:

 

cum bine zice linx ar trebui sa incerci la dual tours in pipera sunt destul de laudati si au un service foarte dotat. acum depinde si de mecanici :blink:

 

bafta.

 

5.2 is veri gut.

 

PS mi-amf acut nervi aseara cand am vazut un TDM echipa complet cu crash bar, parbriz tourin, hand guard, topcase si 2 coburi IMENSE! la minunatul pret de 4900E , motorul era din 2004 si avea 33.000km. daca aveam banii acum plecam dupa el dar din pacateeee :blink:( TDM 850 rules :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...