Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Nu prea reusesc sa imi dau seama, dar ala nu e stutul de la golire de la carburator? Apropo, de astazi sunt si eu coleg cu voi. Ieri am achizitionat un TDM din '91. De la pitesti. Peste 750 de km intr-o zi facuti cu un diesel si TDM-ul. Vreau sa zic ca am ajuns acasa cu un zambet pe moaca mai ceva ca omu' verde asta: Foarte impresionat de motocicleta asta. Proprietarul mi-a aratat si dat facturile de service, in valoare de cam 600eu: schimbat distributie, baterie, etc. Motoreta a costat 1150 eu si am negociat fix...12 lei. Aspectul un pic neingrijit, insa motorul pur si simplu toarce, iar tot ce tine de tehnic pare in stare f buna. Prima mobra cu adevarat mare pe care m-am suit. Mi s-a parut brutala la inceput, dar in 5 minute ne-am invatat unul cu celalalt. Franele foarte bune, putere mai mult decat rezonabila, ciclistica incredibila (la 230 de kg sau cat are, se lasa incredibil de usor de curbe), cutia f precisa, insa cam zgomotoasa in primele trepte mi se pare (e normal?). Mananca km cu o pofta de nedescris. Poate aici e de vina si proprietarul actual (eu) care dupa o lunga perioada de absenta pe DN-uri si autostrazi, are un chef incredibil de plimbari (nu se pune plimbarica de 400km+ pe un 125cc care a fost un chin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Ala nu e stutul de golire. Cele de golire se afla pe partea exterioara a carburatoarelor. Din cate tin eu minte, cele de pe interior sunt infundate, nu au nici un rol. Apropo, daca vi s-au intarit furtunele de golire de la carburator, am de vanzare de pe louis 2 bucati, la reducere de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Stutul din interior are o teava care intra in corpul carbului si nu e infundata. Prin teava asta se egalizeaza presiunea din camera plutitorului cu presiunea atmosferica. Eu nu inteleg de ce scuipa niste benzina pe acolo cand zgaltai de motor. Si la voi face la fel? De aruncat nu arunca mult pentru ca am facut consumul si la un mers destul de alert a iesit 4,41% la un total de aproape 600 de km. @Flavius: ce lungime au furtunele si care e pretul? Editat Septembrie 10, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Aaa, acum imi amintesc cum e pe interior, nu le-am desfacut de ceva timp... E ok, daca zgaltai de ea sa curga pentru ca ajunge la stutul ala de supraplin. Daca iti raman cuiele blocate pe deschis si iti intra multa benzina, o sa iti curga prin acel stut de care zici tu. Verifica si nivelul benzinei din carburator. Cred ca trebuie sa fie 7 mm peste linia marcata. Daca nu ai nivelul bun, trebuie desfacut si reglat plutitorul/plutitoarele. furtunele cred ca erau 3 euro bucata, si lungimea era de 0.8 metri parca. Ajung acasa si ma uit, eventual fac si o poza. Nu sunt din plastic ca cele originale, sa se intareasca si sa se stranga in timp. Editat Septembrie 10, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu imi curge cine stie cat, doar imi scuipa si dupa ce opresc mobra miroase a benzina. Acum i-am pus un furtun si pe jos ajung maxim 2 picaturi de benzina. Cuiele inchid bine. Nivelul de benzina din camera de nivel constant se poate deregla singur? Eu nu am mai umblat acolo din martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) incepand de azi pana la sfarsitul lunii sept se deschide lista de piese ptr tdm. Motorul il stiti sau daca nu gasiti detalii in linkul din semnatura.Daca pana la sfarsitul lunii se anunta suficienti doritori astfel incat sa merite -Gheonoaia se transforma in donator de organe si la 1 oct ma apuc de dezmembrat.Puteti trimite cererile pe pm sau pe anuntul de vanzare si va raspund cu preturi. Deci duceti vestea mai departe printre tdm-isti Editat Septembrie 10, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 salutare,imi poate spune cineva daca as renunta la toba intermediara de la motor se intampla ceva ???ca am alte tobe si as incerca sa fac niste modificari si sa stiu daca se merita, ma gandesc ca o sa consume mai mult ?sau chestii din astea ,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Din ceea ce stiu eu o sa fie mai zgomotoasa evacuarea, dar diferente de randament sau consum nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Oameni TDM-isti, furca si jugurile de la modelul 1999 se potrivesc la modelul 1996? Please help me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Este tot 4TX, asta inseamna tuburi de 43mm. Sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Bun, pe asta cu diametrul am bifat-o. Mai ales ca vine cu tot cu juguri. Jugul inferior de exemplu, se potriveste in cadru la fel? Urechile de prindere a aripii, franelor etc. de pe jambe vin tot acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Din cate stiu de pe net, nu s-a facut nici o modificare in privinta asta. Daca gresesc, rog sa fiu corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Am si eu o intrebare daca imi permiteti (de curiozitate nu de alta): care este diferenta intre farurile din cele 2 poze? Sau mai bine zis, de ce sunt diferite? La cate am vazut in stilul pozei 2, nici nu mai stiu care sunt normale - asa le am si eu(or fi faruri de Supertenere, parca cu alea seamana? Sau asa au fost din fabrica?) http://img13.imageshack.us/img13/1782/kopievonimg3095.jpg http://tdmromania.ro/forum/download/file.php?id=247&sid=6759acc7248b0f6b95730dee15e061bf&mode=view Mi-am permis sa pun o poza cu motocicleta Cavalerului, sper sa nu il deranjeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Sunt diferite numai sticlele (dispersoarele), in rest sunt la fel. Din cate stiu eu vin din fabrica ambele modele, dar inca nu am gasit o clasificare sa-ti spun exact in ce ani au iesit pe piata si unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Am si eu o intrebare daca imi permiteti (de curiozitate nu de alta): care este diferenta intre farurile din cele 2 poze? Sau mai bine zis, de ce sunt diferite? La cate am vazut in stilul pozei 2, nici nu mai stiu care sunt normale - asa le am si eu(or fi faruri de Supertenere, parca cu alea seamana? Sau asa au fost din fabrica?) http://img13.imageshack.us/img13/1782/kopievonimg3095.jpg http://tdmromania.ro/forum/download/file.php?id=247&sid=6759acc7248b0f6b95730dee15e061bf&mode=view Mi-am permis sa pun o poza cu motocicleta Cavalerului, sper sa nu il deranjeze. difera si becurile. prima are becuri h4 cele de dacie 1300 ( nu h4 normal) si a doua are niste becuri cu bulb, mai ciudate. Intre timp am facut conversia si am ca in prima poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 A mea e inmatriculata in 95, dar conform seriilor date de manual e model 94. Si are modelul "nou" de faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 cred ca modelul pana in 92-93 a avut farurile plate gen super tnr, pe urma sa modificat in cele "buhaite" care dau un aer un pic mai modern. eu la primul tdm am avut faruri plate era din 92, pe urma am schimbat cu faruri de dacie rotunde si luminau super perfect! la modelul pe care il am acum lumina e kaka maka (cu tot cu xenon, am incercat vreo 5 feluri de becuri de diferite marci si intensitati...degeaba.) xenonu macar se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 A pus cineva lupa in farurile de 3VD? Adica asa ceva in farul de 3VD ala bulbucat La 900 iese cam asa: De aici m-am inspirat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 eu la primul tdm am avut faruri plate era din 92, pe urma am schimbat cu faruri de dacie rotunde si luminau super perfect! In ce constat mai exact modificarea? Farurile parca sunt pe un suport amandoua? Imi e cam greu sa verific acum (si nu reusesc sa imi fac o imagine exacta), sunt plecat din tara, iar microfisele nu prea pot sa le consult din cauza netului care deabia merge... Pe aici, am vazut cateva tdm-uri model ca in pozele de mai sus cu lupele si unul avea parca niste faruri diferite iar in partea stanga (cum stai pe moto), farul avea lupa, deci e 'facubil' Si inca ceva, pt. 3vd, daca merg farurile de dacie, trebuie sa mearga si de bmw ursulet si alea au si lupe unele, dar nu stiu ce becuri au si cum e cu prinderea pt. bec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 ... Pe aici, am vazut cateva tdm-uri model ca in pozele de mai sus cu lupele si unul avea parca niste faruri diferite iar in partea stanga (cum stai pe moto), farul avea lupa, deci e 'facubil' Cred ca te referi la modelul 4TX, ala vine din fabrica cu lupa pe o faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 A pus cineva lupa in farurile de 3VD? Adica asa ceva in farul de 3VD ala bulbucat Pai n-ai vazut la mine ca am un sistem G4 pe faza lunga si un xenon simplu pe faza scurta? Scriu asta pentru ca pozele tale nu se refereau la 3VD... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 farurile gen DACIE 1310 sunt foarte usor de montat. Important este sa nu ai doua maini stangi (doar in cazul in care esti stangaci ). Pe mine ma tenteaza o modificare mai serioasa a intregului sistem de faruri. Sa vedem ce iese in project. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Pai n-ai vazut la mine ca am un sistem G4 pe faza lunga si un xenon simplu pe faza scurta? Scriu asta pentru ca pozele tale nu se refereau la 3VD... Nu am gasit poze cu 3VD si de asta am specificat ca, montat pe 900, arata ca in poze. Sunt curios cum ar arata in farurile de la 3VD. Lupele sunt mici, farurile sunt voluminoase si lasa sa se vada tot ce este in interior. farurile gen DACIE 1310 sunt foarte usor de montat. Important este sa nu ai doua maini stangi (doar in cazul in care esti stangaci ). Pe mine ma tenteaza o modificare mai serioasa a intregului sistem de faruri. Sa vedem ce iese in project. Un preview ceva? Sau ne lasi asa in suspans? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 @gms: intradevar, am citit eu gresit cand am dat raspunsul cu lupele pt. 4tx Uite ca am cautat un pic si am dat de niste faruri de e30 (ziceam ca auzeam la baietii cu dacii ca le schimba), nu o merge asa? Sincer m-as baga la unele, dar anul viitor, intai sa mai accesorizez si eu motocicleta... vs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Da, pare a fi o solutie. Eu vreau sa pastrez dispersoarele care le am, nu-mi plac cum arata farurile tip Dacia pe tedemeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.