flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Apropo de consumul de ulei, si mie mi-a consumat pana am trecut pe full sintetic. Motul 7100. Tot 10w-40. PS: cine are de vanzare 1 sau 2 suruburi cu saiba si guma care prind parbrizul de carena fata. Am strans de unu si s-a dus, Mai am nevoie de: capacul de la vasul cu lichid de racire, si cele 2 suruburi cu distantierele care prind carena centrala/lateral de cadru. Mersi. Editat August 28, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salut! Nu bagi o intrebare si aici? Bafta! & @leaveyou Nu postez si acolo pentru ca ma intereseaza o chestie megapunctuala si nu pot/vreau sa investesc jumatate de ora in asta Ca sa postez aici pe topic imi ia 2 minute. Multam fain de intelegere si raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Si-a reglat cineva jocul la supape singur? Parca zicea la un moment dat cineva. E grea operatia? Sunt cu mobra desfacuta, si pana astept piesele, poate ma ocup si de chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 pentru un mers normal pana la 120km/h 4,8-4,9 % singur cu bagaje,iar cu pasager si bagaje la aceeiasi viteza cam 5,2-5,3% si as vrea sa-mi modific saua ,daca stiti pe cineva care a mai facut la tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 darian lucra bine. darian lucra bine. Nu stiam de ce o bujie da scanteie mai buna ca cealalta... E de la fisa de bujie. Una are 5 kohm (ngk), iar cea originala 10 kohm. Presupun ca nu e nici o problema daca rulez in conditiile astea. @ottoman, am nevoie de niste piese, verifica te rog PM. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Pana la 10, nu aveam probleme cu fisele la masina. oare difera in cazul astalalt? Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca. Am vazut si topic aici, unde proprietarul se lauda ca e motorul impecabil, insa avea post cu 4 zile inainte de topic 'cumpar cutie viteze'...Asadar, printre posesorii de TDM de pe aici, vinde cineva vreun TDM, acceptabil (nu impecabil), la un pret mai modest, gen max 1400? (daca merita si ma convingeti, incerc sa ma mai scotocesc de ceva in plus...) Acum inca nu sunt 100% decis daca urmatoarea va fi TDM (desi prietenei ii cam place si ei modelul, dar mi-e cam frica sa o iau pasager pe drumurile patriei - pana acum din fericire nu am avut probleme) sau vreun sv650s, zx6r, virago sau ce mai imi trece prin cap (dar asta inseamna ca renunt la pasager, ceea ce nu ar fi rau, din motivul mai sus mentionat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca. Pai uite aici o mobra frumusica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Pai e 1700. Daca esti dispus sa dai 1400, mai negociezi un pic si, cine stie?, poate ajungeti la o intelegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 .Asadar, printre posesorii de TDM de pe aici, vinde cineva vreun TDM, acceptabil (nu impecabil), la un pret mai modest, gen max 1400? (daca merita si ma convingeti, incerc sa ma mai scotocesc de ceva in plus...) E a mea de vanzare, aici /index.php?/topic/682195-yamaha-tdm-850/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. Deocamdata inca ne plimbam impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Sa avem bafta la vanzare. Ar fi pacat sa o dai pe piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. Deocamdata inca ne plimbam impreuna. salutare,daca incepi sa dai motoru pe bucati si incepi la gentile laterale ma bag eu ,am un prieten cu un vstrom si nu are lateralele,sunt cumva givi??un motor bun pacat ca se dezmembreaza,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) TDM-isti, in caz ca vreu vreunul dintre voi geaca Rukka de touring (goretex) marimea 50, aveti prioritate. Aici e anuntul. /index.php?/topic/683525-vand-geaca-touring-rukka-goretex/ Asfalt uscat! Editat Septembrie 4, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Nu prea reusesc sa imi dau seama, dar ala nu e stutul de la golire de la carburator? Apropo, de astazi sunt si eu coleg cu voi. Ieri am achizitionat un TDM din '91. De la pitesti. Peste 750 de km intr-o zi facuti cu un diesel si TDM-ul. Vreau sa zic ca am ajuns acasa cu un zambet pe moaca mai ceva ca omu' verde asta: Foarte impresionat de motocicleta asta. Proprietarul mi-a aratat si dat facturile de service, in valoare de cam 600eu: schimbat distributie, baterie, etc. Motoreta a costat 1150 eu si am negociat fix...12 lei. Aspectul un pic neingrijit, insa motorul pur si simplu toarce, iar tot ce tine de tehnic pare in stare f buna. Prima mobra cu adevarat mare pe care m-am suit. Mi s-a parut brutala la inceput, dar in 5 minute ne-am invatat unul cu celalalt. Franele foarte bune, putere mai mult decat rezonabila, ciclistica incredibila (la 230 de kg sau cat are, se lasa incredibil de usor de curbe), cutia f precisa, insa cam zgomotoasa in primele trepte mi se pare (e normal?). Mananca km cu o pofta de nedescris. Poate aici e de vina si proprietarul actual (eu) care dupa o lunga perioada de absenta pe DN-uri si autostrazi, are un chef incredibil de plimbari (nu se pune plimbarica de 400km+ pe un 125cc care a fost un chin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Ala nu e stutul de golire. Cele de golire se afla pe partea exterioara a carburatoarelor. Din cate tin eu minte, cele de pe interior sunt infundate, nu au nici un rol. Apropo, daca vi s-au intarit furtunele de golire de la carburator, am de vanzare de pe louis 2 bucati, la reducere de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Stutul din interior are o teava care intra in corpul carbului si nu e infundata. Prin teava asta se egalizeaza presiunea din camera plutitorului cu presiunea atmosferica. Eu nu inteleg de ce scuipa niste benzina pe acolo cand zgaltai de motor. Si la voi face la fel? De aruncat nu arunca mult pentru ca am facut consumul si la un mers destul de alert a iesit 4,41% la un total de aproape 600 de km. @Flavius: ce lungime au furtunele si care e pretul? Editat Septembrie 10, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Aaa, acum imi amintesc cum e pe interior, nu le-am desfacut de ceva timp... E ok, daca zgaltai de ea sa curga pentru ca ajunge la stutul ala de supraplin. Daca iti raman cuiele blocate pe deschis si iti intra multa benzina, o sa iti curga prin acel stut de care zici tu. Verifica si nivelul benzinei din carburator. Cred ca trebuie sa fie 7 mm peste linia marcata. Daca nu ai nivelul bun, trebuie desfacut si reglat plutitorul/plutitoarele. furtunele cred ca erau 3 euro bucata, si lungimea era de 0.8 metri parca. Ajung acasa si ma uit, eventual fac si o poza. Nu sunt din plastic ca cele originale, sa se intareasca si sa se stranga in timp. Editat Septembrie 10, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu imi curge cine stie cat, doar imi scuipa si dupa ce opresc mobra miroase a benzina. Acum i-am pus un furtun si pe jos ajung maxim 2 picaturi de benzina. Cuiele inchid bine. Nivelul de benzina din camera de nivel constant se poate deregla singur? Eu nu am mai umblat acolo din martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) incepand de azi pana la sfarsitul lunii sept se deschide lista de piese ptr tdm. Motorul il stiti sau daca nu gasiti detalii in linkul din semnatura.Daca pana la sfarsitul lunii se anunta suficienti doritori astfel incat sa merite -Gheonoaia se transforma in donator de organe si la 1 oct ma apuc de dezmembrat.Puteti trimite cererile pe pm sau pe anuntul de vanzare si va raspund cu preturi. Deci duceti vestea mai departe printre tdm-isti Editat Septembrie 10, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 salutare,imi poate spune cineva daca as renunta la toba intermediara de la motor se intampla ceva ???ca am alte tobe si as incerca sa fac niste modificari si sa stiu daca se merita, ma gandesc ca o sa consume mai mult ?sau chestii din astea ,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Din ceea ce stiu eu o sa fie mai zgomotoasa evacuarea, dar diferente de randament sau consum nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Oameni TDM-isti, furca si jugurile de la modelul 1999 se potrivesc la modelul 1996? Please help me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Este tot 4TX, asta inseamna tuburi de 43mm. Sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.