Rocker Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Mersi baieti, din spusele voastre, e normal sa ia in jur de 7 la suta (bineinteles +- 1 litru, depinde de trafic si stilul de mers). Sambata am sa trag o tura pana la Hunedoara (cam 280 km, dus-intors) si am sa-i mai fac o data consumul, sa vad cat consuma la drum mai lung si cu pasager. Am sa va anunt. Numai bine si multumesc de raspunsuri i-am facut in weekend consumul...mers linistit cu 110...5%. mers mai agresiv...7%. dat in blana....probabil 9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Mersi baieti, din spusele voastre, e normal sa ia in jur de 7 la suta (bineinteles +- 1 litru, depinde de trafic si stilul de mers).Sambata am sa trag o tura pana la Hunedoara (cam 280 km, dus-intors) si am sa-i mai fac o data consumul, sa vad cat consuma la drum mai lung si cu pasager. Am sa va anunt. Numai bine si multumesc de raspunsuri cum i se face consumul mai baieti?? ca sa mi-l fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) cum i se face consumul mai baieti?? ca sa mi-l fac si eu Faci plinul, mergi 100 km si faci iar plinul. Cat intra in rezervor la al doilea plin = consum /100km. In alta ordine de idei, mi-a ramas un disc de frana fata pentru TDM, daca trebuie cuiva sa dea un peme. Editat Februarie 6, 2009 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 de care, de care fel, si cu cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salutare domnilor, astazi i-am facut un consum la tdm si mi-a iesit cam 7,5 la suta. Am mers majoritatea drumului numai prin oras, am incalzit motoru (fiind destul de rece afara) mai mult si am rulat si cu viteze de 140-160 km/h (cam 10-15 km).Intrebarea mea este urmatoarea. E normal sa-mi consume 7,5 in conditiile date (mai sus), sau ar trebui sa-mi fac griji? Voi cam ce consum aveti la mobre? Mersi fain, numai bine. Vezi ca si prin primele pagini s-a mai discutat de consum. O buba cunoscuta la TDM-uri e ca se largesc prematur orificiile din carburator prin care vine benzina in motor. Evident, consumul difera mult in functie de stilul de mers/conditiile de trafic, dar daca ti se pare ca haleste mult vezi daca miroase a benzina pe tobe. Eventual pui un carton alb in dreptul tobelor si dai niste sprituri, daca se innegreste nu prea e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) de care, de care fel, si cu cat Discul e de la 4TX-ul meu. De fata. Cam asa arata: Eu am schimbat discurile, pentru ca unul l-am strambat intr-o Toyota. Nu stiu cu cat. Editat Februarie 6, 2009 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Vezi ca si prin primele pagini s-a mai discutat de consum. O buba cunoscuta la TDM-uri e ca se largesc prematur orificiile din carburator prin care vine benzina in motor. Evident, consumul difera mult in functie de stilul de mers/conditiile de trafic, dar daca ti se pare ca haleste mult vezi daca miroase a benzina pe tobe. Eventual pui un carton alb in dreptul tobelor si dai niste sprituri, daca se innegreste nu prea e in regula. bun sfat voi verifica asta Faci plinul, mergi 100 km si faci iar plinul. Cat intra in rezervor la al doilea plin = consum /100km. In alta ordine de idei, mi-a ramas un disc de frana fata pentru TDM, daca trebuie cuiva sa dea un peme. bnah ce simplu era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Vezi ca si prin primele pagini s-a mai discutat de consum. O buba cunoscuta la TDM-uri e ca se largesc prematur orificiile din carburator prin care vine benzina in motor. Evident, consumul difera mult in functie de stilul de mers/conditiile de trafic, dar daca ti se pare ca haleste mult vezi daca miroase a benzina pe tobe. Eventual pui un carton alb in dreptul tobelor si dai niste sprituri, daca se innegreste nu prea e in regula. Mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 La verificarea consumului e important sa umpli rezervorul la maxim, da' cu nesimtire, si la plinul dinainte de plimbarea de verificare si la plinul de dupa. O diferenta de nivel de 1cm poa' sa fie un spatiu in care mai bagi 1-2 litri. Si bineinteles, nu tre sa mergi 100km intre plinuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Are cineva de vanzare aparatoarea roții si masca față pentru TDM900 2006? Negre daca se poate. Mai bine nu ma intrebati de ce imi trebuie. Editat Februarie 7, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Are cineva de vanzare aparatoarea roții si masca față pentru TDM900 2006? Negre daca se poate. Mai bine nu ma intrebati de ce imi trebuie. neplacute necesitati ai banuiesc ca ai facut poc. povesteste-ne cum. nu stiu pe nimeni sa aibe asa ceva de vanzare. baga o cautare pe e-bay daca nu gasesti atunci fa o vizita la cei de la care ai luat moto sau la dual tours. sau ai scapat cumva motoru in garaj?? in alta ordine de idei m-am apucat si eu sa pun mobra pe roti si sa o pregatesc de o iesite duminica. din pacate am gasit-o innecata dupa o luna juma de stationat asa ca m-am apucat sa scot bujiile sa le curat si in 20 min, dupa ce halesc, cobor sa o pornesc duamne ajuta da am revenit cu o problema mare si grava. pierd lichid de racire de la o chestie care e deasupra bujiei din dreapta. pare a fi pompa de apa sau ceva de genu nu stiu exact. nu prea cunosc. curge pe la garnitura din ce mi-am dat eu seama. din pacate s-a lasat intunericu si nu am mia putu continua investigatiile. Cum golesc instalatia de lichidul de racire ca de restul cred ca reusesc sa ma ocup din ce sa fac garnitura aceea? sa pun mastic de garnituri? de care ce marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Da, am facut poc. Am intrat intr-o intersectie pe banda a 2-a la vreo 4-5 m in spatele unei dube. In timp ce ieseam din intersectie, soferul a pus frana si a oprit brusc. Am franat dar era ud pe jos si n-a tinut frana. Sau poate nu l-am vazut la timp. Nu mai tin minte exact, ca n-a durat decat 2-3 secunde. Daca mai aveam 30cm as fi putut opri fara sa-l lovesc. Am spart piesele de mai sus si am indoit usa din spate a dubei. Norocul meu ca nu aveam viteza, vreo 20Km/h. Cred ca daca as fi avut 10 km/h in plus, dadeam cu capul de usa dubei si acum as fi scris la tastatura cu pixul tinut in dinti. --------- La mine in manualul de service scrie ca se desface furtunul de la rezervor, si se scurge lichidul de racire pe acolo. Editat Februarie 7, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Cum golesc instalatia de lichidul de racire ca de restul cred ca reusesc sa ma ocup Nu stiu cum e la 3VD, dar cred ca nu e mare diferenta fata de 4TX, uite procedura din Haynes pe care am folosit-o eu: 1. Motorul complet rece. Atentie, lichidul ataca vopseaua, se spala cu multa apa. Nu e indicat contactul cu pielea. 2. Scoasa saua si semicarena de pe dreapta 3. Scos capacul de pe radiator. 4. Bagi o tava sub pompa de apa. Scoti surubul de drenare de pe pompa de apa - e un surub de 8 - lasi sa se scurga tot. 5. Tava sub motor, scoti surubul de drenare de pe cilindrul sting - un surub de 10 pe undeva pe sub evacuari - lasi sa curga tot. 6. Scoti din suruburi rezervorul de plastic pe unde completezi in mod normal cu lichid de racire, esti atent sa nu versi lichid si scoti furtunasul din clips. Cu putin noroc nu versi prea mult pe linga. Suruburile de drenare au 10Nm cuplul de stringere, daca ai dinamometrica. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salutare domnilor, astazi am facut o tura de aproximativ 350 km cu TDM-ul si am scos un consum de 6 %. E un consum bun, fata de 7,5 % ,facuti mai mult prin oras. Consumul de 6% l-am facut la drum intins, pe drum european spre Arad, 100-110 Km/h, cu varfuri de viteze de 140-150, pe alocuri (in depasiri). Eu personal sunt multumit de consum, avand in vedere consumul fostului meu motor (Honda CB 450s), care era de aproximativ 4,5%. Va salut cu respect, numai bine. Nu stiu cum e la 3VD, dar cred ca nu e mare diferenta fata de 4TX, uite procedura din Haynes pe care am folosit-o eu: 1. Motorul complet rece. Atentie, lichidul ataca vopseaua, se spala cu multa apa. Nu e indicat contactul cu pielea. 2. Scoasa saua si semicarena de pe dreapta 3. Scos capacul de pe radiator. 4. Bagi o tava sub pompa de apa. Scoti surubul de drenare de pe pompa de apa - e un surub de 8 - lasi sa se scurga tot. 5. Tava sub motor, scoti surubul de drenare de pe cilindrul sting - un surub de 10 pe undeva pe sub evacuari - lasi sa curga tot. 6. Scoti din suruburi rezervorul de plastic pe unde completezi in mod normal cu lichid de racire, esti atent sa nu versi lichid si scoti furtunasul din clips. Cu putin noroc nu versi prea mult pe linga. Suruburile de drenare au 10Nm cuplul de stringere, daca ai dinamometrica. Spor ! Asa e si la 3vd. Cavalerule parerea mea e sa incerci mai intai cu putin mastic peste garnitura, poate va tine, in caz contrar, comanda o garnitura. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salutare domnilor, astazi am facut o tura de aproximativ 350 km cu TDM-ul si am scos un consum de 6 %. E un consum bun, fata de 7,5 % ,facuti mai mult prin oras. Consumul de 6% l-am facut la drum intins, pe drum european spre Arad, 100-110 Km/h, cu varfuri de viteze de 140-150, pe alocuri (in depasiri).Eu personal sunt multumit de consum, avand in vedere consumul fostului meu motor (Honda CB 450s), care era de aproximativ 4,5%. Va salut cu respect, numai bine. Asa e si la 3vd. Cavalerule parerea mea e sa incerci mai intai cu putin mastic peste garnitura, poate va tine, in caz contrar, comanda o garnitura. Bafta ce fel de mastic? ca vreua ma sa duc maine diminteatza sa iau mi-am adus aminte ca am manualul haynes printat si l-am luat la puricat. imi picura pe la termostat si garnitura pe care o suspectez este un O-ring. asta se poate repara usor cu mastic?? ce parere aveti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ce fel de mastic? ca vreua ma sa duc maine diminteatza sa iau mi-am adus aminte ca am manualul haynes printat si l-am luat la puricat. imi picura pe la termostat si garnitura pe care o suspectez este un O-ring. asta se poate repara usor cu mastic?? ce parere aveti?? Da, este vorba de termostatul din imaginile alaturate, iar ca mastic nu stiu de care trebuie, banuiesc ca cel care e folosit la garnituri si rezistent la temperaturi mai inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Da, este vorba de termostatul din imaginile alaturate, iar ca mastic nu stiu de care trebuie, banuiesc ca cel care e folosit la garnituri si rezistent la temperaturi mai inalte. ma duc maine sa vad ce magazin de piese auto gasesc deschis sa imi iau masticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ma duc maine sa vad ce magazin de piese auto gasesc deschis sa imi iau masticu Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Da, am facut poc. Am intrat intr-o intersectie pe banda a 2-a la vreo 4-5 m in spatele unei dube. In timp ce ieseam din intersectie, soferul a pus frana si a oprit brusc. Am franat dar era ud pe jos si n-a tinut frana. Sau poate nu l-am vazut la timp. Nu mai tin minte exact, ca n-a durat decat 2-3 secunde. Daca mai aveam 30cm as fi putut opri fara sa-l lovesc. Am spart piesele de mai sus si am indoit usa din spate a dubei.Norocul meu ca nu aveam viteza, vreo 20Km/h. Cred ca daca as fi avut 10 km/h in plus, dadeam cu capul de usa dubei si acum as fi scris la tastatura cu pixul tinut in dinti. --------- La mine in manualul de service scrie ca se desface furtunul de la rezervor, si se scurge lichidul de racire pe acolo. mare ghinion ai avut. baga si tu o poza cu pagubele. tu in rest nu ai nimik?? ai casco? Care ai ai fost TDM-istul care ai fost azi pana in vama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Eu n-am nimic. ...dar nici Casco n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 va salut baieti! nelu ma cheama si sunt din alba.vroiam sa-i spun lui marius ca daca mai are bucatile sparte de la aparatoare si de la masca se pot lipi fara nici o problema,dupa care le dai la vopsit. aveti grija de voi. asfalt uscat pentru toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floars78 Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 salutare sunt si eu posesorul unei motociclete YAMAHA TDM din 99 si o am de 2 ani , si am un sentiment placut in timp ce ma plimb cu ea are o manevrabilitate buna in ciuda greutatii ei am dotat-o cu 2 gume noi cu un profil soft enduro si pot spune ca ca nu se simte bine offroad locul ei este pe sosea momentan nu porneste , atentia mea este asupra bujiilor si evident imi trebuie o cheie am vazut ca este o cheie de 18 se gaseste pe la magazine sau treb. inventata ? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Care ai ai fost TDM-istul care ai fost azi pana in vama? Da, care ai fost in Vama ieri, te numesti Florin si esti din Bucuresti cu nr. B 72 EKF? Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) salutare sunt si eu posesorul unei motociclete YAMAHA TDM din 99 si o am de 2 ani , si am un sentiment placut in timp ce ma plimb cu ea are o manevrabilitate buna in ciuda greutatii ei am dotat-o cu 2 gume noi cu un profil soft enduro si pot spune ca ca nu se simte bine offroad locul ei este pe sosea momentan nu porneste , atentia mea este asupra bujiilor si evident imi trebuie o cheie am vazut ca este o cheie de 18 se gaseste pe la magazine sau treb. inventata ? bafta gasesti dar iti trebuie una cu carne putina. eu am una imprumatata pe care o folosesc momentan o sa pun o poza mai pe seara cu ea Eu n-am nimic....dar nici Casco n-am. un pic de fibra si o vopsire si e ca noua. nu ai nevoie de alta totul e sa ai bucatile lipsa Da, care ai fost in Vama ieri, te numesti Florin si esti din Bucuresti cu nr. B 72 EKF? Numai bine si asfalt uscat /index.php?showuser=5978 el o fi?? Editat Februarie 8, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 In primul rand imi pare rau ptr patania lu' Marius... Daca te pot ajuta cu ceva, de ex. sa iei masura la aripi/carena sa-mi spui. Originale si intregi ar trebui sa coste destul de mult, dar recomand cu incredere ebay.it / ebay.com si restu' (.de, .co.uk, .fr) si asa poate iesi mai ieftin, asta daca nu merge sa le lipesti cum zicea colegu' mai sus sau sa le "reconstruiesti" cu fibra cumva. Legat de motorul de pe bac, da, eu mi-s. Printre multe BMWuri... 2 CBFuri, 1 gs500 si 1 ZX-R. Un TDM prins la-nghesuiala : E primul meu drum cu motoreta si ce pot sa zic... sunt chestii care inca trebuie sa le mai analizez, dar in linii mari, e superba. Venind de pe un Diversion cu ceva probleme la carburatie, e cu totul altceva. Reprizele la peste 4000, 4500 de ture sunt salbatice si a inceput sa imi placa f.mult cum se aude bicilindrul. Protectia la vant este decenta la corp, mai putin insa in zona capului... si aici sunt un pic dezamagit. Desi am pus un parbriz destul de inalt, nu prea face altceva decat sa-mi arunce vantul in casca (la 1,83 inaltime). Daca ma las mai jos, aproape rezervor, da, e ok... dar nu as putea sa merg asa mai mult de o ora plus ca pozitia e cam jenanta ptr un tourer, cu mainile in dreptul capului Am mers maxim 165km/h parca (pe bord, pe gsp 155) ca aveam si gentile laterale care imi recomanda viteza maxima 120! E, si cu genti cu tot, acum sa ma laud cu consumul: 4,9% mers destul de tare (120-140), cu multe accelerari si traseu partial virajat - in mod normal nu cred ca as merge la un drum mai tare de-atat, 4,32% portiunea Vama Veche - pana dincolo de Constanta mers cam 100 km/h si pe autostrada (130-160) 5,55%. Media pe tot drumul probabil ca e undeva pe la 5,1-5,2%. Sunt super fericit, nu ma asteptam! La mers intins am tinut-o cam intre 4000 si 5000 de ture. Sub 4000 nu cu mult si doar daca am viteza pana in ~120 si nu urmeaza sa fac vreo depasire. Pe accelerari am cautat sa nu merg peste 6500. Asta si in conditiile in care temperatura lichidului de racire, in mers si pe frig, sta in zona asta marcata cu galben si nu stiu cat de bine e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.