Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare,incercand sa pornesc motorul,pentru prima data in acest an,cu redresorul pe borne,aud un carait al releului pe care sunt bornele bateriei si atat.Ce inseamna asta?Bateria nu a fost scoasa peste iarna,acumulatorul este aproape nou.Nu am intampinat probleme cu pornirea niciodata Daca lasi un nr de tel si imi spui cand esti dispus sa fi sunat,iti multumesc pentru amabilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este releul de pornire. Cand nu are curent suficient scoate caraitul ala. Cand mi s-a intamplat m-am speriat si eu. Am incarcat bateria si pana in ziua de azi n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si Paste fericit tuturor ,

intrebare : a pus careva o baterie cu amperaj mai mare pe TDM850 3VD ? daca da , vreau si eu un cod eventual si un pret ! dar cred ca este suficient si doar codul ... Astept raspuns PM .

multumesc tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vreo informatie in legatura cu accidentul de pe sos de centura a Bucurestiului ? Am inteles de la Mihai Marius ca ar fi fost un TDM ist...din pacate a decedat. Pe Facebook TDM se face prezenta dar o puteti face si aici.

Dumnezeu sa l odineasca.

Editat de AlinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am zis sa fac si eu presiunea la roti si cum nu am gasit deschis langa casa, am gasit motiv sa merg pana intr-un orasel la vreo 25 km de C-ta. Am luat-o pe autostrada, ca eram sigur ca era cam gol. Merge marfa, dar nu stiu cum o sa ma descurc eu cu vantul ala enervant care il directioneaza oglinzile fix in capul meu. Eh, cand m-am intors in oras, am observat ca imi dadea un pic rateuri pe accelerare, iar mersul nu era cel cu care ma obisnuisem. Cum singurele chestii care nu le-am verificat erau fisele de bujii, cand am ajuns acasa le-am scos, le-am scurtat putin si le-am montat la loc, dupa care am luat-o la testride. S-a rezolvat si problema si merge si mai rotund. O sa imi iau si niste 'fisa la metru' mai calitativa si o sa inlocuiesc si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt TDM-isti (am cautat putin pe ultimele zeci de posturi dar n-am gasit decat 1 singura remarca cu privire la consum): cam cat consuma un TDM mers frumos cu el afara din oras?

Astept raspunsuri. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

 

Si tu ai 3VD sau 4TX? Nici o modificare la carburatoare? Am auzit de consumuri > nu de alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd. Fără modificări. Carburatia făcută la service când am luat.o, tot la service şi acum. Sincronizate, pe analizor de gaze sau cu îi zice, când umblu la bujii sunt curios de culoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este releul de pornire. Cand nu are curent suficient scoate caraitul ala. Cand mi s-a intamplat m-am speriat si eu. Am incarcat bateria si pana in ziua de azi n-am mai avut probleme.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri,acumulatorul este terminat,faza e ca nu porneste nici cu cabluri legate la acumulatorul masinii (si care are motorul pornit)Presupun ca trebuia sa o ia chiar daca acumulatorul motocicletei era conectat.Ramane doar cu acel carait ,L-am impins putin in ideea ca a ramas in viteza, degeaba!Astept in continuare un nr de tel al cuiva cu mai multa experienta la 4tx.salut tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt utile la casa omului diverse aparate/scule care iti fac viata mai usoara. Un aparat de masura e f ieftin. Eu mi-am masurat chiar ieri bateria si e in parametri atat ea (ca deh, e noua - varta)cat si incarcarea.

 

Nu reusesti sa o pornesti prin cablurile de la masina decat daca ai fire serioase, tu banuiesc ca ai incercat cu mizerii din comert (cum de altfel am si eu :) )

 

Inca una, am observat ca motocicletele cu motoare mari pornesc ceva mai greu impinse. Nu mai zic de pegaso, monocilindru, am impins la el de mi-au iesit ochii din cap odata si nu a luat-o :)

 

PS: ca sa nu mai dai bateria jos ca sa o verifici/incarci, faci asa: Sub sa trebuie sa ai releul de pornire; pui pe firul care vine de la bateria + de la redresor, iar pe cadru undeva, o ureche, un surub, pui - de la redresor. Ca am auzit ca TX-ul are bateria pe undeva pe langa amortizor si cica ajungi la ea mai greu.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri,acumulatorul este terminat,faza e ca nu porneste nici cu cabluri legate la acumulatorul masinii (si care are motorul pornit)Presupun ca trebuia sa o ia chiar daca acumulatorul motocicletei era conectat.Ramane doar cu acel carait ,L-am impins putin in ideea ca a ramas in viteza, degeaba!Astept in continuare un nr de tel al cuiva cu mai multa experienta la 4tx.salut tuturor!

 

S-ar putea ca bateria sa aiba un element in scurt. In cazul asta nu faci mare lucru daca-i dai curent din exterior.

Ideal ar fi sa-i schimbi bateria (stiu ca e greu, dar daca bateria e in scurt, chiar n-ai de ales).

Suna-l pe Patrick la telefon .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va multumesc inca o data,nu ma gandisem ca acel cablu luat din comert ar putea fi prastie.Acumulatorul era masurat (cu aparatul de masura propriu ca sa glumesc)Pana la urma am scos acumulatorul,un Varta de 12Ah aproape nou,fara praf pe el dar degeaba, nu arata decat 4,7V dupa multa incarcare.probabil ca iarna i-a fost fatala.Leaveyou am gasit doc.pus de tine si a fost ok .Da chiar l-au ascuns rau de tot aia cu ochii mici.Toate cele bune,domnilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne bucuram daca putem fi de folos!

Daca bateria are garantie, cred ca acum ar fi momentul sa profiti de ea.



Se anunta o plimbare pentru sambata 18 mai. E un fel de intrunire, dar mai mica. Intalnirea la Brasov si plecare - fiecare de pe unde are domiciliul. Mai multe detalii pe TDM Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

Fostul proprietar te contrazice :nono: .

A fost 4,3 fara pasager - mers f lejer, cu schimbari de viteza f putine, mers special la scos consum mic, sa vad cat de jos se poate duce. Maximul a fost 5,7 - pe drum Transfagarasan, cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...