axico Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Este releul de pornire. Cand nu are curent suficient scoate caraitul ala. Cand mi s-a intamplat m-am speriat si eu. Am incarcat bateria si pana in ziua de azi n-am mai avut probleme. Multumesc tuturor pentru raspunsuri,acumulatorul este terminat,faza e ca nu porneste nici cu cabluri legate la acumulatorul masinii (si care are motorul pornit)Presupun ca trebuia sa o ia chiar daca acumulatorul motocicletei era conectat.Ramane doar cu acel carait ,L-am impins putin in ideea ca a ramas in viteza, degeaba!Astept in continuare un nr de tel al cuiva cu mai multa experienta la 4tx.salut tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Sunt utile la casa omului diverse aparate/scule care iti fac viata mai usoara. Un aparat de masura e f ieftin. Eu mi-am masurat chiar ieri bateria si e in parametri atat ea (ca deh, e noua - varta)cat si incarcarea. Nu reusesti sa o pornesti prin cablurile de la masina decat daca ai fire serioase, tu banuiesc ca ai incercat cu mizerii din comert (cum de altfel am si eu ) Inca una, am observat ca motocicletele cu motoare mari pornesc ceva mai greu impinse. Nu mai zic de pegaso, monocilindru, am impins la el de mi-au iesit ochii din cap odata si nu a luat-o PS: ca sa nu mai dai bateria jos ca sa o verifici/incarci, faci asa: Sub sa trebuie sa ai releul de pornire; pui pe firul care vine de la bateria + de la redresor, iar pe cadru undeva, o ureche, un surub, pui - de la redresor. Ca am auzit ca TX-ul are bateria pe undeva pe langa amortizor si cica ajungi la ea mai greu. Editat Mai 12, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Multumesc tuturor pentru raspunsuri,acumulatorul este terminat,faza e ca nu porneste nici cu cabluri legate la acumulatorul masinii (si care are motorul pornit)Presupun ca trebuia sa o ia chiar daca acumulatorul motocicletei era conectat.Ramane doar cu acel carait ,L-am impins putin in ideea ca a ramas in viteza, degeaba!Astept in continuare un nr de tel al cuiva cu mai multa experienta la 4tx.salut tuturor! S-ar putea ca bateria sa aiba un element in scurt. In cazul asta nu faci mare lucru daca-i dai curent din exterior. Ideal ar fi sa-i schimbi bateria (stiu ca e greu, dar daca bateria e in scurt, chiar n-ai de ales). Suna-l pe Patrick la telefon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axico Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Vreau sa va multumesc inca o data,nu ma gandisem ca acel cablu luat din comert ar putea fi prastie.Acumulatorul era masurat (cu aparatul de masura propriu ca sa glumesc)Pana la urma am scos acumulatorul,un Varta de 12Ah aproape nou,fara praf pe el dar degeaba, nu arata decat 4,7V dupa multa incarcare.probabil ca iarna i-a fost fatala.Leaveyou am gasit doc.pus de tine si a fost ok .Da chiar l-au ascuns rau de tot aia cu ochii mici.Toate cele bune,domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Ne bucuram daca putem fi de folos! Daca bateria are garantie, cred ca acum ar fi momentul sa profiti de ea. Se anunta o plimbare pentru sambata 18 mai. E un fel de intrunire, dar mai mica. Intalnirea la Brasov si plecare - fiecare de pe unde are domiciliul. Mai multe detalii pe TDM Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 As merge si eu dar nu stau bine cu finantele. Cati au confirmat pana acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Liviu, eu, Skinny cu sotia si Fotok. Acolo ne vedem si cu Eugen Dragoman din Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Hai sa vad ce naiba rez si eu dar e cam greu ca de abia am venit de la mare si acolo am depasit bugetul Nu promit ca vin dar fac tot posibilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera. Fostul proprietar te contrazice . A fost 4,3 fara pasager - mers f lejer, cu schimbari de viteza f putine, mers special la scos consum mic, sa vad cat de jos se poate duce. Maximul a fost 5,7 - pe drum Transfagarasan, cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Ştiam eu ceva ceva oricum consumul e bun pt porcul de motor care este. Ieri am desfacut furca si am gasit ceva uzura pe cuzineti, asa ca ii schimb si pe aia. Am vorbit deja la ambulanta moto, maine le fac si plata. UUU...deabia astept sa termin si furca. Desi nu imi facea probleme, la cati bani am bagat in ea, am zis ca merita sa stiu ca si in furca e totul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult ! Toate bune si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Bine ai venit printre noi si s o stapanesti sanatos Editat Mai 17, 2013 de AlinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 poze... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Chiar daca nu a trecut nici o luna de cand m-am operat si inca ma strange taietura, ieri n-am mai rezistat si am iesit la o tura scurta, mai mult de test ... sa vad daca pot ... si nici o surpriza, TDM-ul nu dezamageste ! O vara frumoasa sa aveti ! Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult ! Toate bune si asfalt uscat ! Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Ha ha, de nervi ca nu iesea imputitul ala de surub de pe 'damping rod', adica nesimtitul din fundul jambei din stanga, mi-am luat un pistol de impact (sau cum naiba ii zice) si l-am scos in fix 2 secunde Nu de alta dar e destul de util. Ocazie cu care am vazut ca nici asta nu avea saiba de cupru. Eu sunt curios cum naiba de curgea doar un pic pe acolo (era doar umed un pic) si nu a curs de tot fara chestia aia. Eh, acum am dat comanda la cuzineti, trebuie sa vina si semeringurile, ulei belray 10w si dupa asta o sa am si furca ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bine ai venit printre noi si s o stapanesti sanatos Sarumana Mult ! poze... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Maine schimb uleiul si o spal putin si vin si cu poze ... Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/ Da Da daaaaaa ... o sa intru negresit si pe acolo ... intre timp si voi puteti sa accesati pagina mea de FB (Andrei Titi Georgescu)pentru sute de poze din calatoria mea de 2 ani pe motocicleta pe diferite continente ... yo sunt nebunul ala de a plecat acu doi ani sa faca turul lumii ...dar din pacate sau cam terminat banutii si am revenit la Romanica ... Toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bun venit, Andrei! Super tare plimbarea ta! Mi-au placut pozele de pe feisbuc! Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Bun venit, Andrei! Super tare plimbarea ta! Mi-au placut pozele de pe feisbuc! Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala! Din pacate azi stau acasa sa schimb ulei ...filtru...buji si sa o mai bibilesc putin ... dupamasa o sa plec la Slanic Prahova si ma intorc duminica pe un traseu ceva mai lung ...sa vad ce gasesc... Multumesc mult de primire ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Sa il stapanesti sanatos tizule Pune si poze sa il vedem! Si eu azi m-am ocupat tot de moto, citez de pe alt topic: Din cauza ca saptamana trecuta am desfacut o jamba si am vazut ca am uzura la cuzineti, am dat comanda la ambulantamoto de cuzineti noi (216 cuzinetii si uleiul belray de furca, 80 semeringurile de la mymoto c-ta). Si cum stiam weekendul asta era pierdut, ieri mi-am luat si un pistol de impact (deala ca la vulcanizare) si am desfacut si celalalt picior. Si mi-am facut de lucru azi: am curatat frumos fiecare amortizor, fiecare piesa am spalat-o de ulei si le-am lasat sa se usuce. Dupa care mi-a mai venit o idee: pt. ca aveam urme de pietricele pe amortizoare, le-am tras si o vopsea calumea, primita de la cineva: teoretic dai cu ciocanul si nu pateste nimic, practic, vom vedea in viitor Dupa care a urmat inca o idee: sa imi montez cutiile de aluminiu, dar din pacate nu am avut materiale si m-am oprit la masurat si montat vreo 2 suporti.] A si inca ceva, am observat saptamana trecuta ca imi curgea un pic de ulei pe la O-ringul de la pompa de apa. L-am scos, l-am studiat, era un pic iesit din canal, cum e normal. L-am bagat la loc, a intrat destul de greu, fortat, deci ma gandesc ce motiv o fi avut de a curs... Acum, din cand in cand, mai imi aduc aminte cati bani am putut sa bag in motor. Ce e drept, a meritat, am luat-o cam la 1100 eu, si am mai bagat in ea...o mica gramajoara, dar dupa ce termin si cu furca si de montat si cutiile, chiar ca nu mai am in ce sa bag bani. Desi...am mai zis asta o data PS: cum ziceam mai sus, am pus mana pe o vopsea foarte rezistenta, si ma gandesc sa fac motoreta neagra. Sa o fac/sa nu o fac? Editat Mai 18, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axico Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.! salu' nu, nu este bec de rezerva la benzina. si eu am asteptat sa mi se aprinda becul si am ramas fara benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare baieti, Dati-mi o mana de ajutor cu ceva sfaturi despre unele achizitii pe care vreau sa le fac . 1. Vreau sa imi schimb placutele de frana ,spate- fata,si dupa ceva cautari pe la diverse magazine on-line nu au reusit decat sa ma incurce si mai tare . As vrea sa pun Brembo sinterizate fata,spate -recomandarea lor este CC ptr fata(carbon ceramic ) si SP(sinterizate ) ptr spate . 2.Si cauciucurilor le-a cam venit randul ma gandeam la Michellin Pilot road 2 .. daca aveti alte recomadari oricare ar fi ele .am gasit cauciucurile pe anvelopemoto.eu daca sti ceva de ei (seriosi sau un ) as aprecia. Nu ma prea pricep , informatiile sunt cam contradictorii vizavi de placute si un sfat pertinent ar foarte apreciat . Multumesc si astept opiniile voastre Mie unul mi-ar placea la Veliko Tarnovo. Sau la Paltinu (dar tre' sa mergem altundeva pentu masa). Sau pe Siriu. Sau la Vulcanii Noroiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Chiar nu stiam de placutele CC. Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri. Altceva nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut , Nici eu nu stiu prea multe si ce stiu am aflat de pe site-ul celor de la Brembo care iti face o recomadare in functie de model . pe mine m-au incurcat diversi care vand asa ceva si fiecare mi-a recomandat altceva probabil fiecare ce are pe stoc Din ce imi dau eu seama acele CC sunt organice . Multam frumos Chiar nu stiam de placutele CC. Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri. Altceva nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Revin cu pozele promise ... acesta este mai nou tovarasul meu de drum ... Bily boy ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.