Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Stiu si A1 cum e... am venit pe autostrada cand am luat TDM-ul din Pitesti, tare misto mergea prin hartoapele alea de pe A1.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ottoman a sosit semeringul. Multumesc! o sa ma gandesc cand sa l schimb si unde . dar cred ca va fi vb de primavara si poate dau o fuga la buc la tine...

 

salut!! am desfacut totul pana la piniionul de atac , am pus motoreta pe stander (nu stiu daca am scris corect). am lasat o sa mearga in toate treptele insa nu a vrut sa mai curga nici o picatura....am iesit si azi cu ea am facut vreo 30 km tot nimic.nici o scurgere....ma gandesc sa mai astept ...important este ca am semeringul si il pot schimba oricand....voi ce ziceti?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur e ulei din motor si nu unsoare de la lant? Esti sigur ca pe acolo curge? Ar mai fi o posibilitate sa fie de la simeringul de la electromotor.

Stai linistit ca nu se intampla nimic. Il poti schimba cand schimbi kitul de lant si desfaci pinionul. Doar sa fii atent la nivelul de ulei din motor, atata tot. De fapt, nivelul la ulei toti il controlam, prin urmare poti amana schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din ce am vazut sigur e ulei de motor....l`am luat pe deget ,privit,mirosit ....acum poate fi cum ai zis si tu...si de acolo si de dincolo....am sters si eu peste tot si astept o "data viitoare"...si bag repede ochiul sa vad pe unde....bine ca am semeringul...de schimbat se rezolva relativ rapid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ottoman a sosit semeringul. Multumesc! o sa ma gandesc cand sa l schimb si unde . dar cred ca va fi vb de primavara si poate dau o fuga la buc la tine...

 

salut!! am desfacut totul pana la piniionul de atac , am pus motoreta pe stander (nu stiu daca am scris corect). am lasat o sa mearga in toate treptele insa nu a vrut sa mai curga nici o picatura....am iesit si azi cu ea am facut vreo 30 km tot nimic.nici o scurgere....ma gandesc sa mai astept ...important este ca am semeringul si il pot schimba oricand....voi ce ziceti?!

 

Nu curge vizibil cu ochiul liber decat in cazuri putin mai speciale - cum e motorul lui Cristian de pe tdmromania. :D

Ideea e ca daca scoti pinionul si capacul care e pe simering, o sa vezi pe axul final din cutie - cel pe care e simeringul cu pricina si pinonul - urme de ulei. El acolo cedeaza, pe partea interioara, exact ca simeringurile de la furca.

 

Oricum, asa cum zicea si Marius - nu-i graba sa-l schimbi, poti sa te ocupi de asta la schimbul kitului de lant, cand oricum dai pinionul jos. Important e sa urmaresti nivelul de ulei.

La electromotor e doar un amarat de oring care nu prea are ce sa cedeze - nu sunt piese in miscare - decat daca a fost scos si bagat la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,ottoman.oricum azi am scos bateriile la motorete,le am bagat la iernat...ca am 3acum tdm,varadero si caponord,asta sa ma laud si eu nitel...ca nu le am vandut inca. In primavara daca vei putea o sa vin la tin sa inlocuiesti semeringul,contra cost evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] am 3acum tdm,varadero si caponord,asta sa ma laud si eu nitel...ca nu le am vandut inca.

 

Varadero si Caponord ?! Dero nu ma impresioneaza in mod deosebit, dar Caponordul e o bestie tare faina. :D In afara de consum (si fiabilitate :P ), TDMul e sub Caponord la toate capitolele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caponord ul este a lui tata si ala nu se vinde. doar varadero ...care este al meu ..undeva la un 2000e neg evident. are toate consumabilele schimbate de 6000km( bujii si filtre) iar uleiul doar ce l`am schimbat acum .



acum m`ai lovit tare!!!!! ottoman :)...eu merg si pe caponord si pe varadero. pararea mea evident....caponord ul ca aspect este mult peste varadero ,iar consumul mereu iese cu jumate de litru mai putin in acelaeasi conditii de mers (asta ptr ca are injectie, 6 viteze caponord ,5 varadero insa amandoua au aceeasi turatie la aceeasi viteza in ultima treapta) in schimb la drum motorul de varadero se aude ca al unui Mercedes ..odihnitor. cel de la caponord ce sa mai....zici ca se cearta mereu pisotanele intre ele ,zici ca unu` vrea sa o ia inaintea celuilalt si tot asa.......mergi si zici ca esti pe o moara stricata...cand am fost pe transfagarasan faceam schimb cu tata ca il innebunea de creier. pana si tata are aceeasi parare insa e innebunit ca are injectie fata de varadero si este mai usor nitel. acum tot ca un motociclist de vreo 20 ani si care am schimbat cam la 2 ani motoarele....Mercedesul e Mercedes...cam asa e si varadero intre motoare......faptul ca acum o sa raman doar cu tdm ul nu inseamna ca nu sunt obiectiv si nu apreciez fiecare motor in parte ....considerand ca al meu e cel mai bun... imi place sa `I dau cezarului ce`i al cezarului...sper sa ma mai primesti la service la primavera sa`mi schimbi semeringul ...

Varadero si Caponord ?! Dero nu ma impresioneaza in mod deosebit, dar Caponordul e o bestie tare faina. :D In afara de consum (si fiabilitate :P ), TDMul e sub Caponord la toate capitolele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu motorul de pe Caponord. V2ul de 1000 de la Rotax pe care Aprilia l-a folosit in diferite forme de tuning (aka harti de aprindere si de injectie) inclusiv pe RSV, RST si Tuono.

Ai descris zgomotul si comportamentul motorului foarte plastic, foarte sugestiv si foarte exact in acelasi timp - sunt doua pistoane care se cearta intre ele si nu merg in armonie niciodata. Dar din aceasta cearta iese o furtuna de neoprit, inegalabila, nici chiar de catre mercedesul motor al Hondei :D

In schimb, exact cum spuneam, pretul platit pentru un caracter deosebit (si asta tind sa cred ca e general valabil) este fiabilitatea scazuta fata de "plictisitoarele" motoare mercedesice, cum sunt Varadero si TDM. Motorul de Varadero (care si-a inceput viata in forma VTRului Firestorm) este motor de mers un milion de km, dovedit de-a lungul timpului. Motorul TDMului este cel putin la fel de fiabil - motor care si-a inceput viata in anii '80, cand lucrurile se faceau ca sa mearga o viata de om si sa-i tina si pe nepotii lui - sub forma SuperTenere-ului de 750. Singurul detaliu la care trebuie sa fii atent in mod specific la TDM e nivelul de ulei. Tinut cu ulei la nivelul corect, motorul merge o viata si ii tine si pe nepoti.

 

Cat despre venit in service - oricand, cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bun discursul mai ales ca se discuta pe date tehnice exacte.pe de alta parte referitor la agresivitatea caponordului,am testat o...evident fata de varadero

si pe specificatiile tehnice varadero e mai sprinten cu o secunda la suta de km(nu mai retin exact). Am si incercat live...si linistitul mercedes cand il accelerezi niciacar bmw nu face fata. Ma rog ,aici intervine si factorul uman(pricepere,aptitudini etc) trebuie sa fim si obiectivi

ce sa zic si eu e motorul meu,dwci il laud

 

scuzati greselile am scris de pe tel:)

 

......si ca sa vin si eu cat de cat documentat ca fratele nostru : "ottoman"....iata ce am extras : Varadero -1/4mile in 11,8s , iar Caponord-1/4mile in 14,7s. :)

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa o fi. :) Cand ziceam de caracter, nu ma refeream la performanta motorului. Pur si simplu Rotaxul de la Aprilia e mai salbatic, exact asa cum l-ai descris si tu. Pe cand japonezul merge... nemteste. Fie si cu performante mai bune.

 

Anyway, cea mai buna motocicleta e aia din curte, asa ca pentru mine TDMul ramane cel mai tare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ai dreptate....ce e in curtea ta e cel mai bun...nici pe departe sa nu intelegi ca vreau sa spun ca nu `mi place TDM ul . Am avut 3VD ul si daca acum mi `am luat 4Tx ul , e clar ca`mi place. :).

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o sa incerc. in primul rand e mult mai placut aspectul sau cel putin asa consider eu .Insa odata cu modificarea aspectului au adus cateva modificari si la bord ceea ce mie mi a placut foarte mult . Anume ceasul si becul de benzina. Am considerat un mare handicap lipsa lor la 3VD mai ales ca si rezervorul este mai mic ,autonomie de mers mai mica . niciodata nu stiam cata benzina era si nici nu puteai sa tragi cu ochiu` prin rezervor. asadar daca cumva trebuia sa treci pe rezerva in mers erai fericit ca se facea relativ usor, dar daca erai surprins in traffic urban si se oprea...incepea circul ca abia porneste tdm ul cand il dai pe rezerva, pana isi trage benzina. O alta diferenta ar fi consumul : la 110km/h 3VD-5% iar 4TX-4,2% fara bagaje sau pasager si facut consumul de la plin la plin. De asemeni si cei 82 de cai se simt mult mai bine. de aici si un dezvantaj din pctul meu de vedere ....este foarte violenta la o plecare normala care se vrea mai blanda. nu stiu cum unii vor sa faca offroad cu ea ,ar trebuie sa patinezi constinuu ambreiajul. In rest ce sa zic....tinuta de drum imi pare ca este cam la fel....adica in mare parte sunt asemanari .Sper sa fi reusit catusi de putin sa te lamuresc. Cred ca am omis multe....insa daca ai intrebari punctuale cu mare placere!!

) Crivascu, poti face o comparatie intre 3VD si 4TX, te rog? Esti cel mai in masura pentru o parere obiectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

 

Ai "simtit" motoare de la TDM. Poti face o paralela? Ma intereseaza felul in care vibreaza, cum se comporta fiecare in parte de-a lungul intregii plaje de turatii.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu ,nu mai stiu cum vibra 3vd.cert este ca si 4tx vibreaza. Vb lui ottoman :4tx nu vibreaza ca 3vd , vibreaza altfel. Referitor la consum ,eu nu incerc sa fabulez pe subiectul asta.motorul meu are doar 10000km. Ni s a umblat la nimic si am specificat ca am mers lejer la maxim 110km/h fara bagaje si fara pasager .acum fiecare e liber sa creada ce vrea

 

Si nu am ajuns la 4,5. De 2 ori am facut consumul de la plin la plin,exclusiv extraurban si a fost fix 4,2%

 

Pe de alta parte ...ottoman fa mi o oferta buna la o baterie ieftina,fie si caranda. Se pare k toate au aceeasi garantie de vreun an.deci nu am de gand sa platesc doar ptr vreun brand celebru...imp e sa porneasca!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...