Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la surubul ala se regleaza amestecul pentru ralanti si ture joase - pana in 2000-2500 de ture, unde incepe sa lucreze acul de dozaj actionat de membrana.

Cand deschizi surubul permiti sa treaca benzina din camera de nivel constant print-un orificiu aflat chiar la baza clapetei de aer din carburator dupa clapeta in sensul de admisie. Cu cat deschizi surubul mai mult, cu atat trece mai multa benzina si imbogatesti amestecul de ralanti si ture joase.

Cand varful surubul (care ar trebui sa fie un con) s-a uzat, debitul de benzina pe canalul respectiv este alterat corespunzator. :)

 

Ce stiai tu cu "aerul" e de la carburatoarele auto, care au alt principiu de functionare fata de astea CV (constant velocity) de la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ziceti toti inseamna ca stiti voi.eu am facut aa

sociere cu cel de masina cum a zis otoman. Si la cele de masina, e se pare alt principiu de functionare diferit de moto. Scuze!

 

inca odata scuze ptr greseli si exprimare. am tot scris de pe tel ...si acum am intrat pe calculator . cand scriu pe tel nu pot revedea textul inainte de a l posta. oricum recitind ,zici ca sunt un copil care bate spre un retard usor.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prea liniste pe aici! Nimeni nu mai spune nimic?

 

Tocmai am vazut filmuletele pe care le-a facut Fotok asta vara in Grecia. Nu cred ca poate fi ceva mai frumos decat mers cu motorul mii si mii de km fara graba, dormitul la cort, facut supa si cafeaua pe motor, plus alte improvizatii distractive (bine, daca vremea tine cu tine, sa nu credeti acum ca sunt marele supravietuitor in salbaticie).

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, vedeti ca se mai misca ceva ;)
Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea.



Io mi-am comandat lant de distributie...

Reglezi si supapele? Le-ai facut vreodata? La cati km ar trebui verificate jocurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io mi-am comandat lant de distributie...

 

A si sosit. :D

 

...io parbriz touring si baterie......

 

La tine a sosit bateria, pentru parbriz inca astept vesti. :)

 

Ei, vedeti ca se mai misca ceva

Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea.

 

Si tie ti-au venit toate - azi le-am pus la posta, pe vineri ar trebui sa-ti vina avizul. Desi cu perioada asta...

 

cat te-a costat minunea ? ( lantul)

 

180 de lei e lantul de distributie (40 de euro)

Cand am luat ptr 3vd am dat cam 650 lei Lant si intinzator

 

Cam mult... Lantul e 40 de euro, intinzatorul e 85 de euro. Oricum, la tipul asta de intinzator nu e necesara schimbarea - poate sa duca doua lanturi de distributie fara probleme. Alea de la TDM900 sunt mai sensibile. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si? Actionam?

 

Cand vrei tu sa o aduci, intr-o zi o dau gata.

Dar nu cred ca saptamana viitoare - sunt cateva evenimente atunci, nu mai stiu exact ce, dar stiu sigur ca am ceva de facut. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamuriti ma si pe mine care e faza cu arcurile astea progressive....la ce folosesc?! ( asa inteleg eu ce fac in mare....dar de ce ar trebui cineva sa le achizitioneze in mod special)

 

In primul rand, arcurile se uzeaza si ele. Nu ai cum sa-ti dai seama de la o zi la alta, uzura fiind graduala. Dar poti fi sigur ca, la varsta si km pe care o au motoarele astea, arcurile sunt cam uzate. TDMurile au oricum din fabrica arcuri progresive. Daca vrei sa-ti faci un upgrade la suspensie, iei o pereche de arcuri after-market. Sunt mai ieftine decat OEM, sunt mai bune si numai faptul ca schimbi arcurile o sa fie o imbunatatire a suspensiei. Toate astea sunt valabile si pentru arcul de la amortizor, evident. :)

 

io am dat cateva gauri in tobe ,asa in ciuda la vecini :crack: ,de pornit o mai pornesc cam la o sptamana sa se mai incarce bateria si sa se mai miste si uleiul in motor,cam atat

 

Daca tot o pornesti, da si o tura cu ea. Altfel nu o sa faci decat sa descarci bateria si sa circuli niste ulei cu condens (apa) prin motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot o pornesti, da si o tura cu ea. Altfel nu o sa faci decat sa descarci bateria si sa circuli niste ulei cu condens (apa) prin motor.

 

Pai de ce? Io daca o pornesc, vad pe voltmetru ca am 14,2 V pe baterie, cu mobra stand pe loc. Asta cu ea mergand la ralanti. De ce ar trebui sa ma plimb cu ea? Ce as avea in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prea fig si gheata pe asfalt ca sa pot iesi, nu vreau sa ma risc ,si am verificat incarcarea si trece de 14 v,da nu cred ca pornita vreo 20 min ai fac rau,mai ales ca bateria ramane pe motor pe timpul ierni,cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...