Crivascu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Nu ma contrazic. Am spus ce am stiut...faci si tu cum crezi Sa inteleg ca sustii ca de acolo tu reglezi de fapt debitul benzinei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 De la surubul ala se regleaza amestecul pentru ralanti si ture joase - pana in 2000-2500 de ture, unde incepe sa lucreze acul de dozaj actionat de membrana. Cand deschizi surubul permiti sa treaca benzina din camera de nivel constant print-un orificiu aflat chiar la baza clapetei de aer din carburator dupa clapeta in sensul de admisie. Cu cat deschizi surubul mai mult, cu atat trece mai multa benzina si imbogatesti amestecul de ralanti si ture joase. Cand varful surubul (care ar trebui sa fie un con) s-a uzat, debitul de benzina pe canalul respectiv este alterat corespunzator. Ce stiai tu cu "aerul" e de la carburatoarele auto, care au alt principiu de functionare fata de astea CV (constant velocity) de la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Marius stie! Patrick stie! Crivascu nu stie! Glumesc! Are dreptate Patrick : esti confuz fiindca te gandesti la carburile auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Daca ziceti toti inseamna ca stiti voi.eu am facut aa sociere cu cel de masina cum a zis otoman. Si la cele de masina, e se pare alt principiu de functionare diferit de moto. Scuze! inca odata scuze ptr greseli si exprimare. am tot scris de pe tel ...si acum am intrat pe calculator . cand scriu pe tel nu pot revedea textul inainte de a l posta. oricum recitind ,zici ca sunt un copil care bate spre un retard usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Prea liniste pe aici! Nimeni nu mai spune nimic? Tocmai am vazut filmuletele pe care le-a facut Fotok asta vara in Grecia. Nu cred ca poate fi ceva mai frumos decat mers cu motorul mii si mii de km fara graba, dormitul la cort, facut supa si cafeaua pe motor, plus alte improvizatii distractive (bine, daca vremea tine cu tine, sa nu credeti acum ca sunt marele supravietuitor in salbaticie). Editat Decembrie 16, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 am intrat cu totii la hibernat....ce sa mai zicem....ca nu mai facem nimic cu motoretele si nici la ele....cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Io mi-am comandat lant de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 ...io parbriz touring si baterie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Ei, vedeti ca se mai misca ceva Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea. Io mi-am comandat lant de distributie... Reglezi si supapele? Le-ai facut vreodata? La cati km ar trebui verificate jocurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Neh, n-am facut nimic la motor de cand l-am luat (am vreo 40.000 km cu el). Evident voi face si reglajul supapelor. Asa cum scrie aici trebuie facuta verificarea la 42.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 cat te-a costat minunea ? ( lantul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Cand am luat ptr 3vd am dat cam 650 lei Lant si intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Io mi-am comandat lant de distributie... A si sosit. ...io parbriz touring si baterie...... La tine a sosit bateria, pentru parbriz inca astept vesti. Ei, vedeti ca se mai misca ceva Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea. Si tie ti-au venit toate - azi le-am pus la posta, pe vineri ar trebui sa-ti vina avizul. Desi cu perioada asta... cat te-a costat minunea ? ( lantul) 180 de lei e lantul de distributie (40 de euro) Cand am luat ptr 3vd am dat cam 650 lei Lant si intinzator Cam mult... Lantul e 40 de euro, intinzatorul e 85 de euro. Oricum, la tipul asta de intinzator nu e necesara schimbarea - poate sa duca doua lanturi de distributie fara probleme. Alea de la TDM900 sunt mai sensibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Si patina pe care actioneaza intinzatorul cat e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 A si sosit. Si? Actionam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Si tie ti-au venit toate - azi le-am pus la posta, pe vineri ar trebui sa-ti vina avizul. Desi cu perioada asta... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Si? Actionam? Cand vrei tu sa o aduci, intr-o zi o dau gata. Dar nu cred ca saptamana viitoare - sunt cateva evenimente atunci, nu mai stiu exact ce, dar stiu sigur ca am ceva de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1000rr Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 salut am Carene rezervor stop far bord suport de bord tobe instalatie electrica pentru yamaha tdm 850 1992 .... poate aveti nevoie de ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Io deocamda nu comand nimic ca nu am bani )) Urmeaza parbriz touring si as vrea sa mi pun arcuri progresive dar nu e neaparat nevoie. Mititica ma iubeste si nu cere bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Lamuriti ma si pe mine care e faza cu arcurile astea progressive....la ce folosesc?! ( asa inteleg eu ce fac in mare....dar de ce ar trebui cineva sa le achizitioneze in mod special) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 io am dat cateva gauri in tobe ,asa in ciuda la vecini ,de pornit o mai pornesc cam la o sptamana sa se mai incarce bateria si sa se mai miste si uleiul in motor,cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Lamuriti ma si pe mine care e faza cu arcurile astea progressive....la ce folosesc?! ( asa inteleg eu ce fac in mare....dar de ce ar trebui cineva sa le achizitioneze in mod special) In primul rand, arcurile se uzeaza si ele. Nu ai cum sa-ti dai seama de la o zi la alta, uzura fiind graduala. Dar poti fi sigur ca, la varsta si km pe care o au motoarele astea, arcurile sunt cam uzate. TDMurile au oricum din fabrica arcuri progresive. Daca vrei sa-ti faci un upgrade la suspensie, iei o pereche de arcuri after-market. Sunt mai ieftine decat OEM, sunt mai bune si numai faptul ca schimbi arcurile o sa fie o imbunatatire a suspensiei. Toate astea sunt valabile si pentru arcul de la amortizor, evident. io am dat cateva gauri in tobe ,asa in ciuda la vecini ,de pornit o mai pornesc cam la o sptamana sa se mai incarce bateria si sa se mai miste si uleiul in motor,cam atat Daca tot o pornesti, da si o tura cu ea. Altfel nu o sa faci decat sa descarci bateria si sa circuli niste ulei cu condens (apa) prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Am inteles, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Daca tot o pornesti, da si o tura cu ea. Altfel nu o sa faci decat sa descarci bateria si sa circuli niste ulei cu condens (apa) prin motor. Pai de ce? Io daca o pornesc, vad pe voltmetru ca am 14,2 V pe baterie, cu mobra stand pe loc. Asta cu ea mergand la ralanti. De ce ar trebui sa ma plimb cu ea? Ce as avea in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 e prea fig si gheata pe asfalt ca sa pot iesi, nu vreau sa ma risc ,si am verificat incarcarea si trece de 14 v,da nu cred ca pornita vreo 20 min ai fac rau,mai ales ca bateria ramane pe motor pe timpul ierni,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.