Taz Asg Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 bineinteles numa sa ajung la servici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) DaSchmutz, Salut! ai luat motorul din constanta? Editat Ianuarie 3, 2014 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 numa sa ajung la servici noi nu iti dorim raul, asa ca odihneste-te linistit acasa @crivascu: nu, din pitesti, in 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 ....am inteles...ca si eu am avut 3vd si l am vandut tot in cta. Si ma gandeam ca cine stie... Fratilor e de bine....am luat de la Patrik(ottoman) bateria si parbrizul touring givi de 46 cm.....e nebunie......acum mai astept sa`mi vina si anvelopele........deci ies la drum nu mai astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Daca e uscat da un semn, poate vin si eu cu honda. Eu am lasat-o la garaj in ultima vreme, ca nu prea aveam drumuri calumea si nici nu se incalzea bine ca si ajungeam la destinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 ok...o sa vad cat mai tine cald. mi e greu mai mult sa montez bateria si sa o demontez apoi......ca la 4 tx e o poveste cu montatu` bateriei. ce Honda detii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 VF750F, '84 Asta e jucaria cu care ma joc singur. TDM-ul meu e de 2 persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) VF750F, '84 cumva interceptor-ul?? app de unde ai luat voltmetrul? Editat Ianuarie 6, 2014 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Interceptorul... Din pacate nu a fost sa fie ala de 1000, dar e bine si asa Voltmetrul, de pe aici de pe forum de undeva, nu mai tin minte. Dar e si pe site la ambulanta parca (nu mai gasesc acum, e posibil sa ma fi inselat si sa ma fi gandit la priza de bricheta), sau pe tdmforum, e cineva daseth parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 I-am raspuns eu colegului Tiranspider in legatura cu voltmetrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=21&t=227&sid=434bab845668d19c37dcd2a812b72067 Am dat comanda si eu acum cateva zile de voltmetru si priza pentru mobra fratelui meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vedeți că și Mexicanu de la Ambulanța Moto aduce fel de fel de voltmetre și prize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Cred ca ar fi mai elegant sa iti pui un led rosu care sa se aprinda cand voltajul scade sub 12-13 volti. Nu stiu exact valoarea. Tot ma gandeam si eu la un asa upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 pai si montajul nu e la fel de ciudat? tot iti trebe cata electronica, un bistabil si/sau alte minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 De montat nu ar fi prea greu.am avut si eu la 3vd, luat de pe louis.avea 3 fire...+ si- pe care le am pus la baterie direct si al 3lea la pozitie, ca oricum mergeam cu ea aprinsa mereu. Trebuia la contact dar era mai simplu de pus la pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Uite ce interesanta e chestia asta. http://www.improvingclassicmotorcycles.com/products.htm Foarte elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Simsonul avea un bec rosu care facea treaba asta. Daca in anii '60 se gandeau germanii la asa ceva, de ce japonezii nu au facut si ei un sistem asemanator din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 sincer si mie mi se pare absurd......ce naiba ca doar e essential sa vedem daca incarca alternatorul. uite ca nemtii se gandesc si acum la asta. bmw ul are bec in bord ,la fel ca si la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Si care credeti ca e cea mai simpla solutie, un led? Cum facem montajul, piesele, etc. In caz ca nu gasim de cumparat direct chestia asta. Eventual adaptam ceva din schrott? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) eu am cumparat de pe Louis un aparat care costa vreo 40e care arata ceasul, temp mediului si incarcarea bateriei. arata bine ca esthetic,nu este nici prea mare , se poate pune usor la bord lipindu se unde doresti si usor de legat. avand 3 fire . + si - care se leaga direct la baterie. si un fir care este excitatia si se leaga la contact adica sa functioneze doar cand este pornit motorul. mie mi a fost mai usor sa`l leg la firul de la lumina de pozitie (a fost mai comod). pe de alta parte ma uit pe prognoza meteo si duminica sunt 10 grade...........ma bate gandul tare sa ies...... am gasit codul de pe Louis .de :10034905 e chair 30 e Editat Ianuarie 8, 2014 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Tata, la Dacie, inca mai are celebrul montaj de 3 leduri (rosu/galben/verde) care arata incarcarea bateriei. Daca vorbesti cu un electronist, ii spui marjele de tensiune care te intereseaza si iti face un montaj foarte simplu. Montajul cu 3 leduri era foarte usor de citit datorita combinatiilor de lumini (rosu, galben/rosu, galben, galben/verde, verde, verde/rosu), dar tu poti sa-ti faci doar un led rosu care sa se aprinda cand tensiunea scade sub 12,4V sau creste peste 15,3V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu ma gandeam la 2 leduri, unul galben si unu rosu. Cum manualul scrie ca verificarea incarcarii se face la 5000 rpm fara consumatori si trebuie sa fie intre 14,3-15,3 V, ma gandeam ca: ROSU sa se aprinda cand tensiunea pe baterie scade sub 13 V, GALBEN sa se aprinda cand tensiunea pe baterie creste peste 15 V Doar ca trebuie sa pui montajul undeva ferit de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) 1. montajul cu leduri mi se pare mult mai fiabil. Duci mobra la remat si inca nu cedeaza. Are inconvenientul ca nu e foarte precis, desi nu cred ca ar conta asa de mult, intrucat te intereseaza sa nu incarce mai mult de X si mai putin de Y, doar sa fie un picut mai greu de observat pe timp de zi/soare. 2. montajul cu ecran: parca nu il vad atat de rezistent in timp. Plus praf, stat in ploaie mobra (desi pare rezistent la apa), etc. nu il vad cu ochi buni. Totusi are un plus pt. astia mai obsedati: iti arata cifre colorate care se schimba si precizie destul de bunicica Si inca ceva. Lumineaza fatza mult mai bine pe timp de noapte, sa ne vada fetili Pana la urma al meu asa a iesit (da stiu, ca e taiat un pic cam stramb buretele ala, dar sa nu zicem ca am gresit eu, ci ca e arta abstracta): Editat Ianuarie 9, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Cine are probleme cu pompa de benzina pe 3vd, se poate lua noua Polaris part # 2520227. Conform link http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=24598 Sau kit de reparatie Polaris part # of 3088170 Editat Ianuarie 9, 2014 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 montajul cu leduri are nevoie de un circuit integrat, ceva rezistente, cateva led-uri doua semireglabile si doua diode zenner, din care un zenner 7v5, ala e mai pacatos de obicei, are obiceiul sa se strapunga la varfuri de tensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.