Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am cumparat de pe Louis un aparat care costa vreo 40e care arata ceasul, temp mediului si incarcarea bateriei. arata bine ca esthetic,nu este nici prea mare , se poate pune usor la bord lipindu se unde doresti si usor de legat. avand 3 fire . + si - care se leaga direct la baterie. si un fir care este excitatia si se leaga la contact adica sa functioneze doar cand este pornit motorul. mie mi a fost mai usor sa`l leg la firul de la lumina de pozitie (a fost mai comod). pe de alta parte ma uit pe prognoza meteo si duminica sunt 10 grade...........ma bate gandul tare sa ies...... :D am gasit codul de pe Louis .de :10034905



e chair 30 e

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata, la Dacie, inca mai are celebrul montaj de 3 leduri (rosu/galben/verde) care arata incarcarea bateriei. Daca vorbesti cu un electronist, ii spui marjele de tensiune care te intereseaza si iti face un montaj foarte simplu. Montajul cu 3 leduri era foarte usor de citit datorita combinatiilor de lumini (rosu, galben/rosu, galben, galben/verde, verde, verde/rosu), dar tu poti sa-ti faci doar un led rosu care sa se aprinda cand tensiunea scade sub 12,4V sau creste peste 15,3V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam la 2 leduri, unul galben si unu rosu.

Cum manualul scrie ca verificarea incarcarii se face la 5000 rpm fara consumatori si trebuie sa fie intre 14,3-15,3 V, ma gandeam ca:

ROSU sa se aprinda cand tensiunea pe baterie scade sub 13 V,

GALBEN sa se aprinda cand tensiunea pe baterie creste peste 15 V

Doar ca trebuie sa pui montajul undeva ferit de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. montajul cu leduri mi se pare mult mai fiabil. Duci mobra la remat si inca nu cedeaza. Are inconvenientul ca nu e foarte precis, desi nu cred ca ar conta asa de mult, intrucat te intereseaza sa nu incarce mai mult de X si mai putin de Y, doar sa fie un picut mai greu de observat pe timp de zi/soare.

2. montajul cu ecran: parca nu il vad atat de rezistent in timp. Plus praf, stat in ploaie mobra (desi pare rezistent la apa), etc. nu il vad cu ochi buni. Totusi are un plus pt. astia mai obsedati: iti arata cifre colorate care se schimba si precizie destul de bunicica :) Si inca ceva. Lumineaza fatza mult mai bine pe timp de noapte, sa ne vada fetili :crack:

Pana la urma al meu asa a iesit (da stiu, ca e taiat un pic cam stramb buretele ala, dar sa nu zicem ca am gresit eu, ci ca e arta abstracta):

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montajul cu leduri are nevoie de un circuit integrat, ceva rezistente, cateva led-uri doua semireglabile si doua diode zenner, din care un zenner 7v5, ala e mai pacatos de obicei, are obiceiul sa se strapunga la varfuri de tensiune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha si la mine :D. azi nu m`am putut abtine si ma hotari sa fac o tura. parca era prea frumoasa vremea...acum sa te tii ...dupa lupte seculare, reusii intr`un final sa inghesui bateria in lacasul ala..........ca strimt mai e...la fel ca o fata mare:).....Si sa vedem daca porneste acum....dau o cheie de vreo 3 sec....si nik....aoleo imi zic....mai dau o cheie.........si vrrrrr porneste!!!!!!!! veselie mare...hai sa vedem acum ce face parbrizul de la ottoman, ceva minuni....ies in afara si intr`adevar cel putin bustul si gatul chiar e ferit. in noiembrie cand am iesit ultima data a fost musai sa`mi pun ceva la gat ....ca luam tot aerul rece direct acolo ....acum cu toate ca era mai frig nu am mai simtit nici un inconvenient la gat si nu mai luam aerul nici in piept.... Ce sa zic , chiar isi merita banii!!!\

Merci Patrick!!! ....am tot cautat sa`mi iau parbrizul asta cel mai inalt insa nimeni nu mi l` a putut aduce decat el. Sincer si aspectul e diferit...sau cel putin mie imi pare ca e mai frumos...Normal !!!!!!!....ca doar e al meu :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la pipa, nu ?

Am o pipa cu tot cu fisa si cu bobina aferenta (4TX) din TDMul dezmembrat al lui Alex.

La 3VD nu ai ce sa faci cu bobina, dar fisa si pipa sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la pipa, nu ?

Am o pipa cu tot cu fisa si cu bobina aferenta (4TX) din TDMul dezmembrat al lui Alex.

La 3VD nu ai ce sa faci cu bobina, dar fisa si pipa sunt la fel.

Nu sunt la fel bobinele? Care e diferenta?

 

PS: de amuzament: am avut date jos cauciucurile de pe pipe, lasate intr-o tavita, cand facusem schimbul de bujii si am uitat sa pun cauciucurile la loc (nu ma intrebati de ce am scos cauciucurile alea). De dimineata, un cauciuc disparut. Mi l-au furat niste catei mici, rude cu pichinetzii. Noroc ca am gasit altul la un generator dezafectat de pe la munca :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...