Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....am inteles...ca si eu am avut 3vd si l am vandut tot in cta. Si ma gandeam ca cine stie...

 

Fratilor e de bine....am luat de la Patrik(ottoman) bateria si parbrizul touring givi de 46 cm.....e nebunie......acum mai astept sa`mi vina si anvelopele........deci ies la drum nu mai astept primavara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e uscat da un semn, poate vin si eu cu honda. Eu am lasat-o la garaj in ultima vreme, ca nu prea aveam drumuri calumea si nici nu se incalzea bine ca si ajungeam la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interceptorul... Din pacate nu a fost sa fie ala de 1000, dar e bine si asa :)

 

Voltmetrul, de pe aici de pe forum de undeva, nu mai tin minte. Dar e si pe site la ambulanta parca (nu mai gasesc acum, e posibil sa ma fi inselat si sa ma fi gandit la priza de bricheta), sau pe tdmforum, e cineva daseth parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De montat nu ar fi prea greu.am avut si eu la 3vd, luat de pe louis.avea 3 fire...+ si- pe care le am pus la baterie direct si al 3lea la pozitie, ca oricum mergeam cu ea aprinsa mereu. Trebuia la contact dar era mai simplu de pus la pozitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simsonul avea un bec rosu care facea treaba asta. Daca in anii '60 se gandeau germanii la asa ceva, de ce japonezii nu au facut si ei un sistem asemanator din fabrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cumparat de pe Louis un aparat care costa vreo 40e care arata ceasul, temp mediului si incarcarea bateriei. arata bine ca esthetic,nu este nici prea mare , se poate pune usor la bord lipindu se unde doresti si usor de legat. avand 3 fire . + si - care se leaga direct la baterie. si un fir care este excitatia si se leaga la contact adica sa functioneze doar cand este pornit motorul. mie mi a fost mai usor sa`l leg la firul de la lumina de pozitie (a fost mai comod). pe de alta parte ma uit pe prognoza meteo si duminica sunt 10 grade...........ma bate gandul tare sa ies...... :D am gasit codul de pe Louis .de :10034905



e chair 30 e

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata, la Dacie, inca mai are celebrul montaj de 3 leduri (rosu/galben/verde) care arata incarcarea bateriei. Daca vorbesti cu un electronist, ii spui marjele de tensiune care te intereseaza si iti face un montaj foarte simplu. Montajul cu 3 leduri era foarte usor de citit datorita combinatiilor de lumini (rosu, galben/rosu, galben, galben/verde, verde, verde/rosu), dar tu poti sa-ti faci doar un led rosu care sa se aprinda cand tensiunea scade sub 12,4V sau creste peste 15,3V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam la 2 leduri, unul galben si unu rosu.

Cum manualul scrie ca verificarea incarcarii se face la 5000 rpm fara consumatori si trebuie sa fie intre 14,3-15,3 V, ma gandeam ca:

ROSU sa se aprinda cand tensiunea pe baterie scade sub 13 V,

GALBEN sa se aprinda cand tensiunea pe baterie creste peste 15 V

Doar ca trebuie sa pui montajul undeva ferit de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. montajul cu leduri mi se pare mult mai fiabil. Duci mobra la remat si inca nu cedeaza. Are inconvenientul ca nu e foarte precis, desi nu cred ca ar conta asa de mult, intrucat te intereseaza sa nu incarce mai mult de X si mai putin de Y, doar sa fie un picut mai greu de observat pe timp de zi/soare.

2. montajul cu ecran: parca nu il vad atat de rezistent in timp. Plus praf, stat in ploaie mobra (desi pare rezistent la apa), etc. nu il vad cu ochi buni. Totusi are un plus pt. astia mai obsedati: iti arata cifre colorate care se schimba si precizie destul de bunicica :) Si inca ceva. Lumineaza fatza mult mai bine pe timp de noapte, sa ne vada fetili :crack:

Pana la urma al meu asa a iesit (da stiu, ca e taiat un pic cam stramb buretele ala, dar sa nu zicem ca am gresit eu, ci ca e arta abstracta):

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montajul cu leduri are nevoie de un circuit integrat, ceva rezistente, cateva led-uri doua semireglabile si doua diode zenner, din care un zenner 7v5, ala e mai pacatos de obicei, are obiceiul sa se strapunga la varfuri de tensiune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...