G B V Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Vad ca nu sunt foarte mult iesite in afara.Zici ca ar proteja carena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 (editat) Daca pici cu ea la 50 km/h nu sunt convins ca nu lovesti carena. Dar la viteze mai mici de 20 km/h, am inteles de la Andrei care le-a avut pe motor, nu dai cu carena de asfalt. Editat Decembrie 11, 2014 de dagosh88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 (editat) Prinderile sant la fel ca si alea originale de la MOTECH si daca nu ma insel alea dela motech sant mai inafara. Sincer bypasu ala facut mai sus nu vad rostul , pe cand ajunge sa fie lipit motoru de drum e clar ca atinge carena. https://www.google.at/search?q=crash+bar+sw+motech+tdm+900&espv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&imgil=L7zs4eLec_1TfM%253A%253B1ijy0Q4AwWHqmM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fshop.sw-motech.com%25252Fen%25252F4052572011652.htm&source=iu&pf=m&fir=L7zs4eLec_1TfM%253A%252C1ijy0Q4AwWHqmM%252C_&usg=__Mn-WmS2RI5A6hYx347kjoRBwWEM%3D&ved=0CCgQyjc&ei=iL6JVPWXHIrzUMKohOAJ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=L7zs4eLec_1TfM%253A%3B1ijy0Q4AwWHqmM%3Bhttp%253A%252F%252Fshop.sw-motech.com%252Fcosmoshop%252Fpix%252Fa%252Fn%252Fsbl_06_119_100_Schutzb_gel__Schwarz__YAMAHA_TDM_900__01-_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fshop.sw-motech.com%252Fen%252F4052572011652.htm%3B380%3B285 Editat Decembrie 11, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 E considerabil mai mic ala, le-am văzut pe ambele live. Ala protejează doar motorul și e și mai scump. E 90 de euro. » Post actualizat in 12 Dec 2014 06:59 Acum m-am uitat mai bine, confundam asta de la SW Motech cu cel de la GIVI care protejeaza doar motorul, astea sunt cam la fel ca latime. Dar diferenta de pret tot ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Imi vand TDM-ul, ca vreau sa trec la un enduro touring: /index.php?/topic/720597-vand-yamaha-tdm-900/ Update de pret: 1950 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Sambata, cam acum o saptamana, ma apuca dorul de mobra ca de, o vad zilnic cand ies din casa(o tin in terasa casei), din lipsa de ocupatie caut cheile sa vad daca mai porneste.Booon, deschid robinetul de benzina, trag socul pe treapta 3 si dau la automat. Porneste instant din fericire pt bateria mea obosita care nici macar nu am demontat-o.O las pornita pana se misca acul de la apa dupa care ma gandesc sa o duc la spalatorie daca tot am pornit-o, o duc o spal bine de tot, platesc si ce sa vezi, nu mai porneste nici moarta!In fine, dupa indelungi incercari si reincercari, chemat prieten care m-a adus acasa sa iau redresorul si masina, intors inapoi acasa si luat compresorul, suflat pana la refuz toata mobra, intr-un final tarziu(3 ore) porneste intr-un piston si plec fara sa stau pe ganduri la o tura si dupa ~2km merge perfect.Oare ce am facut gresit fata de alte dati cand am spalat-o la spalatorie?Unde sa fiu atent sa nu ajunga apa data viitoare?Nu vreau sa ma gandesc sa patesc asta la 500km de casa ca trebuie sa stau o zi pana se usuca complet.Iarna scurta colegi! Editat Decembrie 12, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Cel mai probabil, pe la fisele de la bujii, am patit o eu la SV, e specific lor, poate si TDM ul are aceeasi hiba sau ai ceva imbatranit/copt/neetans pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) In momentul cand o pui la conservat nu mai dai cu apa pe ea ! mai bine o lasi murdara sau daca poti cureti cati poti manual , o poti spala atat timp cat circuli cu ea , mai faci o tura buna sa se usuce bine si gata , e rece afara , apa face mult condens si asta ti-a afectat carburatoarele sau altceva . Asta si explica dupa suflat si-a da drumu , a mea e murdarica si asa am si lasat-o pentru ca ultima tura am prins ceva mizerie pe drum dar am zis mai bine o las asa si o mai pornesc in garaj alaturi de o cafea sau o ceasca de vin fiert. Bafta ! Editat Decembrie 12, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 O mobra la care tii (si stiu ca tu tii la fiare), oricat de murdara e, o speli cu furtunul in cel mai bun caz. Iei o galeata cu apa cu clabuc de la sampon de auto (9 lei prin auchan) sau o smecherie din aia de geamuri plina cu sampon+apa, o iei la sapunit cu un burete/o carpa, injuri pe parcurs ca iti mai prinzi dejtele si te mai zgarii, si la sfarsit clatesti cu 2 sticle x 2L cu capac cu gaurele. Apoi aplici alte balarii pt. detailing (polish, ceara, alte substante). Ca nou mi-am facut scuterul si era plin de jeg... zxr-ul l-am sapalat mai pe caldurica. Probabil ca i-ai bagat apa pe undeva (am patit-o si eu), nu invartea nimic, dupa o ploaie cand am lasat- o fara husa. Am scos siguranta principala, am pus-o la loc si a luat-o. La tine invartea? Daca invartea si nu pornea, e clar, cum zice kevin. Plus bateria obosita deja de la pornire, ca probabil nu ai umblat cat sa se incarce bine. @Matix: nu rezolvi nimic ca o tot pornesti pe frig. Bateria nu se incarca, motorul nu se incalzeste si daca nu o lasi destul, sigur iti face si condens, uzura mai mare la rece. Pe busonul de la rezervorul de ulei, sau la gura de verificare a uleiului nu se vede un picut de spuma alba? Cam asa apare in mare parte din cazuri. Husa pe ea, redresorul cand e cazul si asta e. Pornire la primavara. Eu am pornit-o o data in ultimele 3 luni cred. Si asta ca a fost nevoie sa o mut un pic si aveam de trecut un prag, si nu aveam chef sa imping ca chioru de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Cel mai probabil, pe la fisele de la bujii, am patit o eu la SV, e specific lor, poate si TDM ul are aceeasi hiba sau ai ceva imbatranit/copt/neetans pe acolo. Te salut Caline! Ma gandeam si eu la fise sau apa la bobine, fisele le-am suflat zeci de minute dar posibil sa fi fost apa la bobine, care nu se vad, nu aveam cum sa le suflu... In momentul cand o pui la conservat nu mai dai cu apa pe ea ! mai bine o lasi murdara sau daca poti cureti cati poti manual , o poti spala atat timp cat circuli cu ea , mai faci o tura buna sa se usuce bine si gata , e rece afara , apa face mult condens si asta ti-a afectat carburatoarele sau altceva . Asta si explica dupa suflat si-a da drumu , a mea e murdarica si asa am si lasat-o pentru ca ultima tura am prins ceva mizerie pe drum dar am zis mai bine o las asa si o mai pornesc in garaj alaturi de o cafea sau o ceasca de vin fiert. Bafta ! Mare dreptate ai! oricat de murdara e, o speli cu furtunul in cel mai bun caz. Iei o galeata cu apa cu clabuc de la sampon de auto Asa faceam vara, dar dupa ce a dat frigul in detrimentul sanatatii ei am recurs la spalatorie... Am scos siguranta principala, am pus-o la loc si a luat-o. La tine invartea? Am scos sigurantele toate si suflat ~2ore pana a pornit intr-un piston Plus bateria obosita deja de la pornire, ca probabil nu ai umblat cat sa se incarce bine. Am dus redresor home-made by me, cu doua trepte(auto/moto) de la un timp mi-am pierdut rabdarea si o reincarcam pe mod auto dar tot degeaba... Editat Decembrie 12, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 @Matix: nu rezolvi nimic ca o tot pornesti pe frig. Bateria nu se incarca, motorul nu se incalzeste si daca nu o lasi destul, sigur iti face si condens, uzura mai mare la rece. Pe busonul de la rezervorul de ulei, sau la gura de verificare a uleiului nu se vede un picut de spuma alba? Cam asa apare in mare parte din cazuri. Husa pe ea, redresorul cand e cazul si asta e. Pornire la primavara. Eu am pornit-o o data in ultimele 3 luni cred. Si asta ca a fost nevoie sa o mut un pic si aveam de trecut un prag, si nu aveam chef sa imping ca chioru de mobra. Da stiu ai dreptate nu am dat detalii e foarte logic e cu husa pe ea din pacate si husa face un condes grozav dar am dat cu un spray de izolare sa mai alunece apa de pe ea pentru ca garaju e fara usi si chiar aseara a fost un vant omule de era sa o doboare jos am rezemat niste baloti de paie sa nu cumva sa o vad de pamant . Rezervolu e plin si pus aditiv de intarire luat de la louis ziceau ca ala e ok , redresorul e pus cu incarcarea automata si ultima data cand a fost pornit a mers vreo 20 de minute si gata. Asta e ce sa facem !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 A mea e langa calorifer la munca, in afara de spalat nu i-am facut nimic. Un redresor calumea mi-ar trebui si mie... Am de moto, dar nu d-asta intelijent. Dar isi face treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 @Error - cel mai probabil nu mai etanseaza palariile de la pipele bujiilor si intra apa pe canalul lor. Ai si o gaurica e evacuare a apei pe partea dreapta, pe chiulasa. Asigura-te ca e desfundata. Palariile imbatranite si pipele la fel duc la astfel de probleme in caz de udeala. Eu cand spal motorul la spalatorie (o fac numai la autoservire, nu l-am lasat pe mana altcuiva si oricum o fac o data in primavara si o data in iarna ) dau cu presiune doar pe partea de jos, sa curat noroiul de pe bascula, de pe aripi si de sub motor. Evit sa dau prea de aproape la rulmentii de roti si la etrieri si pe sus doar il stropesc putin, cat sa-l sterg de praf. Nu iese luna, dar practic spalatul ca operatiune de mentenanta, nu ca bibileala pentru estetic. Il mentin suficient de curat cat sa n-am probleme functionale, dar suficient de murdar cat sa se vada cat de folosit e. Inca mai merg cu el, motorul nu ierneaza decat pe temperaturi negative si/ sau pe zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 O sa incercam sa facem niste crashbaruri pt TDM 900 la Heavyduties. Daca doreste cineva sa zica. Crashbarul e vopsit in camp electrostatic si e bine facut. La Andrei a ruginit foarte putin acolo unde s-a dus vopseaua dupa ce a cazut. De asemenea cand a pica motocicleta avea 3 puncte de sprijin, crashbar, suport picior si toba, deci carena scapa daca nu dai foarte tare cu ea de pamant. Pretul discutat ultima oara este de 65-70. Depinde daca trebuie sau nu suruburi speciale. eu m as baga la oferta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 @dragosh88 ziceai de punctele de sustinere la cazatura inclusiv tobele , eu am mai vb despre asa ceva intr-un topic deschis de mine si chiar am niste idei de a proteja tobele macar partea aia unde e impactu un fel de distantiere sau inele de tefon , mai ar fi varianta si cu niste coliere late de inox , oricum eu o sa incerc si o sa pun poze , ar fi pacat tobe de 500 euro sa le vezi varza macar o protectie ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Așteptăm cu nerăbdare soluția ta. Dar sa știi ca tobele sunt destul de rezistente, carenele crapă mult înaintea tobelor. Eu am scăpat motorul pe loc și pe tobe de abia se vedea zgârietură, dar carenele sunt julite mult mai evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 salut comunitatea tdm din romania.. am avut timp de 2 ani o yamaha fz6n din 2005 de care m am bucurat peste 20 000 km.. a fost o motocicleta excelenta pentru mine, care a avut grija de mine si de care eu am avut grija, dar care a inceput sa ma supere la drumurile lungi datorita inaltimii mele in principal (1.88). sunt in cautarea unei motociclete cu care sa pot merge ziua l munca si in weekenduri la ture mai lungi de 2 zile, si opate chiar ture de 1 saptamana sau 2 in afara daca am ocazia.. m am orientat la un tdm 900 cu abs cat mai nou, de preferinta in jur de 2007, dar cea mai importanta calitate trebuie sa fie starea tehnica.. am vorbit dea cu un membru al comunitatii tdm si am primit o groaza de sfaturi foarte utile, sper chiar ca motocicelta lui sa fie alea mea. am decis insa sa mai intreb si aici, poate mai primesc o parere doua.. prnicipala mea grija este cum va fi directionat aerul spre mine fiind mai inalt. spre exemplu pe vstrmo 1000 model 2014, imi vine exact in gat si efectiv nu pot merge.. pe triumph tiger sport imi vine in casca si e si mai rau.. eram curios daca s oameni de gabaritul meu si ce solutii au.. orice alta parere despre motoreta m ar ajuta. multumesc, mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 salut comunitatea tdm din romania.. am avut timp de 2 ani o yamaha fz6n din 2005 de care m am bucurat peste 20 000 km.. a fost o motocicleta excelenta pentru mine, care a avut grija de mine si de care eu am avut grija, dar care a inceput sa ma supere la drumurile lungi datorita inaltimii mele in principal (1.88). sunt in cautarea unei motociclete cu care sa pot merge ziua l munca si in weekenduri la ture mai lungi de 2 zile, si opate chiar ture de 1 saptamana sau 2 in afara daca am ocazia.. m am orientat la un tdm 900 cu abs cat mai nou, de preferinta in jur de 2007, dar cea mai importanta calitate trebuie sa fie starea tehnica.. am vorbit dea cu un membru al comunitatii tdm si am primit o groaza de sfaturi foarte utile, sper chiar ca motocicelta lui sa fie alea mea. am decis insa sa mai intreb si aici, poate mai primesc o parere doua.. prnicipala mea grija este cum va fi directionat aerul spre mine fiind mai inalt. spre exemplu pe vstrmo 1000 model 2014, imi vine exact in gat si efectiv nu pot merge.. pe triumph tiger sport imi vine in casca si e si mai rau.. eram curios daca s oameni de gabaritul meu si ce solutii au.. orice alta parere despre motoreta m ar ajuta. multumesc, mihail Nu prea ai ce sa ii faci.Eu am 1,92 si m-am impacat cu ideea. Poate doar sa ii pui un prabriz de camion in fata .Glumeam. La capitolul asta sta cam prost dar ce sa ii faci.Nu le poti avea pe toate. Vrei conform,alegi Fjr,pan european,rt 1200,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Eu am 1.72 si sincer sa fiu simnt in casca dar nu prea tare sa zic acceptabil , dar dupa cum poate sti foarte multi la diverse motoare folosesc deflectoare daca chiar te deranjeaza asa tare, pe de alta parte vorbim si de aerodinamica altfel ar pune din fabrica parbriz de 1 metru , singura solutie indiferent de motor este un deflector atasat mai inalt , pe de alta parte TDM-ul este un motor care sigurat no sa regreti alegerea , foarte confortabil la drum lung , faci 1000 de km pe zil linistit fara sa te simti rupt sau alte probleme , mai ales ptr tine cum esti mai inalt e un motor perfect . Editat Ianuarie 12, 2015 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Cu parbrizul ce-l vezi in poza, la 1.75 ai mei ma bate direct in barbia de la casca, nu stiu cat de mult difera constructia de un 900 din 2007 dar oricum poti sa-ti faci o idee. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 salut multumesc de raspunsuri.. idee e ca nu ma deranjeaza s abata vantul, am avut naked si am facut peste 20 000 km deci stiu cum e.. problema e alta.. la naked aerul venea cu totul in mine s eu opuneam rezistenta.. la vstrom 1000 din 2014 aerul deflectat de parbriz creea un fel de turbulente la nivelul capului, adica eram ok la corp dar la nivelul capului simteam ca mi zboara de pe umeri, era ca o tornada ) nu sunt sensibil sau ma stiu eu ce, dar cu vstrom ala nu as putea face 1000 km nici platit.. sper sa nu fie cazul si aici mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 salut multumesc de raspunsuri.. idee e ca nu ma deranjeaza s abata vantul, am avut naked si am facut peste 20 000 km deci stiu cum e.. problema e alta.. la naked aerul venea cu totul in mine s eu opuneam rezistenta.. la vstrom 1000 din 2014 aerul deflectat de parbriz creea un fel de turbulente la nivelul capului, adica eram ok la corp dar la nivelul capului simteam ca mi zboara de pe umeri, era ca o tornada ) nu sunt sensibil sau ma stiu eu ce, dar cu vstrom ala nu as putea face 1000 km nici platit.. sper sa nu fie cazul si aici mihail Daca nu faci cu vstromul 1000 ce te face sa crezi ca tdmu poate???? La confort vstromul e peste tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Cand zic ca nu pot cu vstrom ma refer strict din pct de vedere al directiei aerului din oarbriz care face turbulente si mi muta capul. Deci asta tine strict de pozitia mea in raport cu lungimea si pozitia parbrizului. Deci tdm are sanse daca directioneaza aerul in alt fel ca doar despre asta e vorba.. Si acesta era si rostul postarii mele? Cum simte o persoana de inaltime apropiata cu a mea aerul pe tdm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Mihaile, asta e o problema pe care doar unii oameni o sesizeaza, multi sunt total imuni. O simt si eu foarte acut, si ce pot sa iti spun: sau gasesti o mobra cu o protectie la vant suficienta (RT, Paneuropean, Goldwing, LT etc. , daca iti permiti si iti place categoria) sau mergi pe ceea ce iti place si iti permiti , dar aduci parbrizul la nivelul la care sa arunce aerul in piept. Clar, ai nevoie si de o casca cat mai buna, vata sau dopuri in urechi,dar nu face minuni. Ciudat, dar pe sportive nu am simtit problema asta, poate datorita pozitiei mult aplecate in fata, dar pe un motor pe care stai drept se simte mult mai acut. Eu renunt la Transalp in principal din cauza asta (am 1,83), sper ca Varadero sa imi ofere ceea ce vreau, dar daca nici ala nu arunca aerul peste cap, imi iau naibii un naked pur si stiu ca macar nu am ce avea asteptari. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Sezonul TDM-ist 2015, la băute (că de bântuit cu mobrele pe stardă, bântuim de câteva zile!), se deschide azi, ora 19, la locul cu pricina (str. Matei Voievod, nr. 67). Prezență obligatorie! Cine nu poate veni, musai să fie prezent la următoare întâlnire... Sau la cea de după următoarea... Sau, fiecare când o putea! Hai, noRock! (vorba lu' Rockeru') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.