Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

am mobra :P mi-am luat o honda hornet S

Rusinicaaaa !!!! ziceai ca iei 4tx da clar ca nu iti e rusine cu hornetu :peace:

S ai noroc la el !!! :cheers:

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Nu dezamagit, doar ca unghiul de pliere a genunchilor si mai ales protectia la vant nu erau satisfacatoare pentru mine. E o moto foarte ingusta, nici nu poti astepta protectie de RT. Ca allrounder e excelent, pana la touring pur mai are.

Dupa multi ani si multe mii de km cu Transalpul, pot sa ti spun ca diferenta e serioasa. Cat priveste unghiul la picioare, da te cu un VFR la drum lung sa vezi acolo problema. Pentru mine a fost motivul pentru care am schimbat motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incercam sa facem niste crashbaruri pt TDM 900 la Heavyduties. Daca doreste cineva sa zica.

 

Crashbarul e vopsit in camp electrostatic si e bine facut. La Andrei a ruginit foarte putin acolo unde s-a dus vopseaua dupa ce a cazut. De asemenea cand a pica motocicleta avea 3 puncte de sprijin, crashbar, suport picior si toba, deci carena scapa daca nu dai foarte tare cu ea de pamant.

Pretul discutat ultima oara este de 65-70. Depinde daca trebuie sau nu suruburi speciale.

post-10982-0-89264100-1418308894_thumb.jpg

post-10982-0-97863800-1418308902_thumb.jpg

post-10982-0-86637600-1418308920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E considerabil mai mic ala, le-am văzut pe ambele live. Ala protejează doar motorul și e și mai scump. E 90 de euro.

» Post actualizat in 12 Dec 2014 06:59

Acum m-am uitat mai bine, confundam asta de la SW Motech cu cel de la GIVI care protejeaza doar motorul, astea sunt cam la fel ca latime. Dar diferenta de pret tot ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, cam acum o saptamana, ma apuca dorul de mobra ca de, o vad zilnic cand ies din casa(o tin in terasa casei), din lipsa de ocupatie caut cheile sa vad daca mai porneste.
Booon, deschid robinetul de benzina, trag socul pe treapta 3 si dau la automat. Porneste instant din fericire pt bateria mea obosita care nici macar nu am demontat-o.
O las pornita pana se misca acul de la apa dupa care ma gandesc sa o duc la spalatorie daca tot am pornit-o, o duc o spal bine de tot, platesc si ce sa vezi, nu mai porneste nici moarta!
In fine, dupa indelungi incercari si reincercari, chemat prieten care m-a adus acasa sa iau redresorul si masina, intors inapoi acasa si luat compresorul, suflat pana la refuz toata mobra, intr-un final tarziu(3 ore) porneste intr-un piston si plec fara sa stau pe ganduri la o tura si dupa ~2km merge perfect.
Oare ce am facut gresit fata de alte dati cand am spalat-o la spalatorie?
Unde sa fiu atent sa nu ajunga apa data viitoare?
Nu vreau sa ma gandesc sa patesc asta la 500km de casa ca trebuie sa stau o zi pana se usuca complet.

Iarna scurta colegi!

Editat de Error
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul cand o pui la conservat nu mai dai cu apa pe ea ! mai bine o lasi murdara sau daca poti cureti cati poti manual , o poti spala atat timp cat circuli cu ea , mai faci o tura buna sa se usuce bine si gata , e rece afara , apa face mult condens si asta ti-a afectat carburatoarele sau altceva .

Asta si explica dupa suflat si-a da drumu , a mea e murdarica si asa am si lasat-o pentru ca ultima tura am prins ceva mizerie pe drum dar am zis mai bine o las asa si o mai pornesc in garaj alaturi de o cafea sau o ceasca de vin fiert.

 

Bafta !

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mobra la care tii (si stiu ca tu tii la fiare), oricat de murdara e, o speli cu furtunul in cel mai bun caz. Iei o galeata cu apa cu clabuc de la sampon de auto (9 lei prin auchan) sau o smecherie din aia de geamuri plina cu sampon+apa, o iei la sapunit cu un burete/o carpa, injuri pe parcurs ca iti mai prinzi dejtele si te mai zgarii, si la sfarsit clatesti cu 2 sticle x 2L cu capac cu gaurele. Apoi aplici alte balarii pt. detailing (polish, ceara, alte substante). Ca nou mi-am facut scuterul si era plin de jeg... zxr-ul l-am sapalat mai pe caldurica.


Probabil ca i-ai bagat apa pe undeva (am patit-o si eu), nu invartea nimic, dupa o ploaie cand am lasat- o fara husa. Am scos siguranta principala, am pus-o la loc si a luat-o. La tine invartea? Daca invartea si nu pornea, e clar, cum zice kevin. Plus bateria obosita deja de la pornire, ca probabil nu ai umblat cat sa se incarce bine.

 

@Matix: nu rezolvi nimic ca o tot pornesti pe frig. Bateria nu se incarca, motorul nu se incalzeste si daca nu o lasi destul, sigur iti face si condens, uzura mai mare la rece. Pe busonul de la rezervorul de ulei, sau la gura de verificare a uleiului nu se vede un picut de spuma alba? Cam asa apare in mare parte din cazuri. Husa pe ea, redresorul cand e cazul si asta e. Pornire la primavara. Eu am pornit-o o data in ultimele 3 luni cred. Si asta ca a fost nevoie sa o mut un pic si aveam de trecut un prag, si nu aveam chef sa imping ca chioru de mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil, pe la fisele de la bujii, am patit o eu la SV, e specific lor, poate si TDM ul are aceeasi hiba sau ai ceva imbatranit/copt/neetans pe acolo.

Te salut Caline!

Ma gandeam si eu la fise sau apa la bobine, fisele le-am suflat zeci de minute dar posibil sa fi fost apa la bobine, care nu se vad, nu aveam cum sa le suflu...

 

In momentul cand o pui la conservat nu mai dai cu apa pe ea ! mai bine o lasi murdara sau daca poti cureti cati poti manual , o poti spala atat timp cat circuli cu ea , mai faci o tura buna sa se usuce bine si gata , e rece afara , apa face mult condens si asta ti-a afectat carburatoarele sau altceva .

Asta si explica dupa suflat si-a da drumu , a mea e murdarica si asa am si lasat-o pentru ca ultima tura am prins ceva mizerie pe drum dar am zis mai bine o las asa si o mai pornesc in garaj alaturi de o cafea sau o ceasca de vin fiert.

 

Bafta !

Mare dreptate ai!

 

oricat de murdara e, o speli cu furtunul in cel mai bun caz. Iei o galeata cu apa cu clabuc de la sampon de auto

Asa faceam vara, dar dupa ce a dat frigul in detrimentul sanatatii ei am recurs la spalatorie...

 

Am scos siguranta principala, am pus-o la loc si a luat-o.

La tine invartea?

Am scos sigurantele toate si suflat ~2ore pana a pornit intr-un piston

 

Plus bateria obosita deja de la pornire, ca probabil nu ai umblat cat sa se incarce bine.

Am dus redresor home-made by me, cu doua trepte(auto/moto) de la un timp mi-am pierdut rabdarea si o reincarcam pe mod auto dar tot degeaba...

Editat de Error
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Matix: nu rezolvi nimic ca o tot pornesti pe frig. Bateria nu se incarca, motorul nu se incalzeste si daca nu o lasi destul, sigur iti face si condens, uzura mai mare la rece. Pe busonul de la rezervorul de ulei, sau la gura de verificare a uleiului nu se vede un picut de spuma alba? Cam asa apare in mare parte din cazuri. Husa pe ea, redresorul cand e cazul si asta e. Pornire la primavara. Eu am pornit-o o data in ultimele 3 luni cred. Si asta ca a fost nevoie sa o mut un pic si aveam de trecut un prag, si nu aveam chef sa imping ca chioru de mobra.

Da stiu ai dreptate nu am dat detalii e foarte logic e cu husa pe ea din pacate si husa face un condes grozav dar am dat cu un spray de izolare sa mai alunece apa de pe ea pentru ca garaju e fara usi si chiar aseara a fost un vant omule de era sa o doboare jos am rezemat niste baloti de paie sa nu cumva sa o vad de pamant .

Rezervolu e plin si pus aditiv de intarire luat de la louis ziceau ca ala e ok , redresorul e pus cu incarcarea automata si ultima data cand a fost pornit a mers vreo 20 de minute si gata.

 

 

Asta e ce sa facem !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e langa calorifer la munca, in afara de spalat nu i-am facut nimic. Un redresor calumea mi-ar trebui si mie... Am de moto, dar nu d-asta intelijent. Dar isi face treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Error - cel mai probabil nu mai etanseaza palariile de la pipele bujiilor si intra apa pe canalul lor. Ai si o gaurica e evacuare a apei pe partea dreapta, pe chiulasa. Asigura-te ca e desfundata. Palariile imbatranite si pipele la fel duc la astfel de probleme in caz de udeala.

 

Eu cand spal motorul la spalatorie (o fac numai la autoservire, nu l-am lasat pe mana altcuiva si oricum o fac o data in primavara si o data in iarna :laugh: ) dau cu presiune doar pe partea de jos, sa curat noroiul de pe bascula, de pe aripi si de sub motor. Evit sa dau prea de aproape la rulmentii de roti si la etrieri si pe sus doar il stropesc putin, cat sa-l sterg de praf. Nu iese luna, dar practic spalatul ca operatiune de mentenanta, nu ca bibileala pentru estetic. Il mentin suficient de curat cat sa n-am probleme functionale, dar suficient de murdar cat sa se vada cat de folosit e. Inca mai merg cu el, motorul nu ierneaza decat pe temperaturi negative si/ sau pe zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incercam sa facem niste crashbaruri pt TDM 900 la Heavyduties. Daca doreste cineva sa zica.

 

Crashbarul e vopsit in camp electrostatic si e bine facut. La Andrei a ruginit foarte putin acolo unde s-a dus vopseaua dupa ce a cazut. De asemenea cand a pica motocicleta avea 3 puncte de sprijin, crashbar, suport picior si toba, deci carena scapa daca nu dai foarte tare cu ea de pamant.

 

Pretul discutat ultima oara este de 65-70. Depinde daca trebuie sau nu suruburi speciale.

 

 

eu m as baga la oferta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragosh88 ziceai de punctele de sustinere la cazatura inclusiv tobele , eu am mai vb despre asa ceva intr-un topic deschis de mine si chiar am niste idei de a proteja tobele macar partea aia unde e impactu un fel de distantiere sau inele de tefon , mai ar fi varianta si cu niste coliere late de inox , oricum eu o sa incerc si o sa pun poze , ar fi pacat tobe de 500 euro sa le vezi varza macar o protectie ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așteptăm cu nerăbdare soluția ta. Dar sa știi ca tobele sunt destul de rezistente, carenele crapă mult înaintea tobelor. Eu am scăpat motorul pe loc și pe tobe de abia se vedea zgârietură, dar carenele sunt julite mult mai evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut comunitatea tdm din romania..

 

am avut timp de 2 ani o yamaha fz6n din 2005 de care m am bucurat peste 20 000 km.. a fost o motocicleta excelenta pentru mine, care a avut grija de mine si de care eu am avut grija, dar care a inceput sa ma supere la drumurile lungi datorita inaltimii mele in principal (1.88). sunt in cautarea unei motociclete cu care sa pot merge ziua l munca si in weekenduri la ture mai lungi de 2 zile, si opate chiar ture de 1 saptamana sau 2 in afara daca am ocazia.. m am orientat la un tdm 900 cu abs cat mai nou, de preferinta in jur de 2007, dar cea mai importanta calitate trebuie sa fie starea tehnica..

 

am vorbit dea cu un membru al comunitatii tdm si am primit o groaza de sfaturi foarte utile, sper chiar ca motocicelta lui sa fie alea mea. am decis insa sa mai intreb si aici, poate mai primesc o parere doua.. prnicipala mea grija este cum va fi directionat aerul spre mine fiind mai inalt. spre exemplu pe vstrmo 1000 model 2014, imi vine exact in gat si efectiv nu pot merge.. pe triumph tiger sport imi vine in casca si e si mai rau.. eram curios daca s oameni de gabaritul meu si ce solutii au..

 

orice alta parere despre motoreta m ar ajuta.

 

multumesc,

mihail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut comunitatea tdm din romania..

 

am avut timp de 2 ani o yamaha fz6n din 2005 de care m am bucurat peste 20 000 km.. a fost o motocicleta excelenta pentru mine, care a avut grija de mine si de care eu am avut grija, dar care a inceput sa ma supere la drumurile lungi datorita inaltimii mele in principal (1.88). sunt in cautarea unei motociclete cu care sa pot merge ziua l munca si in weekenduri la ture mai lungi de 2 zile, si opate chiar ture de 1 saptamana sau 2 in afara daca am ocazia.. m am orientat la un tdm 900 cu abs cat mai nou, de preferinta in jur de 2007, dar cea mai importanta calitate trebuie sa fie starea tehnica..

 

am vorbit dea cu un membru al comunitatii tdm si am primit o groaza de sfaturi foarte utile, sper chiar ca motocicelta lui sa fie alea mea. am decis insa sa mai intreb si aici, poate mai primesc o parere doua.. prnicipala mea grija este cum va fi directionat aerul spre mine fiind mai inalt. spre exemplu pe vstrmo 1000 model 2014, imi vine exact in gat si efectiv nu pot merge.. pe triumph tiger sport imi vine in casca si e si mai rau.. eram curios daca s oameni de gabaritul meu si ce solutii au..

 

orice alta parere despre motoreta m ar ajuta.

 

multumesc,

mihail

Nu prea ai ce sa ii faci.Eu am 1,92 si m-am impacat cu ideea.

Poate doar sa ii pui un prabriz de camion in fata :crack: .Glumeam.

La capitolul asta sta cam prost dar ce sa ii faci.Nu le poti avea pe toate.

Vrei conform,alegi Fjr,pan european,rt 1200,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.72 si sincer sa fiu simnt in casca dar nu prea tare sa zic acceptabil , dar dupa cum poate sti foarte multi la diverse motoare folosesc deflectoare daca chiar te deranjeaza asa tare, pe de alta parte vorbim si de aerodinamica altfel ar pune din fabrica parbriz de 1 metru , singura solutie indiferent de motor este un deflector atasat mai inalt , pe de alta parte TDM-ul este un motor care sigurat no sa regreti alegerea , foarte confortabil la drum lung , faci 1000 de km pe zil linistit fara sa te simti rupt sau alte probleme , mai ales ptr tine cum esti mai inalt e un motor perfect .

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...