matrixx Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Bai frate da ce naiba sant asa scumpe ? la fel si la tdm 900 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Pai mai bine cred ca se iese daca se ia ceva wave. Eu am dat pe niste modele de la braking,la gsxr,400 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Pai mai bine cred ca se iese daca se ia ceva wave. Eu am dat pe niste modele de la braking,la gsxr,400 e Pai buna treaba!, mai pui ceva si iesi jumate pret tot motoru , daca totusi se gasesc second hand si exista posibilitatea sa fie problema cu ele , nu sar putea rectifica la freza ? si tot mai scapi cu ceva bani in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Pai buna treaba!, mai pui ceva si iesi jumate pret tot motoru , daca totusi se gasesc second hand si exista posibilitatea sa fie problema cu ele , nu sar putea rectifica la freza ? si tot mai scapi cu ceva bani in buzunar. Nu se rezolva asa usor la freza. Sa nu mai zic ca poate exista jocuri in nituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 eu am deschis......sezonul..... » Post actualizat in 01 Mar 2015 10:09poate pot pune si un mic filmulet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Bravo » Post actualizat in 01 Mar 2015 14:21 Fa ne in ciuda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 cam aiurea cu starea drumului gropi,nisip,.......dar una peste alta a mers la suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 http://www.motorcyclistonline.com/reviews/2015-yamaha-fj-09-first-ride-motorcycle-review Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 http://www.motorcyclistonline.com/reviews/2015-yamaha-fj-09-first-ride-motorcycle-review Faina , ia crescut turatia si calutii , aia mi-ar placea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Faina , ia crescut turatia si calutii , aia mi-ar placea. Exista si pana acum,sub numele de triumph:P Tiger-ul 1050 sau 1150 e un pic peste,la putere si ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Exista si pana acum,sub numele de triumph:P Tiger-ul 1050 sau 1150 e un pic peste,la putere si ciclistica E cu muult peste Nu e insa docil...Ori mergi blana,ori in hopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 E cu muult peste Nu e insa docil...Ori mergi blana,ori in hopuri Adica? Ai mers cu ceva in 3 pistoane pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiono Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Salut. Vand o pereche placute frana spate noi Nissin 2P207,pret 90Lei, potrivesc pe TDM 850 4tx 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Exista si pana acum,sub numele de triumph:P Tiger-ul 1050 sau 1150 e un pic peste,la putere si ciclistica Am dubii destul de mari la capitolul ăsta. Tiger-ul de 1050 cmc (nu 850, cum are MT) are cu vreo doi căluți mai puțin. Cinstit, la nivel de ciclistică mi s-a părut mult sub MT-09, dar, probabil, asta ține deimpresiile fiecărui motociclist în parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Am dubii destul de mari la capitolul ăsta. Tiger-ul de 1050 cmc (nu 850, cum are MT) are cu vreo doi căluți mai puțin. Cinstit, la nivel de ciclistică mi s-a părut mult sub MT-09, dar, probabil, asta ține deimpresiile fiecărui motociclist în parte. De cuplu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Cuplul este mai mare la Tiger. Dar nu mi se pare că fusese pus în discuție. Oricum, nu contează părerea mea, dar cred că-n momentul de față producătorii serioși de mobre se află la niveluri tehnologice destul de apropiate. Iar firme cu experiență în domeniu de 60 de ani (Yamaha) sau peste 100 de ani (dacă punem la socoteală și vechea firmă Triumph) sunt capabile să ofere produse de încredere. Iar ca să te pronunți per total asupra unei motociclete, trebuie să ai tu, ca motociclist, o experiență vastă, ceea ce nu prea e cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Cuplul este mai mare la Tiger. Dar nu mi se pare că fusese pus în discuție. Oricum, nu contează părerea mea, dar cred că-n momentul de față producătorii serioși de mobre se află la niveluri tehnologice destul de apropiate. Iar firme cu experiență în domeniu de 60 de ani (Yamaha) sau peste 100 de ani (dacă punem la socoteală și vechea firmă Triumph) sunt capabile să ofere produse de încredere. Iar ca să te pronunți per total asupra unei motociclete, trebuie să ai tu, ca motociclist, o experiență vastă, ceea ce nu prea e cazul meu. Idem. Doar pe Daytona m-am dat,care e ss si nu prea pot sa zic decat ca are cuplu mare de jos. Legat de motoarele in 3 cilindri,Yamaha a incercat in trecut sa faca ceva modele folosind un asemenea motor. Triumph in schimb,numai asta a folosit,exceptand cateva modele care au 2 cilindri. Cand vine vara m-as duce sa fac un test drive cu tracerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Triumph in schimb,numai asta a folosit,exceptand cateva modele care au 2 cilindri. Pana sa descopere varianta in 3 cilindri, au facut si ei motoare 4 in linie - in afara de 2 paralel care sunt dintotdeauna la ei (Bonneville, Thruxton, Scrambler, Triton, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Haideți să mai facem și noi un schimb de vorbe la o cană de vină!Locul cunoscut (str. Matei Basarab, nr. 67), ora cunoscută (19), ziua cunoscută (joi, 19 martie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
datcubogdan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Va salut, tocmai am primit pompa de benzina electrica de pe un R1, si ma tot gandesc daca sa o leg printr-un releu sau cum scrie pe carpe tdm direct de un fir care vine din kill switch si merge in nu stiu ce releu. pompa consumand putin curent. Va rog niste pareri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Ai nevoie de un + si un -. Legi la baterie (sau vezi la panou un + mai gros sa ai ~12V cu mobra pornita) si dupa prin contact tragi un + pe 12v care are curent doar cand e pus contactul si e mobra pornita. Asta e firul de semnal pt. releu. Catre pompa va pleca + si - de care vorbeam la inceput. Releul e unul standard de alarma auto (http://images3.okr.ro/serve/auctions.v7/2013/feb/20/e7e4901083d28a2188a2fa7085fc9ee6-2072632-700_700.jpg) dupa cum te exprimi cred ca esti la inceput cu electrica (nu e o rusine, toti am plecat de la acelasi nivel) si daca nu ai rabdare sa faci lucrarea, roaga un electrician. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Va salut, tocmai am primit pompa de benzina electrica de pe un R1, si ma tot gandesc daca sa o leg printr-un releu sau cum scrie pe carpe tdm direct de un fir care vine din kill switch si merge in nu stiu ce releu. pompa consumand putin curent. Va rog niste pareri. Multumesc daca pompa vacuumatica functioneaza si nu iti face probleme, nu o schimba cu cea electrica. nu are sens, pompa electrica te ajuta cand ai ramas in pana prostului sau nu ai fost in stare sa schimbi robinetul de benzina in mers de pe on pe res. m-am gandit si eu de mai multe ori la aceasta modificare si pana la urma am renuntat sa o mai fac. stiind ce consum am la mobra imi estimam de km pot efectua pana sa ajung la rezerva folosind tripul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
datcubogdan Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Ai dreptate, sunt la inceput. Am vazut pe forumurile straine ca au alimentat pompa de la "+" direct in panoul de sigurante pe o siguranta de 10A, fara releu pt. ca pompa absoarbe 0.7 amperi (nu stiu daca ma exprim bine). Se poate sa fie pompa de doar 8.4 W? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salutare tdm-isti! Mi-ati putea spune de unde pot achizitiona o pompa de benzina de 4TX? De preferat noua, dar iau in calcul si variantele sh. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salutare tdm-isti! Mi-ati putea spune de unde pot achizitiona o pompa de benzina de 4TX? De preferat noua, dar iau in calcul si variantele sh. Multumesc. Incearca si pentru varianta sh si nou(sigur are) la userul ottoMan.Are site-ul: http://www.ambulantamoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.