Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Na'seara! Sunt "fericitul" posesor al unui 3vd din 93. Am scris cu ghilimoate din cauza unei probleme care tot ma sacaie de cand am luat-o si sincer mi-e lene sa o dezasamblez sa vad despre ce este vorba. Treaba sta cam in felul urmator, la rece nu se aude nimic, la cald incepe sa se auda o bateie in partea dreapta a motorului cum stai pe el. Presupun ca ar fi ceva de la ambreiaj. Zic asta deoarce in momentul debreierii, zgomotul nu mai este proeminent. Voi ce parere aveti? Ati mai intampinat asemenea problema? Sper sa scap ieftin.... 'nezeu cu mila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toti posesorii de tdm,sunt Dragos din Navodari si detin un tdm rosu .Am mai avut un tdm,de care m am despartit din dorinta de a incerca si altceva,dupa ceva timp am realizat tot tdmu e ce imi trebuie.2_3 poze cu fosta si actuala. PS:Incerc sa ma loghez pe tdmforum cu useru "myu" dar am uitat parola ,am procedat ca atare dar nu imi trimite in mail,rog daca ma poate ajuta careva.

post-4659-0-92296200-1461296410_thumb.jpg

post-4659-0-33556200-1461296462_thumb.jpg

post-4659-0-92593200-1461296510_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti posesorii de tdm,sunt Dragos din Navodari si detin un tdm rosu .Am mai avut un tdm,de care m am despartit din dorinta de a incerca si altceva,dupa ceva timp am realizat tot tdmu e ce imi trebuie.2_3 poze cu fosta si actuala. PS:Incerc sa ma loghez pe tdmforum cu useru "myu" dar am uitat parola ,am procedat ca atare dar nu imi trimite in mail,rog daca ma poate ajuta careva.

 

Păi vezi că ți-am trimis e-mail cu noua parolă.

Dacă nu găsești e-mail-ul, scrie-mi aici și-ți voi trimite noua parolă, ca mesaj privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez aici rugamintea pe care am pus-o si pe grup.

 

As avea nevoie de niste setari de referinta pentru suspensia de TDM900, pentru mers cu pasager si bagaje (~190kg incarcare). Imi dau seama ca nu exista configuratia perfecta, dar cum nu sunt inca obisnuit cu mobra si nici cu mersul cu pasager, mi-e ca dureaza prea mult pana ma dumiresc pe cont propriu. Prefer sa plec de la o configuratie deja incercata de cineva pe care sa o ajustez mai departe dupa nevoie.

 

Ar fi vorba de preload fata, rebound fata, preload spate, rebound spate si compression damping spate.

 

Ma gandeam sa merg cu 2.5 bar in ambele cauciucuri. Drumurile vor fi 100% asfalt, unele mai cu gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.


Am si eu o curiozitate: aveti sau ati vazut un sistem de comunicare in casca care SA PERMITA COMUNICAREA CU STATIILE RADIO de pe tiruri?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, daca doreste cineva sa-si incalte mobra, am un cauciuc spate 150/70/17 Michelin Pilot Road 3 cu dot 2015 si 0 km. L-am luat pentru mine insa motoreta mea a murit. L-am luat cu 560 lei, il dau cu 400. Detalii la 0755693273

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, daca doreste cineva sa-si incalte mobra, am un cauciuc spate 150/70/17 Michelin Pilot Road 3 cu dot 2015 si 0 km. L-am luat pentru mine insa motoreta mea a murit. L-am luat cu 560 lei, il dau cu 400. Detalii la 0755693273

 

Ouch. Ce a patit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare.

Am si eu o curiozitate: aveti sau ati vazut un sistem de comunicare in casca care SA PERMITA COMUNICAREA CU STATIILE RADIO de pe tiruri?

 

Luigi Vicol (luv, aici pe motociclism) are asa ceva, daca nu ma-nsel... Oricum, vorbeste cu el ca are statie pe mobra si stie multe pe tema asta.

» Post actualizat in 10 May 2016 20:41

Salutare, daca doreste cineva sa-si incalte mobra, am un cauciuc spate 150/70/17 Michelin Pilot Road 3 cu dot 2015 si 0 km. L-am luat pentru mine insa motoreta mea a murit. L-am luat cu 560 lei, il dau cu 400. Detalii la 0755693273

 

Cred ca sunt un pic interesat de acest pneu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti! Astazi am luat o decizie oarecum grea. Dupa lungi cautari si negasind vibrochen am decis sa-mi fac motoreta bucati. Asa ca, orice surub, orice plastic orice cablu, orice furtunas il gasiti la mine. Imi pare tare rau de ea dar asta e, s-a sfarsit. Asfalt uscat sa aveti!

» Post actualizat in 14 May 2016 20:09

Am uitat sa precizez: Yamaha TDM (evident) 4tx 1999 (modelul cu indicator de benzina si nr km parcursi digital)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Ma intereseaza plasticele, in special carena frontala. In ce stare sunt? Buna, crapate, reparate cum trebuie, lipite mai din gatu' mainii...? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Astazi mi-am achizitionat si eu o Yamaha TDM 850 din 2001 si as dorii niste sfaturi in legatura cu intretinerea motocicletei. Ce ulei sa bag? Cat ulei intra? si daca ar mai fi ceva sa ii schimb pentru ai prelungii durata vietii :D astept raspuns. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, merge bine cu ulei Motul 7100 10w40 si intra 3,8 l parca daca-i schimbi si filtrul. Uleiul trebuie verificat periodic prin "gemuletul minune" sa nu patesti ca mine sa ti se frece vibrochenu ca motorul asta cam papa uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Astazi mi-am achizitionat si eu o Yamaha TDM 850 din 2001 si as dorii niste sfaturi in legatura cu intretinerea motocicletei. Ce ulei sa bag? Cat ulei intra? si daca ar mai fi ceva sa ii schimb pentru ai prelungii durata vietii :D astept raspuns. Multumesc!

 

ca sa verifici nivelul motorului, il pornesti, acelerezi decateva ori, si il lasi 2-3 minute sa se aseze, dupa care cu mobra dreapta, te uiti pe geamulet.

 

cam asta e filozofia.

 

cam 3.8l cu schimb de filtru si sa ai grija la stransul suruburilor de la capacul filtrului de ulei pt ca sunt in ulei, iar recomandat este sa schimbi si garniturile de cauciuc de la acest capac la fiecare schiimb de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu am acest agregat: http://www.tdmitalia.net/lemoto/colorazioni/tdm1996-1.jpg

 

Daca ma duc la vocsitorie sa vorbesc cu vocsitorul sa-mi vocseasca un plastic, ce fel de galben ii cer io? Ce cod ii spun? Ce nume? Galbin tip hepatita B? Galbin galbenus de ou? Ca nu stiu! Nu stiu d-astea! Nu stiu...

» Post actualizat in 18 May 2016 19:26

Salut, la modelul de 900 este codul de culoare, sub sa.este un sticker pe care este trecut codul de culoare.Nu stiu la 850 daca este trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu am acest agregat: http://www.tdmitalia.net/lemoto/colorazioni/tdm1996-1.jpg

 

Daca ma duc la vocsitorie sa vorbesc cu vocsitorul sa-mi vocseasca un plastic, ce fel de galben ii cer io? Ce cod ii spun? Ce nume? Galbin tip hepatita B? Galbin galbenus de ou? Ca nu stiu! Nu stiu d-astea! Nu stiu...

 

Vezi ca pe TDM Romania am pus un material cu codurile de culoare la fiecare model (daca nu ma-nsel).

Uite aici http://www.tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Îl laşi negru.. :)

Stii ca nu-i rea ideea? :scratch:

 

O sa ma uit sub sa sa vad ce cod e trecut acolo si pe urma sa caut in lista de la Liviu.

Multumesc pentru info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

Da se potrivesc alea de vstrom.

Momentan eu am niste chinezarii,dar isi fac treaba destul de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

 

polisport sharp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam ai doua metotde de a le monta, una dai o gaura si faci filet prin gaura imbusului de la contragrutate, sau maresti gaura din capatul exterior al hendguardului, astfel incat sa treci contragrutatea prin el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...