Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


Recommended Posts

  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

vand tdm-ul din dotare. An 92. Model 3vd .culoare verde . Becuri osram nigt breaker h4.cauciucuri pilot power 3 . Etrieri r6 pe fata . Placute schimbate anul asta deci un sezon uzura.Case cu suport ,intra doua casti integrale. Sa descusuta defecte optice datorate varstei + un betiv care a daramat-o in parcare (nu eu ) prim proprietar in Romania. Poze pun maine.pret 1100 euro. Discutabil . Tel 0721726794 . motiv .... nu vreau sa stau la mila nevestei pana ma angajez..

» Post actualizat in 18 Dec 2015 19:22

Am uitat de alarma. Cu doua telecomenzi . Montata in Italia probabil de unul din cei doi proprietari de acolo. Am si actele de acolo...

» Post actualizat in 18 Dec 2015 19:28

Ce as mai fi facut eu la ea?... conductele frana fata . Saua clar. Cric central si scut +crash . Bineinteles asigurare plinul si schimbul de ulei ... si turul tarii dar pentru asta trebuie cash si vointa . Probabil dupa ce rezolv voi cumpara tot un tdm ... poate cu injectie si abs ;p

» Post actualizat in 28 Dec 2015 15:30

pozele promise

» Post actualizat in 28 Dec 2015 15:34

inmatriculata in Romania . se poate vedea in Bucuresti .zona Crangasi- Giulesti

post-48971-0-54543700-1451316405_thumb.jpg

post-48971-0-33414700-1451316416_thumb.jpg

post-48971-0-28437400-1451316431_thumb.jpg

post-48971-0-84890500-1451316465_thumb.jpg

post-48971-0-80887300-1451316477_thumb.jpg

post-48971-0-24486100-1451316486_thumb.jpg

post-48971-0-41367700-1451316533_thumb.jpg

post-48971-0-84030800-1451316547_thumb.jpg

post-48971-0-16981700-1451316561_thumb.jpg

post-48971-0-79956000-1451316579_thumb.jpg

post-48971-0-32686100-1451316595_thumb.jpg

post-48971-0-42938600-1451316614_thumb.jpg

post-48971-0-16731800-1451316632_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut, si un 2016 cu cat mai multi km, preventiv!

 

Am facut ieri prima mica plimbare cu moto, pe centura TM. -2 grade, dar asfalt uscat.

 

Ca idee, mi-ar trebui urmatoarele upgrade-uri pentru mers la asa temperaturi (sper eu, pt urmatoarea moto):

- manere incalzite (eventual si hand guards...)

- cagula (am doar windstopper pt gat).

 

Are vreun TMDist hand guards pe un TDM 900(A) ? Daca da: ce model, s-a potrivit usor la montat sau a fost envoie de "adaptari" ?

 

Eu incerc sa fac lista de accesorii de care as avea nevoie pe posibila viitoare moto, si ar fi:

- crashbar

- suport topcase + sidecase

- manere incalzite (+handguards, optional)

- priza 12V

- indicator treapta viteza (optional)

- proiectoare (aici e discutabil)

 

Scapa ceva din lista? Sistem de ungere pt lant nu folosesc, si nu as tine neaparat sa am.

Link to post
Share on other sites

Salut, si un 2016 cu cat mai multi km, preventiv!

 

Am facut ieri prima mica plimbare cu moto, pe centura TM. -2 grade, dar asfalt uscat.

 

Ca idee, mi-ar trebui urmatoarele upgrade-uri pentru mers la asa temperaturi (sper eu, pt urmatoarea moto):

- manere incalzite (eventual si hand guards...)

- cagula (am doar windstopper pt gat).

 

Are vreun TMDist hand guards pe un TDM 900(A) ? Daca da: ce model, s-a potrivit usor la montat sau a fost envoie de "adaptari" ?

 

Eu incerc sa fac lista de accesorii de care as avea nevoie pe posibila viitoare moto, si ar fi:

- crashbar

- suport topcase + sidecase

- manere incalzite (+handguards, optional)

- priza 12V

- indicator treapta viteza (optional)

- proiectoare (aici e discutabil)

 

Scapa ceva din lista? Sistem de ungere pt lant nu folosesc, si nu as tine neaparat sa am.

Ar merge alea de pe vstrom sau bmw gs,dar nu prea am gasit sh pe nicaieri si in afara costa...

Link to post
Share on other sites

cele de vstrom merg cel mai usor dar necesita un pic de strungareala parca. vedeti ca handguardurile de vstrom 1000 se potrivesc foarte bine si sunt mai ieftine decat cele de 650

 

de alffel poti folosi Polisport Sharp care ti le poate aduce Ottoman. Le-am avut montate pe 850, dar pt 900 o sa iau ceva mai voluminos cred. inca ma mai gandesc

 

Pt unsul lantului poti folosi loobman simplu si comod si mult mai fiabil ca sprayul de lant TESTAT! :)

Edited by Cavaleru
Link to post
Share on other sites

Salutare si Un An cu bucurii! Intreb si eu de curiozitate, poate s-a mai discutat, este in regula pornirea motorului o data pe saptamana si lasat sa functioneze 15-20 min in gol? Recunosc nu am apucat sa scot bateria. Sunt efecte negative in mersul asta in gol? Omor bateria in ritmul asta?

Link to post
Share on other sites

Va porni atunci sau trebuie totusi scoasa bateria si pusa pe redresor?

Da bateria jos si o mai pui din cand in cand la incarcat.La primavara o montezi pe motocicleta si o pornesti.

Link to post
Share on other sites

Eu tin bateria pe mobra in fiecare an.

Ce-i drept,mobra a stat mereu intr-un garaj subteran incalzit(cam 18 grade constant).Faza e ca la fiecare 2 saptamani o pornesc si o tin asa vreo 20 de minute.In felul asta am avut baterii care au tinut si 6 ani.

Daca tu ti mobra intr-un loc unde e temperatura de afara,ar fi bine sa o dai jos si s-o duci in casa

Link to post
Share on other sites

Mobra sta la adapost, temperatura este insa aproximativ ca afara. Pornesc motorul in fiecare sambata si il las aprox. 20 min. Acum cu temperaturile sub -10 a pornit ceva mai greu. De aceea am intrebat daca e ok sa il "chinui" asa sau nu are importanta. De scos bateria...trebuie sa-l cobor de pe cric sa-l trag de langa perete, dupa ce mut alte acareturi din jurul lui...cred ca asa voi face pana la urma daca e musai.

Link to post
Share on other sites

Mobra sta la adapost, temperatura este insa aproximativ ca afara. Pornesc motorul in fiecare sambata si il las aprox. 20 min. Acum cu temperaturile sub -10 a pornit ceva mai greu. De aceea am intrebat daca e ok sa il "chinui" asa sau nu are importanta. De scos bateria...trebuie sa-l cobor de pe cric sa-l trag de langa perete, dupa ce mut alte acareturi din jurul lui...cred ca asa voi face pana la urma daca e musai.

Atunci baga bateria in casa.

Ar fi si mai bine daca ai avea si un redresor

Edited by G B V
Link to post
Share on other sites

Cea mai buna intretinere a bateriei pe timp de stationare se face cu redresorul.

Pornitul mobrei o data pe saptamana si lasatul sa mearga in gol 20 de minute e mai scump decat un redresor - uzura inutila a motorului, consum aiurea de combustibil, etc.

Pornitul la rece provoaca cea mai mare uzura in motor.

Daca nu ai de gand sa scoti motorul in ianuarie si februarie si motorul sta afara sau ca si afara, scoate bateria de pe el - nu mai mai mult de 20 de minute nici la 4TX :) - ia-o in casa si o pui pe redresor cu o zi inainte sa o scoti la plimbare in primavara.

Link to post
Share on other sites

Am inteles Man. Ms.


» Post actualizat in 11 Jan 2016 08:44

Gata, sambata mi-am facut "curaj" si am scos bateria. Carenele au ramas nemontate la loc, doar puse de forma. Acum sa cumpar si un redresor si treaba e rezolvata pana vine caldura.


» Post actualizat in 22 Jan 2016 08:26

Intreb, poate unii stiu sau au vazut, o cutie de 80 cm lungime pentru ATV poate fi montata pe un TDM? Influienteaza in mers? Arata hidos?

 

E frig afara si imi trec tot felul de "idei" prin minte legat de sezonul cald si iesiri.


» Post actualizat in 22 Jan 2016 08:27

Intreb, poate unii stiu sau au vazut, o cutie de 80 cm lungime pentru ATV poate fi montata pe un TDM? Influienteaza in mers? Arata hidos?

E frig afara si imi trec tot felul de "idei" prin minte legat de sezonul cald si iesiri.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

@yamahaia: eu personal, ma gandesc ca e un risc sa te deranjeze la mers, daca incep sa se plimbe lucrurile prin cutie din stanga in dreapta, in cazul in care cutia nu e plina, sa stea lucrurile bine asezate.

 

Legat de TDM 900, stiti daca varianta din UK se poate folosi la noi? Ma refer aici la afisare distante/viteze in sistem metric (daca se poate schimba cumva din setarile computerului de bord, sau trebuie alt modul pt sistem metric).

Link to post
Share on other sites

La tdm 900 parca poti sa schimbi in mile sau km.

Nu garantez,dar cauta...

In rest,poti s-o folosesti bine mersi ca doar n-are volan pe dreapta :crack:

Link to post
Share on other sites

Trebuie să ai grijă la far. Acesta este reglat pe partea ”greșită”. Adică, în loc să vezi marginea din dreapta a drumului, vei vedea marginea din stânga. Și vei primi înjurăturile de rigoare din partea celor ce vin din sens opus...

Link to post
Share on other sites

@vineri vezi ca aveau la lidl redresor cu 72 ron, cu 4 programe de incarcare si functie de intretinere, foarte bun, mi-am luat si eu

Da merge e ok , ceva asemanator am si eu de la Luis luat dar sa stiti o treaba ca sa nu cumva aruncati bateria.

 

Daca cumva bateria e mai scazuta de 8 volti o sa zica ca trebuie schimbata in acest caz se poate pune ceva aliemntator de 12 de 1 Amper ca sa isi revina la macar 11 volti abia pe urma o sa o vada cum trebuie altfel o va detecta de 6 volti .

 

 

Asa era sa cumpar eu o baterie degeaba .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...