ishmael Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la TDM ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! acolo cred ca a fost alte probleme. vezi sa nu fie tot felu de porcarii pe telescop (bobite si inflorituri) cand tragi semeringurile in teapa, ca atunci iti ajung la pozitie direct cu buza compromisa - in caz ca exista crom pleznit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am vb cu unu care a schimbat niste chestii in motoul 3vd cu 4tx... Si a tinut 2 luni.. Nu vreau sa intram in amanunte.. Nu strica ce`i bun! Uite, cavaleru, ca tema de dezbatere se zbate dar tot la aceeasi concluzie se ajunge: "Las-o aÂşeaaa!" Cât despre consumul de benzină la TDM pe injecție, eu am mai zis că nu se pune Că de fapt la consum vorbim despre TDM pe injecție Âşi "ceilalți", adică noi Am reuÂşit Âşi eu să am magnificul consum de 8 la sută în oraÂş, adică: pornit cu puțin Âşoc, făcut 3 km pâmă la serviciu, la terminarea slujbei făcut acelaÂşi lucru, Âşi asta vreo 2 săptămâni Concluzia: în oraÂş, scuterul e rege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 la mine fara soc nu prea vrea sa porneasca dar nu il tin decat cateva secunde :| nu ma bag eu sa imi modific minunatia de motor in unul de 4tx iar cu semeringurile nu stiu ca nu am motorul de atat de mult timp sa zic cat tin. oricum daca nu-s pus bine tin putin. eu abia le-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 chiar ma intrebam daca nu ne zici si noua pe unde ai fost ce consumuri de neam prost se specifica pe forumu asta, bah va sparg gata in week-end demontez mobra!! (daca nu ploua) Asa, asa Cavalere, nu te lasa . Schimbati si tu pozitia acelor si ai sa vezi ce consum misto o sa scoti cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Asa, asa Cavalere, nu te lasa . Schimbati si tu pozitia acelor si ai sa vezi ce consum misto o sa scoti cu mobra. Salut Rocker-e ! Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. AAAA si apropos ! este intalnire moto weekendul acesta la Catrusa langa Targu Secuiesc . Tenteaza pe cineva ? Din pacate eu pot doar duminica sa merg pina acolo, Practic intr-o plimbare scurta . Editat Iunie 11, 2009 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Mda, asa da: 259 km alimentat 12,54 =4.8 mers 100-140 (Cluj Odorhei si in jur de 30 km oras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 la mine fara soc nu prea vrea sa porneasca dar nu il tin decat cateva secunde :| nu ma bag eu sa imi modific minunatia de motor in unul de 4tx iar cu semeringurile nu stiu ca nu am motorul de atat de mult timp sa zic cat tin. oricum daca nu-s pus bine tin putin. eu abia le-am schimbat pai da da korben merge tot timpul cu socul tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Salut Rocker-e ! Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. AAAA si apropos ! este intalnire moto weekendul acesta la Catrusa langa Targu Secuiesc . Tenteaza pe cineva ? Din pacate eu pot doar duminica sa merg pina acolo, Practic intr-o plimbare scurta . off e prea din scurt nu am bani pusi deoparte. o sa vin la 3-5 iulie 2009 * Eveniment: Intrunire moto * Locatie: Targu Secuiesc * Organizator: Free Frogs Riders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pai da da korben merge tot timpul cu socul tras Na, că acum ai zis-o... Acum o să mă considere toți un idiot Asta nu ar fi o problemă, dar dacă chiar aÂş fi, oare aÂş putea să-mi dau seama? Ca să zic aÂşa, asta ar fi dilema idiotului, pe lângă cea a caprei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Mda, asa da: 259 km alimentat 12,54 =4.8 mers 100-140 (Cluj Odorhei si in jur de 30 km oras) Vezi domne ca se poate Asa consum mai merge care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. Salutare, la pagina 186, dejavu explica cum se modifica pozitia acelor din carburi. E destul de greu de facut, mai ales daca nu a-i desfacut niciodata un carburator. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vezi domne ca se poate Asa consum mai merge Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Dupa cate am zis.. Voi fi prezent cu o trupa mai mare de aici. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie. Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie.Numai bine tuturor. iati prietenu la pachet si vin cu el aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Pentru posesorii de 3VD din BucureÂşti, am avut surpriza sa găsesc în Selgros Berceni baterii de TDM (Victor, 192 ron, 10Ah). Sint listate incorect ca valabile pentru '93-'98, dar sint modelul 3VD (mai scunde si mai late decit intra la 4TX). Vin si cu acid, separat la sticlutze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Salut Cavalere ! Cand te hotarasti sa vii la Targu Secuiesc vorbim la telefon si te preiau eu de la Brasov, Nu-ti fa probleme, Eu sunt din Sf. Gheorghe 45 Km de Tg. Secuiesc asa ca cunosc zona foarte bine ! Cine mai e dispus sa vina fratilor ? Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie.Numai bine tuturor. Are dreptate Cavaleru, ia-ti prietenu pe sus si adu-l la intalnire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program Salut Cavalere ! Cand te hotarasti sa vii la Targu Secuiesc vorbim la telefon si te preiau eu de la Brasov, Nu-ti fa probleme, Eu sunt din Sf. Gheorghe 45 Km de Tg. Secuiesc asa ca cunosc zona foarte bine ! Cine mai e dispus sa vina fratilor ? da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? Editat Iunie 13, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Bravo Cavalere!! Pe cand ne vom vedea din nou laTargu Secuiesc, voi pregati o surpriza.. Azi am piscalit si eu ceva la mobra... A sosit si lantzul de distributzie din America.. Sapramana viitoare urmeaza sa schimbam. Cavalere!!.. I`ati baterie de la Sellgros! Pare ar fii ieftin.. Chiar foarte ieftin.. Eu pe cand cautam, nu gaseam sub 80 Euro. :| @Linx: Daca itzi aduci aminte, noi am discutat ceva despre un pachet de ulei pt mobra mea.. Ia fa`mi un pretz bun.. Multi km pe maine,.. Si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! Asa domne, mai vii de acasa E bine ca a-i reusit sa rezolvi pozitia acelor. Ramane sa probezi mobra si sa-i faci consumu. Apropo, pe ce pozitie era siguranta pe ac ? Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? Ce rulment ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? uite link pt baterii, daca tot vii la tg secuiesc merita , si eu mi-am schimbat bateria de la astia si sunt multumit de ea link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) Intrebarea cu rulmentul era pentru mine, a mincat un "i" -- trebuia "ti-ai rezolvat pb cu rul" @cavaleru - am rezolvat cu rulmentii, acum trebuie sa dau etrierele spate jos sa le spal si sa schimb garniturile. Pentru cei care mai au probleme cu rulmentii, atentie -- sint 4 rulmenti, nu 3 cum sugereaza manualul Haynes, cel putin la 4TX -- 3 în butuc (un 6303Z pe partea dreaptă, cu discul de frînă, doi 6203LU pe partea stîngă) Âşi unul care susține foaia (un 63/22 RS). Cel putin astia erau aia pe care i-am gasit in roata. Chiar daca erau de firme cu pretentii, Koyo si Ntn, codul lor era incorect (toti sint capsulati pe ambele parti, nu pe o singura parte cum indica marcajul, deci daca faceti schimbul specificati sa fie capsulati pe ambele parti, cereti 2RS, nu RS. I-am schimbat cu FAG si nici aia nu sint marcati corect - 6303 are scut metalic, dar codul corect 63032ZR e trecut doar pe cutie - pe inelul rulmentului e marcat doar 6303 Deci in concluzie toti rulmentii sint capsulati pe ambele parti, 6303 cu scut metalic, restul cu cauciuc. Se schimba toti 4 odata, nu renteaza economiile aici (140 ron m-a dus tot setul, dar cred ca puteam sa ies si mai ieftin cu citeva sute de mii daca luam SKF, insa n-am mai alergat dupa ei la mama dracului unde ii gaseam la cel mai bun pret). Rulmentii sint uzuali, singurul care pune probleme e 63/22 (atentie, 63 "/" 22, nu 6322 ca ala are 110mm diametrul interior si costa o garla de bani ). In Bucuresti am facut comanda la Adix, singurul loc unde l-am gasit, si a venit in vreo 10 zile (a venit el dupa 5 zile dar mi-au adus unul necapsulat si am mai asteptat o tura). LU e un cod specific NTN pentru RS, probabil ei au 3 oua si tuseau daca il botezau dupa standard. La scosul rulmentilor ajuta mult daca se incalzeste cu un pistol cu aer cald butucul rotii inainte sa ciocanim in rulmenti, ies mult mai frumos afara si cred ca or sa fie si mult mai in mintile lor daca avem de gind sa-i bagam inapoi tot pe aia vechi -- ciocanirea in inelul interior cind inelul exterior e fix, teoretic nu le face deloc bine. La bagatul in butuc ajuta daca se tin in frigider rulmentii ceva vreme inainte de montare, cit sa se mai contracte putin. Am uitat sa specific mai sus, cei 4 rulmenti de care am vorbit sint pentru roata spate. Editat Iunie 14, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 cum face cand trebe schimbati rulmentii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 cum face cand trebe schimbati rulmentii ? Uruie ca o moara de cucuruz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.