fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Uruie ca o moara de cucuruz Exact. La a mea troncaneau deja, se aude cind impingi mobra scoasa din viteza. Am dat roata jos si am tinut-o de ax in timp ce altcineva o rotea ca sa fiu sigur ca e de la rulmenti si nu din alta parte. Cel mai dus era rulmentul mare care tine foaia lantului, si am vazut pe carpe ca ala cam cedeaza primul de obicei (banuiesc din cauza cuplului solid). Chestiunea interesanta e ca dati jos si verificati dupa procedura din Haynes rulmentii par foarte ok, se invart liber, fara smucituri sau troncaneli, doar daca aplic fortza radiala se simte ceva problema dar foarte vag. Ideea e ca trebuie sarcina pe ei ca sa-ti dai seama daca sint bushiti, daca doar ii dai afara si ii verifici la deget pot parea ok, dar ei sa fie dusi. Dupa ce i-am schimbat au disparut troncanelile, si ca efect secundar frina de motor e mult mai putin eficienta dar asta si din cauza ca am un pistonas blocat si se cam freaca discul pe placute. Concluzia e insa ca rulmentii au un efect mare asupra comportamentului mobrei (mai mare decit ma asteptam eu, oricum). Ca fapt divers, roata nu avea nici un joc, pe cricul central cu roata in aer se invartea la mana fara nici o problema... singurul simptom au fost troncanelile pe care le auzeam cind impingeam mobra si faptul ca incepuse sa ma deranjeze cum aluneca pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Pentru cei care mai au probleme cu rulmentii, atentie -- sint 4 rulmenti, nu 3 cum sugereaza manualul Haynes, cel putin la 4TX -- 3 în butuc (un 6303Z pe partea dreaptă, cu discul de frînă, doi 6203LU pe partea stîngă) Âşi unul care susține foaia (un 63/22 RS). Cel putin astia erau aia pe care i-am gasit in roata. Chiar daca erau de firme cu pretentii, Koyo si Ntn, codul lor era incorect (toti sint capsulati pe ambele parti, nu pe o singura parte cum indica marcajul, deci daca faceti schimbul specificati sa fie capsulati pe ambele parti, cereti 2RS, nu RS. I-am schimbat cu FAG si nici aia nu sint marcati corect - 6303 are scut metalic, dar codul corect 63032ZR e trecut doar pe cutie - pe inelul rulmentului e marcat doar 6303 Cam asa e Haynes zice de rulmentii la roata spate (rear wheel bearings) si de rulmentul de la pinion (sprocket coupling bearings) Si eu am gasit aici: http://www.gear4bikes.com/acatalog/Yamaha_..._Bearings1.html ca se vinde SETUL de 3 rulmenti pentru roata, 2 bucati pe stanga, 6203 si una pe dreapta, 6303 "6203/6203/6303 Rear Wheel Bearings (x3) - Yamaha TDM850 91-01" Rulmentul pentru pinionul de lant se vinde separat http://www.gear4bikes.com/acatalog/faq_gen...l#wheelbearings Si zice ca e 6322 (ciudat, nu?) 6322 Sprocket Carrier Bearing - Yamaha TDM850 91-01 Pagina web cu pricina este aceasta: http://www.gear4bikes.com/acatalog/Yamaha_Bearings.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Am mai gasit o pagina, care confirma cele scrise de fuchsia in legatura cu rulmentul de la pinion, care este intr-adevar 63/22, pagina producatorului KML http://www.kml-bearing.com/products/bearin...07&pageNo=4 Are cotele d=16 mm D=56 mm B=16 mm Iar 6322 clasic are 110mm/240mm/50mm O mica diferenta, nu-i asa? Ceea ce mi se pare ciudat este ca acest rulment este "open", nu are protectie, probabil se considera ca e suficient de bine aparat de simeringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) Diametrul interior e de fapt 22mm, are un distantier mic care vine intre axul de 17mm si inelul interior (si in pagina ta e tot 22mm, cred ca ai dat paste 16mm din greseala). Ca fapt divers, slash-ul ala banuiesc ca indica faptul ca e un rulment care nu se citeste dupa standard : In mod uzual, codul se citeÂşte de la stînga la dreapta dupa cum urmeaza (exemplu pentru 6303): pozitia 1: 6 - tipul de rulment, cu bile pe un singur rînd pozitia 2: 3 - clasa de rezistentă (Âşi gabarit în consecință), 3 mai solid Âşi mai mare în diametru ca 2. Banuiesc ca de aici decurg automat si dimensiunile exterioare D si B functie de diametrul interior. pozitiile 3 si 4: 03 - diametrul interior (00,01,02,03 sînt dimensiuni speciale -- 03 înseamnă 17mm, altfel se înmulțesc ultimele 2 cifre cu 5) sufixul: Z,LU,RS,2RS, etc - tipul capsularii sau mentiuni suplimentare despre rulment. N-as recomanda montarea de rulmenti necapsulati, nu numai din cauza jegului extrem de pe drumurile noastre+garniturile care de multe ori se refolosesc in loc sa fie schimbate, ci si pe motive de ungere. Diferenta de pret e nesemnificativa (era acelasi pret cind mi l-au adus din greseala pe ala necapsulat). Editat Iunie 14, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Asa domne, mai vii de acasa E bine ca a-i reusit sa rezolvi pozitia acelor. Ramane sa probezi mobra si sa-i faci consumu. Apropo, pe ce pozitie era siguranta pe ac ? Numai bine si asfalt uscat era la pozitia 3. eu sper ca ghidajul rupt de la arc sa reziste, ca nu stiu cand o sa il schimb inca nu am apucat sa pun bateria pe mobra sa imi fac o idee de cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) era la pozitia 3. eu sper ca ghidajul rupt de la arc sa reziste, ca nu stiu cand o sa il schimb inca nu am apucat sa pun bateria pe mobra sa imi fac o idee de cum merge Si al meu era tot pe pozitia 3 si l-am dat pe ultima. Sper sa reziste ghidajul cu poxipol, desii ma cam tem Editat Iunie 14, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 ce se poate intampla daca nu rezista?? tre sa dau o fuga e la yamaha sa vad cat ma costa piesa respectiva de unde aflu si eu codu ei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 ce se poate intampla daca nu rezista?? tre sa dau o fuga e la yamaha sa vad cat ma costa piesa respectiva de unde aflu si eu codu ei?? da ce ai rupt mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 da ce ai rupt mai exact ? capacul de la carburator are pe interior pe mijloc un bat pe care vine o chestie de plastic, cand m-am chinuit sa desfac capacu am tras mai tare de el si s-a rupt acel bat. am dat cu poxipol pe el si pe plasticul care vine pe el si care se termna ca un T partea de sus venind pe capacul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 aha deci din capacu de carb ai rupt tzatza aia in care se infige arcu care tine contra la ac. partea naspa : piesa nu are cod. (trebe sa iei ceva carb second pentru ea). partea buna : nu vad de ce nu ar tine poxipolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Diametrul interior e de fapt 22mm, are un distantier mic care vine intre axul de 17mm si inelul interior (si in pagina ta e tot 22mm, cred ca ai dat paste 16mm din greseala). Asa este, am gresit eu, evident e 22 mm N-as recomanda montarea de rulmenti necapsulati, nu numai din cauza jegului extrem de pe drumurile noastre+garniturile care de multe ori se refolosesc in loc sa fie schimbate, ci si pe motive de ungere. Diferenta de pret e nesemnificativa (era acelasi pret cind mi l-au adus din greseala pe ala necapsulat). Iti dau dreptate, eu ziceam doar de codul rulmentului de pe kinkul acela, ca e fara ZZ sau alte indicii, de fapt chiar scrie ca e deschis, dar nu scrie ca e pt moto Evident ca cel mai bine e sa fie capsulat, si daca se poate capsulat metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures daca nu pui poze de strang de nas duamne ce pofta mi-ai facut de plimbat cu tdm-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Sunteti tari , pe traseul ala e greu sa mergi si pe jos da-poi cu un motor de 250 de kile sub tine, mai ales ca trebuie multe manevre scurte la viteza mica. Felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Felicitari domnilor. Exact pe acelasi drum de macadam spre Vidraru, pe la Salatrucu, am mers si eu acum o sapatamana cu tdm-ul .Pe acest macadam am scos un consum de 5,2%. Frumoase peisaje in aceea zona, merita tot efortul. Apropo de cauciucuri, ieri am cumparat unul pentru fata nou-noutz, de soft-enduro si macadam, e Continental Escape. L-am gasit la super pret, de numai 70 lei (pe site costa 280 lei). Dimensiunea e ceea exacta pt. tdm, pe fata, urmeaza zilele astea sa-l montez si sa vad cum se comporta. Urmeaza, pe viitor, sa-i mai i-au un Metzler Tourance pe spate si mobra e pregatita si de drumuri mai putin asfaltate Editat Iunie 15, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 de unde l-ai gasit nene??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 de unde l-ai gasit nene??? E un tip la noi in targ cu cauciucuri moto si de la el l-am cumparat, desi caut de vreo luna un cauciuc pe 18 (sunt foarte rare), sa fie si soft enduro si de strada si de macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 uite lista de caucioace pt noi E un tip la noi in targ cu cauciucuri moto si de la el l-am cumparat, desi caut de vreo luna un cauciuc pe 18 (sunt foarte rare), sa fie si soft enduro si de strada si de macadam. ce scor de gheorghe sa imi bag cucu .... 140209cavaleru.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 uite lista de caucioace pt noi ce scor de gheorghe sa imi bag cucu .... Stiam ca sunt destul de scumpe, am si eu listele de anvelope de la Romi si sunt cam peste bugetul meu momentan, plus cautam un cauciuc nu tocmai pentru tdm, ci mai degraba pentru un soft enduro, caci anvelope pt touring am gasit, dar nu sunt destul de cramponate. Cert e ca m-am lipit de unul foarte bun de macadam si strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 eu sunt foarte multumit de pireli speed demon. se descurca foarte bine, doar ca mai am eu de invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 eu sunt foarte multumit de pireli speed demon. se descurca foarte bine, doar ca mai am eu de invatat Pe spate am tot Pirelli Speed Demon, se comporta extraordinar pe asfalt, dar pe macadam sau pe nisip nu-i place. De aceea am potat pt ceva mai enduro, caci mai ies din cand in cand si pe drum de tara si macadam, in turele moto pe care le fac. Eu zic ca e o optiune destul de buna aceste cauciucuri de on/off, plus ca rezista si la viteze de 160-170 km/h (nu merg eu cu viteze mari, dar na, ca fapt divers). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 ce scor de gheorghe Comparativ cu ce? Zi-ne si noua sa stim de unde sa luam... Din cate stiam eu cam astea-s preturile, cel putin la Continental-urile Road Atack pe care o sa merg in contiuare. Am avut Sport Demon pe Diversion si imi aduc aminte ca pareau de asemenea f bune, insa nu pot face o comparatie directa. Parca totusi pe umezeala blocam spatele mai usor decat o fac acum... una peste alta imi inspira mai multa incredere Conti. Pe stanga il innegresc aproape de fiecare data pana la capat si nu am simtit pana acum nici o scapare (si nu sunt nici race, nici sport, sunt sport touring... 10k km si inca mai merg) Eu zic ca e o optiune destul de buna aceste cauciucuri de on/off, plus ca rezista si la viteze de 160-170 km/h Ai dreptate, a ta e si un pic mai inalta, i-ai mai tras si un scut motor... merge sa incerci sa o faci on/off. Eu unu m-am resemnat ca am un motor de strada si atunci am zis macar pe asflat sa fie rege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Comparativ cu ce? Zi-ne si noua sa stim de unde sa luam... Din cate stiam eu cam astea-s preturile, cel putin la Continental-urile Road Atack pe care o sa merg in contiuare. Am avut Sport Demon pe Diversion si imi aduc aminte ca pareau de asemenea f bune, insa nu pot face o comparatie directa. Parca totusi pe umezeala blocam spatele mai usor decat o fac acum... una peste alta imi inspira mai multa incredere Conti. Pe stanga il innegresc aproape de fiecare data pana la capat si nu am simtit pana acum nici o scapare (si nu sunt nici race, nici sport, sunt sport touring... 10k km si inca mai merg) Ai dreptate, a ta e si un pic mai inalta, i-ai mai tras si un scut motor... merge sa incerci sa o faci on/off. Eu unu m-am resemnat ca am un motor de strada si atunci am zis macar pe asflat sa fie rege 1. zicema de pretul cauciucului care la casit rockeru, adica super pret, in comparatie cu preturile normale din lista afisata. 2. linx facem schimb? iti dau si un rinichi cadou plus un rezervor si un ghidon si multe alte fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cu anvelopele intr-adevar, l-a luat suspect de ieftin Rockeru', dar nu se pune ca aia suna a ocazie. Desi nici 280 nu suna rau... sa ne zici si noua despre ce site e vorba. iti dau si un rinichi cadou Bai, nu glumi cu de-astea ca... vorba babelor... nu se compara nimic cu sanatatea. In alta ordine de idei, mi-am tras si-eu un topcase in sfarsit ca deja se ingrosase gluma. La ultima tura mi-am zgariat unul din manerele pasagerului plus o carena spate de la prins tot felul de chestii in tot felu' de moduri, plus timpul irosit cu manevrele si nervii de rigoare. Bonus, acum in oras nu mai stau cu ghiozdanu' sau plasa dupa mine tot timpul. Nu pare prea mare ptr oras, nu? Credeti ca as putea avea probleme la strecurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cu anvelopele intr-adevar, l-a luat suspect de ieftin Rockeru', dar nu se pune ca aia suna a ocazie. Desi nici 280 nu suna rau... sa ne zici si noua despre ce site e vorba. Bai, nu glumi cu de-astea ca... vorba babelor... nu se compara nimic cu sanatatea. In alta ordine de idei, mi-am tras si-eu un topcase in sfarsit ca deja se ingrosase gluma. La ultima tura mi-am zgariat unul din manerele pasagerului plus o carena spate de la prins tot felul de chestii in tot felu' de moduri, plus timpul irosit cu manevrele si nervii de rigoare. Bonus, acum in oras nu mai stau cu ghiozdanu' sau plasa dupa mine tot timpul. Nu pare prea mare ptr oras, nu? Credeti ca as putea avea probleme la strecurat? cat te-a costat jucaria, givi de cati L??? pare mai mic decat animalu care il am eu. topcase-ul nu afecteaza cu nimic capacitatea de strecurare, eu, ca sunt mai diliu de fel, ma strecor si cu coburile montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.