Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Mda, asa da: 259 km alimentat 12,54 =4.8 mers 100-140 (Cluj Odorhei si in jur de 30 km oras) Vezi domne ca se poate Asa consum mai merge care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Lamuriti-ma si pe mine careva cum e cu modificarea acelor in carburatoare si ce trebuie facut pt consumul mai mic, ca ma seaca sa raman in "pana prostului" cand ti-e lumea mai draga. Salutare, la pagina 186, dejavu explica cum se modifica pozitia acelor din carburi. E destul de greu de facut, mai ales daca nu a-i desfacut niciodata un carburator. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vezi domne ca se poate Asa consum mai merge Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Dupa cate am zis.. Voi fi prezent cu o trupa mai mare de aici. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Cristi, si eu cu Maia o sa venim la intrunire la Tg. Secuiesc, pe 4 iulie. Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie. Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie.Numai bine tuturor. iati prietenu la pachet si vin cu el aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Pentru posesorii de 3VD din BucureÂşti, am avut surpriza sa găsesc în Selgros Berceni baterii de TDM (Victor, 192 ron, 10Ah). Sint listate incorect ca valabile pentru '93-'98, dar sint modelul 3VD (mai scunde si mai late decit intra la 4TX). Vin si cu acid, separat la sticlutze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 care mai vine?? ca o sa am nevoie de instructiuni cum sa ajung la locatie o sa vin pe 4 Salut Cavalere ! Cand te hotarasti sa vii la Targu Secuiesc vorbim la telefon si te preiau eu de la Brasov, Nu-ti fa probleme, Eu sunt din Sf. Gheorghe 45 Km de Tg. Secuiesc asa ca cunosc zona foarte bine ! Cine mai e dispus sa vina fratilor ? Domnilor, rectific, s-ar putea sa nu mai putem veni la intrunire, caci trebuie sa fim prezenti la ziua unui bun prieten al nostru. Ne pare sincer rau, dar ne vom vedea probabil cu alta ocazie.Numai bine tuturor. Are dreptate Cavaleru, ia-ti prietenu pe sus si adu-l la intalnire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program Salut Cavalere ! Cand te hotarasti sa vii la Targu Secuiesc vorbim la telefon si te preiau eu de la Brasov, Nu-ti fa probleme, Eu sunt din Sf. Gheorghe 45 Km de Tg. Secuiesc asa ca cunosc zona foarte bine ! Cine mai e dispus sa vina fratilor ? da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? Editat Iunie 13, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Bravo Cavalere!! Pe cand ne vom vedea din nou laTargu Secuiesc, voi pregati o surpriza.. Azi am piscalit si eu ceva la mobra... A sosit si lantzul de distributzie din America.. Sapramana viitoare urmeaza sa schimbam. Cavalere!!.. I`ati baterie de la Sellgros! Pare ar fii ieftin.. Chiar foarte ieftin.. Eu pe cand cautam, nu gaseam sub 80 Euro. :| @Linx: Daca itzi aduci aminte, noi am discutat ceva despre un pachet de ulei pt mobra mea.. Ia fa`mi un pretz bun.. Multi km pe maine,.. Si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! Asa domne, mai vii de acasa E bine ca a-i reusit sa rezolvi pozitia acelor. Ramane sa probezi mobra si sa-i faci consumu. Apropo, pe ce pozitie era siguranta pe ac ? Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? Ce rulment ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 MI-AM COBORAT ACELE!!!!!!!! mari chinuri si degete julite dar am reusit. din pacate bateria era moarta asa ca nu stiu daca merge mobra sau nu m-a asistat la operatiune si viezursiret dar din pacate nu am reusit sa facem operatiunea si la el din cauza logisticii noastre slabe (am avut putine scule) si a modului in care la 4tx este conigurat altfel cu un manunchi imens de cabluri. eu la demontare am rupt unul din plasticele care vin pe capac si au ca rol ghidarea arcului, dar s-a rezolvat dupa consultarea cu dr_dejavu care m-a sfatuit sa dau cu poxipol fara grija acum bateria o s-o pun la incarcat si vedem maine ce si cum. poate o scot si la o tura mica de control vedem noi maine cum stam cu timp ca iubita mi-a facut alt program da-mi pe pm numaru Viezuresiret vine ca acum regreta ca a ratat prima intrunire. sper sa vina si bucurestenii mei (linx, marius'95, fuchsia) apropo Fuchsia ti-a rezlvat problemele cu rulmentu?? uite link pt baterii, daca tot vii la tg secuiesc merita , si eu mi-am schimbat bateria de la astia si sunt multumit de ea link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) Intrebarea cu rulmentul era pentru mine, a mincat un "i" -- trebuia "ti-ai rezolvat pb cu rul" @cavaleru - am rezolvat cu rulmentii, acum trebuie sa dau etrierele spate jos sa le spal si sa schimb garniturile. Pentru cei care mai au probleme cu rulmentii, atentie -- sint 4 rulmenti, nu 3 cum sugereaza manualul Haynes, cel putin la 4TX -- 3 în butuc (un 6303Z pe partea dreaptă, cu discul de frînă, doi 6203LU pe partea stîngă) Âşi unul care susține foaia (un 63/22 RS). Cel putin astia erau aia pe care i-am gasit in roata. Chiar daca erau de firme cu pretentii, Koyo si Ntn, codul lor era incorect (toti sint capsulati pe ambele parti, nu pe o singura parte cum indica marcajul, deci daca faceti schimbul specificati sa fie capsulati pe ambele parti, cereti 2RS, nu RS. I-am schimbat cu FAG si nici aia nu sint marcati corect - 6303 are scut metalic, dar codul corect 63032ZR e trecut doar pe cutie - pe inelul rulmentului e marcat doar 6303 Deci in concluzie toti rulmentii sint capsulati pe ambele parti, 6303 cu scut metalic, restul cu cauciuc. Se schimba toti 4 odata, nu renteaza economiile aici (140 ron m-a dus tot setul, dar cred ca puteam sa ies si mai ieftin cu citeva sute de mii daca luam SKF, insa n-am mai alergat dupa ei la mama dracului unde ii gaseam la cel mai bun pret). Rulmentii sint uzuali, singurul care pune probleme e 63/22 (atentie, 63 "/" 22, nu 6322 ca ala are 110mm diametrul interior si costa o garla de bani ). In Bucuresti am facut comanda la Adix, singurul loc unde l-am gasit, si a venit in vreo 10 zile (a venit el dupa 5 zile dar mi-au adus unul necapsulat si am mai asteptat o tura). LU e un cod specific NTN pentru RS, probabil ei au 3 oua si tuseau daca il botezau dupa standard. La scosul rulmentilor ajuta mult daca se incalzeste cu un pistol cu aer cald butucul rotii inainte sa ciocanim in rulmenti, ies mult mai frumos afara si cred ca or sa fie si mult mai in mintile lor daca avem de gind sa-i bagam inapoi tot pe aia vechi -- ciocanirea in inelul interior cind inelul exterior e fix, teoretic nu le face deloc bine. La bagatul in butuc ajuta daca se tin in frigider rulmentii ceva vreme inainte de montare, cit sa se mai contracte putin. Am uitat sa specific mai sus, cei 4 rulmenti de care am vorbit sint pentru roata spate. Editat Iunie 14, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 cum face cand trebe schimbati rulmentii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 cum face cand trebe schimbati rulmentii ? Uruie ca o moara de cucuruz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Uruie ca o moara de cucuruz Exact. La a mea troncaneau deja, se aude cind impingi mobra scoasa din viteza. Am dat roata jos si am tinut-o de ax in timp ce altcineva o rotea ca sa fiu sigur ca e de la rulmenti si nu din alta parte. Cel mai dus era rulmentul mare care tine foaia lantului, si am vazut pe carpe ca ala cam cedeaza primul de obicei (banuiesc din cauza cuplului solid). Chestiunea interesanta e ca dati jos si verificati dupa procedura din Haynes rulmentii par foarte ok, se invart liber, fara smucituri sau troncaneli, doar daca aplic fortza radiala se simte ceva problema dar foarte vag. Ideea e ca trebuie sarcina pe ei ca sa-ti dai seama daca sint bushiti, daca doar ii dai afara si ii verifici la deget pot parea ok, dar ei sa fie dusi. Dupa ce i-am schimbat au disparut troncanelile, si ca efect secundar frina de motor e mult mai putin eficienta dar asta si din cauza ca am un pistonas blocat si se cam freaca discul pe placute. Concluzia e insa ca rulmentii au un efect mare asupra comportamentului mobrei (mai mare decit ma asteptam eu, oricum). Ca fapt divers, roata nu avea nici un joc, pe cricul central cu roata in aer se invartea la mana fara nici o problema... singurul simptom au fost troncanelile pe care le auzeam cind impingeam mobra si faptul ca incepuse sa ma deranjeze cum aluneca pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Pentru cei care mai au probleme cu rulmentii, atentie -- sint 4 rulmenti, nu 3 cum sugereaza manualul Haynes, cel putin la 4TX -- 3 în butuc (un 6303Z pe partea dreaptă, cu discul de frînă, doi 6203LU pe partea stîngă) Âşi unul care susține foaia (un 63/22 RS). Cel putin astia erau aia pe care i-am gasit in roata. Chiar daca erau de firme cu pretentii, Koyo si Ntn, codul lor era incorect (toti sint capsulati pe ambele parti, nu pe o singura parte cum indica marcajul, deci daca faceti schimbul specificati sa fie capsulati pe ambele parti, cereti 2RS, nu RS. I-am schimbat cu FAG si nici aia nu sint marcati corect - 6303 are scut metalic, dar codul corect 63032ZR e trecut doar pe cutie - pe inelul rulmentului e marcat doar 6303 Cam asa e Haynes zice de rulmentii la roata spate (rear wheel bearings) si de rulmentul de la pinion (sprocket coupling bearings) Si eu am gasit aici: http://www.gear4bikes.com/acatalog/Yamaha_..._Bearings1.html ca se vinde SETUL de 3 rulmenti pentru roata, 2 bucati pe stanga, 6203 si una pe dreapta, 6303 "6203/6203/6303 Rear Wheel Bearings (x3) - Yamaha TDM850 91-01" Rulmentul pentru pinionul de lant se vinde separat http://www.gear4bikes.com/acatalog/faq_gen...l#wheelbearings Si zice ca e 6322 (ciudat, nu?) 6322 Sprocket Carrier Bearing - Yamaha TDM850 91-01 Pagina web cu pricina este aceasta: http://www.gear4bikes.com/acatalog/Yamaha_Bearings.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Am mai gasit o pagina, care confirma cele scrise de fuchsia in legatura cu rulmentul de la pinion, care este intr-adevar 63/22, pagina producatorului KML http://www.kml-bearing.com/products/bearin...07&pageNo=4 Are cotele d=16 mm D=56 mm B=16 mm Iar 6322 clasic are 110mm/240mm/50mm O mica diferenta, nu-i asa? Ceea ce mi se pare ciudat este ca acest rulment este "open", nu are protectie, probabil se considera ca e suficient de bine aparat de simeringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) Diametrul interior e de fapt 22mm, are un distantier mic care vine intre axul de 17mm si inelul interior (si in pagina ta e tot 22mm, cred ca ai dat paste 16mm din greseala). Ca fapt divers, slash-ul ala banuiesc ca indica faptul ca e un rulment care nu se citeste dupa standard : In mod uzual, codul se citeÂşte de la stînga la dreapta dupa cum urmeaza (exemplu pentru 6303): pozitia 1: 6 - tipul de rulment, cu bile pe un singur rînd pozitia 2: 3 - clasa de rezistentă (Âşi gabarit în consecință), 3 mai solid Âşi mai mare în diametru ca 2. Banuiesc ca de aici decurg automat si dimensiunile exterioare D si B functie de diametrul interior. pozitiile 3 si 4: 03 - diametrul interior (00,01,02,03 sînt dimensiuni speciale -- 03 înseamnă 17mm, altfel se înmulțesc ultimele 2 cifre cu 5) sufixul: Z,LU,RS,2RS, etc - tipul capsularii sau mentiuni suplimentare despre rulment. N-as recomanda montarea de rulmenti necapsulati, nu numai din cauza jegului extrem de pe drumurile noastre+garniturile care de multe ori se refolosesc in loc sa fie schimbate, ci si pe motive de ungere. Diferenta de pret e nesemnificativa (era acelasi pret cind mi l-au adus din greseala pe ala necapsulat). Editat Iunie 14, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Asa domne, mai vii de acasa E bine ca a-i reusit sa rezolvi pozitia acelor. Ramane sa probezi mobra si sa-i faci consumu. Apropo, pe ce pozitie era siguranta pe ac ? Numai bine si asfalt uscat era la pozitia 3. eu sper ca ghidajul rupt de la arc sa reziste, ca nu stiu cand o sa il schimb inca nu am apucat sa pun bateria pe mobra sa imi fac o idee de cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) era la pozitia 3. eu sper ca ghidajul rupt de la arc sa reziste, ca nu stiu cand o sa il schimb inca nu am apucat sa pun bateria pe mobra sa imi fac o idee de cum merge Si al meu era tot pe pozitia 3 si l-am dat pe ultima. Sper sa reziste ghidajul cu poxipol, desii ma cam tem Editat Iunie 14, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 ce se poate intampla daca nu rezista?? tre sa dau o fuga e la yamaha sa vad cat ma costa piesa respectiva de unde aflu si eu codu ei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 ce se poate intampla daca nu rezista?? tre sa dau o fuga e la yamaha sa vad cat ma costa piesa respectiva de unde aflu si eu codu ei?? da ce ai rupt mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 da ce ai rupt mai exact ? capacul de la carburator are pe interior pe mijloc un bat pe care vine o chestie de plastic, cand m-am chinuit sa desfac capacu am tras mai tare de el si s-a rupt acel bat. am dat cu poxipol pe el si pe plasticul care vine pe el si care se termna ca un T partea de sus venind pe capacul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 aha deci din capacu de carb ai rupt tzatza aia in care se infige arcu care tine contra la ac. partea naspa : piesa nu are cod. (trebe sa iei ceva carb second pentru ea). partea buna : nu vad de ce nu ar tine poxipolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.