Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da iti basculeaza turatia ? sau numa scade si ramane jos

 

 

scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda!

 

pai uite ca porneste dar,poate e doar o senzatie, nu sta. Dupa ce trag shok-ul atunci porneste, se tureaza, bag shokul si gata....si asta la 30 grade plus :bounce:

 

 

si la mine la fel face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu recunosc ca fac chestia asta cu trasul shok-ului inca de la fostul motor, yamaha fzr, care dupa o rugaciune dimineata in fata lui, trageam shokul la maxim si-l porneam, in functie de starea lui de spirit mai repede sau mai greu.Mentionez ca avea bujii noi. Daca incercam sa-l pornesc fara shok nu pornea neam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda!

 

lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta.

 

 

mama ce veste proasta :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe.

 

Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le.

 

E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe.

 

Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le.

 

E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie.

 

bafta!

 

 

asta e o veste buna, pai atunci o sa execut asta in seara asta sa vad ce-mi iese. bine ar fi sa fie doar atat, scap si de o vizita relativ costisitoare la un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... Inainte sa desfaceti motorul, mai bine verifici bujiile, si ce se mai poate prin exterior... Daca ai cumva 2 bujii de schimb,,.. Schimba`le.

 

 

nu am, astea sunt noi , abia le-am pus

Mesaj completat

/index.php?...t&p=2009504

 

asta am facut in weekendu asta :bounce:

 

a fost super cald dar a meritat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

470 km, 26 litri benzină

Fără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult :lol:

Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei

AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

470 km, 26 litri benzină

Fără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult :)

Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei

AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km

 

 

felicitari pentru plimbare. nici a mea nu papa ulei.

 

ptmobre de 17 ani e ceva :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb. cu cineva de aici si i-am spus ca motorul meu porneste si acum doar cu shok tras, s-a mirat. Voi ce spuneti?

mobra mea este din 92 si nu ii trag shoku la pornire dimineata. cind este mai rece atuncea este nevoie de el am pus bujii cu iridium si sint multumit de ele sint mai scumpe dar merita. relantiul il am reglat la 1500 rpm la cald si cind il pornesc dimineata fara shok sta undeva la 900-1100 timp de 1-2 minute si isi revine la 1500rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la schimbul de CHIT LANT. De unde pot achizitiona cel mai ieftin ?

 

 

Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM :D .

Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro.

In concluzie, cine doreste e binevenit :)

 

Numai bine tuturor si asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Stie cineva de p-aici unde as putea sa-mi comand niste cuzineti de arbore k-lumea, pt un TDM din '98. Imi trebuie neaparat facuti pe comanda.

 

M-am gandit sa incerc la Ozun, la vreo 30 de km de Brasov. Pareri / puncte de vedere / etc .. sunt bine venite.

 

Multumesc frumos,

 

G

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM :D .

Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro.

In concluzie, cine doreste e binevenit :)

 

Numai bine tuturor si asfalt uscat :lol:

 

Daca totul decurge bine si conform programului ne intilnim akolo. Eu cum reusesc sa schimb kitu de lant am tulito in Grecia si raman pana mi se termina banii:) (care nu sunt multi).

 

0757 98 31 47 acesta este numarul meu re orange pe care o sa am rooming. Si eu o sa fiu teoretic intre Thesaloniki si Thassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la schimbul de CHIT LANT. De unde pot achizitiona cel mai ieftin ?

 

 

Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora)

 

 

man ce se mai zici cu plecarea in concediu? te-ai decis cand pleci?

Mesaj completat

Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM :D .

Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro.

In concluzie, cine doreste e binevenit :)

 

Numai bine tuturor si asfalt uscat :lol:

 

 

nu puteai sa iti iei si tu pe 15 august concediu?

 

mergeam si noi impreuna

 

eu deja nu mai am cum sa ma sucesc ca raman sef de trib la firma. tui mama ei de treaba.

 

of of aline :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man ce se mai zici cu plecarea in concediu? te-ai decis cand pleci?

Mesaj completat

 

 

 

nu puteai sa iti iei si tu pe 15 august concediu?

 

mergeam si noi impreuna

 

eu deja nu mai am cum sa ma sucesc ca raman sef de trib la firma. tui mama ei de treaba.

 

of of aline :D

Nici eu nu mai am cum sa ma schimb cu concediul, plus ca si Maia are tot in perioada 10-17 aug. concediu. Pe 7 aug o sa plecam mai intai pana la Vatra Dornei, apoi pe 10 spre Grecia.

Probabil ne vom intalnii pe drum. Si mie imi pare rau, dar sa speram ca pe viitor va fii mai bine si vom merge impreuna in ture moto :lol:

Mesaj completat

Daca totul decurge bine si conform programului ne intilnim akolo. Eu cum reusesc sa schimb kitu de lant am tulito in Grecia si raman pana mi se termina banii:) (care nu sunt multi).

 

0757 98 31 47 acesta este numarul meu re orange pe care o sa am rooming. Si eu o sa fiu teoretic intre Thesaloniki si Thassos.

Floriane, tu pe ce data ai cam vrea sa sa mergi? Sa stim daca ne suprapunem cu perioada.

Ar fii perfect sa mergem impreuna sau macar sa ne vedem acolo la destinatie.

Oricum pastram legatura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

126 lei bucata?

Setul, nu bucata

E genuine Yamaha

Eu zic că dacă aceste "choke plungers" mă țin 5 ani (cum citeam pe un forum australian) merită investiția

ÂŞi pe acel forum era o controversă: de ce consumă după câțiva ani? "choke plungers coroded" sau "premature wearing of needle jet"

Argumentul pentru "choke plungers coroded" a fost că acest tip de carburatoare este folosit Âşi pe alte motociclete (de ex FZR) Âşi nu apare problema needle jet-urilor

Da, le voi verifica Âşi pe acelea, pentru că argumentul lui Ishmael este foarte logic, acele stau aproape orizontale Âşi se uzează în partea de jos atât ele cât Âşi duza

ÂŞi dacă sunt uzate le voi schimba, cel puțin duzele

Asta deja s-ar putea să mă ducă la 2-300 euro cu cheltuiala, dar eu zic că merită

Voi beneficia de toți cei 78 căluți pe care poate că îi are taxiul meu

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora)

 

 

la a mea 4TX din 97 la 3000 de ture am vreo 82/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setul, nu bucata

E genuine Yamaha

Eu zic că dacă aceste "choke plungers" mă țin 5 ani (cum citeam pe un forum australian) merită investiția

ÂŞi pe acel forum era o controversă: de ce consumă după câțiva ani? "choke plungers coroded" sau "premature wearing of needle jet"

Argumentul pentru "choke plungers coroded" a fost că acest tip de carburatoare este folosit Âşi pe alte motociclete (de ex FZR) Âşi nu apare problema needle jet-urilor

Da, le voi verifica Âşi pe acelea, pentru că argumentul lui Ishmael este foarte logic, acele stau aproape orizontale Âşi se uzează în partea de jos atât ele cât Âşi duza

ÂŞi dacă sunt uzate le voi schimba, cel puțin duzele

Asta deja s-ar putea să mă ducă la 2-300 euro cu cheltuiala, dar eu zic că merită

Voi beneficia de toți cei 78 căluți pe care poate că îi are taxiul meu

 

 

de unde le-ai comandat? si ce fac exact aceste componente? cum ajuta ele sa scada consumul ?

 

detaliaza un pic ca sa mai invat si eu. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...