yamahaia Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 pai uite ca porneste dar,poate e doar o senzatie, nu sta. Dupa ce trag shok-ul atunci porneste, se tureaza, bag shokul si gata....si asta la 30 grade plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 da iti basculeaza turatia ? sau numa scade si ramane jos scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda! pai uite ca porneste dar,poate e doar o senzatie, nu sta. Dupa ce trag shok-ul atunci porneste, se tureaza, bag shokul si gata....si asta la 30 grade plus si la mine la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 eu recunosc ca fac chestia asta cu trasul shok-ului inca de la fostul motor, yamaha fzr, care dupa o rugaciune dimineata in fata lui, trageam shokul la maxim si-l porneam, in functie de starea lui de spirit mai repede sau mai greu.Mentionez ca avea bujii noi. Daca incercam sa-l pornesc fara shok nu pornea neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda! lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta. mama ce veste proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe. Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le. E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe. Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le. E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie. bafta! asta e o veste buna, pai atunci o sa execut asta in seara asta sa vad ce-mi iese. bine ar fi sa fie doar atat, scap si de o vizita relativ costisitoare la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pai... Inainte sa desfaceti motorul, mai bine verifici bujiile, si ce se mai poate prin exterior... Daca ai cumva 2 bujii de schimb,,.. Schimba`le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pai... Inainte sa desfaceti motorul, mai bine verifici bujiile, si ce se mai poate prin exterior... Daca ai cumva 2 bujii de schimb,,.. Schimba`le. nu am, astea sunt noi , abia le-am pus Mesaj completat /index.php?...t&p=2009504 asta am facut in weekendu asta a fost super cald dar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) 470 km, 26 litri benzină Fără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km Editat Iulie 19, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 470 km, 26 litri benzinăFără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km felicitari pentru plimbare. nici a mea nu papa ulei. ptmobre de 17 ani e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 ptmobre de 17 ani e ceva paiÂşpe a mea e din nouăÂşcinci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 (editat) atasez si eu alte poze cu TDM-ul meu...nu aveam ce face azi. Editat Iulie 20, 2009 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 am vb. cu cineva de aici si i-am spus ca motorul meu porneste si acum doar cu shok tras, s-a mirat. Voi ce spuneti? mobra mea este din 92 si nu ii trag shoku la pornire dimineata. cind este mai rece atuncea este nevoie de el am pus bujii cu iridium si sint multumit de ele sint mai scumpe dar merita. relantiul il am reglat la 1500 rpm la cald si cind il pornesc dimineata fara shok sta undeva la 900-1100 timp de 1-2 minute si isi revine la 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Am ajuns la schimbul de CHIT LANT. De unde pot achizitiona cel mai ieftin ? Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM . Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro. In concluzie, cine doreste e binevenit Numai bine tuturor si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gen-Gen Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Va salut, Stie cineva de p-aici unde as putea sa-mi comand niste cuzineti de arbore k-lumea, pt un TDM din '98. Imi trebuie neaparat facuti pe comanda. M-am gandit sa incerc la Ozun, la vreo 30 de km de Brasov. Pareri / puncte de vedere / etc .. sunt bine venite. Multumesc frumos, G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM .Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro. In concluzie, cine doreste e binevenit Numai bine tuturor si asfalt uscat Daca totul decurge bine si conform programului ne intilnim akolo. Eu cum reusesc sa schimb kitu de lant am tulito in Grecia si raman pana mi se termina banii:) (care nu sunt multi). 0757 98 31 47 acesta este numarul meu re orange pe care o sa am rooming. Si eu o sa fiu teoretic intre Thesaloniki si Thassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Am ajuns la schimbul de CHIT LANT. De unde pot achizitiona cel mai ieftin ? Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora) man ce se mai zici cu plecarea in concediu? te-ai decis cand pleci? Mesaj completat Salutare tdm-isti, in 10 august vreau sa plec in concediu in Grecia, calare pe TDM .Cine vrea sa vina cu noi in acea perioada (10-16 aug.), e binevenit. Pana acum suntem doar doi, eu si un prieten cu Suzuki SV. In Grecia o sa stam campati la cort sau cazati daca gasim ceva convenabil la pret. Ca destinatie avem in vizor nordul Greciei, respectiv Thessaloniki si Insula Thassos. Ca buget alocat turei respective, undeva pe la 300-400 euro. In concluzie, cine doreste e binevenit Numai bine tuturor si asfalt uscat nu puteai sa iti iei si tu pe 15 august concediu? mergeam si noi impreuna eu deja nu mai am cum sa ma sucesc ca raman sef de trib la firma. tui mama ei de treaba. of of aline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 man ce se mai zici cu plecarea in concediu? te-ai decis cand pleci?Mesaj completat nu puteai sa iti iei si tu pe 15 august concediu? mergeam si noi impreuna eu deja nu mai am cum sa ma sucesc ca raman sef de trib la firma. tui mama ei de treaba. of of aline Nici eu nu mai am cum sa ma schimb cu concediul, plus ca si Maia are tot in perioada 10-17 aug. concediu. Pe 7 aug o sa plecam mai intai pana la Vatra Dornei, apoi pe 10 spre Grecia. Probabil ne vom intalnii pe drum. Si mie imi pare rau, dar sa speram ca pe viitor va fii mai bine si vom merge impreuna in ture moto Mesaj completat Daca totul decurge bine si conform programului ne intilnim akolo. Eu cum reusesc sa schimb kitu de lant am tulito in Grecia si raman pana mi se termina banii:) (care nu sunt multi). 0757 98 31 47 acesta este numarul meu re orange pe care o sa am rooming. Si eu o sa fiu teoretic intre Thesaloniki si Thassos. Floriane, tu pe ce data ai cam vrea sa sa mergi? Sa stim daca ne suprapunem cu perioada. Ar fii perfect sa mergem impreuna sau macar sa ne vedem acolo la destinatie. Oricum pastram legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Urmează să revoluționez consumul Âşi vâna TeDe-eMului Am primit în sfarÂşit Âşocurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Urmează să revoluționez consumul Âşi vâna TeDe-eMuluiAm primit în sfarÂşit Âşocurile 126 lei bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) 126 lei bucata? Setul, nu bucata E genuine Yamaha Eu zic că dacă aceste "choke plungers" mă țin 5 ani (cum citeam pe un forum australian) merită investiția ÂŞi pe acel forum era o controversă: de ce consumă după câțiva ani? "choke plungers coroded" sau "premature wearing of needle jet" Argumentul pentru "choke plungers coroded" a fost că acest tip de carburatoare este folosit Âşi pe alte motociclete (de ex FZR) Âşi nu apare problema needle jet-urilor Da, le voi verifica Âşi pe acelea, pentru că argumentul lui Ishmael este foarte logic, acele stau aproape orizontale Âşi se uzează în partea de jos atât ele cât Âşi duza ÂŞi dacă sunt uzate le voi schimba, cel puțin duzele Asta deja s-ar putea să mă ducă la 2-300 euro cu cheltuiala, dar eu zic că merită Voi beneficia de toți cei 78 căluți pe care poate că îi are taxiul meu Editat Iulie 21, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora) la a mea 4TX din 97 la 3000 de ture am vreo 82/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Setul, nu bucataE genuine Yamaha Eu zic că dacă aceste "choke plungers" mă țin 5 ani (cum citeam pe un forum australian) merită investiția ÂŞi pe acel forum era o controversă: de ce consumă după câțiva ani? "choke plungers coroded" sau "premature wearing of needle jet" Argumentul pentru "choke plungers coroded" a fost că acest tip de carburatoare este folosit Âşi pe alte motociclete (de ex FZR) Âşi nu apare problema needle jet-urilor Da, le voi verifica Âşi pe acelea, pentru că argumentul lui Ishmael este foarte logic, acele stau aproape orizontale Âşi se uzează în partea de jos atât ele cât Âşi duza ÂŞi dacă sunt uzate le voi schimba, cel puțin duzele Asta deja s-ar putea să mă ducă la 2-300 euro cu cheltuiala, dar eu zic că merită Voi beneficia de toți cei 78 căluți pe care poate că îi are taxiul meu de unde le-ai comandat? si ce fac exact aceste componente? cum ajuta ele sa scada consumul ? detaliaza un pic ca sa mai invat si eu. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.