Sari la conținut

Varadero


Postări Recomandate

Sper pun corect la colt endurist un elefantel pretabil 90% doar la touring pe drumuri !

In curand voi avea una, model japonez - 2000 carburatie ! Pe net sunt cateva resurse de informatii destul de bogate, insa posesorii din RO pot sa se grupeze in acest mic separeu :D adunand experientele tuturor, bune sau rele ! :D

 

As vrea sa stiu daca cineva de la noi a schimbat rotile turnate cu unele spitate 19/17 (fata/spate), 21/17 sau 21/18 ! Eu inclin pentru 21/18 dar presupun ca nu e simpla tranzitia, trebe ceva manufacturat clar pt Varadero ca sa se pupe perfect franele, transmisia, bascula, etc.

Mi-ar mai place o furca inversa si un amortizor spate, ambele cu o cursa cat mai lunga pasibil :)

Stiu ca nu o voi transforma in KTM990Adv, dar clar va capata o tinuta de drum mai serioasa, mai agila, mai "dirt oriented" :lol:

 

C'mon boyz, adunati gasca ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eehhh ......... 1200 oricum ar fi fost peste 10.000 euroni, deci mai repede 1100 sau 1150 ca sa pot lua cu aceiasi bani ! Dar ce avantaj as fi avut ? 19 pe fata, grea, vibratii .. afara de cardan, injectie si consum (relativ) nimic nu e net superior. Varadero e FOARTE comoda, fiabila si clar mai ieftina (eu dau pe ea FINAL cam 4200 eur) ! daca mai bag 2000 in jenti si amortizoare voi ajunge la aceiasi bani cu un R1150GS dar crede-ma ca va depasi clasa BMW !

Zic eu ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la bmw mai pune si abs pe lista si amortizor directie :D

 

lasand asta astept cu nerabdare sa spui cum se omporta animalul. eu am o africa twin mai veche si ma tot gandesc ce va urma. asa ca astept cu interes informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca totul merge conform planului, cand va ajunge peste cateva zile va arata precum in imagine !

 

si are urmatoarele accesorii:

-70.000 KM REALI

-HardTop MAXIA 52lt

-"portapacchi" Louis (asta habar nu am ce este :D )

-cadru pt genti laterale Givi

-genti laterale Kappa 40lt

-cric central honda

-cadru port GPS (probabil crossbar)

-priza de 12V impermeabila

-husa de rezervor Bagster

-geanta de rezervor Bagster

-parbriz inalt fumuriu Givi

-crashbars Givi

 

ABS-ul poate fi o kestie buna .. dar nici la BMW nu e standard (precum nici incalzirea mansoanelor) ! Bineinteles ca poti adauga si pe Varadero asa ceva, originale Honda (cu nimic mai slabe calitativ), nu ? :lol:

 

amortizor de directie la BMW ? habar nu aveam .. la ce foloseste ? se da cineva pe o roata cu elefantii astia ? :D

post-16718-1174046539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta touring ! Doar ,,touring" si nu ,,touring -enduro" !!! Deranjant, la acesta motocicleta, sunt cele 300kg, in rest cred ca este super !

 

Varadero, face parte din clasa de motociclete care imi plac foarte mult, dar pe care nu as putea merge ca un om normal ! Spun asta, din prisma unei persoane de 1.70m, cu picioare scurte :lol: !!!

 

Bafta ! Sa te bucuri de ea ! :D

 

 

 

P.S. ....... stiu ! O sa-mi spuneti ca se poate rezolva ! Se poate cobora inaltimea seii ! Cunosc toate metodele, asa am procedat si cu Africa, doar ca nu mai avea ,,prestanta" unei ,,Regine Africane", ci aducea a un enduro ce se tareste pe burta ! Sau un enduro cu garda la sol a unei vitezane ! Asta e'...............!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Felicitari pentru achizitie :lol: .Am o intrebare:am gasit anuntul asta pe moto.it,si am vazut ca e 3400 euro.Cum de iti ajunge la 4200,cand italiamotors spun ca au comision 500 eur?Ma bate gandul sa-mi iau si eu ceva similar (XRV,XL,R1100 GS),si as vrea sa stiu cam in ce conditii sunt aduse in RO.

 

Bafta multa si la cati mai multi km fara probleme,numai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare:am gasit anuntul asta pe moto.it,si am vazut ca e 3400 euro.Cum de iti ajunge la 4200,cand italiamotors spun ca au comision 500 eur?

 

Multumesc pt gandurile bune !

Exact, in Italia e 3400, acela este anuntul ! Dar comisionul ItaliaMotors nu e "500" ci numai 250 euro. Alti 250 reprezinta transportul si inca 200 costa actele in Italia (radiere, vanzare-cumparare la notar, export, etc). Adica un total de 700. In Romania o sa mai platesc si eu niste bani la inmatriculare ... adica asigurare, identificare RAR, taxe de talon, inmatriculare, etc. am mai pus "in mare" inca 100 de eur si acum refacem calculele:

3400 - motociclete in Italia

250 - comision ItaliaMotors

250 - transport pana in Bucuresti

200 - Actele in Italia

100 - Actele in Romania

------

4200 - Eur FINAL (cu aproximatie)

 

Daca ai vazut anuntul stii ca proprietarul zice ca o da cu 4000 daca o cumpar cu kit OHLINS - oare merita diferenta ? Stiu ca Varadero sta oricum bine pe picioare, poate transporta ca un elefant si confortul e deja legendar la motocicleta asta. Deci merita sa mai dau 600 eur pt alte amortizoare "profesionale" ??

 

Am uitat sa pun pe lista de accesorii si mansoanele incalzite :D (de fapt nu stiam ce inseamna manopole riscaldabili)

 

Petrica, stiu ca Enduro e prea mult spus pt Varadero, DAR: are "numai" 220 Kg la gol (doar 15 mai mult decat KTM990Adv si mult sub un BMW R1150GS). Daca pun 21 pe fata si 18 pe spate plus kitul OHLINS de care vorbeam mai sus cred ca va deveni mai manevrabila decat ORICE BMW R1200GS standard (considerat de TOATA lumea un enduro-touring) !!! SI mai mult decat DRUM (oricat de prost - potecuta, forestier de tractor, griblura, carii in asfalt, gropi in toata regula, mazga, nisip, balegi, etc) nici nu ma prea intereseaza sa fac cu Varadero ! Nici cu AfricaTwin, BMW GS-ul, KTM Adventure, Trumph Tiger, etc nu ai putea face mai mult de touring relaxat pe ORICE drum. Pt namoale, paduri, enduro contratimp sau motocross, RallyRaid (Saharian sau TransCarpatic), kestii zbuciumate sau specializate ... exista drujbe mici si rele !

Eu vreau numai sa-mi iau jumate de sifonier in spinare, nevasta, inima in dinti si sa ma dau depaaaarteee, muuuult, aproape oriuunedeeeee :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai vazut anuntul stii ca proprietarul zice ca o da cu 4000 daca o cumpar cu kit OHLINS - oare merita diferenta ? Stiu ca Varadero sta oricum bine pe picioare, poate transporta ca un elefant si confortul e deja legendar la motocicleta asta. Deci merita sa mai dau 600 eur pt alte amortizoare "profesionale" ??

Pai depinde unde vrei sa mergi cu ea.Ohlins sunt super-amortizoare,dupa parerea mea cele mai bune din lume,daca ti le poti permite eu zic sa le iei.Oricum,motoru e gandit pentru sosea,cel mult drumuri de tara sau accidentate,nu te poti da cu ea pe coclauri,e mult prea grea.Oricum,ar merita sa iei kit-ul,macar ca ai de rezerva,si nou cred ca te costa mai mult.Bafta multa,oricum,motoru e superb,la multi km :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt gandurile bune !

Exact, in Italia e 3400, acela este anuntul ! Dar comisionul ItaliaMotors nu e "500" ci numai 250 euro. Alti 250 reprezinta transportul si inca 200 costa actele in Italia (radiere, vanzare-cumparare la notar, export, etc). Adica un total de 700. In Romania o sa mai platesc si eu niste bani la inmatriculare ... adica asigurare, identificare RAR, taxe de talon, inmatriculare, etc. am mai pus "in mare" inca 100 de eur si acum refacem calculele:

3400 - motociclete in Italia

250 - comision ItaliaMotors

250 - transport pana in Bucuresti

200 - Actele in Italia

100 - Actele in Romania

------

4200 - Eur FINAL (cu aproximatie)

 

Daca ai vazut anuntul stii ca proprietarul zice ca o da cu 4000 daca o cumpar cu kit OHLINS - oare merita diferenta ? Stiu ca Varadero sta oricum bine pe picioare, poate transporta ca un elefant si confortul e deja legendar la motocicleta asta. Deci merita sa mai dau 600 eur pt alte amortizoare "profesionale" ??

 

Am uitat sa pun pe lista de accesorii si mansoanele incalzite :D (de fapt nu stiam ce inseamna manopole riscaldabili)

 

Petrica, stiu ca Enduro e prea mult spus pt Varadero, DAR: are "numai" 220 Kg la gol (doar 15 mai mult decat KTM990Adv si mult sub un BMW R1150GS). Daca pun 21 pe fata si 18 pe spate plus kitul OHLINS de care vorbeam mai sus cred ca va deveni mai manevrabila decat ORICE BMW R1200GS standard (considerat de TOATA lumea un enduro-touring) !!! SI mai mult decat DRUM (oricat de prost - potecuta, forestier de tractor, griblura, carii in asfalt, gropi in toata regula, mazga, nisip, balegi, etc) nici nu ma prea intereseaza sa fac cu Varadero ! Nici cu AfricaTwin, BMW GS-ul, KTM Adventure, Trumph Tiger, etc nu ai putea face mai mult de touring relaxat pe ORICE drum. Pt namoale, paduri, enduro contratimp sau motocross, RallyRaid (Saharian sau TransCarpatic), kestii zbuciumate sau specializate ... exista drujbe mici si rele !

Eu vreau numai sa-mi iau jumate de sifonier in spinare, nevasta, inima in dinti si sa ma dau depaaaarteee, muuuult, aproape oriuunedeeeee :D :lol:

 

AMIN !!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti domnilor, cu curaj, nu e chiar nici un varaderist p'aci ?

Intrebare: de unde iau roti 21/18 (spitate evident) care sa se pupe pe Varadero ? Singura solutie pare ca este achizitia jentilor si a spitelor separat, apoi mers la spiter (farmacistul spitelor :baldy: ) si reconstruit rotile pe butucii varaderoului. Stie cineva vanzator/dealer care are gata facute pt Varadero, eventual Excell ?? :baldy:

 

Era sa uit ... stie cineva in Buc. sp®iter care sa faca treaba respectiva ?

Editat de DaGNic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca dai repede de ei sa ma anunti si pe mine, poate mai raman. :baldy:

 

pai abia pe la jumatatea lui iunie o sa dau de bani...

 

 

 

unde sa ramai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ia stati asa ... ce butuci ? ca aia originali nu pot fi adaptati pt spite, nu exista gauri la jentile turnate :baldy:

Deci e si mai complicat. Ma gandesc ca daca pun rotile de pe KTM 950 Adv nu se vor pupa la discurile de frana, la prinderile etrierilor pe furca sau bascula (dimensiunile si pozitiile sunt altele)

Io cu cine votez ??

 

unde sa ramai?

 

Nu el, nenea, banii poate mai raman ... urmareste subiectul frazei :baldy: :baldy: !!

Editat de DaGNic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Varadero e o alegere excelenta. Eu am una din 2005, cu ABS. O conditie pentru ea este sa ai peste 1.80, eu am 1,91 deci ma incadrez. Este o placere la drum lung, dar poti intrat si pe un offroad usor(eu am intrat si pe aratura). E perfecta pt drumuri forestiere. Motorul tine multi kilometri, e indestructibila. Am un prieten italian care are cu ea 130.000 km, si nu renunta la ea.

 

 

IA-O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu numai cuvinte de lauda pt, varadero, din pacate e foarte mare pentru mine, eu avand numai 1,71 si nici sportiv nu prea mai sunt

toata lumea e multumita de ea.

 

pentru mine vine manusa tiger-ul, si cred ca asta va fi urmatoarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti domnilor, cu curaj, nu e chiar nici un varaderist p'aci ?

Intrebare: de unde iau roti 21/18 (spitate evident) care sa se pupe pe Varadero ? Singura solutie pare ca este achizitia jentilor si a spitelor separat, apoi mers la spiter (farmacistul spitelor :D ) si reconstruit rotile pe butucii varaderoului. Stie cineva vanzator/dealer care are gata facute pt Varadero, eventual Excell ?? :cheers:

 

Era sa uit ... stie cineva in Buc. sp®iter care sa faca treaba respectiva ?

Nu merita sa-ti bati capul cu jenti,ca jentila te costa cam 170 eu bucata,fara spite(4eu/buc),fara butuc,si discuri frana,si oricum diferente mari n-o sa simti ca Varadero nu e genul de enduro cu care sa faci sarituri,si sa mergi pe teren enduro veritabil.Mai bine ia alte accesorii touring...parerea mea.Varadero pe carburatie are 2 defecte:Ii cam place benzina( cum si Vtr-ului,de unde provine motorul v2,daca alergi tare bea lejer si peste 12l,)si are suspensii prea moi pentru greutatea motorului.In rest fffoarte fiabil,comfortabil,calitatea constructiva excelenta(pai e Honda!!!).La modelele dupa 2002 adica pe injectie,s-au rezolvat aceste neajunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor excelent pt turing! protectie la vant, demaraj, ciclistica buna! nu prea poti sa ii pui cauciucuri cramponate sa iesi mai mult enduro! nici o sansa! e greu cu spume! In stationare daca l-ai inclinat mai mult de 25 grade si nu esti lung si tare in craci l-ai culcat pe o parte! Recomand R1200 GS in ideea ca mai poti sa faci o escapada si in drumuri forestiere! Dar discutia despre BMW e alta mancare de peste! Desi eu unu prefer BMW am numai cuvinte de lauda si pt Varadero! Unde mai pui ca au si motorizare de 125 cc in cazul in care vrei aceeasi linie a design-ului dar ai treaba prin Bucurestiul aglomerat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita sa-ti bati capul cu jenti,ca jentila te costa cam 170 eu bucata,fara spite(4eu/buc),fara butuc,si discuri frana,si oricum diferente mari n-o sa simti ca Varadero nu e genul de enduro cu care sa faci sarituri,si sa mergi pe teren enduro veritabil.Mai bine ia alte accesorii touring...parerea mea.Varadero pe carburatie are 2 defecte:Ii cam place benzina( cum si Vtr-ului,de unde provine motorul v2,daca alergi tare bea lejer si peste 12l,)si are suspensii prea moi pentru greutatea motorului.In rest fffoarte fiabil,comfortabil,calitatea constructiva excelenta(pai e Honda!!!).La modelele dupa 2002 adica pe injectie,s-au rezolvat aceste neajunsuri.

 

HRISTOS A INVIAT !

 

Pai venind din Pipera spre Aurel Vlaicu, cum treci de bariera pe la reprezentanta VW (parca), incepe nebunia pana jos la semafor. Pe dreapta este insa un drum de camioane, cumplit de rupt si practic nici un autoturism nepregatit nu are sanse pe acolo, e dificil cred si pt un 4x4 veritabil ! Veneam de la RAR si am trecut pe acolo spre Baneasa (ocolind centura) asa ca am ales drumul de pe dreapta ca sa evit coloana lunga de 3 km. Cum a fost ?? PERFECT ! Extraordinar de bine echilibrata, am ramas in picioare si am accelerat in limita bunului simt. A trecut minunat de orice namol, orice groapa. Ba mai mult, am desprins-o de la sol !!! Acum nu bag mana in foc ca am facut si un flic flac, dar fata era mult in aer iar spatele macar cativa centimetri de la sol !!! Nu sunt eu mare maestru, dar am mai mers cu enduriste ani buni si desi nu compar Varadero cu un 450EXC, (poli)valenta enduro e putin mai mult decat cu numele, putin dar suficient !

Am 173 cm si 94 kg, fara burta (desi inceputul e promitator) :cheers: !! O stapanesc foarte bine iar amortizoarele OHLINS fac toti banii ! Sunt setate pentru o cursa medie si semi rigida (perfect pt 2 calareti). Nu mai exista problema cu amortizoarele fata, nu sunt deloc moi (arcuri OHLINS si ulei mediu) ci asa cum trebuie !

Mi-ar place roti spitate de 21/18 inch, dar momentan nu ma dau banii afara (mi-e si putin teama ca o voi ridica de la sol, deja mi-e la limita rezonabilului).

De consum nu ma vait, nu papa deloc mult la stilul meu potolit de mers, nu am trecut de 6% in cele cateva iesiri, dar astept sa plec cu adevarat la drum. In Bucuresti nu circul cu ea (exceptie fiind acum catre RAR si ITP) iar le drum in jurul a 120 kmh, nu pare mai calica decat AfricaTwin !

Modelul meu e japonez, din 2001 s-au produs in Spania, li s-a adaugat pe rand HISS, Injectie, ABS. Pe forumurile de varadero proprietarii barfesc cum ca japonezele ar fi mai bine legate ca spanioloaicele .. habarnam, dar e posibil ca japonezu sa aibe mai multa rabdare si pricepere decat spaniolul, care e cu un ochi la corida, altul la campionatul de fotbal, mintea la femei si picioarele in ritm de GipsyKings ! Acu tin si io cu taticii lu fieru meu :ok:

Alte optionale nu mai am ce sa-i adaug, e full ! Ar mai fi ABS .. dar zau ca nu ma intereseaza, nu mi-o luati in nume de rau (avand si un scor destul de mare e si mai acru)! Incalzire in mansoane e, genti epsista 3 bucati + 1 de rezervor, parbriz mare e, OHLINSuri e (zau ca e cu intentie), bare antiprost e, GPS am pe palm, roti Michelin Anakee bunicele (urmeaza sa-i cumpar pt la anu Continental TKC80), etc .. mai sunt dar le-am uitat.

 

NUMAI BINE !

post-16718-1176212166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HRISTOS A INVIAT !

 

Pai venind din Pipera spre Aurel Vlaicu, cum treci de bariera pe la reprezentanta VW (parca), incepe nebunia pana jos la semafor. Pe dreapta este insa un drum de camioane, cumplit de rupt si practic nici un autoturism nepregatit nu are sanse pe acolo, e dificil cred si pt un 4x4 veritabil ! Veneam de la RAR si am trecut pe acolo spre Baneasa (ocolind centura) asa ca am ales drumul de pe dreapta ca sa evit coloana lunga de 3 km. Cum a fost ?? PERFECT ! Extraordinar de bine echilibrata, am ramas in picioare si am accelerat in limita bunului simt. A trecut minunat de orice namol, orice groapa. Ba mai mult, am desprins-o de la sol !!! Acum nu bag mana in foc ca am facut si un flic flac, dar fata era mult in aer iar spatele macar cativa centimetri de la sol !!! Nu sunt eu mare maestru, dar am mai mers cu enduriste ani buni si desi nu compar Varadero cu un 450EXC, (poli)valenta enduro e putin mai mult decat cu numele, putin dar suficient !

Am 173 cm si 94 kg, fara burta (desi inceputul e promitator) :cheers: !! O stapanesc foarte bine iar amortizoarele OHLINS fac toti banii ! Sunt setate pentru o cursa medie si semi rigida (perfect pt 2 calareti). Nu mai exista problema cu amortizoarele fata, nu sunt deloc moi (arcuri OHLINS si ulei mediu) ci asa cum trebuie !

Mi-ar place roti spitate de 21/18 inch, dar momentan nu ma dau banii afara (mi-e si putin teama ca o voi ridica de la sol, deja mi-e la limita rezonabilului).

De consum nu ma vait, nu papa deloc mult la stilul meu potolit de mers, nu am trecut de 6% in cele cateva iesiri, dar astept sa plec cu adevarat la drum. In Bucuresti nu circul cu ea (exceptie fiind acum catre RAR si ITP) iar le drum in jurul a 120 kmh, nu pare mai calica decat AfricaTwin !

Modelul meu e japonez, din 2001 s-au produs in Spania, li s-a adaugat pe rand HISS, Injectie, ABS. Pe forumurile de varadero proprietarii barfesc cum ca japonezele ar fi mai bine legate ca spanioloaicele .. habarnam, dar e posibil ca japonezu sa aibe mai multa rabdare si pricepere decat spaniolul, care e cu un ochi la corida, altul la campionatul de fotbal, mintea la femei si picioarele in ritm de GipsyKings ! Acu tin si io cu taticii lu fieru meu :ok:

Alte optionale nu mai am ce sa-i adaug, e full ! Ar mai fi ABS .. dar zau ca nu ma intereseaza, nu mi-o luati in nume de rau (avand si un scor destul de mare e si mai acru)! Incalzire in mansoane e, genti epsista 3 bucati + 1 de rezervor, parbriz mare e, OHLINSuri e (zau ca e cu intentie), bare antiprost e, GPS am pe palm, roti Michelin Anakee bunicele (urmeaza sa-i cumpar pt la anu Continental TKC80), etc .. mai sunt dar le-am uitat.

 

NUMAI BINE !

s-o stapanesti sanatos si sa mergeti muuuuuuulti km

is innebunit de modelul asta dar nu stiu ce sanse am de a o conduce

inaltime 1,76

greutate nu spun ca mi-e rusine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HRISTOS A INVIAT !

 

Pai venind din Pipera spre Aurel Vlaicu, cum treci de bariera pe la reprezentanta VW (parca), incepe nebunia pana jos la semafor. Pe dreapta este insa un drum de camioane, cumplit de rupt si practic nici un autoturism nepregatit nu are sanse pe acolo, e dificil cred si pt un 4x4 veritabil ! Veneam de la RAR si am trecut pe acolo spre Baneasa (ocolind centura) asa ca am ales drumul de pe dreapta ca sa evit coloana lunga de 3 km. Cum a fost ?? PERFECT ! Extraordinar de bine echilibrata, am ramas in picioare si am accelerat in limita bunului simt. A trecut minunat de orice namol, orice groapa. Ba mai mult, am desprins-o de la sol !!! Acum nu bag mana in foc ca am facut si un flic flac, dar fata era mult in aer iar spatele macar cativa centimetri de la sol !!! Nu sunt eu mare maestru, dar am mai mers cu enduriste ani buni si desi nu compar Varadero cu un 450EXC, (poli)valenta enduro e putin mai mult decat cu numele, putin dar suficient !

Am 173 cm si 94 kg, fara burta (desi inceputul e promitator) :ok: !! O stapanesc foarte bine iar amortizoarele OHLINS fac toti banii ! Sunt setate pentru o cursa medie si semi rigida (perfect pt 2 calareti). Nu mai exista problema cu amortizoarele fata, nu sunt deloc moi (arcuri OHLINS si ulei mediu) ci asa cum trebuie !

Mi-ar place roti spitate de 21/18 inch, dar momentan nu ma dau banii afara (mi-e si putin teama ca o voi ridica de la sol, deja mi-e la limita rezonabilului).

De consum nu ma vait, nu papa deloc mult la stilul meu potolit de mers, nu am trecut de 6% in cele cateva iesiri, dar astept sa plec cu adevarat la drum. In Bucuresti nu circul cu ea (exceptie fiind acum catre RAR si ITP) iar le drum in jurul a 120 kmh, nu pare mai calica decat AfricaTwin !

Modelul meu e japonez, din 2001 s-au produs in Spania, li s-a adaugat pe rand HISS, Injectie, ABS. Pe forumurile de varadero proprietarii barfesc cum ca japonezele ar fi mai bine legate ca spanioloaicele .. habarnam, dar e posibil ca japonezu sa aibe mai multa rabdare si pricepere decat spaniolul, care e cu un ochi la corida, altul la campionatul de fotbal, mintea la femei si picioarele in ritm de GipsyKings ! Acu tin si io cu taticii lu fieru meu :crack:

Alte optionale nu mai am ce sa-i adaug, e full ! Ar mai fi ABS .. dar zau ca nu ma intereseaza, nu mi-o luati in nume de rau (avand si un scor destul de mare e si mai acru)! Incalzire in mansoane e, genti epsista 3 bucati + 1 de rezervor, parbriz mare e, OHLINSuri e (zau ca e cu intentie), bare antiprost e, GPS am pe palm, roti Michelin Anakee bunicele (urmeaza sa-i cumpar pt la anu Continental TKC80), etc .. mai sunt dar le-am uitat.

 

NUMAI BINE !

 

Sa o stapanesti sanatos ! Este foarte frumoasa !

Zici ca ai 1.73m, inaltime ? Eu am 1.70, deci esti mai inalt cu 3cm, decat mine :blink: ! As fi curios sa vad cum stau calare pe un Varadero :ok: ! Daca tu poti merge, eu de ce nu pot ?

 

Nu iesi la o tura, sambata sau duminica, spre Alexandria ? As iesii si eu, ne intalnim la Ghimpati, dau o ciorba de burta si o bere(fara alcool) si ne studiem fiarele ,,la umbra unei tzigari" ! Ce zici ? Daca esti de acord da PM sau suna la 0721 338 009 !

 

Bafta! :cheers: .......... frumusica foc ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super frumoasa!!! :crack: Sa o stapanesti sanatos, fericit si fara incidente!!!

Si eu am 1,70 m si mi-i s-a parut cam la limita si 820 mm inaltimea seii, apoi la 838 mm cat are modelu 2007 (nu stiu exact despre modelu 2000) si la greutatea ei.... :cheers: Ori tre sa ai destula experienta pe enduro ca s-o poti stapanii cum trebuie, ori tre sa ai ambitie cu caru!!! :crack:

Oricare varianta ar fii...Mult succes!

Si ce pot ura oricarui motociclist : "Happy, long-life riding!!!" :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...